Stomping עיסוי הדריכות של ירון מרגולין

טיפול בדריכות של ירון מרגולין - STOMPING

טיפול בדריכות של ירון מרגולין – STOMPING

טיפול בדריכות – "סטומפינג" – Massage By Feet – כלומר הנחת הרגליים על גוף-האדם לא נקשר ברגיל עם טיפול מעמקים ובכל זאת הלחיצה על הגוף בעזרת משקל ולחיצה נוספת בעזרת כף הרגל מוכיחה עצמה כמסע מרפא רב עוצמה לגוף ולנפש.

הSTOMPING מביא לרוגע, ולהתחדשות כוחות הנפש. טיפול הדריכות שב ומתגלה כמועיל, קל לתפעול, נגיש לכול ולו סגולות של טיפול רב עוצמה, מהיר, ושווה לכשלושה ימי חופשה לנפש. כל ילד וכל ילדה יכול/ה ללמוד לפסוע על גבו של אבא, על הגב של אמא וזה נהדר. הגם שעוצמת הטיפול על-ידי איש מיומן עדיפה אין בה הכרח.

לשאלות וקביעת תור לפגישת ייעוץ

הטיפול בדריכות שלי (ירון מרגולין) די חדש ומהפכני אבל בפועל העיסוי בדריכות על הגוף מתבצע מזה אלפי שנים במזרח הרחוק ׁ(foot pressure) ומקורו במצרים העתיקה, פרס העתיקה ויוון. כבר בימי קדם צעדו המרפאים העתיקים על גוף האדם כדי לרפאו. עדויות לכך, הגיעו אלי מהודו על-ידי בת-דודתי שונה עוד בנעורי. שונה דווחה על שכיבה במעין גיגית שמן זית כשמעליה קורת עץ והמטפל מורח שמן על המטופל השוכב במערומיו על בטנו בעזרת כפות רגליו דווקא ולאחר מכן הוא צועד ורוקד על גופו ואפילו מחליק על גבו עם עקביו תוך כדי שהוא נאחז בקורה שמעליו וגם הופך אותו ופוסע על בטנו ושאר אברים.

בית מחול ירון מרגולין בשנות ה 2000 אחרי הופעת סטודיו צילם שמיה לוי

בית מחול ירון מרגולין בשנות ה 2000 אחרי הופעת סטודיו
צילם שמיה לוי

Yaron Margolin as David ירון מרגולין בדמותו של "דוד" מתוך "מחולות בני-ברית דוד

Yaron Margolin as David
ירון מרגולין בדמותו של "דוד" מתוך "מחולות בני-ברית דוד

עוד בשנות ה – 70 בירושלים כששמי כמורה לריקוד ומטפל יצא למרחקים (לאחר תקופה קצרה זכיתי לפרסום משום שהחלתי בלהקת בת-שבע ישר כסולן) שיניתי את פני אימון הרקדן . בעזרת הנחת כפות רגליים על גוף הצעירים שבאו ללמוד אצלי אז בקטמונים בעזרת טכניקת הצעידה שהלכה והתפתחה כל הזמן וברבות הזמן הצעידה הזו, שמעט ממנה אפשר לראות בסרטון המצורף (סרט קצרצר) התגלתה שוב כדרך שמובילה את האדם להחלמה.

כך בעזרת ה-Stomping שלי שבה האסכולה העתיקה וחברה אל המודרנה והדריכות – שמופיעות בסרטון הקצרצר שמדגים את שיטת הדריכות שלי על הגוף, היו למשהו חדש.

שיטת הלחיצות שפתחתי החלה מהדריכות להגמשת גוף הרקדן. מדובר בשיטה של  לחיצות מורכבת שמשמשת אותי בשנים האחרונות בעשרות ואולי מאות טיפולים: איזון המוח הרגשי, איזון גוף-נפש, הפחתת עומס נפשי, הפחתת כאב והחלמה מכאבים שונים: כאבי גב, ברכיים, כאבי בטן, מגרנות, ידיים, רגליים – כאמור לעיל השיטה החלה בטכניקה של דריכות על הגוף – ואני אוהב אותה – Stomping.

מקורה של שיטת הדריכות הזו באה עדי בקטמון. בשכונה הירושלמית הנודעת כמרכז למצוקה פתחתי את בית-המחול שלי ומתוך כונה להביא לשם את תלמידי המחול מרחביה (עד אז לימדתי במועדון צוותא הירושלמי) חשבתי שכך אוכל לאפשר לבני השכונה להצטרף – ניסיון שמאוד הצליח. וכידוע ככל שתתן תקבל וכך הסתבר לי שם שכבר בגלות תימן התפרסמו מעסים שתיקנו בעיות גב – זרועות וגפיים בעזרת יכולתם לצעוד על האדם (כשהוא שוכב). זכיתי ללמוד לצעוד על הגוף בפועל מאחד מחכמי העדה, קבליסט ששמו הילך לפניו באותם הימים. שיטת דריכות (Massage By Feet) נהוגה כיום גם בהודו (Chavutti Thirumal) ובקמבודיה – Stomping מוזמנים להתנסות והנה הסרטון של הדריכות: תיהנו.

נשארו לך שאלות 

אשמח להשיב על כל שאלה 

לטופס פנייה ישירה אל ירון מרגולין – נא להקליק – כאן  

בבקשה לא להתקשר משום שזה פשוט לא מאפשר לי לעבוד – אנא השתמשו באמצעים שלפניכם –


    שמי Name:


    טלפון phone:


    דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


    איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


    אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


    למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. ירון מרגולין הוא רקדן ומבית המחול שלו בירושלים פרצה התורה כאשר נחשפה שיטת המחול שלו כבעלת יכולת מדהימה, באמצע שנות ה – 80 לרפא סרטן. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COM ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך. מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

    נשלח ב כללי

    כתיבת תגובה

    Or

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    *