מזון מחלים קוליטיס

מיכאלאנג'לו – הגירוש מגן העדן.
"Deportation from Paradise", Michelangelo, Sistine Chapel, Rome

לשאלות וקביעת תור לפגישת ייעוץ – נא לגלול למטה

במאמרי זה אתמקד בקשר בין פצעים, חבלות וכאבים באברי הפנים, הצוואר והגב העליון גם במרפק היד ומזון. אכתוב על מזון הולם ומצב הרגשות בנפש האדם שנקשרים בכאבים במקומות אלו.

נחתכתם במצח, קיבלתם מכה מחלון באף? רוצים לדעת מה זה אומר? אולי הגיעתם למצב בו אתם מגזימים בעבודה, יתכן שהגוף קורא לכם לסדר, לצאת לשלושה ימי חופשת-בטלה, שינה ומנוחה.

מבוא קצר

אברי הגוף, מצב העור והשרירים כואבים, שורפים או מסתיידים ומתנוונים משקפים תזונה לקויה ולא מתאימה לגיל בו אנו נמצאים. יש ומלמדים על קטעי חיים שהסתימו במפתיע שלא על פי התוכנית.

תזונה שגויה בדרך כלל מאוד טעימה ומושכת, גורמת לגוף לספוג באבריו רעלים שמוציאים אותו מאיזון ומתפקוד מלא.
בכל תקופת גיל אנשים משנים הרגלי אכילה, נערים לא אוכלים מזון שאכלו כשהיו תינוקות וגם לא יונקים חלב אם. במהלך החיים אבדה, בגלל ההרגל היכולת להמשיך ולשנות הרגלי אכילה. דבר זה מחרב את הגוף.
סיבה נפוצה אחרת לתחלואי הגוף ולמכאוביו באירועי חיים שרגשות קשים כיסו עליהם.
רגשות קשים הם: תיסכול, אכזבה, צער,זעם, שיכרון חושים, התפעמות טרם עת, ותחושת אבדן שליטה.
הכאב בגוף משקף גם חוויות רגשיות שנקטעו. התחלה של תהליך טוב ואולי גם מרגש שהשתבש ואיכזב. נוצרים רגשות שקשה לתת עליהם את הדין או ללכנת אתם עד הסוף.

השיטה שפיתחתי: שיטת מרגולין מאבחנת מקרים שונים ומטפלת בכאבים בעזרת תשאול, שיח מחלים, מגע, לחיצות המשולבות בנשימות עומק, מתיחות זעירות של שרירי האבר ולחיצה עליהם ומעבר לתזונה מיטיבה, מאזנת ומחלימה.

מצח – פצעונים וחבלות במצח מלמדות על חציית קוים אדומים, אתם לא יודעים לומר: "לא", אנשים עוברים את הקווים האדומים שלכם. למדו לעמוד על שלכם, אם תמשיכו בלי לטפל בבעיה אתם מסכנים את המעיים שלכם, התזונה שלכם לקויה – חסרים לכם סיבים תזונתיים.

מרכז המצח – וחלקו העליון של האף – משקף תחושות אי נעימות, "לא נעים לי" הוא משפט שכיח בחייכם, התזונה שלכם לקויה – אתם מוצפים בחלב, טרם עברתם את גיל הגמילה מיניקת חלב, הגיע הזמן לשקול מעבר למזון של מבוגרים ולהיגמל מחלב, אגב; יוגורט מעיזים, גבינה רכה כוטג' לא מוגדרים חלב.

בתמונה – הלחיים משקפות את מצב הנאמנות בחיינו גם את מצב הכליות ובחלקם השמאלי שמתחת לאף את הקיבה.

לחיים וגב עליון – פצעונים וחבלות בלחיים או בגב העליון משקפות מערכות יחסים מסורה ונאמנה אבל פגיעה בנאמנות קשה מאוד – קשייה משתקפים בלחיים. אדם קרוב לכם בגד בכם. אתם חווים תחושת ננטשות. משהו גנב מכם רעיון, חסף סוד שהפקדתם בידיו.
זה הרגע בו מופיע פצעון בלחי ימין, אולי ענף סרט את הלחי הזו …

נוסטלגיה, זכרונות מהעבר – אם כואב לכם בחלקו הפנימי של מרפק היד אפשר שאתם מוצפים רגשית. רגשות אלו קשורים בגעגועים והם תוקפים אתכם ומשתקפים במרפק יד שמאל (בחלק הפנימי – כלומר היכן שהאמה נוגעת בזרוע).
אתם נמשכים אל זיכרונות מהעבר, נשענים על העבר, מתרחקים מחיי ההווה אל העבר. מרפק פנימי שמאלי יגיד שחסרה לכם משמעות בחיים. אולי אתם בתרדמה של היכולת למימוש עצמי, זה רגע בו כדאי לכם לעיין במאמר שלי על רות המואביה ושלוש השאלות. למאמר יש ללחוץ כאן.
מרפק ימני (פנימי) מספר שקשה לכם להתמודד עם הצלחה ואין לכם נחיתה רכה לאחר שעליתם לפסגה, אתם נעדרים מהלך רגשי שמוזיקאים יכנו: "דימינואנדו" כלומר יציאה זורמת איטית, הדרגתית ורכה מהישג או מתחושת שיא והתרגשות גדולה אל שקט, מנוחה, נחיתה רכה וזורמת.
לעבור משיא, מבלי ליפול לשכרון או לדראמה דורש אימון שאצילי יוון הק

מיץ ירוק: נבטים, עלי חסה ערבית, עלי מנגולד גבעולי חרדל טריים מהשדה: לסחוט בג'וסר במהירות האיטית.

מיץ ירוק: נבטים, עלי חסה ערבית, עלי מנגולד גבעולי חרדל טריים מהשדה: לסחוט בג'וסר במהירות האיטית.

דומה באתונה שקדו עליו, יתכן שאתם לא למדתם טכניקות לשרוד הצלחות גדולות כפי שנהגו היוונים ואחריהם גם הרומאים.

פצעים בגב העליון יכול לשקף רגשי אשמה, נושא מורכב וסבוך שאנשים רבים מעדיפים לטאטא אל מתחת לשטיח. רגשי אשמה דורשים טיפול. פצעונים בגב העליון באים לומר לכם שאתם עושים דברים שאין הם חלק ממשאלות לבכם ואתם עושים אותם רק כי "לא נעים" לכם ולא כי אתם רוצים לעשותם.

ריאות

בדקו את מצב השינה בשעות הבקר 3 – 5 אם השינה מתפוררת ואין רצף בשעות אלו, אתם מתעוררים – יתכן שיש לכם נפילת אנרגיה כללית.
שוב עולה נושא החלב – הימנעו ממוצרי חלב, אם אתם סובלים מכאבי שיעול בבית החזה, אם אתם סובלים מעצירות, מברונכיטיס שלוחץ לכם במצח ומופעה ככאב או הפצעונים והחבלות מופיעות בלחיים, בגב העליון או במרפק (בחלקו הפנימי) תחשבו על מזון שגוי – חלב וכן על הריאות. סביר להניח שתופעות אלו משקפות גם מצב לא תקין של הריאות – שיקלו מעבר למזון מחלים, לקחת כתוסף מזון 1000 מ"ג שמן נר הלילה ליום או שלוש פעמים ביום אסטרגלוס. יתכן שתצטרכו לעבור בדיקת ריאות, להיפגש עם שיטת ירון מרגולין ולהידרש לטיפול ברגשות האשם (למאמר בנושא רגשות האשמה – ללחוץ – כאן).

אף

אף – פצעונים וחבלות באף מלמד על שאיפה לריגושים, נושא רגיש ושכיח אצל צעירי הדור החדש. ריגושים !
אף חבול, פצעונים באף מזהירים בפני חולשה נפשית בעקבות יתר ריגושים, משבר נוכח בנפשכם ואתם מתעלמים ממנו -יתכן שיש לכם יותר מדי סטוצים, אתם נהנים אבל יש לכך מחיר והגוף מזהיר אתכם – על הגזמה!
(קחו "פרסאוס" להקלה על המצב הנפשי, הוא נמצא בערכת תמציות האבנגורי, אם לא תמצאו אותו גם טראומיל יכול לסייע לכם, אם גם אותו לא מצאתם אתם בבעיה, קחו רסקיו, או סמסו 0544737727 ובקשו פגישה איתי), צאו לחופשה, במקום שמאפשר לנוח. הפסיקו את התזזית בחיכם לשלושה ימים !!!

שכחה – אף

האף משקף גם אובדן ריכוז, אתם לוקים בשכחנות, בהססנות, סובלים מפגיעה בריכוז (קחו פורמולה "רוגע" גם היא מערכת "תמציות האבנגורי". אתם כנראה סובלים מחוסר מנוחה, עייפות שמקורה בחיפוש אחר ריגושים, אפשר שאתם מתעייפים בקלות, בדקו נפילת אנרגיה 9 – 11 בבקר (אם כן שתו מיץ תפוחים בבקר על כך כתבתי ליורי מאמר על שלושת המיצים, למאמר זה נא ללחוץ – כאן.) אם העייפות נופלת עליכם גם בשעות אחרות של היממה נראה שנפלתם על אלרגיה למזון – זה השלב שתצטרכו ליצור קשר עם מטפל (סמסו 0544737727).

סערת רגשות – הלב לא שקט – אף, לשון

האף משקף את מצב הלב. הלב מכונה גם המוח הרגשי מכאן נושא סערת הרגשות שנחשף בפגיעה באף. פצעים וחבלות באף משקפים את מצב הלב.

לשון

הקצה הקדמי של הלשון מיצג את המח הרגשי – בדומה לאף (ראה/י למעלה) וכן לשון לבנה כל אלו כשהם פצועים או כואבים משקפים את הלב ומדברים על ״יש צורך להוריד קצב, לקחת חופשה בת 3 ימים״. לשון לבנה וכן לשון פצועה בקצה הקדמי מנסה להזכיר לכם שעברתם סערת נפש.
לשון כזו דורשת בדיקת דופק. בררו אם יש לכם הלמות לב וקוצר נשימה. אם יש לכם תחושת כיווץ באזור בית החזה, עיניים כבויות, אם אתם מתקשים לבלוע, בדקו את הלשון ואם היא עוטה מעטה לבן, אם ישנו פצע בקדמת הלשון, בררו מה קורה עם שרירי הלב שלכם. שיקלו בדיקת לב, וכן לעבור למזון מחלים, חזקו את הלב, זה הרגע לשקול לקחת תוסף של עוזרד 500 מ"ג פעמים ביום, כוס מיץ עשב חיטה בבקר או כוס מיץ ירוק מבוסס על עלי חסה טריים (ראה/י מאמר על המיצים שכתבתי) או שני ספלי תה עוזרד ביום.
שתו מיץ פומלית (הכלאה בין אשכולית ופומלה) פעמים ביום. לפומלית יתרונות מיטיבים עם הלב והיא מוגדרת כמזון המיטיב עם חולי לב, הוא הדין לגבי הענבים.
מיץ ענבים טוב לחולי לב. התחילו את הבקר עם כוס מיץ ענבים גדולה וכעבור שעה עברו למיץ פומלית. הוסיפו לסלט שאתם צורכים זרעי פשתן – טריים שנטחנו רגע לפני אכילתם.
זרעי פשתן מכילים ויטמין E אשר מחזק את המערכת החיסונית ואומגה 3, 75% מחומצות השומן שבזרעי הפשתן הן בלתי רוויות ועשירות בחומצה האלפא לינולנית אומגה 3, חומצה זו מפחיתה ומגינה בפני מחלות לב ותהליכים סרטניים. היות וחומצה זו (אומגה 3) רגישה לתהליכי התחמצנות רצוי לטחון את הזרעים רגעים ספורים לפני פיזורם על סלט, יעל וגורט או להוסיף למרק. אומגה 3 באיכות מעולה יש גם בשמן חרדל – בקבוק שמן חרדל נמכר במרכולים בפריז ומספיק ל 5 שנים. כפית ליום. מחירו שם זניח.

לסת

לסת – מכורים לאתגר. פצעונים וחבלות בלסת מלמדים בן השאר על תשוקתכם להגיע ליעד, לכבוש מטרות, לעבוד קשה – אתם נהנים ממאמץ, קצת תחרותיים אם לא הרבה וגם מכורים לעבודה. הקרירה שלכם מובלטת בניהול חיכם. קודם המטרה, אחר כך היעד המנוחה בסוף והילד? טוב כשמגיעים הביתה … יתכן שהלסת באה לומר לכם היי, יתכן שעברתם את המידה הטובה. יתכן שההתמכרות שלכם קשורה ביעד אחר. כלל לא בהשגי קרירה, ביחסי מין או בריצוי, יש את המנקים.
פצעונים, נפיחות, חבלות כאב בלסת באים לומר שאתם מסיימים יום עבודה אחד ומתחילים יום עבודה נוסף. תנוחו.
פצעונים בלסת אומרים שאתם מגזימים. אין אדם שיכול לשכנע אתכם לצאת לחופש ובכול זאת חופשה הפעם כנראה התשובה.
מיץ ירוק – אם בישיבה אתם לא נשענים בצורה נוחה על הגב, לא מורחים אותו על המשענת – אתם אמביציונים בהגזמה – תשתרו על בריאותכם בעזרת מיץ ירוק.
שתו מיץ ירוק (ראו מאמרי "שלושת המיצים" אותו חיברתי לבני יורי), נסו להכין את המיץ מ 4 עלי סלרי, שני מלפפונים, 8 עלי חסה ושתו אותו בישיבה, לאורך 4 דקות (אני מניח שזה הכי הרבה שאפשר לבקש מכם) אם אפשר לבקש עוד, הישענו על הגב, ושיקלו לצאת ליומיים מנוחה בנוף שמכריח אתכם לנוח. טוב, יום אחד … חצי יום..

לסת משקפת גם אנרגיה מינית נמוכה, תחושת ריקנות, חוסר התמדה, קריסת כוח הרצון, רגשי אשמה (ראו מאמרי בנושא "רגשי אשמה ומניפולציות") גם חרדות.

החרדות נקשרים בערעור על כוחות ה"יופי", הרעבת הנשמה. חרדות הם תגובה רגשית על התרחקות מהיקר לנו ביותר, שימו לב, כנראה שאתם נוטשים את ה"יופי" שבחיכם, העבודה במקום 1, והילדים במקום 2. התבלבלתם לא?

היופי הוא מזון הנשמה.

קראו את מאמרי "היופי, מיתוסים ודמימות" (קחו פורמולה "פרסאוס" או "טימור" מערכת תמציות האבנגורי להרגיע לחץ), צאו למסע קצר בעולם המשפחתי.
קומזיץ על החוף עם הילדים יעזור.
צימר עם בן/בת הזוג גם יעזור.
עולם האמנות, מרכז אירופה גם יעזור.
סעו לפירנצה – כנסו לגלריה אופיצי – יש בה הרבה יופי, החזקו עם ספרו של המשורר אברהם בן יצחק סונה – יש בו לא רק יופי, גם שגב, אולי הגיע הזמן לחזור לשירת בודלר (בתרגום דורי מנור), לכו לראות את עבודותיו של האדריכל נחמיה גורלי, או של צבי הקר, ציורי הנוף של שולמית ניר, סקואלה גרדה די סאן רוקו בונציה – טינטורטו, מזון לנשמה.

אתם מוזמנים לצפות ב"מחולות בני ברית דוד" ב"תופת" שיצרתי בוידאו ביו טיוב,
אולי הגיע זמן לצאת לנוף האהוב עליכם גם בו יש יופי, למשל כביש הצפון שבגליל העליון, או לעלות על המצוק שמעל ים המלח "מצוקי דרגות" גם שם נמצא יופי. אם בנוסף לפצעונים בלסת או לכאב האוחז בה גוון הפנים שלכם כהה ונטול ברק, יש לכם תחושת קור בחלקי גוף תחתון, אפשר שאתם סובלים במתן שתן, בדקו את הכליות. כנראה שאתם סובלים מכליות מותשות. עברו למזון מחלים. קראו את מאמרי הדן בטיפול וניקוי כליות, איכלו קינואה עם אזוקי, שתו תה שן הארי, שקלו לקחת תוסף מגנזיום 1000 מיקרוגרם ביום ו B קומפלקס (100) מ"ג ביום גם לפנות לטיפול משקיט, מאזן גוף נפש.

למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. ירון מרגולין הוא רקדן ומבית המחול שלו בירושלים פרצה התורה כאשר נחשפה שיטת המחול שלו כבעלת יכולת מדהימה, באמצע שנות ה – 80 לרפא סרטן. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COM ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך. מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

לטופס פנייה ישירה אל ירון מרגולין – נא להקליק – כאן  


    שמי Name:


    טלפון phone:


    דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


    איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


    אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


    If you have any questions left –

    I'd be happy to answer any questions.

    For a direct application form to Yaron Margolin – please click here

    Recent Articles

    Of sexual desire and the wish for intimacy and the two different languages ​​in which they materialise:

    Six degrees of guilt

    Kidney Failure Taming the Rogue Kidneys Vital Information

    מאמרים אחרונים

    רוצה להחלים מפגיעה במערכת העיכול ללא תרופות?

    ההומוציסטאין – האויב הגדול של האנדותל ובריאות העורקים

    מדד חדש לבריאותך – ביטול האסרוסקלרוזים

    צום חי – הוא תרופה טבעית. אזהרה לקטונים (Lactones) –

    מבוא לפסיכותרפיה מכלולית והוליסטית

    הפסיכולוגיה הטיפולית וההוליסטית – תולדות הפסיכותרפיה

    יש פתרון כולל לבעיות הקשורות לדימוי עצמי, חוסר בטחון וערך עצמי נמוך – דופמין

    חרדה

    איך מורידים לחץ וחרדות באופן טבעי? התמודדות עם סטרס ולחץ נפשי

    טיפול נפשי ללא תרופות – חרדות, פחדים וייאוש – תסמינים שיש להם פתרון טבעי, מדויק ומהיר

    למה אני לא מצליח להתמיד – והסוכר

    גמישות היא מצב נפשי – אתגר בזרימה ושינוי –  אני מבקש להתגמש

    חזרה לבסיס – עקרונות צירופי המזון

    על ההזנחה –

    ניתוק רגשי – על הקורוציונה

    די לכאב

    ראיית המעמקים – כניסה לטרקלין או על החיים האמתיים.

    התודעה השלילית

    ביקורת מבזה

    איך לצאת ממצבי תקיעות בחיים – שיטת שלוש השאלות בגובה העיניים

    נמאס לי מהחיים מה עושים

    על היכולת להשתקם, לקום מאבק הדרך ומכאב הפרידה

    מסלול ההתפתחות הנורמטיבי בחיי אדם ודמימותיו בטבלה – סדרת מאמרים.

    שלושת המיצים

    לחלק הראשון הבצל והפלפלים

    לחלק השני – החסה

    לחלק השלישי – תפוח אדמה והבוטיראט

    לחלק הרביעי – הכוסמת המופלאה

    לחלק החמישי – נבטי הברוקולי וחלבון הנעורים

    לחלק השישי – שיבולת השועל והבטא קלגן

    עשרת המזונות הבריאים ביותר לחולי כלייה. 1 

    טיפול טבעי ופשוט בכאבי ברכיים

    הערכות שונות במדידת אשלגן בפלזמה שוללות לפעמים שלא בצדק יתר אשלגן בה – היפרקלמיה פסאודו היפרקלמיה – Hyperkalemia

    אי ספיקת כליות – טיפול ללא תרופות

    אוראה – למה האוראה מוגברת ומופחת בדם Urea

    הקורטיזול וכאבים בבית החזה וביד שמאל

    להוריד קריאטינין, אוריאה ולהחלים ללא תרופות מאי ספיקת כליות

    וירוס הקורונה וגרון יבש

    -אי ספיקת כליות להחלים ללא תרופות – על הGFR ונזקי התרופות

    אי ספיקת כליות – אילוף הכליות הסוררות – כל מה שחשוב לדעת – חלק ג

    אריתרופויטין (EPO) Erythropoietin

    התרופות והרע – ויטמין D3

    על בדיקות הדם

    אנמיה למה חסר לי ברזל?

    רוצה להחלים מפגיעה במערכת העיכול ללא תרופות?

    להחלים בפשטות ממחלת ריאות חסימתית כרונית

    רוצה להחלים בצורה מלאה מסוכרת

    שחיקת סחוס, למה לסבול? – ללא ניתוח ללא תרופות – טיפול להחלמה

    עורקים גמישים – הסוד והדרך לזכייה בבריאות מחדש

    ההומוציסטאין – האויב הגדול של האנדותל ובריאות העורקים

    פרנצ'סקו מסינה Francesco Messina אלהים באדם שחיפש אחר היופי

    ויטמין השמש ויטמין D-

    התרופות והרע – ביוטין B7 ויטמין H

    רוצה להחלים מיתר לחץ דם?

    מזונות גבריים ובטן שטוחה

    שלושת המיצים

    על לחם חוקם של עסקים – מה באמת חשוב לדעת בכדי להצליח (פרק א')

    טיפול נפשי ללא תרופות – חרדות, פחדים וייאוש – תסמינים שיש להם פתרון טבעי, מדויק ומהיר

    חזרה לבסיס – עקרונות צירופי המזון

    על ההזנחה –

    ניתוק רגשי – על הקורוציונה

    די לכאב

    ראיית המעמקים – כניסה לטרקלין או על החיים האמתיים.

    התודעה השלילית

    ביקורת מבזה

    על לחם חוקם של העסקים

    למה אני לא מצליח להתמודד

    מגיע לי – העדר הכרה במאמץ של השועט קדימה, בהחלט יכול להוביל לכישלונה של קריירה מזהירה.

    סוכרת כלייתית (נפרופתיה סוכרתית) כן, אפשר להחלים".

    כאבי גב – פתרון טבעי, עדין ופשוט לבעיה שלך

    כאבי גב לא דורשים ניתוח – רק מגע יד עדינה

    טיפול טבעי ופשוט בכאבי ברכיים

    אי ספיקת כליות – צום חלבונים

    צום חי – הוא תרופה טבעית. אזהרה לקטונים (Lactones) –

    אי ספיקת כליות מתוקה: (נפרופתיה סוכרתית) אפשר לצאת בשלום מהצרה המסוכנת לסוכרתיים – צום חי

    אי ספיקת כליות – מתכונים לדיאטה מאוזנת – טעימה להשתגע.

    אילוף הכליות הסוררות – איך להחלים מאי ספיקת כליות להקליק כאן

    "אילוף הכליות הסוררות" תחילת פרק א

    ההמשך לפרק א' של "אילוף הכליות הסוררות"- כאן.

    פרק ב'

    פרק ג'

    נשלח ב מזון מחלים
    One comment on “מזון מחלים קוליטיס
    1. Kayleen הגיב:

      That's a smart answer to a diilfcuft question.

    כתיבת תגובה

    Or

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    *