לה דולצ׳ה – עולם העוגות בניו-יורק

image

עולם העוגות – רחוב Spring, הוא אחד הרחובות האהובים עלי בניו יורק.

שוב אני בעיר הזו (נובמבר 2015), העיר שכל כך הרבה חברים שלי מאוהבים בה, או גרים בה וגם לקוחות מהעבר, הווה וגם בודאי מהעתיד כולם גרים בניו יורק הזו ואני כבר-מזל אחד, שב ונפגש אתם גם כאן… ובדרכי מפה לשם מקשקש אתם בטלפון כשהאזניות האלחותיות (מתנה-מבני יורי) מחממות את אזני.
ניו יורק עבורי היא מקום של חברים ומרכז של דברים טובים וטעימים וחלקם מגיעים לשיא האיכות.
האמנות כאן לא לרוחי בדרך כלל, היא דווקא בתחתית גרף האיכויות.
אני שונא את הניאוליברליזם וההפרטה האכזרית שהמציא, כדי ליצר בעלי הון גדולים. ההפרטה ויותר הניאוליברליזם אוהבים את העוני, החלש שבאדם ואת הלא אישי והלא מיוחד  בקיצור את המופשט והכללי – ניאוליברליזם מפרסם סבמאות מרשימות ומאחריהן שנאת הנעלה והמיוחד שבאדם, יוצא מכך שגם האמנות כאן ברגיל לי היא ממש לא!
עולם האמנים בעיר הזו דווקא פתוח לנפשי והוזמנתי לחלוק איתם את עמדותי וגם את אמנותי עשרות פעמים ולשם כך, בעצם שוב אני כאן היום בניו-יורק.
חברים שלי מדברים כאן על הקמת מרכז אמנותי חדש (לציור היפה) וגם התוכניות להקמתו בניו-יורק מאוד מתקדמות והוזמנתי לישיבה עם המשקיעים והתורמים הגדולים, ונפשי מוצאת במרכז המיועד, הזה עמדה רצינית ואחריות גדולה על מחשבת האמנות היפה, אבל והגם שבכל פעם שאני מגלה מחדש שאני לא מתחבר למקום הזה, רחוב ה-Spring שונה, ובו יש לי מקום.

Balthazar Bakery

Balthazar Bakery

הרחוב הזה הוא מקום נחמד ויש בספרינג הזה מספר מרכזי עוגות משובחות – מה שתמיד מעודד את נפשי טורפת היופי, החכם, הרגיש שבאדם והנעלה שבאמנות וכמובן עוגות. אז אם עוגות לפני, הרי שהספרינג שהוא מרכז לדבר הזה.
ואשר לאלו אז העוגות בספרינג כגון:
DOMINIQUE ANSEL BAKERY
189 Spring Street, New York, NY 10012
נהדרות אבל גם ב׳בלצ׳ר׳ 80 Spring Street, New York, NY 10012 בו אני עכשיו – יש עוגות.
בלצ׳אר הוא מקום רחב ידיים (במספר 80) עם אוירה כפרית וקפה ברמתו – לפחות בטעמו, איטלקי והעגות לפחות הבריוז יכולה להתחרות עם הבריוז שלי, ומאפי השמרים שלי בהחלט טעימים ואוריריים, אולי פעם אאפה בניו-יורק עוגות שמרים – נראה אותם אז את הניו יורקים, אוכלי הבלטות כביכול עוגות שמרים תחת הכותרת קפה ומאפה – נורא, אבל כאן בבלצ׳אר זה בסדר. והעוגות בכלל בבלצ׳אר נראות כמו שהגיעו מפריז, אבל כל השאר פלצני כמו בתל אביב וזה לא כל כך בשבילי, אז אני זז מכאן.
הכתובת:
Balthazar Bakery
80 Spring Street, New York, NY 10012.

image

הססי סלה מאוד נחשב ה: Ceci-Cela

55 Spring St, New York, NY ‎10012 אליה אני הולך מכאן במסגרת הבקר החופשי שלי בניו יורק.

אם אתם מעדיפים את הצפון של מנהטן אז ב רחוב W59 לא רחוק מכרכרות הסוסים והעגלונים שעל הסנטרל פארק שם ממוקמת הLADY M CAKE BOUTIQUE שזה ממש מקום נחמד למי שאוהב עוגות, ואת הטיפוסים שבעד ההפרטה ובעיקר ממון רב על השלמונים שבצידה למעטים על חשבון ההמונים ימצא לו כאן מקום רב.

Balthazar Bakery

Balthazar Bakery

מקום המוני לעניים האוהבי את המפריטים והם עצמם נחותים וחיים מתחת לקו העוני וגם את ההפשטה הם מעדיפים בציור ובריקוד לצד צפיה באח הגדול והישרדות נמצא על הברודווי וה58 זה מקום חסר טעם, מכוער להפליא ושמו: Francois Payrd Bakery & Payard .Patisserie הקפה כאן גרוע, המקום רועש והמוזיקה איומה, העגות נחשבות בניו יורק למעולות אבל הן מוגשות בכלים חד פעמיים גם המזלג מפלסטיק וכל זה בלתי נסלח הגם שהעגות עצמן די בסדר אבל הן לא את זה…
גם ה Mille-Feuille Bakery Cafe 2175 Broadway, NY, ממוקם בצפון והוא טעים מאוד ולגבי המקום הנהדר הזה של MAISON KAYSER שהשתלט בצדק על כל מנהטן כבר רשמתי כאן בהרחבה בביקור הקודם שלי בניו יורק.
אחרונת הקונדיטוריות שארשום עליהן כמה מילים שגם היא בצפון נמצאת ליד מרכז רוקפלר תוכלו להתענג בה השם של המקום –
BOUCHON BAKERY, ומי שלא השתכנע מרשימת הדולצ׳ה הזו תמיד אפשר לטוס לפריז אחרי הכל שם נמצאות העוגות הבאמת טובות ועד אז אפשר לקפוץ אלי, אני אופה בדרך כלל בחמישי בערב ומגיש עוגות בדירתי בימי שישי וגם בשבת.

מבט אל שיטת הלחיצות שפיתחתי – אין דומה לה בפריצת דמימה, הוכחה כמשחררת כאבי גוף, יעילה בתהליכי החלמה ומרגיעה את הנפש.

נשארו לך שאלות 

אשמח להשיב על כל שאלה 

לטופס פנייה ישירה אל ירון מרגולין – נא להקליק – כאן  

בבקשה לא להתקשר משום שזה פשוט לא מאפשר לי לעבוד – אנא השתמשו באמצעים שלפניכם –


    שמי Name:


    טלפון phone:


    דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


    איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


    אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


    למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. ירון מרגולין הוא רקדן ומבית המחול שלו בירושלים פרצה התורה כאשר נחשפה שיטת המחול שלו כבעלת יכולת מדהימה, באמצע שנות ה – 80 לרפא סרטן. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COM ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך. מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

    מאמרים אחרונים

    נשלח ב כללי
    One comment on “לה דולצ׳ה – עולם העוגות בניו-יורק
    1. Geralyn הגיב:

      Umm, are you really just giving this info out for noitnhg?

    כתיבת תגובה

    Or

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    *