על לחם חוקם של העסקים – פרק ג', על הלקוחות ודמויותיהם ועל הצלחה עסקית

Bank Painting – The Banker And His Wife by Marinus van Roejmerswaelen

לשאלות

פרק א

פרק ב

פרק ג

פרק ד

פרק ה

הצלחה של עסק נקבעת על ידי שני פרמטרים: סיפוק של הצורך החברתי, בתשלום, וסיפוק הצורך החברתי בתשלום לכמה שיותר אנשים.
הרחבת מילוי הצורך החברתי היא מטרה נוספת של עסקי המגה או של עסק השואף להתרחב בהתמדה.

ארבעת היסודות של העסקים: מטרת העסק, פעילות העסק שנקשרת בתרבות העסק ובשפת העסק והלקוחות, או ליתר דיוק זיהוי מדויק ככל האפשר של אופי הלקוח, הם ארבע יסודות העסקים.
ככל שנבהיר מחשבתית, את מהותם, וככל שיעדר מהם תסכול, כך ילך ויתפתח מרחב העסק שלנו ויהיה לעסק מצליח ומשגשג ועל כך אכתוב מיד.
יודגשו שוב תנאי ההגבלה של העסק המשגשג בהתמדה: מניעת תסכול מאנשים שנכנסים ויוצאים מהמרחב העסקי.
תנאי העדר תסכול, הוא תנאי בלתי-נפרד מחוויית השרות לכל הלקוחות, אבל גם מתרבות הארגון וממערכת יחסי העבודה בין העובדים השכירים לבין עצמם ובינם לבין המרחב העסקי עצמו.
מכלל זה מוציאים את מערכת היחסים הייחודית בין המנכ״ל והבעלים של העסק. וכן מוציאים, את מערכת היחסים המיוחדת שנוצרת בעסקים משפחתיים. בשני המקרים הללו, כמעט ובלתי אפשרי למנוע תסכול ולכל מערכת יחסים כזו (בדומה לייעוץ זוגי) נדרש ייעוץ ייחודי שמאפשר להנמיך תסכול במצבים מגוונים ומשתנים תדיר.

ארבעה היסודות של העסק:
מטרת העסק
לספק צורך (ספציפי) לצרכן (ספציפי). לשם כך על בעל העסק לזהות את הצורך שהעסק שלו מספק ואת קהל הלקוחות הפוטנציאלים שאליהם העסק פונה.

תרבות העסק
תכונה גם תרבות הארגון ממתגת את העסק, מגדירה את גבולותיו, את מערכת יחסי האנוש במרחביו ומבוססת על הפסיכולוגיה של האנשים הנכנסים ויוצאים בו.

השפה הפסיכולוגית של תרבות העסק
מתמקדת בדרכים לסיפוק הצרכים של קהל הלקוחות, בזיהוי מדויק ככל האפשר של סוג הטיפוס אליו הלקוח משתייך ובאופני סיפוק נכון של הצרכים ללקוחות הללו וכבודם, כמו כן מבקשת השפה הפסיכולוגית שמאחורי תרבות העסק, להתמקד בשפת המכירה והקנייה של העסק ובתגובת לקוחותיו על המענה לצרכיהם, במשא ומתן שמניב תוצאות, ובדרכים לפרק מדד תסכול גבוה, או דיאלוג אלים כמו במצבים שבהם מתרחשת התנגשות אישית בשל הטרדה, ביקורת מבזה, הפרת אמונים או מרמה.
חוכמת המשא ומתן וחשובה מאין כמוה להצלחה עסקית. בדרך-כלל מדברים על משא ומתן נינוח ולא אלים, אבל פעמים רבות לא מגיעים בעזרתו להתקדמות הרצויה. ישנם מצבים שמחייבים סיוע של אלמנט הרתעה או הפחדה ואיומים כגון בפנייה לסיוע בית המשפט. חוכמת המשא ומתן עוסקת בשאלה מתי כדאי למרחב עסקי להימנע מצעדים אלה ומתי כדאי לו להכניס לתמונה יסוד אלים. באיזה אופן להפעיל אלימות במשא ומתן כדי להשיג תוצאות רצויות לעסק במהירות האפשרית ובעלויות נמוכות.
תרבות העסק מתמקדת גם בפסיכולוגיה של אנשי השרות, המנהלה ושל אנשי המכירות במרחב העסקי. בהבנת ההתנהגות הפסיכולוגית של העובדים במרחב העסקי ובמילוי צרכי העסק ולקוחותיו. תרבות עסק בריאה מפתחת בעובדים נאמנות, יזמות ולקיחת אחריות. נהוג להיוועץ עם מומחה לאסטרטגיה של ניהול קרירה, תרפיסט ארגוני ומאמן מקצועי בתחום זה. ארגוני ענק מחפשים יועץ בעל מחשבה ייחודית במיוחד לנושא זה.

השפה העסקית
שפתו העסקית של העסק מעוגנת בעולם הכסף והרווחים, בתחום הכלכלה. השפה העסקית מאפשרת לדמויות שנכנסות ויוצאות במרחבי העסק לשוחח נכון.
עסק שמדברים בשפתו העסקית גם עונה בה בבהירות. לדוגמה: השפה העסקית הברורה של בית העסק מאפשרת ללקוחותיו לרכוש את שרותיו באמצעי תשלום נוחים להם, מכסף ועד להעברת תשלום באמצעות אפליקציות מתקדמות בטלפון החכם.
נהוג להיוועץ עם כלכלן מומחה או יועץ מס ומנהל חשבונות מקצועי על מנת ששפת העסק תדובר בבהירות וביעילות.

הפסיפס באולם הצדדי של בית המרחץ ח'רבת אל מפג'ר (המאה השמינית לספירה לערך)
קטע מהפסיפס המפואר.

על מתן סיפוק והנאה לצרכנים
על הגשמת היעוד של בעל העסק הרווח הכספי דנו בהרחבה בפרק א'.
על הגשמת ייעוד העסק דנו בפרק ב', ולהלן, בפרק ג', אדון על מתן סיפוק והנאה לצרכנים, על-ידי מענה לצורך האנושי שלהם, ולמספר רב, ככל האפשר, של צרכנים.
בין הלקוחות נמצאים אנשים שונים ומגוונים באופיים, מינם, דתם, תרבותם, אבל לכולם צורך משותף מבחינת העסק, שלמען סיפוקו בתשלום הוקם העסק.
הפסיכולוגיה של הצרכנים מגוונת וכן אופיים, אבל צורך אחד לכולם. אך מהו אותו צורך יחיד ואיך עלינו לספקו?
אנשים רבים נכנסים ויוצאים במרחב העסקי:
1. בעל העסק. הוא צריך להרוויח כסף, כדי לחוש שהוא איש עסקים מצליח. ככל שאדם בעל עסק מרוויח יותר, כך חוויית היותו איש עסקים גדלה. חווייתו תלוית רווח כספי, אז כיצד מגיעים לרווח כספי גדל בהתמדה?

2. שכירים בעסק: מנהל החנות, נהג ההובלות, קניין הרוכש צרכים למען העסק, עירייה שמספקת חניה, אנשי מקצוע שמחזקים את יכולתו של העסק לספק את הצורך של העסק: מורה, פסיכותרפיסט, רקדן, יועצי מס, מנהלי חשבונות, אסטרטג אירגוני- כולם צריכים להרוויח. ללא רווחים אין מרחב עסקי, אין יזמים עסקיים, אין בעלי עסקים, גם אין משקיעים ואין מרחבי עסקים להנאת הציבור.
השפה המשותפת לכולם: אנושית, תרבותית וחברתית. כולם זקוקים לכבוד, לתחושת ביטחון, ליציבות, להנאה, ולריחוק ככל האפשר מתסכול.
זיהוי אופי הלקוח שנכנס למרחב העסקי נקשר בתרבות העסק: הקניית חווית שרות – הולמת, עניינית, תוך מתן כבוד ושמירת מרחק אישי נכון. יצירת אווירה חביבה מקדמת ומסייעת יחסי אנוש ומכירות. זיהוי אופי הלקוח, מאפשר לדייק בתחום הזמן הנדרש בעמידה לרשותו ובזמן הנדרש לסיפוק צרכיו. הבנה וזיהוי נכון של אופי הלקוח, מאפשרת גם לדייק בהצעות לניהול נכון של תשלומיו ומקנה לעסק תרבות ארגון מכובדת ומכבדת.
תרבות עסקית מכבדת, הכוללת זיהוי אופיו הכללי של הלקוח, תמנע תסכול שהוא המכשיל העיקרי של צמיחה עסקית!

על השפל העסקי
אעצור רגע, ואתייחס לנושא השפל העסקי וכשליו העיקריים, שבסופם תסכול והעדר סיפוק.
מאחורי עסק מצליח עומדים לקוחות מרוצים שצורכיהם סופקו ואין להם חווית תסכול.
בחזית השפל העסקי עומד התסכול. זה בא כתוצאה משימוש שגוי בשפה העסקית והכלכלית, משימוש משובש בשפה התרבותית ומאי הבנה בסיסית בפסיכולוגיה של העסקים והאנשים הנכנסים ויוצאים במרחב העסקי.
מה עומד מאחורי התסכול?
1. סיפוק צורך הלקוח בזמן לא סביר ומתוך חוסר כבוד.
למשל, בית קפה שמגיש לך כוס קפה כרצונך אבל העוגה, שהוזמנה איתו מגיעה אחרי שסיימת ללגום את כל הקפה.
2. ציפיות לסיפוק צורך שאין להן בסיס במציאות, או פניה שגויה לעסק הלא נכון.
למשל, טייל שנכנס לאכסניית נוער בעיר גדולה ומתעקש להזמין עבורו מקום במסעדה. או, כאשר אדם פונה למענה טלפוני ומצפה מהפקיד המשיב לו שישנה את מדיניות משרד התחבורה, משרד הפנים וחברת הביטוח הלאומי גם יחד. משלא נענתה צפייתו הלא סבירה מגיע דרוג התסכול שלו לדרגה 8 – 9.5 שמביא אותו להתפרצות זעם על המשיב האדיב. כשהדבר מתרחש בעמדת ההמתנה לכרטיס הטיסה הסיכוי שהלקוח יפנה שוב לאותה חברה, קלוש.
3. העדר נכונות, או התנגדות למלא צורך בקרב העובדים במרחב העסקי.
למשל, לקוח הפונה אל מרחב עסקי בזמן שביתה, או עובד שמפלס התסכול שלו מהבוס האחראי הגיע לדרגת 8 – 9 והוא קם ועוזב בטריקת דלת את מקום העבודה. אם רמת התסכול תעבור את מדרג 8 הנקודות, מרחב העסק מסתכן באובדן לקוח, שקשה מאוד לפצותו, ולשכנעו לשוב אליו. יחד עם זאת חוכמת המשא-ומתן הנכון במצבי אלימות ותסכול, יכולה להשיב לקוח מתוסכל אל המרחב העסקי שלנו. לאחר מספר ימים יש ותאוות הלקוח לסיפוק צרכיו, ממוצר העסק שלנו, תחזור ותעלה והוא יחזור אבל רק עד שימצא פתרון לצרכיו במרחב עסקי אחר. אז לא יהיה כמעט אפשרי להשיבו אל מרחב העסק שלנו. מבחינה זו התסכול ממפלגה, ממרפאה או ממשלה דומה בהשפעות התסכול על לקוחות המרחב העסקי.
5. העדר נכונות או התנגדות למילוי הצורך בקרב הלקוח עצמו.
אלישיב ישב מולי בארוחת הבקר. אשתו התחננה שאגיע בדחיפות, בשבת, בתקווה שיתחיל לעבוד איתי. הנתונים שאלישיב העמיד לרשותי הראו שפה כלכלית מצוינת, אבל היו שקריים. שפת התרבות של עסקיו הייתה מתסכלת כשהציגה דרגה 8.5 – 9 במדד הסיפוק לצרכנים. במשך שלושה חודשים התפאר אלישיב בהישגיו עד שבקר אחד קראתי בעיתון שנאלץ למכור את ביתו כדי להשיב חובות לנושיו.
רבות הדוגמאות להתנגדותם של גברים לייעוץ מייעל במרחב העסקי הכושל. תפגוש בה גם בתחום הטיפול הרפואי, כשמתחילים כאבי גב הרסניים וכשמגיעים לנושא הנהיגה בכבישים.
6. מיתוג.
"טוב שם משמן טוב" אומר פתגם יהודי עתיק. שמו הטוב של עסק עולה בחשיבותו על תרבות העסק. עסקים מצליחים מרבים לשפר את איכות שמם. המונח "מותג" מתייחס לסך כל העמדות והתפיסות הקיימות אצל הלקוחות בנוגע למרחב עסקי, ארגון או רעיון מסוים. המותג משקף את אישיות המרחב העסקי, כפי שהבעלים רוצה שהלקוחות שלו יראו אותו. המותג נועד לייחס ערכים חיוביים לעסק כגון יוקרה, מעמד גבוה, איכות, הנאה, חווית שרות, סיפוק צרכים מהיר ומספק. הוא נועד להפחית מעוצמת התסכול ולהבטיח חזרתו של לקוח. זהו דימוי רב עוצמה בחיוביותו, שנקשר בעסק, ובא כדי להעצים את תהליך הפיכת סמל העסק לנכס פרסומי בפני עצמו. מותג חזק מקל על האדרת ערכיו החיוביים של מרחב עסקי ובכוחו להילחם בחווית התסכול של הצרכן.
מותג שלילי או שגוי של עסק, נוצר בדרך כלל על ידי לקוחות מתוסכלים. מותג שלילי מהווה מדד מקביל לשפל עסקי מתקרב שסקרי דעת קהל מצליחים לחשוף למען הצלת עסקים בעתיד. ישנן דרכים רבות להתמודד מול מותג שלילי והטובה שבהם ליצר מותג חיובי רב עוצמה.
7. כאוס
תוהו ובוהו במרחב העסקי מוביל לשפל עסקי. בלבול בין שתי השפות של העסק: התרבות העסקית שמותג חיובי מייצג בעסקים שמצליחים לשמר מצבי גאות לאורך שנים והשפה העסקית. בלבול בין מטרת העסק ומטרת בעליו, בלבול בין רווח או בין מטרת בעל העסק ומטרת הלקוח שלו, בלבול בין ההנאה מסיפוק צרכים של הלקוח והרווח הכספי של בעל העסק. בעלת מלון בוטיק קטן ומאוד מטופח בגליל, הגיע לייעוץ כשהיא שבה ומתעקשת לארח רק לקוחות שנעמו לה בארוחת הבקר. אי אפשר היה למנוע את סגירת המקום.
כמעט רוב הפגישות שלי בתחום העסקי סובבות סביב הסעיף השביעי. ובמיוחד סביב הבלבול בין מטרת העסק לשרת ולהיענות על צורך של לקוחות בתשלום, ומטרת בעל העסק, שמשתלבת פעמים רבות עם מטרת הלקוחות.
תרבות עסקית מתסכלת הכוללת ניהול שגוי ולא נכון של לקוחות רומסת מרחב עסקי.
התעקשותו של בעל עסק להנאה מעסקיו ולמלא את חייו במשמעות בזכותם, יכולה להקטין את רווחיו.
תרבות עסקית שגויה עלולה להוביל לקרבת יתר אל לקוח שחושש מאינטימיות, לסיוע לבחירה מדויקת של המוצר ללקוח שיודע בדיוק מה הוא רוצה. הצגת מחיר מופרז ל"עמך" או ללקוח חסכן וצנוע. שרות איטי לאדם זריז. הצגת מחיר נמוך מדי לאדם חסר בטחון וחששן.
הפניית הלקוח למוצר שלא לו הוא נצרך. מרמה והפרת אמון הלקוח. גם הספקה של צורך בחלקו, זמן הספקת הצורך איטי באופן לא סביר ולא הגיוני. ואפילו כולל אי מילוי הצורך החברתי בתשלום הולם. או העדר תשלום!

היזהרו מ"בחינם": מחקרים הראו שמחירה הגבוה במיוחד של תרופה זהה, מוליד תהליך ריפוי מהיר ויעיל בעזרתה..
שרות מקצועי וענייני (מקצוענות), שרות אדיב ומתחשב באופי הלקוח: נחמדות ושרות מהיר, בעל תזמון ההולם את אופי הלקוח הם הבסיס להצלחה עסקית מלאה.
המחקר מגלה שההצלחה נמשכת במידה רבה מאוד גם בהקפדה על שניים מהיסודות: נחמדות, זמן ומקצוענות.
רמת התסכול לא עולה, באופן שמשפיע על ירידת ערך המותג של העסק, אם מתמלאים רק שני סעיפים מבין השלושה: נחמדות, מקצוענות וזמן אופטימאלי. אבל אם מתבטלים שניים מהם ונותן השרות חביב למדי אבל איטי ומסורבל, רמת התסכול תעלה ל 8. כך יקרה גם אם השרות יהיה מקצועי מאוד, אבל בלתי נחמד ואיטי להחריד או אם השרות זמין במידה מספקת אבל לא מקצועי ולא נחמד.

טיפוסי לקוחות

אחת המטרות שלנו במתן סיפוק לצרכנים תהיה זיהוי מהיר ככל האפשר של טיפוסי הלקוחות וכיצד עלינו לנהוג בכבודם כדי להפחית תסכול ולהצליח ליצור איתם "כימיה" ולהעניק להם את מבוקשם בצורה האופטימאלית.
להלן שבעה טיפוסי לקוחות:

1. הטיפוס החברתי
הוא חביב וחם, שם לב לפרטים, מישיר מבט משתמש בשפה גופנית ויוצר קשר חברתי מהיר כולל מגע פיזי וקירבה פיזית. הטיפוס החברתי מרבה לדבר, וממלא דבריו באנקדוטות ומעשיות מניסיון חייו.
היה אדיב, אל תתפתה להתקרב אליו יותר מפני שתאבד את מילוי הצורך האמיתי שלו, הצורך החברתי. מהירות השרות פחות חשובה כאן, והדגש יושם על אמון ויחס אישי.
הטיפוס החברתי נמצא בטיפוסים רבים שיובאו להלן. ההזהרה אודות שמירת מרחק משותפת לכולם. אם תעמיד לפניו שלוש חלופות יבחר בזו היקרה, רק אם ישתכנע לתת בך אמון, על בסיס ה"כימיה" שנוצרה ביניכם.
2. הטיפוס ההססן והנוקשה
מדובר בלקוח שרוצה שתכיל את הססנותו ושתמלא את צרכיו מבלי שיאלץ להגדירם בעצמו, ומבלי שיצטרך לבחור מבין כמה אפשרויות.
בני הטיפוס הנוקשה מדברים לאט, בקול נמוך, לחיצת ידם רפה או רכה, מחוות גופם מוגבלות, קשר העין במהלך השיחה נשמר לסירוגין ואינו יציב. הם ממלאים את החלל בשאלות הבהרה וחוששים מטעות ומלקיחת סיכונים.
כיצד תנהג בו ותממש את מטרת העסק לספק את צרכיו?
נסה להציג לו שלוש אפשרויות דומות. שתיים מהן קרובות עם יתרון קל לאחת מהן ושלישית רחוקה במחירה או בזמן ההספקה. עליך להצביע מי מבין השתיים הקרובות עדיפה לו ולנמק כך שיוכל להחליט מיד.

3 הדעתן או הטיפוס האסרטיבי
לקוח שיודע בדיוק מה הוא רוצה. יצור קשר עין מהיר, ירבה בתקשורת גופנית, אין לו מעצורים בהבעת דעותיו ובמתן ביקורת, שבחלקה נבזית.
לבושו מוקפד והוא נראה כמי שיצא מז'ורנל או מעמודה של "אקסל".
הטיפוס הדעתן דורש שרות מהיר, זריז וענייני. אל תאבד איתו דקה. ברר מהר ככל האפשר מה הם צרכיו. העמד לפניו שלוש חלופות כששתיים מהן מאוד יקרות ואחת שמחירה בינוני. הוא יבחר מבין היקרות את הזולה יותר מה שיצדיק את דעתנותו. ככל שתנהג איתו נכון יותר כך תרד האגרסיביות והאסרטיביות שבו. היה מהיר וזריז, כדי לא לאבד את אמונו, וגם אם הוא מביא לך קפה מהפונדק הקרוב, הישמר ואל תתקרב ותתיידד איתו יותר מדי. ברבות הימים תגלה שהוא מעדיף את המלצתך מבין החלופות ותוכל לכוונו בקלות לזו שמקנה לך מירב נקודות בונוס.

4. טיפוס חסר מנוח ותזזיתי
לקוח חסר סבלנות ונמהר. ביקורתי וכל דבר מעצבן אותו. אל תתפתה להתקרב אליו יותר מדי, להשיב על ביקורתו ועל ידענותו. הוא אדם שקל למלא בו את מרחב הכעס ואם תצית את זעמו הוא יסתפק בפורקן האנרגיה התוקפנית שבו וישכח את הצורך שלשמו הגיע לעסק. כיצד תייעל את תהליך המכירה ללקוח זה.
תן לו שרות ענייני והתמקד במטרת העסק. היזהר מספינים ומסטייה הקטנה ביותר מנושא הצורך וסיפוקו. תאר את איכויותיו הייחודיות של המוצר שאותו ורק אותו ורק אצלך הוא בא לקבל בתשלום.

5. הטיפוס הדעתן המודרני
הטיפוס הדעתן המודרני הוא אדם חביב, השיח שלו לא פורמאלי, אבל קצר, חתוך וענייני. הוא זה שמחפש לדעת אם אתה מעודכן ב"מה חדש באמת". היזהר כי הוא ממש לא מוכן להיות פרייר ואל תתבלבל מנחמדותו. לחיצת ידו חזקה והוא מתמצא בתרבות עכשווית. לבוש על פי צו האופנה עם פריט עכשווי זוהר במיוחד. הטיפוס הדעתן המודרני מישיר מבט, משלב מילים לועזיות, בעיקר באנגלית, יו נו, שפת גופו מוקפדת או פתוחה ופעילה מאוד, והוא דורש שרות ענייני מאוד, לא חביב מדי ולא מנוכר מדי. המוצר שעליך לתת לו חייב להיות בשיא האיכות, חדיש, המילה האחרונה.
כיצד תשכנע אותו שהמוצר שלך הוא המתאים ביותר ?
אם תשכנעו שיש לך presale – מוצר שטרם יצא לשוק, הוא יהיה מוכן לשלם עבורו כמעט כל מחיר ובלבד שישתכנע שמדובר ב"דבר האחרון". אם ישתכנע שאתה שייך לסוג הטיפוס שלו, האדם החדש חדיש ומחודש, תיעשה חברו ויראה בך בעל עמדה. אל האופי של הטיפוס הדעתן המודרני מצטרפת גם תאווה לחידוש וריגוש. הוא איש שרודף אחר היוקרה. יחשוד שהמוצר מזויף או שלא יספק את מלא צרכיו אם המחיר לא יהיה מספיק גבוה.

6. ה"עמך"
אדם חברותי וחביב שמחפש סחורה זולה בחינם, בזיל הזול, אבל בתנאי שגם מלכת אנגליה צורכת אותה! מדובר באדם שירכוש במבצע, במרכז עודפים והוא מהיר שיחה בדרך כלל. היזהר מקלות שיחתו. כשיתחיל לשוחח על חייו ועל נושאי התעניינותו, הוא עלול להגיע עד לרגע יציאת מצריים. בזמן שתשוחח איתו על חדשות היום, תוצאות משחקי הכדורגל או על סרטי השבוע בכבלים תוכל לשרת עשרה לקוחות. אם תספק לו את הצורך להדמות לאחת מדמויות הערצתו: מלכת אנגליה, ראש הממשלה או הנסיך של דובאי גם אל הזמר האהוב עליו, תצליח להשיג את יעד העסק שלך במלואו: "גם הנסיכה ממונקו, ליאונל מסי או מגישת הטלוויזיה המקומית צורכים את המוצרים הללו", משפט מקדם החלטה במקרה זה.
אם לא תמצא דרך לספק את הצורך שלו ל"היות כמו" ובזול, הוא ילך אל מתחריך.
העמד לפניו שלוש חלופות: ראשונה מאוד יקרה, כדי שידע שמלכת אנגליה אכן קונה אצלך בדוכן ושתי חלופות נוספות זולות מאוד, קרובות, עם יתרון קל לאחת. סביר להניח שאם העסק שלך מוגדר כעסק יוקרתי, השוכן בין חנויות יוקרה הוא כלל לא יגיע לפתחו, אבל, אם תייצר עבורו מרחב צדדי, דלת ל"עמך" שתאפשר לו לרכוש בתשלום חלק מהמוצר השלם שפורק לחלקיו, או שתאפשר פריסת תשלומים לאורך זמן רב הוא ירכוש בסופו של דבר את המוצר השלם, על כל חלקיו.
"אם תוסיף 5 ₪ לחודש, נספק לך גם מכשיר טלפון נייד, בילט אין למכונית ? ובתוספת של 2 ₪ נוספים לחודש גם מנוי ברשת הכבלים שתספק לך סרטים …"

פרק ד

– על השיח העסקי ומשא המתן

פרק א

פרק ב

פרק ג

פרק ד

פרק ה

אני מזמין אותך לשיחה בגובה העיניים על קריירה, עסקים וניהול מיטבי – 
אשמח להשיב לכל שאלה.

    שמי Name:


    טלפון phone:


    דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


    איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


    אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


    למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. ירון מרגולין הוא רקדן ומבית המחול שלו בירושלים פרצה התורה כאשר נחשפה שיטת המחול שלו כבעלת יכולת מדהימה, באמצע שנות ה – 80 לרפא סרטן. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COM ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך. מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

    נשלח ב כללי

    כתיבת תגובה

    Or

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    *