סודה של דיאטה מצליחה תמיד

פאולו פימינגו צייר פלמי – Paolo Fiammingo Antwerp c. 1540-1596) פאולו פימינגו ״עידן האהבה״ Amore letheo – The Ages of Love
בשנת 1560 נמנה פימינגו על תלמידיו של גדול ציירי הרנסנס הונציאני טינטורטו.

המוח נזעק מעייפות ודורש לספק לו אנרגיה או ריקון מידי של עודף רגשות שמציפים אותו!

למה עלי חסה ורוקט טריים ורעננים לא מענינים את היוצאים למסע של דיאטה אבל, אגוזים, עוגות וגבינה צהובה גם צ׳יפס וחומוס כן?

זיהית נטייה לא טובה שמפריעה לך ממש ולשמור על תזונה נכונה ולרדת במשקל? ברור שמיד עולה בך הרצון לשנות אותה.
בום – אחרי שלושה ימים או 9 ימים מגיע הכישלון הראשון וכוח הרצון נפגע. ההפסד צורב!
נוכח התמודדות כושלת ומביכה צפים בך משפטים שגויים כגון: ״אין לי אופי״ ״זה קשה לי״ וכל זאת כי לא עצרת להבין את החוקים שעומדים מאחרי נטייתך השגויה שגורמת להיווצרותה של הפעולה שמביאה אותך להשמנה.
ביסוד חיינו הרגשיים יש מנהל והמנהל שלנו הוא המוח וביסודו תפיסת רווח והפסד – נבחרה דרך חיים חדשה: דיאטה!
הרווח ממנה ברור ובום – הפסד צורב תוקף אותך!!!
רוצה לדעת למה הגעת להפסד במקום לרווח המצופה – רוצה לדעת למה רובנו נכשלים פעם אחרי פעם?
אחד בדיאטה, שני בשמירה על חסכון ומאגר כספי ושלישי על זוגיות ועל הקשרים הטובים עם הילדים?

המוח לא מתעניין אם יש לך רווח או הפסד – כשהוא נזעק מעייפות ונדרש לספק או לחסוך לו אנרגית החלטה!

מה התמכרויות

חשוב לקטלג דיאטה כתהליך של גמילה מהתמכרויות. התמכרות למה?
בכל ההתמכרויות פועל היגיון פיזיולוגי. שורה של מחקרים פיצחה אותו למענך בשנים האחרונות. ואחד היסודות החשובים בהם נקשר בחיסכון והחיסכון תמיד באנרגיה.
לא יאמן, מאחרי הבעיה שלך – ההשמנה (הפסד) במקום הרזיה (רווח) עומד מנגנון פיזיולוגי של חיסכון מוחך באנרגיה!
השמנה שלך בכלל לא קשורה בכוח הרצון שלך, באופי החלטתך או בזמן שלקחת אותה – רק בצורך של המוח שלך לחסוך באנרגיה!

מה עוד חשוב לדעת?

הרגלים הם דרך מתוחכמת לחיסכון באנרגיה מוחית!!!

ההתמכרות היא צורך עמוק בהרגל – התמכרות היא פשוט סופר הרגל!
למה יש צורך יסודי בהרגלים?
חיסכון באנרגיה מאפשר למוח שלנו להתאמץ למעננו כשצריך באמת ומשחרר אותו לחשוב עבורנו נכון, היטב ויפה במרחב חדש!
ישנן עוד שיטות ריענון כשהידועה בהן הסחת דעת, גם כניסה למצב רוח רע, ואפילו למריבות אבל  בכולן מחנה משותף:  הסחת דעת והרגל – תופתעו לדעת שזו שיטה יעילה ביותר – לשמירה על תפקוד מעולה של מוח שלנו!
החלטות גוזלות המון אנרגיה מהמוח לכן מרגע שהמוח שלנו זיהה דפוס מסוים שחוסך ממנו אנרגיה הוא שומר אותו מיד בזיכרון.
זה הרגע בו מפסיקה האחריות שלו לשוב ולוודא אם הדפוס הזה מועיל לך או הורס לך את הדיאטה.
המוח לא מתעניין אם יש לך רווח או הפסד – הוא חוסך אנרגית החלטה!
כשהוא מזהה מרחב חדש, נושא חדש, החלטה על משהו שלא הכיר קודם – שם הוא ממש מתאמץ!

לודוויג טואפוט ארוחת גן (קטע

לודוויג טואפוט (Lodewijk Toeput), הנקרא איל פוז'סראטו ( il Pozzoserrato), 1550-1605 (?) צייר פלמי. בשנת 1573-4 הגיע לונציה בה נמנה טואפוט על תלמידיו של גדול ציירי הרנסנס הונציאני טינטורטו.
Banquet in the Park – ארוחת גן

בכל פעם שעולה צורך לנשנש, לריב, לשרוף כסף הווה אומר: טים אאוט – הפסקה – הלו … המוח שלך עייף, מוצף והתפקיד שלו נחלש הוא לא מסוגל במצב כזה להחליט – קשה לו מאוד, בגלל העייפות. זה הרגע בו המנגנון הפיזי נעמד לרשותו ואז כרובוט שמתעורר, הוא חוסך אנרגית החלטה בפיזור נפש או מטעין אנרגיה בדרך שהורגל בה. ההרגל המוכח שב ונשלף מהמאגר, מהאפליקציה החקוקה בו ובה הדפוס המתאים לרענונו. כך, ומבלי שתדע כיצד חבילת נשנוש נפתחה ויש לשים לב שנבחרה רק זו וזה שמכילים המון קלוריות. לעולם לא עלה רוקט, מנגולד, או חסה (אין בהם אנרגיה מידית לסיפוקו)!
אין מה לעשות – המוח שמהווה 2% ממשקל הגוף, צורך כמות שלא תאמן של 20% מהאנרגיה הגופנית וזאת רק כשהוא במצב מנוחה.

זה הסוד ולכן גם אין פלא, שהגוף החכם שלנו מפתח מנגנונים שונים, מבריקים, שיקטינו את הוצאת האנרגיה החשיבתית במוח שלו. ללא מוח כיצד יחליט?

בשר צייד – מעדן טורקי

עייפים – ברור שתחפשו מאגר אדיר, אגרוף מחץ של אנרגיה או תוכנית מוצלחת לרענן את המוח!
עייפים? מה מיץ ירוק? אפילו הכנת סלט נתפסת כעבודה מאומצת. בעייפות וסטרס – פותחים חבילת גבינה צהובה – קופסת חומוס! קורעים חבילת צ׳יפס – מזמינים המבורגר או פיצה ומה עם האגוזים הם לא הורסי דיאטה? צ׳יפס, בורקס, במבה, קולה? פספסתי משהו? טוב שוקולד?
וכל זאת למה?

ככל שהעיפות עולה – התשוקה לבום אנרגטי הולכת וגדלה.

בעייפות אנחנו משתוקקים לפיצה, לגבינה צהובה לכל מזון רב קלוריות אפילו לגלידה, שוקולד או לחומוס, שקדים ובוטנים. ההרגל שלך קובע! ורק ההרגל!

עוגת שרלוט שהכנתי על בסיס קרם פירות: קיווי, אוכמניות ולימון

השילוב השטני של פחמימות, שומן וסוכר הוא משהו שמוח עייף ומשתוקק לאנרגיה בהספקה מהירה,  לא יכול להתעלם ממנו. ומרגע שהורגל המוח לקבל את כוחו ממוצרים כאלו, הוא לא יפספס את זה. זה כוחו וזה כוחו של ההרגל!
כן,
ההרגל הוא דרך שטנית לפעמים לרענון המוח במצבי עייפות והצפה רגשית.

למה ההרגל שהורס דיאטה שטני?

הרגל תזונתי וסיפוקו המיידי ותאווה למנת קלוריות שמכילה כמות אדירה של אנרגיה ומוגשת בהספקה מידית – עכשווית וללא מאמץ נוצר בגיל 0-2 שנים!
עייפים, מתעייפים, מוצפים רגשית? בוכים ובום אמא מביאה מנה גדושה!
אוכל משמיים תמורת בכי וללא מאמץ שפותר בדרך נס ובמידי בעיה גדולה!
זו הסיבה שהוא שטני – מובן לך שההרגל תינוקי, ילדותי ומונע יצירת הרגל חדש תואם את גילך וצרכיך היום?

ירון מרגולין מראה היכן נמצאות שתי נקודות האיזון החשובות ביותר לאיזון המוח הרגשי.

מה עושים?

מעוררים את המוח לפעולה – איך מוח עייף, מוצף בחוויות רגשיות נעור לפעולה – שב לחשוב עבורך נכון, טוב ועל פי צרכיך האמתיים?
ידעת שאפשר לעורר מוח עייף לפעולה בחצי דקה. בוידאו שבקישור למטה אני מציג טכניקה של מתיחות ולחיצת החלמה יעילה וטבעית. היא מאפשרת לך להתחיל ולפתח הרגל חדש  – התעוררות המוח מאהבה. אני גם מסביר לך במדויק מה לעשות במשך 30 שניות – בעצמך עם האצבע המורה שלך ״כשהעייפות תוקפת אותך״ בעזרת נקודת מגע (נקודת איזון – שואי גו Shuai Gu) והאצבע שלך.
רוצה לאוורר את המוח שלך ולתת לו תחושת מנוחה ורוגע?
נגיעה באזור הרקות ושבו נמצאת נקודת איזון חשובה בסדרת לחיצות ההחלמה לשרירי הראש והקרקפת. נקודת איזון זו משמשת להחלמת המוח הרגשי לאוורורו ולאיזונו.
אני מזמין אותך להתרגל לכך שבמצבי עייפות והצפה רגשית האצבע שלך תיגע ותייצר מתיחה עדינה – מתיחת החלמה – בשרירי ראשך ובנוסף היא נקודה שבהשתחררות הכיווץ של השריר שעובר מעליה היא משנה הרגלים – כאן

טיפול עצמי של מספר דקות שישחרר אתכם מתחושת עייפות באמצע היום-המוח עייף ומשחרר חומרים שונים אל מערכת הדם. כך נגרמת לנו תחושת עייפות. פעמים רבות חווינו מוח שהתעורר ברגע ממצב של עייפות לנמרצות ולא רק במצב של סכנה. טלפון שהתקבל יכול לעשות לך את זה בשנייה אחת. המוח שלך עייף כשהוא מוצף. הוא נחשף ליותר מדי נתונים שהגיעו אליו. הגיע הזמן לרוקן את המוח מהצפה הזו. – כדאי לך להניח את הידיים על הרקות ולנוח למשך דקה – כמו בווידאו המצורף. בעיסוי גומחת היופי שמעל האוזן – כ 2 ס"מ מעל קצה השער – המוח משתחרר וזה נעים ומאוורר אותך.חשוב לדעת – המוח העייף מאוד יעיל לאחר איזון מוח באמצעות עיסוי שרירי הראש.מה עושים: 1. החלק האחורי-תחתון של הראש מכווץ כשהמוח מתעייף – עסו את האזור הזה באמצעות תנועות מעגליות של האגודלים. אחת לכמה רגעים אפשר להחריף את הלחץ מעט וללחוץ קצת יותר חזק. בתוך כמה רגעים מרגישים את זרימת הדם, ומשקל הראש כאילו הופחת.2. החלק האחורי-תחתון של הראש ממשיך בקו התחתון שצמוד לצוואר לכיוון האוזניים. המשיכו לעסות באותה תנועה מעגלית גם שם ואל אחורי אחורי האוזניים, באותה תנועה מעגלית. העייפות הולכת ונעלמת.3.נקודת השואי גו ממוקמת 2-3 סנטימטרים מתחילת השער מעל לאוזן באזור הרקות – מדובר בגומה קטנה שמרגישים אותה כשנוגעים במקום הנכון – מגע קל מסלק את העייפות מהעיניים – עסו את המקום בעדינות באמצעות האצבע והאמה.4. תפסו קווצת שיער ממרכז הקרקפת ביד אחת, ומשכו אותה למעלה בעדינות.

Posted by ‎לחיצות ההחלמה – ירון מרגולין – מוביל בהפחתת כאב, תהליכי שינוי וכישורי חיים‎ on Thursday, October 12, 2017

יש לדעת – פצצת אנרגיה תזונית נתפסת במוח עייף כגירוי חיובי!

בין אם מדובר במאכל מתוק, רב שומן, חומצי או בהרגשה טובה – שבאה מכוס ויסקי, מילקשייק או קוקטייל בבר, מישיבת זומבי מול הטלוויזיה או שימוש בלחיצת החלמה – מכולם המוח מתחזק! אבל רק במקרים נדירים הרווח מלא גם לאורך זמן.
עיסוי עדין של 30 שניות או דקה זהה לתוצאה של תאווה גדולה שמחירה השמנה, אובדן שעות שינה וכסף!
הבעיה מתחילה כשהאנרגיה מגיעה אל המוח שלך בעזרת נטייה לא טובה – משהמוח שב לתפקד בשבילך  ההיגיון והרצון שלך מתבהרים. זה הרגע שאנחנו מתחרטים, נזכרים בהפסד, בבזבוז של הזדמנות לדיאטה וממלמלים ״אין לי אופי״! ונפשנו מתמלאת ברגשי אשמה. הרגשות האלו קשים, נוקשים וחזקים. הם שבים ומציפים את המוח, והוא שב להתעייף והרי לך לולאת השמנה!

אדריאן בראור (Adriaen Brouwer) צייר פלמי מוכשר שמת בטרם עת. בגיל 15 התיתם מאביו. בראור פעל בפלנדריה וברפובליקה ההולנדית במחצית הראשונה של המאה ה -17 ( 1605 - 1638), Brouwer צייר את חייו ותיאר חיים של איכרים, חיילים ופשוטי עם. בכך היה חדשן שהשפיע רבות על הדור שבא אחריו. בראור הציג בעיקר את חיי המעמד הנמוך אליו נקשרו חייו והתמקד בסצנות של אובדן שליטה. הוללות, זלילה ותאוה עמדו במרכז יצירתו.

אדריאן בראור (Adriaen Brouwer) צייר פלמי מוכשר שמת בטרם עת. בגיל 15 התיתם מאביו. בראור פעל בפלנדריה וברפובליקה ההולנדית במחצית הראשונה של המאה ה -17 ( 1605 – 1638), אדריאן בראור צייר את חייו ותיאר חיים של איכרים, חיילים ופשוטי עם. בכך היה חדשן שהשפיע רבות על הדור שבא אחריו. הוא הציג בעיקר את חיי המעמד הנמוך שאליו נקשרו חייו והתמקד בסצנות של אובדן שליטה. הוללות, זלילה ותאוה עמדו במרכז יצירתו.

החלטה נחושה של מי שיש לו אופי אבל עם הרגל ישן לא עובדת! ההרגל שלך ילדותי. הרצון שלך להעניק אנרגיה מידית וללא מאמץ למוח העייף שלך אינו אלא נטייה תינוקית שאינה תואמת לצרכיך והיא זו שהורסת לך את דרך חייך החדשה!
צ'רלס דוהיג, שכתב את רב-המכר העולמי "כוחו של הרגל" אומר ש"רוב מה שאנו בוחרים לעשות, למעשה – 45% מהפעולות שאנו עושים – הם הרגלים".
ומוסיף "שגם דברים שנראה כי יישארו איתנו לנצח (על אף שברור לנו כי מדובר בהתנהגויות גוזלות אנרגיה, או כאלה שמעכבות את התפתחות הקריירה, החיים האישיים או חשבון הבנק שלנו) ניתנות לשינוי.
"הרגל הוא לא גזירת גורל" אומר מי שסוקר את התגליות המדעיות המסבירות מדוע קיימים הרגלים ואיך אפשר לשנותם.
להרגל יש מבנה של לולאה מחזורית – 'לולאת ההרגל'. מרגע שמפרקים את ההרגל למרכיביו, אפשר לעשות בו שינוי.
לולאה בת 3 תחנות היא הרגל ונטייה רעה שהורסים דיאטה. לאחר זממן קצר תוצאת ההרגל הופכת להפסד ובהמשך הדרך גם לרגשי אשמה ותסכול שפועלים באופן אוטומתי נגדך, כך הרצון של המוח ליצר רווח מידי – לחסוך אנרגיה ולאפשר למוח המתעייף להתרענן נהייה הפסד לאיכות חייך!

וואנג אידונג Wang Yidong, (סין 1955) צייר שמן

מבנה של הרגל

לולאת שלוש התחנות מורכבת מטריגר, הרגל ורווח
טריגר: גירוי מזניק פעולה. מופעל על-ידי זיהוי חפץ, זיכרון או מחשבה. הם שמביאים את המוח לחשוב שעומדת בפניו הזדמנות קלה ומהירה להרוויח. עליו לפעול מידית, כדי שהאנרגיה שחסרה לו תוזרק בו. ניסיונו המוכח מאשר זאת.
הרגל – התנהגות שנשלפת ללא השקעה של אנרגיה חשיבתית ושהצליחה לו בעבר (רוטינת רווח). במקרה שלנו, הטריגר הוא הבחנה שיש לנו מטבח/פיצוציה/בר ושם ארון עם מדפים ועליהם מחכים מטענים אנרגטיים עתירי קלוריות זמינות.
רווח: תחושת רווחה שמסמנת למוח שהרוטינה כדאית ושכדאי לו לזכור אותה. ברוב המקרים נקשרת בהפצצה של הורמונים שנקשרים בתענוג מהמוח אל הגוף.
צ׳יפס, מילקשייק וטחינה הם מאגרי אנרגיה ומהם המוח העייף מקבל אנרגיה מיד!
אתם יכולים לנחש מה התגמול עבור האגוזים, הגלידה או הצ׳פס, גם גבינה צרפתית והשמנת לבישול גם החומוס והטחינה כולל השוקולד וחמאת הבוטנים שהיד נשלפת אליהם ברוטינה?
הטעם השטני של טונות קלוריות, בכל מזון שמכיל מאות קלוריות אולי חולניות ומשמין, מבחינת מוח עייף הוא בעל רווח אנרגטי נטול מאמץ שמספק את רווחתו! ואלו שמוחם עייף – הרי שזה הרגע בו התרגלו לצעוק: נפלא – אווסום!
רוב האנשים הנורמטיביים נמצאים בסביבה בה נדחפים אלפי גירויים שנועדו לשמר את ההרגל הזה.

לחיצות ההחלמה – רישום בן טריט

לחיצות ההחלמה מלמדות שישנם תגמולים שכן עובדים? כל דבר שגורם לכם לתחושה שהמוח הרגשי מתרוקן – היא התחושה הטובה באמת ואחת הדרכים להשגתה נראית בווידאו קצרצר זה – אני מזמין אותך לעשות  זאת בעצמך!
אני מזמין אותך להקליקו כאן
https://www.facebook.com/257507894382431/videos/1152927364840475/

ידעתם שיש קשר בין שינה להרזייה ובין הליכה שקטה בטבע ודיאטה?
שינה מאפשרת למוח הרגשי להתרוקן, הליכה שקטה בת 20-30 דקות בטבע גם מרוקנת את המוח! פעולה מחזורית שלא דורשת מאמץ מחשבתי וקבלת החלטות משחררת את המוח: שטיפת כלים, קיפול כביסה, ניקו מכונית ואפילו מקלחת.

Branch of the Seine near Giverny – Monet

מים זורמים (על כפות הידיים, על הגב, בנהר מול העיניים ואפילו כגלי ים)  הם תרופה יעילה נגד עייפות, ניישנושים ותאוות מעוררות רגשי אשמה!
מוח מתאוורר ונח – ידעת שהמוח שלנו מבלה בממוצע 50% מהזמן בנדידה להרהורים מרחפים ודווקא כשהריכוז דרוש לך כדי להתרכז במאמר, בהרצאה, או במה שיש לילד שלך לספר. במוח שלנו קיים מנגנון טבעי להתרוקנות – כאשר הוא מתרוקן מההצפה הרגשית, הוא מרוויח – הוא זוכה באנרגיה מתחדשת לפעילותו וכשהוא נח בשינה הוא מתעורר מרוצה ושבע – אז גם מספר הנדידות שלו בשעה קטנות!

המבול - גוסטב דורה 1865 https://yaronmargolin.com/wp-content/uploads/2015/11/The-Deluge-by-Gustave-Doré-from-the-1865-La-Sainte-Bible.png

המבול – גוסטב דורה 1865
https://yaronmargolin.com/wp-content/uploads/2015/11/The-Deluge-by-Gustave-Doré-from-the-1865-La-Sainte-Bible.png

קורה והסטרס עולה וההתרוקנות מחבלת בעבודה והשגיאות מתרבות – שיטה זו כבר לא יעילה יותר – זה הרגע בו אנשים רבים משתוקקים לחופשה, לברוח ומתחילים לשנוא את מקום העבודה, את הזוגיות ואת כל מה שאהבו שקע וטבע במבול של חוויות וההצפה של המוח שלא מצליח להתרוקן.
שובע היא הרגשה שמתבטאת בתחושת יש ובה נעלם הרעב, המוח מוליד את מחשבותיו המיטביות עבורך ואין שום צורך לצרוך מזון רב קלוריות או תאווה אחרת להתרוקנות מהצפה רגשית. מצב זה נמשל להולדת ונוס מגלי הים.

לידתה של ונוס - בוטיצ'לי Sandro Botticelli

לידתה של ונוס – בוטיצ'לי
Sandro Botticelli

לא סערת ים, לא הצפה ומבול – לידה מהים – ונוס. לכן מקשרים בין נקודת האיזון למוח הרגשי וונוס.
רוצה לדעת עוד על הצפה רגשית והתרוקנות המוח?  – אני מזמין אותך ללחוץ על הקישור כאן
בוידיו זה אני מזכיר לך שמוח רגשי מוצף יעשה הכול כדי להחזיר את היכולת המוחית לחשוב נכון והגיוני עבורך! 
אני מזמין אותך להקליק כאן ולגלות מה כדאי לך לעשות במצבים רגשיים, בעייפות ודחף לזלול!

כשאתם מוצפים, היו סקרנים לגבי חווית ההתרוקנות שלכם.

חשוב לדעת גברים זקוקים ליותר זמן התרוקנות מנשים בשל המבנה האנטומי השונה בין המוח הגברי לנשי.

סקרנות כלפי הרגלי הבילוי שלך או האכילה שלך בהחלט יכולה להביא אותך לזעזוע!
עד מהרה תמצא עצמך שואל: "למה אני יוצא עכשיו לדוכן הפלאפל, הבר, בית הקפה? האם אני זקוק לתשומת לב"? האם תשומת לב פיקטיבית, מסייעת לתהליכי ההתרוקנות המוחית שלי?
"למה אני אוכל עכשיו?"
"האם המזון שאני חייב להכניס לפה שלי עכשיו הוא פשוט טונה של קלוריות״ "למה?".
"האם אני רוצה לאכול צ'יפס כיוון שאני מוצף רגשית, עייף?"
למה אני לא משתוקק לעלי אוסקה, באקצ'וי,סלרי, אנדיב, חסה, חרדל, רוקט או שורש שומר ומכין סלט ירוק, מיץ ירוק עם תפוח עץ אחד או לימון אחד?


הרגל חדש בהכרח תואם לצרכים שלך היום

רוצה לנצל את חוקי הלולאה בת 3 תחנות שפועלת באופן אוטומטי כדי ליצר רווח מידי שהוא גם התרוקנות המוח מהצפה רגשית שממנה הוא מתעייף וגם להרוויח תמיד!
כדי ליצור הרגלים שמתאימים לנו, ולשנות את אלו שלא. יש לייצר טריגר: גירוי מזניק פעולה חדש!!!

ז'אן-אוגוסט-דומיניק אנגר צייר צרפתי ותלמידו המצטיין של ז'אק לואי דויד והנהיג את אסכולת דויד והתנועה הנאו-קלאסית לאחר מותו.

הניחו את חלוק הרחצה על הכורסא שאתם רגילים לשבת עליה בשובכם בערב מהעבודה, אם המקלחת
מרגיעה את המוח שלכם!

מיץ ירוק: נבטים, עלי חסה ערבית, עלי מנגולד גבעולי חרדל טריים מהשדה: לסחוט בג'וסר במהירות האיטית.

מיץ ירוק: נבטים, עלי חסה ערבית, עלי מנגולד גבעולי חרדל טריים מהשדה: לסחוט בג'וסר במהירות המהירה.

חפץ מעורר הרגל גם ריח, זיכרון או מחשבה. ביכולתם להביא את המוח שלך לחשוב על מה שטוב לך במקום לבהות באויר שעות. באמצעות חפץ יזום תחשף בפניו הזדמנות חדשה. אני מזמין אותך להרוויח הנאה שיש בה הרגל חדש ורווח עצום. בעזרת חלוק רחצה כדוגמא, שיונח בבקר, כשהרעננות בך, בבקר,  הדיאטה שלך תמיד תצליח!!!
הסוד בהנחת חלוק הרחצה לפני היציאה מהבית לעבודה!
אני שם על השיש קרש חיתוך וסכין – עגבניה ומלפפון וכשאני שב מותש – החפץ מזכיר לי: ״סלט״!
עם כל חזרה הגוף שלך יעבור אל שלב הרוטינה בצורה יעילה וחלקה יותר. כך כמות האנרגיה והמאמץ שידרשו לך ילכו ויקטנו – עד שלב בו ההרגל יעשה אוטומטי ויפעל מידית עבורך. התהליך יכול לקחת 21 ימים – הימים הרביעי והחמישי קשים. תכינו עצמכם לערב החמישי מראש –  אחר כך הקושי משתנה ולאחר 21 ימים שלב הקושי למעשה חולף והחיים החדשים מחכים לך, כולל השבת האנרגיה שחסרה במוח לאחר יום עבודה קשה.

המאמץ מכבד
השגת הצלחה בהשרשת הרגל קשורה במאמץ. מדובר במאמץ קל אבל מתמשך ובצעדים קטנים ("קאיזן – צעד קטן לשינוי גדול"). יש לבצע שינוי אחד – הנחת חלוק רחצה או תזכורת קרש חיתוך וירקות בכל פעם שיוצאים לעבודה. בשלב השני להכין סלט ולקחת לעבודה בקופסה. זאת כדי להגיע לתחושת הרווח ולהרגשה שישנו שיפור אפילו אחד בכל יום. להתמד תפקיד מרכזי נוסף: יש לפעול יום אחר יום, כך מרחיבים את כושר ההסתגלות של המוח לשינוי וליצירת הרגל רצוי חדש. ככל שהצעד הקטן שלך נמשך יותר זמן, המוח מייצר עבורך את התוכנה לשינוי והנטייה הרצויה מוטבעת במוח הרגשי ובחייך.
מאמץ – העדר חינוך למאמץ בגיל צעיר שכיח בעידן המודרני. ההרגלים שאנחנו צריכים לייצר בך דורשים שינוי – כן יש להתאמץ כדי לקיים אותם!
לזכור להניח חלוק על הכורסא בסלון זה מאמץ שהופך להרגל!
החלוק ישמש טריגר. המקלחת תהפוך לפעולה אוטומטית וההנאה לסיפוק!

יש לזכור – הרגלים נוצרים תמיד! אם לא נתאמץ ליצרם עבור צרכנו, הם יצרו את חיינו על פי צרכיהם!

סלט איטלקי ירוק

שינוי הרגלים נדרש בתהליך דיאטה אם להרזיה ואם לשיבת הבריאות אל גופנו – ואם כדי לפתח את נפשנו. כולם יודעים שיש לעבור מהרגל לטעון בגוף פצצות אנרגיה תזונתית – לצריכתו של מזון טבעי. יש להכיר את מזונות העל – והסקרנות שלך יכולה להביא אותך אל פתחו של עולם עשיר ביותר המעבר חייב להיות קל ונוח לביצוע ולכלול מזון שאוהבים.סלט איטלקי ירוק – הוא מעדן. שומרים במקרר עלי חסה שטופים ועלי רוקט. בוצעים ומניחים בקערה ומעליה רוטב ויניגרט – אפשר להוסיף טבעות בצל – זה נפלא!
רוב איטלקי שנשמר הרבה זמן:
רבע כוס מיץ מלימון טרי
גרידת לימון טרי
1/2 כוס שמן זית
מלח אטלנטי
מעט פלפל גרוס

ולעניני הטעם רוטב חרדל:
כף חרדל דיג׳ון
כף מיונז
רבע כוס מים
רבע כוס חומץ תפוחים
לערבב בבקבוקון ולשפוך על העלים הטריים.

חברות הענק שטניות. הן יודעות איך הרגלים נוצרים, והן עושות כל מה שביכולתן לגרום לנו, הלקוחות, להתרגל לקבל סיפוק ושקט בראש וללא המתנה במידית ובנוסף לכך גם ללא מאמץ – וכך אנו משתכנעים שכדאי לנו להשתמש כמכורים בשירותים שלהן.
למעשה, כל חברה מסחרית גדולה מנסה לגרום לנו להגיע לרווח ללא מאמץ או להמנע מתחושת הפסד בעזרת המוצרים שלה.
כדי שייווצר הרגל שטני, אנחנו צריכים טריגר מסוים. הפחד שפספסנו ידיעה מענגת, כיצד בת הטייקון זרקה את המתחזה מחייה בסדרה האהובה עלינו: שמישהו תייג אותנו בפייסבוק, עשה לנו לייק, או הוסיף אותנו כחברים – מקנה לנו תחושת שייכות שמסייעת למוח שלנו להתרוקן מהר יותר. הרווח שמספק לייק מהר מאוד חודר אל המוח הוא נהנה מתחושת הרווח משפריץ לגוף הורמון של תענוג (למשל דופמין) וכשאנחנו מתרווחים בספה ובוהים בטלויזיה בציפיה שיקרה משהו מה אז – שוב הדופמין מושפרץ וזו גם הסיבה שרבים נתקעים שם ולא בוצעים 4-5 עלי חסה כסלט איטלקי ירוק, אנטי איג׳י שמחזק את מערכת החיסון ומקנה שינה עמוקה ונינוחה! בישיבה בוהה מול הטלויזיה בתוכנית משעממת נוצרת ציפיה ומושפרץ דופמין מהמוח לגוף, כך נוצר לימוד מהיר והרגל שטני ואם אנחנו נלחצים או מבוקרים בעבודה, במשפחה, בביצפרפר והמוח שלנו מוצף – בום, בלחיצה קלה ונטולת מאמץ על האפליקציה של פייסבוק נגיע להרגיע את התחושה הרעה שאחזה בנו.
מה הבעיה?
החכם נרדם – כשהקורטקס הקדמי, הוא דמות חכם הכפר שפועלת במוח שלנו – מנוטרלת עקב תהליכי ההצפה של המוח הרגשי (שבציידי המוח) דפוסי ההתנהגות הישנים שבים לשלוט בך. כך אנחנו יכולים לדעת בודאות שפתיחת נשנוש רב קלוריות מסמן הצפה רגשית או עייפות ושלהיכנס למקלחת זה הדבר היותר נפלא שכדאי לנו לעשות עכשיו. הספה תנצח ותמצא אותך עליה במשך שעות עם השלט והטלפון החכם אחרי יום מתיש אם ההרגל הישן קפץ לנהל אותך.
למה הגורמים הממכרים והורסי הדיאטה מבקשים פתרון שטני – לנצח אותך, כלומר רווח ללא מאמץ?
בהתבוננות אל תוך עצמך תיחשף התשובה והבעיה גם יחד – מתי בא טרוף שטני לנשנוש, לבהות על הכורסא?
בכל פעם שיש לחץ, או עולה רף העייפות כן גם אחרי ארוחה כבדה, אחרי ארוחה משפחתית ואפילו במהלך מפגש מרגש ומשהכינוס מתחיל… כך גם הנשנוש!
היד נשלחת אל צלחת הפיצוחים שהונחה בהתכנסות מתוך הרגל!

בכל פעם שהרגשת הלחץ מתחילה, הקלוריות הרבות שמונחות בצלחת השטנית מספקת לך אנרגיה מוחית, הסחת דעת יעילה שמרגיעים אותך מההצפה הרגשית שעולה במוח הרגשי שלך. כל זאת בשביל שדמותו של החכם שבמוח שלך תתפקד למענך!

after appointment Sergey Panin (Russian

ומה בנוגע לעייפות? שהרי שינה היא לכאורה בזבוז של זמן יקר!

הנושא הזה מתוחכם ודרש מאמץ חשיבתי או מחשבה נועזת. ננסה להעז – ההפסד והסלידה שלך לבזבז זמן מובנים. אחד הדברים שמעסיקים כל אחד שיש לו קרירה, חיי חברה, הורים, ילדים וועד מטלות והרי כבר שנים שהמחשבה הזו מטרידה אותך איך לנצל ולתכנן זמן בצורה הטובה ביותר. שינה לא עולה על הדעת שזו הרי בזבוז של זמן עבודה, פעולה ועשייה!
מסתבר שכשרף העייפות עולה, העדיפות לצפות בטלוויזיה, בסרטוני וידיאו גוברת והצורך, לכאורה צורך, להעביר את הזמן במשחקי מחשב וקלפים מנצח אותך גם לטרוף מזון חומצי שמסכן את בריאותך – עוד על כך כאן. עד שיגיע הרגע המתאים כדי לישון, הופס, עברת אותו! כיצד החזקת מעמד? תנועת הנשנוש מככבת כאן בעזרת ההרגל והיא שמטעינה אנרגיה במוח שלך וכך ובמיוחד בלילה נשכחת השנאה שלך לביטול זמן ולנשנוש רב קלורי. את השנאה הוותיקה מחליף אצלך פתרון שטני ולא מועיל, אבל מבחינת המוח שלך הנשנוש הזהו די טוב:
אז אם מדובר בעייפות יש לזכור את חלוק הרחצה. מנוחה היא טיפול מונע ויעיל החלוק יקפיץ אותך למקלחת אל עולם סדיני המיטה שלך וכך עד שיגיע הזמן שלך לישון והתרוקנות המוח תרדים אותך. בהמשך, המוח שלך יורגל לטעון אנרגיה בצורה מיטיבה ומכבדת אותך ואת חייך.

רוצה סיוע במסע שלך, בסילוק ההצפה הרגשית ויציאה ממרחב הנטיות הגרועות –  רוצה להצליח, לפתח הרגלים חדשים?

אשמח לשמוע ממך.

    שמי Name:


    טלפון phone:


    דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


    איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


    אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


    למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COMׂ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך).
    מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

    נשלח ב העצמה אישית, כללי, מזון מחלים

    כתיבת תגובה

    Or

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    *