כאבים בחלק האחורי של הירך ותחושה של העדר גיבוי

כאבים בחלק האחורי של הירך ותחושה של העדר גיבוי – לחיצות ההחלמה.

למה הקרירה שלי צולעת? למה זה שוב התפספס לי? שואלים אנשים מתוסכלים שעובדים קשה מאוד כדי להצליח.

המאמר שלפניך יחשוף את הסוד שמאחרי המשפט: ״הקרירה שלי צולעת״.

לשאלות

חוסר גיבוי במשפחה ובחיים נתפס כחוויה קשה של העדר אהבה ודחייה. פעמים רבות תחושת המחסור בגיבוי מתרחשת בשלבי החיים הראשוניים אבל השפעותיה מופיעות בגילאי ה26 ואפילו מאוחר יותר. גיל 26 מוגדר כגיל פתיחת הקרירה.
אחרי הירך השמאלית משקפת מערכת היחסים העמוקים בסביבתך הקרובה, בעיקר בקרב המשפחה.
הירך האחורית הימנית משקפת את המתרחש בקרירה. כאב בה מרמז על קשיים וחששות שקשורים בקרירה שלך אבל גם על העדר גיבוי.
ילדים שפיתחו תחושה של העדר גיבוי (בעל כורחם) בגיל צעיר חווים טראומה. הם נפגשים במצוקה שרק יתמות דומה לה. הבעיה מתחילה להופיע ולנהל את חיי הסובלים בשלבי בניית הקריירה. מדובר בטראומה שעולה וחוסמת את אמצע הירך הימנית – האחורית והעליונה. שם נמצא קו הקרירה, על הירך אכתוב לך מיד, מבחינת כוחות הנפש הטראומה הופכת דמימה – כיווץ שרירים כרוניים שחוסמים ומשפיעים על כוחות הנפש. הנפש מתכווצת בתוך עצמה ובמקביל גם מתכווצת קבוצת שרירים בגופך. כוחות הנפש בדמימה של העדר גיבוי לא מתפקדים כראוי ומחבלים בכוחות שמובילים אותך לפיתוח כשורי חיים. התוצאה כשלים בקריירה.

רוצה לדעת עוד על כיווץ בנפש ומקור הבעיות שלה – הקישור הזה יוביל אותך לעוד ידע בנושא זה- להקליק כאן
השתקה – התחושה הקשה של העדר גיבוי בילדות יכולה כמו במצבי דמימה אחרים, לקבל משמעות רחבה שמשתקפת במספר מוקדי חיים שתואמים לדמימה, למשל תחושת ההשתקה – האדם השותק לא משמיע את עמדתו. השתיקה מחלחלת ומרדדת בהמשך החיים את מרחב העשייה בגילאי העשרים ואילך ואת מרחב ההובלה החברתית בגילאי העשרה. קשרי העבודה והקרירה נחלשים בגלל שתיקתך הממושכת והחוויה שנוצרת בך מחזירה את חווית ההזנחה מהילדות המוקדמת.

שמשון לאחר שאבד את גיבוי האל – מתחנן להחזרת הגיבוי עוד פעם אחת וממוטט את מקדש דגון על כל החוגגים. ביודעו שהגיבוי יחדל הוא קורא "תמות נפשי עם פלשתים", גוסטב דורה.

כאשר נוצרת בך תחושה בסיסית שאין לך גיבוי – הנפש שלך עוברת חוויה של אובדן ותחושת הזנחה. קולך נודם, הרצון שלך נסתר ובחייהם עולה חוויה של זעם, אובדן כוח הרצון  וזה כואב.
הקרבנות הקטנים של אז משתלבים עקב כך, היום, בדרך כלל, ובניגוד לרצונם במרחבה של תרבות ההשתקה. הם מעודדים בבגרותם קונפורמיזם. מחיקת הפרטי והמיוחד באשר הוא הופך – בניגוד גמור לרצונם – חלק מחייהם. עמדות זרות מתקבלות אצלם כעמדות שסותרות את עמדותיהם. הן יכולות אפילו לגרום בהם לתחושות קשות של קיפוח שמשתקפות פעמים רבות בעלבון, קינאה או זעם צדקני.
המקום החם והאוהב נעדר והילדים של פעם, אלו שלא זכו לגיבוי בחייהם, חווים בבגרותם חוויות קשות. תחושה של מי שאין לו מקום משלו בכל העולם עולה בהם. אין להם מרחב פרטי במשפחתם, אין מקום במרחב הקרירה ולא בקרב חבריהם. הם הופכים לדחויים בעיני עצמם (ברוב המקרים) ונעשים מרירים. בנוסף ולרוע מזלם קשה להם להתמודד עם הצלחה. השגים בתחומי חיים לא מתקבלים אצלם בברכה. אלא אם כן הושגו על ידי ויתורם על עצמם. השג שלא ביושר מכאיב, הקול הפנימי למעשה נודם בנפשם. מחירה של ההחלטה לותר על העצמי למען הצלחה או בשביל איזה הישג שבה ונקשרת בתופעות של העדר גיבוי בילדות. מדובר בחוויה קשה שחודרת לתופעות גופניות שליליות בהן כולסטרול ושומנים במדדים גבוהים בדם וכיווץ שרירים כרוני בירך הימנית.

מעניין אותך לקרוא עוד על ההזנחה והשלכותיה? נא להקליק כאן

הצלחה והזנחה. העדר גיבוי.

במשך שנים עמדתי בראש בית ספר לאמנות: בית מחול ירון מרגולין. עשרות רקדנים התפתחו בו וגם כמה כוראוגרפים נודעים. הייתי שם וראיתי את הבעיה מקרוב. זכיתי לתת מענה לחוסר גיבוי זה. במרחב הטיפול שבתי ונתקלתי בדמימה של העדר גיבוי פעמים רבות בקרב צעירים שאפתניים. אליאב למשל, הגיע עם חוב של 100.000₪ בת ראשונה וחוויית החמצה קשה בקריירה. אליאב (שם בדוי) כיום מוזמן להרצות בפני תלמידים במנהל עסקים לתואר שני. הוא מוגדר כסיפור הצלחה ענק. אליאב סיפר לי שהוא נוהג לפתוח את הרצאתו ברישום מספר הטלפון שלי על הלוח. לאחר מכן הוא מסתובב אל הקהל ואומר:
״תרשמו את המספר הזה ותלמדו אותו בעל פה – זה המפתח להצלחה״. לאחר מכן הוא מספר כיצד נפגש איתי ואיך אפשר ללמוד להתאמץ ולנוע במסלול הרצון שלך.
מאמרי ״על לחם חוקם של העסקים״ נרשם כסיכום פגישותי עם צעיר אחר – כדי להגיע למאמר שמספר לך על כל מה שחשוב באמת כדי להצליח בעסקים, אני מזמין אותך להקליק כאן
הדמימה (של העדר גיבוי) עוצרת את הפעילות, אך הידע וההבנה בתופעה – פורצת עבורך את הדרך. אם הדמימה לא מזוהה אז ישנה בעיה כי היא מנהלת אותך במסלולי ההצלחה והתופעה ניכרת בגופך כצליעה ברגל ימין. כאב פורץ אל החלק האחורי של הירך הימנית שלך ופוגע בשריר ה Hemstring.

after appointment Sergey Panin (Russian)

ברפואה הסינית רבים יגדירו את האזור כמרידיאן של כוח זכרי חזק, שמשקף פעילות יתר ומוגזמת. מבחינה רגשית יפנו לעולם של עייפות וחוויות פוביות. בשכיבה על הבטן, יש להטות את כף הרגל כשהעקב פנימה, כך יתגלה לך מרידיאן היאנג הגדול או החלק החיצוני של אחורי הירך ובחלקו העליון נמצאת דמימת העדר הגיבוי. ברישום למעלה סימנתי לך את המיקום המדויק בקו שחור מעוגל.

לבד בארמונו - מלך סיציליה בערוב ימיו. מתוך ׳לאונטס׳ מלך סיציליה - ירון מרגולין 14.9.14

לבד בארמונו – מלך סיציליה בערוב ימיו. מתוך ׳לאונטס׳ מלך סיציליה – ירון מרגולין 14.9.14

המפגש עם ההצלחה קשה לך אם בילדותך חוויית העדר גיבוי נכחה בחייך. ככל שגדל סבלך בילדותך, מהעדר גיבוי, יותר קשה לך פגישתך עם הצלחה וגם אם  הצלחך נמשכת לאורך זמן, או שהצלחתם של מי ממקורביך נקראת על דרכך, ואפילו של ילדיך, עולה בך תחושת היתמות וההעדר. אנחנו נוגעים כאן בפצע מדמם. אנשים רבים שחוו זאת שבים ונפגשים עם מוגבלות קשה שחייבת להגליד. והדבר בהחלט אפשרי גם לך מגיע לאפשר לחשובים לך להצליח – לתת להם גיבוי וכבוד על הצלחתם. כרגע ההצלחה אמנם מביאה עמה תחושה קשה. אפשר לטפל בבעיה זו. ללא טיפול נכון, טבעי ומדויק בבעיתך הכאב הכרוך בה רק מחזיר אותך על עקבותיך ומתקילה אותך במשפטי החלשה (כאן מאמרי על משפטי ההחלשה.) אפשר לשנות זאת, בעדינות ובשיטה מדויקת וחומלת ולאפשר לך לחדול מלהסתלק מההזדמנות שניתנת לך ולתקן את המצב.

אכילס גדול המצביאים והלוחמים היווניים במלחמת טרויה עם סוסיו.

התופעה של אין גיבוי חייבת להיפסק. היא עולה בך כניגוד חריף למציאות המיטבית. חווית כאב חווית יתמות בלתי מוסברת חייבת להיפסק ולא לשוב על עצמה ולא לחזור אל חייך כגלגל ובמיוחד כשמגיעה אליך החוויה הנפלאה של גיבוי והכרה.

BARTIN עץ גדל על סלע בברטן שליד AMASRA

BARTIN
עץ גדל על סלע בברטן שליד AMASRA

הגיבוי מעצים – הוא נתפסת בנפש כחוויה שיש לה מפרש של סירה. מפרש תקין, לא קרוע, מפרש של הקרירה. בעזרתו היכולת להתאמץ נושבת ודוחפת את הרצון שבה, הרצון שלך קדימה. הרוח הנושבת בו מברכת אות – מקנה לך, תחושת גיבוי במסלול הקרירה שלך. תחושה שמאפשרת לך להמשיך הלאה, קדימה בבטחה. הקושי בשלב זה רק מעורר בך את השאפתנות וזו הולכת ומתחדשת ומאפשרת לך להיות אחד מהם – להשקיע מאמץ ולפתח כשורי-חיים חדשים.

אנשים שעוברים תהליך של תיקון מאפשרים לחלל החסר גיבוי, בנפש, להתמלא בהדרגה. הכוח שב דרך הקרירה, בהדרגה, בטיפול נכון, מדויק ומאפשר לך לגעת בהצלחה, להתאמץ, להתמיד ולזכות בחיים חדשים. התיקון אפשרי לכולנו. מסע מרתק כזה מאפשר לך הלנתו ממסלול חייך. ההנאה לתפקד מובילה אותך לחוויית חיים שמקבלת את הישגיך באהבה. ההגשמה הופכת מזון וחמצן לנשמה. התחושה שאוהבים אותך, ומעריכים אותך, מקבלת ומעודדת אותך להמשיך קדימה.

אפשר לפתח תחושת גיבוי בכל גיל. כל אחד מוזמן ללמוד לחיות ולהגשים את שאיפותיו.

פציעות הנובעות מקרע או מתיחה של שריר הירך האחורי ה-Hemstring הינה פציעה נפוצה בקרב ספורטאים או אנשים תחרותיים ותחושה של העדר גיבוי משתקף בחלק ההמסטרינג החיצוני של הרגל הימנית.
הדמימה של העדר גיבוי מוקרנת בחלק החיצוני של הרגל מאחור בשריר הדו-ראשי בראשו הקצר.
וכן בשריר הירך המרובע ( Musculus quadratus femoris) הוא אחד משרירי העכוז העמוקים. השריר מסובב את הירך לכיוון חיצוני ודמימותיו מקשות על תנועת הטרן אאוט בקרב רקדנים.
ירון מרגולין

ראה מאמרי: שלושת המיצים: מתוק, כתום וירוק

על לחם חוקם של עסקים – מה באמת חשוב לדעת בכדי להצליח (פרק א').

העשיה וההתקדמות יכולה להעשות דלק שמזין אותך ומקנה לך ביטחון עצמי, סובלנות, יצירתיות, שמחה, תקווה ויחסים בינאישיים בריאים. בכל גיל אפשר להשתכלל ולהצליח.

מעניין אותך לשמוע עוד על היכולות לצאת מהמצב המביך ולהצליח – אשמח לשמוע ממך.

    שמי Name:


    טלפון phone:


    דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


    איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


    אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


    במאמר "טיפול נפשי ללא תרופות – חרדות, פחדים וייאוש – תסמינים שיש להם פתרון טבעי, מדויק ומהיר" – נגלה שבעיה נפשית היא לפעמים סימן לבריאות ועוצמה –  הבעיה מתחילה כשהנפש שלך מתכווצת למען הגנתה – כדי להגן ולשמור על חייך. הזמנה לקריאה – להקליק כאן – 

    במאמר "נמאס לי מהחיים מה עושים" – נגלה שבעיה נפשית היא לפעמים סימן לבריאות ועוצמה –  הבעיה מתחילה כשהנפש שלך מתכווצת למען הגנתה – כדי להגן ולשמור על חייך. הזמנה לקריאה – להקליק כאן– 

    הערה – המאמר וכן כל המאמרים בבלוג של ירון מרגולין הם חומר למחשבה בלבד ואין בהם המלצה לעשייה או לפעולה ובוודאי שהם לא המלצה לקחת או להימנע מתרופות.

    נשארו לך שאלות 

    אשמח להשיב על כל שאלה 

    לטופס פנייה ישירה אל ירון מרגולין – נא להקליק – כאן  

    בבקשה לא להתקשר משום שזה פשוט לא מאפשר לי לעבוד – אנא השתמשו באמצעים שלפניכם –


      שמי Name:


      טלפון phone:


      דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


      איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


      אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


      למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. ירון מרגולין הוא רקדן ומבית המחול שלו בירושלים פרצה התורה כאשר נחשפה שיטת המחול שלו כבעלת יכולת מדהימה, באמצע שנות ה – 80 לרפא סרטן. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COM ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך. מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

      מאמרים אחרונים

      נשלח ב העצמה אישית, זוגיות, כללי, תורת הדמימות

      כתיבת תגובה

      Or

      האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      *