אורפאוס – דמימה בניהול קרירה שמשתקפת ככיווץ שרירים בבית החזה ובשורש כף היד

 
 

פרגלי אבראהים פאשא. בן הדייג ששלט בחצי עולם, ניהל אימפריה (האמפריה האוטומנית) ונשאר בלי ראש כשנכנסה לנפשו תחושת הגדלות היתרה והמשחיתה

פרגלי אבראהים פאשא. בן הדייג ששלט בחצי עולם, ניהל אימפריה (האמפריה האוטומנית) ונשאר בלי ראש כשנכנסה לנפשו תחושת הגדלות היתרה והמשחיתה

שריר בית החזה הקטן בצד שמאל –  Musculus pectoralis minor הוא שריר קטן ודק אבל עמוק והוא כואב לאנשים שאפתנים, מוכשרים שרצים למרחקים ארוכים. השריר עמוק, נקשר למפרק הכתף ומשפיע על תנועת הזרוע, הכתף והשכמה – להקליק להדגמה. גם שורש כף היד הימנית כואב לשאפתנים, כשלא הכל מתנהל כשורה. אכזבה בעיקר נוכח מאמץ גדול ופרי קטנטן מעוררת כיווץ וכאב שפורץ אל גופם במיוחד בשריר כופף האגודל הקצר (Musculus flexor pollicis brevis) הוא אחד משרירי האגודל. וזה רק קצה קרחון הכאב. הכאב הגדול באמת נמצא (למען האמת) במרחב החיים.

מי שהכשיר וגידל אמנים גדולים, אנשי קרירה שאפתנים מכיר את הבעיה. יכולת מופלאה שהולכת ומתפתחת אך רק בודדים זוכים להכרה בכישרונם ולהצלחה מספקת. רבים נרמסים בדרכם אל הפסגה חלקם משתגעים, אחרים מסוממים עצמם לדעת ויש אלו שמשחיתים עצמם למען תהילה ופרסום.

מאמר זה יחשוף בפניך כמה מהסודות החשובים ביותר כדי שהראש שלך יצליח להישאר מעל למים בדרכך לפסגה ובמיוחד כשהמבול מגיע אליך.

אם השאלה שלך: "למה כואב לי בשורש כף היד הימנית או בבית החזה הקטן – בצד שמאל של הגוף?

מאמר זה נועד לך – 
אחד מסודות הטיפול בכאבים כאלו בהפעלת כוח חיצוני, עדין, מדויק כפי ששיטת לחיצות ההחלמה מאפשרת לנו אבל הכי חשוב בהבנת מקור הכיווץ שיצר כאב כזה ואפילו אם מדובר בדלקת מכאיבה. הכאב הוא סימפטום. שתמיד חייבים לשחרר. כיווץ כרוני מכונה שריר מכווץ שלא משתחרר מעצמו אחרי 3 ימים והוא מוביל לדלקת, אבדן תנועה ותחושה קשה. במעמקי הבעיה לא הכיווץ אלא שאפתנות טבעית והגיונית הבעיה שהיא ככל הנראה ובמיוחד אם פרצו בך כאבים אלו לא מנוהלת נכון. יותר מכך פעמים רבות מדובר בכשל בניהול מהלכי חיים מורכבים. יש שהם נקשרים בחינוך לקוי, בחוסר התאמה לטבע האדם ששואף לדבר מה, המרחב או התקופה לא מתאימים לרצונותיך אבל ברוב המקרים מדובר בתכנון רע ובמיוחד באי סדר של "ילקוט היציאה לדרך".  דרך שנושאה הגשמת שאיפות או ניהול קרירה משגשגת עם כבוד וסוף שטומן בחובו סיפוק. במקרים אחרים הבעיה מוזרה יותר – הנדיבות שלך רבה, המאמץ שלך להביא לתוצאות למען חברך גדול רק שאין הכרה בו וזה כואב לך או חסר לך. העדר הכרה מכאיב ומכווץ את שריר בית החזה הקטן ואת שורש כף היד (ברצועת שורש היד הרוחבית ממנה תחילתו של השריר כופף האגודל הקצר (Retinaculum musculorum flexorum manus).

חשוב לדעת בכל גיל, בכל מצב אפשר לחנך את הנפש שלנו לפעול נכון, לפתח הרגלים מתאימים ולממש שאיפות.

דמימת אורפאוס

דמימת אורפאוס הוא שם כולל שמאגד בתוכו תופעות שנקשרות בניהול לקוי של הסיפוק אצל השאפתנים. דרך ארוכה, קרירה, זוגיות וצמיחה של כישורי חיים יוצאי דופן ואפס תוצאות, מחלות, העדר הכרה, תאונות, שיכרון גדלות, תאוות בצע, שחיתות, שיגעון ותחושת אפסות ועוד צרות. דמימת אורפאוס משקפת יכולת גדולה ממש, כישורי חברה ומסוגלות לראות למעמקים, להתערבב במרכזי העניינים, לחדור אל מרכז ההתרחשויות החשובות ולצאת מהן בלי ראש (אן בולין או פרגלי אִבּראהים פאשא. בלי חופש – אהוד אולמרט, ללא כבוד – משה קצב, ובלי חיים אריק שרון).

איסטנבול בתקופה בה הבוספורוס היה מרכז העולם.


כשל בהשגת השאיפות נובע מתכנון שגוי של הכוחות, העדר איפוק וניהול רע של רווח והפסד לטווחים ארוכים. נושא זה מכשיל ומתחבר אל יסודות החינוך הגבוה. במיוחד עם חינוכם של בני האצילים בתקופות העתיקות וראשיתו ככל הנראה באקדמיה של אפלטון שדרש ואימן לאיפוק נוכח הישגים גדולים: "ממנטו מורי".

Achilles dying Achilleion Palace – Corfu (Greece) – רגעיו האחרונים של אדם גדול – אכילס גיבור מלחמת טרויה

ממנטו מורי: "זכור שככל האדם אתה" (תרגום חופשי – בלטינית: memento mori) הוא ביטוי סודי שנקשר בסוף טרגי ובמוות. שימש סיסמא לאיזון נפשם של הנעלים והטובים בדרכם אל הגשמת שאיפותיהם. "זכור שככל האדם אתה ובסוף תמות, כולם מתים בסוף". מושג יסוד בחינוך לחוסנו של קו הניצב ואיזון פסגותיו. הדוגמא הנודעת לכשליו נמצאת במיתוס של איקרוס.
קו הניצב מתפתח בנפש האדם בגילאי ה-15-26 וכשל בו נקשר בהפכפכות, תסכול, קשיי התחלה וסיומים טרגיים גם עם מחלות נפש כשיגעון גדלות, הפרעה דו-קוטבית (מאניה דיפרסיה) ועוד צרות כתחושת אפסות.

אני מזמין אותך לאתר החדש שלי – כאן

נשארו לך שאלות?

אשמח להשיב על כל שאלה-

    שמי Name:


    טלפון phone:


    דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


    איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


    אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


    בוידאו למעלה אני משוחח עם תלמידי עופר ירושלמי ומגלה לו הכול.
    מוזיקה- יוראי פיקר.
    לסדרת מאמרי על התפתחות נפש האדם: ײמסלול ההתפתחות הנורמטיבי בחיי אדם ודמימותיו בטבלהײ
    יש להקליק על הקישור כאן
    https://yaronmargolin.com/?p=3247


    אני מזמין אותך ליצור קשר בטופס כאן למטה,
    אשמח להשיב לכל שאלה.

      שמי Name:


      טלפון phone:


      דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


      איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


      אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


      אשמח לשמוע ממך – ירון מרגולין

      מאמרים אחרונים

      נשלח ב העצמה אישית, כללי, תורת הדמימות

      כתיבת תגובה

      Or

      האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      *