טיפול טבעי בכליות – מה אתם יודעים על קורדיספס מיליטריס

קורדיספס מיליטריס – לכשל כלייתי

מה אתם יודעים על קורדיספס מיליטריסCordyceps הפטריה שמחלימה כשל בכליות.  
היפוקרטס, שנחשב לאבי הרפואה המודרנית, וחי ביוון הקדומה כבר תיאר את השימוש בפטריות מרפא לטיפול במחלות כרוניות בכליות.
סוד הצלחת הריפוי בפטריות נובע ממבנה התא של הפטרייה. מסתבר שהוא הרבה יותר דומה לזה של בני האדם ובעלי החיים מאשר לזה של הצמחים. נוסף להיותן עשירות בחלבונים, ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים, הן מכילות פוליסכרידים – רב סוכרים שברגע שאנו לועסים או לוגמים אותם הם נדגמים על ידי תאים במערכת העיכול, שנקראים תאים דנדריטים, ומספקים להם מידע חיוני שמועבר לספרייה של מערכת החיסון. 
באמצעות המידע הזה יכולה מערכת החיסון לזהות כבר בשלב מוקדם מגוון רחב של בעיות הדורשות טיפול, החל ברקמות ותאים טרום סרטניים וכלה בנגיפים וחיידקים.
רב הסוכריים (הפוליסכרידים) הללו מספקים למערכת החיסון מודל שמאפשר לה לזהותם ולהתמודד עמם ברגע שהיא נתקלת בהם.

עידו פרס וירון מרגולין

בווייטנאם פועלות מאות חוות לגידול פטריות מרפא.
עידו פרס הוא צעיר ישראלי מדהים, מעמק חפר, ובעל חווה לגידול פטריות החלמההשבת יצאתי לגלות את סודותיו ולמדתי כיצד מגדלים את הפטרייה שיכולה לשנות לך את החיים.
הוידאו כאן, מעלה 5.10ד׳ ממפגש עוצר נשימה בן כמה שעות בחוות הפטריות במושב חרב לאת.
 https://youtu.be/NzbCHxPABlo
תכירו – פטריית זהב – קורדיספס מיליטריס – Cordyceps – אחת הפטריות היקרות בעולם ושמה יצא למרחקים בזכות סגולותיה הרפואיות, גם בזכות האופן שבו היא גדלה.
פטריות ממשפחת הקורדיספס זקוקות למארח חי על מנת לגדול ואף שאת חלק מהזנים במשפחה ניתן לגדל בתנאים מלאכותיים הזן היקר ביותר, נמצא כיום רק בהרי ההימאליה, גדל בתוך הקרחונים וזקוק לזחל מסוג מסוים על מנת לגדול עליו – עידו פרס ( מיקולוג – חוקר פטריות) מנסה לעשות זאת בעמק חפר.
הפטרייה מחזקת את המערכת החיסונית ומסייעת לגוף לזהות תאים סרטניים ולהילחם בהם ומשקמת את הכליות שלך.
נמצא במחקרים שהקורדיספס יעילה לשיפור און הגבר, ספירת הזרע ופרופיל השומנים בדם (גם המיטאקי עושה זאת). פועלת על שומני הדם, רמות הסוכר ולחץ הדם. ומסייעות להפחית LDL וטריגליצרידים, להעלות HDL ולאזן את לחץ הדם, ובכך מקטינות את הסיכון למחלות לב. בנוסף נמצא ששתי הפטריות: קורדיספס ומיטאקי משפרות את פעילותן של תרופות לסוכרת כמו מטפורמין וגלוקופאז' בקרב חולי סוכרת מסוג 2, ומאזנות את רמות הסוכר אצל מזריקי אינסולין.
פטריית התה המפורסמת מכונה קמבוצ'ה. הפטרייה יוצרת משקה פרוביוטי שעשיר ברכיבים תזונתיים. למעשה מגדלים אותה בתוך תה ירוק או שחור עם סוכר, והיא בתמורה, הופכת את התה למשקה צונן, בריא ורב סגולות. "מצבור של חיידקים טובים לגוף האדם." אומר פרס.
גם השיטאקי גדלה כאן: "סם החיים" – כינוי שניתן לה על שום סגולותיה הרפואיות הכוללות בין היתר הורדת הכולסטרול בדם, טיפול בבעיות נשימה, חיזוק המערכת החיסונית והגברת הליבידו.
צריכה מסודרת של פטריית השיטאקי (לפחות שלוש פעמים בשבוע) מומלצת עבור מי שמבקשים לחיות חיים ארוכים ובבריאות טובה.
שמפיניון – ידעתם שהפטרייה הנפוצה – כמשקה, מסייעת להרגעתם של ילדים היפראקטיביים? – הכינו ממנה תה או מרק והשקו במשרה המופלא את ילדיכם האנרגטיים.

נשארו לך שאלות?

אשמח לשמוע ממך – ירון מרגולין

– אשמח להשיב לכל שאלה.

    שמי Name:


    טלפון phone:


    דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


    איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


    אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


    למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COMׂ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך).
    מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

     

    נשלח ב כללי

    כתיבת תגובה

    Or

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    *