עייפות – טיפול עצמי של מספר דקות שישחרר אתכם מתחושת עייפות באמצע היום

המוח עייף ומשחרר חומרים שונים אל מערכת הדם. כך נגרמת לנו תחושת עייפות. פעמים רבות חווינו מוח שהתעורר ברגע ממצב של עייפות לנמרצות ולא רק במצב של סכנה. טלפון שהתקבל יכול לעשות לך את זה בשנייה אחת.
המוח שלך עייף כשהוא מוצף. הוא נחשף ליותר מדי נתונים שהגיעו אליו. הגיע הזמן לרוקן את המוח מהצפה הזו. – כדאי לך להניח את הידיים על הרקות ולנוח למשך דקה – כמו בווידאו המצורף. בעיסוי גומחת היופי שמעל האוזן – כ 2 ס"מ מעל קצה השער – המוח משתחרר וזה נעים ומאוורר אותך.


חשוב לדעת – המוח העייף מאוד יעיל לאחר איזון מוח באמצעות עיסוי שרירי הראש.

Christophe Charbonnel


מה עושים:
1. החלק האחורי-תחתון של הראש מכווץ כשהמוח מתעייף – עסו את האזור הזה באמצעות תנועות מעגליות של האגודלים. אחת לכמה רגעים אפשר להחריף את הלחץ מעט וללחוץ קצת יותר חזק. בתוך כמה רגעים מרגישים את זרימת הדם, ומשקל הראש כאילו הופחת.
2. החלק האחורי-תחתון של הראש ממשיך בקו התחתון שצמוד לצוואר לכיוון האוזניים. המשיכו לעסות באותה תנועה מעגלית גם שם ואל אחורי אחורי האוזניים, באותה תנועה מעגלית. העייפות הולכת ונעלמת.
3.נקודת השואי גו ממוקמת 2-3 סנטימטרים מתחילת השער מעל לאוזן באזור הרקות – מדובר בגומה קטנה שמרגישים אותה כשנוגעים במקום הנכון – מגע קל מסלק את העייפות מהעיניים – עסו את המקום בעדינות באמצעות האצבע והאמה.
4. תפסו קווצת שיער ממרכז הקרקפת ביד אחת, ומשכו אותה למעלה בעדינות.

 בווידאו הקצרצר הזה אני מראה לך כיצד אפשר להתחיל לפתור את הבעיה שלך:

רוצה סיוע בסילוק העייפות שלך?  – אשמח לשמוע ממך.

לטופס פנייה ישירה אל ירון מרגולין – נא להקליק – כאן  

אשמח לשמוע ממך – ירון מרגולין

למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. ירון מרגולין הוא רקדן ומבית המחול שלו בירושלים פרצה התורה כאשר נחשפה שיטת המחול שלו כבעלת יכולת מדהימה, באמצע שנות ה – 80 לרפא סרטן. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COM ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך. מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

    שמי Name:


    טלפון phone:


    דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


    איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


    אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


    נשלח ב העצמה אישית, כללי, תורת הדמימות

    כתיבת תגובה

    Or

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    *