שיגאקי הינוהרה הרופה שהמליץ ליהנות מהחיים, להיות צנוע מול צלחת האוכל ולצאת לגמלאות מאוחר ככל האפשר

רופא יפני שיגאקי הינוהרה, שהסתקרן לדעת מה סודה של אריכות ימים – ובעצמו חיי עד גיל 105 – המליץ על חיי עבודה ממושכים.

אם הפרישה מעשייה מחייבת אותך, אמר, יש להשתדל לעשות זאת אחרי גיל הפרישה הנטוע בחוק למשל, אחרי גיל 65

[מקור].

ד"ר שיגאקי הינוהרה (Dr. Shigeaki Hinohara), הוא רופא יפני, לזכותו נזקפת בניית היסודות לרפואה היפנית כמי שהייתה למובילה בעולם בנושא אריכות ימים, המליץ ​​על מספר קווים מנחים בסיסיים לשמירה על חיים ארוכים ובריאים: המפורסם בהם גיל הפרישה לגמלאות.

ד"ר שיגאקי הינוהרה (Dr. Shigeaki Hinoharaעצמו (ע"פ הניו יורק טיימס)  המשיך לעבוד ולטפל בחולים, כ- 18 שעות ביום וזאת כשמלאו לו 105 שנים ועד כמה חודשים לפני מותו (טוקיו 2017) ב-18 ביולי.

הנחיה נוספת של הינוהרה הייתה לדאוג פחות לאכול, להיות צנוע ליד השולחן ולאכול נכון וטוב, לישון יותר, וגם או העיקר ליהנות מהחיים עצמם [מקור]. העליה במשקל הדאיגה אותו –

If you want to live long, don't be overweight. אמר הרופא היפני. והוסיף שאנשים שמאריכים לחיות חיים ארוכים במיוחד יש נושאים משותפים: אבל הבולט שבהם המשקל. "הם לא סובלים מעודף משקל".

אל תתעצלו, תרימו את החפצים לבד – זה חשוב לאריכות ימים: "אני עולה שתי מדרגות בכל פעם, כדי להפעיל את השרירים שלי" אמר.

כאשר הינוהרה נפרד מהעולם, בשנת 2017, הינוהרה היה יו"ר הנהלה של האוניברסיטה הבינלאומית של סנט לוק ונשיא כבוד של בית החולים הבינלאומי סנט לוק, שניהם בטוקיו. ספרו הידוע "לחיות ארוכות, לחיות טוב", מציע ופותח את הדרך להפוך את יפן למובילה בעולם באריכות ימים. למען האמת חלקן פחות ברורות עד היום.

פרישה מעבודה היא טעות לגביו – הינוהרה ראת דברים אחרת מרבים כיום.  "אין צורך לפרוש אף פעם" רשם בספרו, "אבל אם חייבים" הוא מוסיף יש לעשות זאת מאוחר מגיל 65", אמר בראיון ל-Japan Times ב-2009. "גיל הפרישה הנוכחי נקבע על 65 לפני חצי מאה, כאשר תוחלת החיים הממוצעת ביפן הייתה 68 שנים ורק 125 יפנים היו בני יותר מ-100 שנים".

היו עסוקים

לדברי הינוהרה, לוח זמנים מלא הוא דרך בטוחה לחיים ארוכים. עם זאת, חשוב להיות עסוק ופעיל, אבל, לא רק בשביל העיסוק עצמו, אלא כדי להזין את הנשמה שלך.

אדם יכול להיות עסוק, הוא מסביר, אך עדיין לחוות ריק וכמי שהוא חסר תועלת ואין בו כבר כל צורך.

הינוהרה עצמו שאף לרפואה מגיל צעיר, לאחר שחייה של אמו ניצלו על ידי רופא המשפחה.

הוא הרבה להציג את חיי הנעורים כמודל לחיים נכונים, העיסוק, החיברות אבל גם ההנאה "כולנו זוכרים איך, כילדים, כשהיינו נהנים, היינו שוכחים לאכול או לישון", הוא אמר. "אני מאמין שאנחנו יכולים לשמור על הגישה הזו כמבוגרים" –

אל תיהיו נואשים לגבי, אם אכלתם בזמן, או ישנתם מספיק, יותר חשובה ההנאה, העיסוק רב המשמעות.

ולסיום הינוהארה הזהיר שלא לקחת את עצתו של הרופא, כדבר קדוש.

כאשר הרופא שלך ממליץ לך לבצע בדיקה או ניתוח, שאל את הרופא הזה, אם הוא ייעץ, או "יציע לבן זוגו או למי מילדיו לעבור את ההליך הזה".

Hinohara הינוהארה נולד במחוז יושיקי, מחוז יאמאגוצ'י וסיים את לימודיו בבית הספר לרפואה באוניברסיטה האימפריאלית של קיוטו בשנת 1937 [מקור].

לאחר שהינוהארה שירת כעוזר בבית הספר לרפואה של האוניברסיטה האימפריאלית בקיוטו וסגן שני בצי היפני הקיסרי, הוא שימש כנשיא מכללת סנט לוק לסיעוד, מנהל בית החולים הבינלאומי סנט לוק, פרופסור באוניברסיטה הנוצרית הבינלאומית, יו"ר של מועצת המנהלים של המרכז הרפואי הבינלאומי של סנט לוק, קרן כללית. הוא שימש כיו"ר המרכז לתכנון חיים, יו"ר המכון למדעי החיים של סנט לוק ופרופסור אורח באוניברסיטת אייצ'י.

במהלך הקריירה שלו הינוהארה עבד עם חולים במצבי חירום בהם פצועי הפצצה של טוקיו במלחמת העולם השנייה והתקפת הסארין ברכבת התחתית של טוקיו [מקור]. הוא גם היה בטיסה 351 של Japan Airlines כשהיא נחטפה על ידי סיעת הצבא האדום היפני. ומצא עצמו אזוק על מושבו במשך 4 ימים בחום של 100 מעלות…

הינוהארה הפך לחבר כבוד באגודת הלב וכלי הדם היפנית וקיבל את הפרס השני ואת מסדר התרבות. הינוהארה זכה לאות הכבוד של האוניברסיטה המלכותית של קיוטו, וגם מאוניברסיטת תומאס ג'פרסון ואוניברסיטת מקמאסטר הוא קיבל תואר דוקטור לשם כבוד.

את ספרו "איך להגיע לאריכות חיים ולחיות טוב", כתב כשהיה בן 90. הספר נמכר ב-1.2 מיליון עותקים.

נשארו לך שאלות 

אשמח להשיב על כל שאלה 

לטופס פנייה ישירה אל ירון מרגולין – נא להקליק – כאן  

בבקשה לא להתקשר משום שזה פשוט לא מאפשר לי לעבוד – אנא השתמשו באמצעים שלפניכם –

    שמי Name:


    טלפון phone:


    דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


    איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


    אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


    למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. ירון מרגולין הוא רקדן ומבית המחול שלו בירושלים פרצה התורה כאשר נחשפה שיטת המחול שלו כבעלת יכולת מדהימה, באמצע שנות ה – 80 לרפא סרטן. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COM ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך. מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

    For the avoidance of doubt, consult a physician (who knows in detail the general health of each patient or yours) before using any medicine, food, extract or any exercise. The information on Yaron Margolin's website or the "Healing Presses" website (on Facebook or MARGOLINMETHOD.COM), in the above article and in Yaron Margolin's articles are material for thought – philosophy neither recommendation nor public guidance to use or cease to use drugs – no information on this site or anyone You should always consult with a qualified physician or pharmacist regarding pain, bad feeling, or goals and how to use foods, ointments, extracts and even exercises, or other remedies that are mentioned as such

    מאמרים אחרונים

    נשלח ב כללי

    כתיבת תגובה

    Or

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    *