איך לא להגיע לדיאליזה

במשך 3 שנים, נכנסתי כל יום למרפאת "דיאליזה כדי לטפל בחולים שלא היו צריכים להיות שם". כותבת Brandy L. Winfree, RDN בסוף מרץ 2024 בMedscape Nephrology – כאן. ברנדי ל. ווינפרי היא דיאטנית אמריקאית שהזדעזעה ממה שראתה בחדרי הדיאליזה. חולים ברובם מבוגרים, גימלאים שמחלת הכליות בהם הייתה מחלה משנית – ווינפרי פגשה אותם בדרום ג'ורג'יה – הם ציפו לשנות הזהב שלהם, לבלות את ימיהם עם נכדיהם בגינון ושהיה עם בני זוגם, היא כותבת [מקור]. לאחר שבריאותם הוזנחה, בדומה למתרחש במחוזותנו, במשך שנים, הם מצאו את עצמם ורבים אצלנו ימצאו עצמם מושפלים, מבלים את ימי הגימלאות שלהם בחדר קטן עם אחיות ואנשי טכנולוגיה, כשהם מחוברים למכונות שמחסלות בהדרגה את האנרגיה של גופם. הכוחות שלהם אוזלים בהדרגה עד שלא נשאר להם ולא ישאר לבאים אחריהם כוח להכין סנדוויץ' לאחר החיבור הזה למכונה [מקור].

החולים שברנדי ל. ווינפרי פגשה ואלה שפונים אלי לא לאחר טיפול ארוך אצל נפרולוגים ורופאי משפחה, שדילוג על גלולות ועל כדורים נגד לחץ דם גבוה או התעלמות מרצפטים (מִרְשָׁם שֶׁל תְּרוּפָה) להפחתת כולסטרול שלא ע"י שינוי תזונה וכמובן סוכר בדם יהרוס בסופו של דבר את הכליות שלהם [מקור].  הדיאטנית מספרת כי לפני שנפגשו יושבי הדיאליזה איתה, אף אחד מהם לא פגש באמת דיאטנית שמבינה בתזונה מחלימת כליות, כולסטרול גבוה, יתר לחץ דם, או סוכרת, למרות הוכחות מוחצות לכך שהתערבות תזונתית יכולה לדחות אפילו את התחלת הדיאליזה [מקור].

תפריט מזון כתרופה שמותאם אישית למצבך יכול להציל את חיי הפנסיה שלך –

התערבות תזונתית בזמן בהנחיית אדם בעל ניסיון רב בהחלמת הכליות, בלי ת המחלה ומניעה של דיאליזה הכותב שורות אלה יכולה לשפר את תוצאות בדיקות המעבדה של אנשים נבונים שמבקשים החלמה ולא משענת מתסכלת. מזון כתרופה יכול להפחית את העומס על מערכת בית חולים שכבר עמוסה, ולהפחית את עומס העבודה של הרופא, האם יש סיכוי שמי מאלה יקשיב לאפשרות בה הוא לא יידרש עוד כי הידע שלו כבר עשוי להיות לא רלוונטי?

נשארו לך שאלות 

אשמח להשיב על כל שאלה 

לטופס פנייה ישירה אל ירון מרגולין – נא להקליק – כאן  

בבקשה לא להתקשר משום שזה פשוט לא מאפשר לי לעבוד – אנא השתמשו באמצעים שלפניכם –

    שמי Name:


    טלפון phone:


    דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


    איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


    אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


    למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. ירון מרגולין הוא רקדן ומבית המחול שלו בירושלים פרצה התורה כאשר נחשפה שיטת המחול שלו כבעלת יכולת מדהימה, באמצע שנות ה – 80 לרפא סרטן. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COM ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך. מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

    For the avoidance of doubt, consult a physician (who knows in detail the general health of each patient or yours) before using any medicine, food, extract or any exercise. The information on Yaron Margolin's website or the "Healing Presses" website (on Facebook or MARGOLINMETHOD.COM), in the above article and in Yaron Margolin's articles are material for thought – philosophy neither recommendation nor public guidance to use or cease to use drugs – no information on this site or anyone You should always consult with a qualified physician or pharmacist regarding pain, bad feeling, or goals and how to use foods, ointments, extracts and even exercises, or other remedies that are mentioned as such

    מאמרים אחרונים

    תפוחי אדמה בשם קונג'אק הוא מעין מזון בסיסי שמשמש מזון כתרופה, שיכול לנטרל את החומציות המופרזת בגוף הנגרמת מעודף חומצת קיבה או שימוש בחומציות יתר, ניתן להשיג בצורת איטריות קונג'אק או שיראטאקי. האיטריות מכילות גלוקומנן, שהוא סיב בריא וטבעי מסיס במים, עוזר לעיכול וירידה במשקל
    נשלח ב כללי

    כתיבת תגובה

    Or

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    *