איך להוריד את רמת האינסולין בגוף באופן טבעי ופשוט

 

מריאלה גלאנט וירון מרגולין 2018 תל-אביב

״תורידו את רמת האינסולין בגוף״ למען תאריכו ימים – פגשתי את החברה שלי – ד״ר מריאלה גלאנט ויצאתי נפעם מהפגישה שהתקימה בקניון רמת אביב' מתחת למרכז הבריאות שהקימה בארץ. העלנו זיכרונות, שוחחנו על אוכל בריא, על ילדים ועל גרעיני מזון, לקט ודגנים – נדהמתי: גבינות קשות זה בריא!
חלק מהשיחה מפורסם בויזאו שמצורף לכאן.
לבלב (Pancreas) בריא מפריש כל הזמן אינסולין – הורמון שמסייע להכניס סוכר מכלי הדם לתאי הגוף – ״חובה להפחית ממנו בדם שלנו״ – מריאלה שזה עתה שבה מקונגרס רפואי בו הציגה את עמדותיה – מסבירה לי. הדגנים לא טובים לתפקוד הלבלב אבל מלח, בשר, וגבינה כן.
ככל שהמזון עשיר יותר בסוכר כך הפרשת האינסולין גדולה יותר ומזיקה לך.

ד״ר גלאנט משיקה קו מזון בריא שכולל שוקולד מדהים!

הלבלב הוא בלוטה דמוית אלה באורך של כ-15-18 ס"מ, שממוקמת מאחור לקיבה וד״ר גלאנט רואה בשמירה על בריאותה מפתח להארכת החיים שלנו.
ידע רב הצטבר אצל מריאלה גלאנט ששמשה כסגנית מנהל מח׳ הדיאליזה בהדסה וכיום היא מטפלת בלקוחותיה בניו-יורק ובתל אביב. ד״ר גלאנט מרבה להופיע בקונגרסים בינלאומיים, מקימה פס יצור למזון בריא ומדברת על סוכרת כמחלה רב מערכתית.
סכרתיים סובלים מיתר לחץ דם, עודף משקל, ועודף שומנים בדם ויש לבחון גם את תפקוד הכליות שלהם על מנת לוודא יציאת סוכר דרך השתן מהגוף. ״שתן מתוק" הוא למעשה שם המחלה בלטינית – Diabetes Mellitus.
מטרת העל אומרת ד״ר גלאנט בהורדת HbA1c (רמות הגלוקוז בדם). והתרופה הטובה ביותר נמצאת בתזונה הנכונה – ״המנעו מפחמימות״ ותאריכו ימים!
יש לדעת שככל שרמות הסוכר בדם יורדת, כך הגירוי להפרשת אינסולין הולך ופוחת אף הוא. וזו המטרה! מתחת לרמת סוכר מסוימת פוסקת הפרשת האינסולין כמעט לגמרי.
מזון נטול דגנים הוא מזון נטול פחממות והוא שמאפשר הורדת רמת האינסולין בגוף.

Eloise Harriet Stannard (British, 1852-1893)

: ״אין לחשוש מבשר ואפילו מהשומן שנקשר בו״ דורשת גלאנט. גם כוס יין מורשה, תותים ופירות יער ותופתעו – גבינות קשות זה בסדר וסטיק אנטרייקוט! ״מלח, מורשה לך – מריאלה מסבירה שבאנגלית: ״Salt״ ומשכורת: ״salary״ הינה הייגד שבנוי על ההמשגה: ״מלח״ משום שערכם רב לאדם.״ האדם זקוק לשכר ולמלח!
הדבר המדהים שד״ר גלאנט חושפת זה שתזונה כזו מאריכת חיים ומתאימה לכל אדם שרוצה לשמר את חיוניותו ואת בריאותו לאורך כל חייו.
תרצו לדעת עוד – הקליקו על הוידאו המצורף.

אני מזמין אותך לאתר החדש שלי – כאן

הרקולס, השרירין האגדי של רובנס מדהים, פשוט הועתק, כמעט פשוטו כמשמעו מהרקולס של פארנזה (the Farnese Hercules) אחד הפסלים העתיקים המפורסמים ביותר (המקור עומד כיום באופיצי שבפירנצה). תפקידה של סקיצה זו אינו ברור לגמרי. הדעה הרווחת כי רובנס עשה את התרשים כדי להראות איך צייר יכול להקנות חיים בפסל גדול כמודל לציור.

נשארו לך שאלות –
אני מזמין אותך ליצור קשר בטופס כאן למטה,
אשמח להשיב לכל שאלה.

    שמי Name:


    טלפון phone:


    דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


    איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


    אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


    למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COMׂ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך).
    מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

    נשלח ב כללי

    כתיבת תגובה

    Or

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    *