IMG_20190211_000359

‹ חזרה ל צום חי – הוא תרופה טבעית, מדויקת שמחלימה אותך

Annibale Carracci (Italian 1560-1609) Palazzo Farnese, Rome – אסכולת בולוניה- בארמון פארנזה – אניבאלה (חניבעל) קראצ'י צייר את תמונות המופת, אבל מיכלאנג'לו בואונרוטי היה זה שבנה את הקומה השלישית של הארמון ובנייתה מחדש של חצר הארמון גם את  החלון המרכזי בחזית הארמון ובו סמל האפיפיור. הארמון הושלם בשנת 1589. חדרי הארמון עוטרו בפרסקאות המתארים נושאים מיתולוגיים כאלגוריות ובהם סדרת פרסקאות המתארות את הרקולס ואת אהבת האלים מעשה ידי הצייר הגדול אניבאלה קאראצ'י. הארמון היווה השראה למבנים ברחבי העולם, ובהם לשאטו גרימאלדי באקס-אן-פרובאנס, למוזיאון הבנייה הלאומי בוושינגטון בירת ארצות הברית, ולבניין המזכיר הראשי בסידני שבאוסטרליה. אניבאלה הוא הבן המפורסם במשפחת האמנים המוכשרת של בולוניה: לודוויקו, ושני דודניו ואניבאלה קאראצ'י. סגנונו מושפע מרפאל (שלידו ביקש להקבר בפנתיאון שברומא) ומאמני ונציה ובולטת בהם שאיפתו להגיע לשלמות הצבע של טיצ'יאנו והקומפוזיציה של טינטורטו. בולטת השפעתו של הראשון עליו ב-Cristo e la Samaritana עבור ארמון  סמפיירי בבולוניה Palazzo Sampieri in Bologna גם בעבודתו משנת 1587 בכנסיית סאן רוקו ברגיו אמיליה ובמיוחד בעבודת המופת שלו The Loves of the Gods . San Rocco in Reggio Emilia. השפעתו המבורכת של האחרון עליו (טינטורטו) – ניכרת במספר פורטרטים מאוחרים שיצר ובעבודות כמו בונוס עם סטיר (Venus with a Satyr and Cupids, (1590) ,Resurrection of Christ.1593, Two Children Teasing a Cat, 1588-1590 ואפילו בThe Cyclops Polyphemus by Annibale Carracci. בשנת 1587-88, Anibale יצא לפארמה ולאחר מכן עבר לונציה, שם הוא הצטרף אחיו אגוסטינו שכבר התמחה באסכולה הונציאנית בציור ששלטה אז בעולם האמנות. מ -1589 עד 1592 האחים קראצ'י זכו לעבוד על הקיר על הקמת רומא לרובע פאלאצו מגני בבולוניה.

כתיבת תגובה

Or

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*