סוכרת – רוצה להיפטר ממנה אחת ולתמיד?

סוכרת – אה זה דווקא די קל לסלק מכאן את הסוכרת שלך.

אפשר אחרת – אמנם הנתונים על ממדי מחלת הסוכרת באתר של ארגון הבריאות העולמי פשוט מבהילים. על פי הנתונים, מאז‭1980 ‬ זינק מספר חולי הסוכרת בעולם מ‭108 – ‬ מיליון ל-‭422‬ מיליון ב-‭,2014‬ וב-‭2015‬ הוערך כי 1.6‬ מיליון מקרי מוות שהיו תוצאה ישירה של סוכרת. בישראל זו סיבת המוות מספר אחת – אז מה? סיפורה של אטאלנטה, מתגלה מהצילום שבראש המאמר: "אטאלנטה ומלאגרוס" , ואומר חד משמעית  שאפשר אפילו את חזיר הבר שאלת הצייד דיאנה שלחה להרוג אותך – לחסל. 

אני חייב לספר לך – אחרי שבועיים של צום חי וסדרת לחיצות ההחלמה, היא שבה. אתמול (סוף ינואר 2019) התיישבה עלמה, בת ה-73 בפעם השלישית עם סוכרת מתמשכת שהובילה לכשל בתפקוד הכליות, בקליניקה שלי ואמרה:
"אני חייבת לספר לך, מזה 7 ימים שאני לא מזריקה אינסולין, כי פשוט אין בו כל צורך. אתה נותן לי חיים חדשים" –
: את רוצה להגיד לי שלא היה צורך להזריק?
: כן
: עברו רק שבועיים מאז שהחלנו לעבוד –
: בעצם שבוע ואחריו הסתבר לי שאין צורך יותר באינסולין. ומזה 7 ימים כבר שאני לא לוקחת אינסולין.
אני מגיב ואומר בהשתאות: מעולם לא נשמע הישג כזה –
בת ה-73: אתה נותן לי חיים חדשים – ההישג כולו שלך –
: שלנו.
מה שהרופא לסוכרת לא יודע בהחלט יכול להרוג אותך. סוכרת היא סיבת המוות מספר אחת גם בישראל – רוצה לומר שרבים וחכמים פשוט לא יודעים. עודף חלבון פעמים רבות, חוסם, מונע מהסוכר לחדור לתא ולהזין אותו ומעלה כך את ערכיו בדם. תרופות, מכשירים, מחקרים, תארי כבוד הכל בממסד תמיד מאוד מרשים – ומה עם תוצאות – על צום חלבונים שמעתם – טוב, ראו מאמרי על כך – כאן. (יש לגלול עד לאמצע המאמר) – 
צום חי שונה מצום חלבונים, לרוב צום חי מונע עודף חלבון מלחסום את עבודת האינסולין ומאפשר לסוכר להגיע ליעדיו באופן פשוט וטבעי. בפועל האדם מחלים – צום חי בהחלט גורם לסילוקה של הסוכרת מחייך אחת ולתמיד. על צום חי נא לגלול עד אמצע מאמרי "אי ספיקת כליות מתוקה: (נפרופתיה סוכרתית) אפשר לצאת בשלום מהצרה המסוכנת לסוכרתיים" – שם אני כותב עליו והקישור למאמר נמצא – כאן גם במאמר צום חי – כאן.

לורנצו לוטו – דיוקן עם עלי שושנה נבולים – ללמדך שאולי לא יאמינו לי – אבל המרירות גואה בנפשי  Portrait of a Gentleman in his Study c. 1530 Oil on canvas, 98 x 111 cm Gallerie dell'Accademia, Venice

דיסהרמוניה שמובילה למרירות
מסיבות שונות נוצרים בגופך חוסמים, שלוחצים ומונעים ממערכת הניקוז לנקות את הרעלים שמצטברים בגוף שלך. אם יש חסימה בזרימת מערכת הניקוז בגופך, הגוף אינו יכול למצות את הפוטנציאל והיכולות הגלומים בו, המערכת הטבעית פשוט תקועה ולא מאפשרת אפילו למערכת החיסון לתקן אותה. מאחרי החסמים עומדים: עודפי חלבונים, עודפי שומן, עודפי מלחים וסוכר גם  כיווצי שרירים כרוניים ולחץ נפשי – סטרס  – כשכולם פועלים בו זמנית – ביחד מכנים את התופעה דמימה – תזונה נכונה מטפלת בסיבה הראשונה (עודפי חלבונים, שומנים וכו'), שיחות החלמה בסטרס כמו גם שיטות כגון לחיצות ההחלמה והן מומחיות בפריצת הכיווצים הכרוניים בשרירי הגוף. כך החבורה פועלת ופותרת ביחד, בצורה הוליסטית (פסיכותרפיה הוליסטית פורצת דמימות – אני, מייסד השיטה) את שורש הבעיה ואת סיבת המחלה.

מחולות בני-ברית דוד 1990. בשנות ה-70 של המאה העשרים אפשר היה להגיע לגמישות כזו רק הודות ללחיצות ההגמשה שהיו לחיצות ההחלמה.
צילם שמיה לוי. רוקד – ירון מרגולין

הרפיית השרירים טבעית ופשוטה – בעולם הריקוד, ממנו אני בא, בלעדיה אין גמישות ויכולת הבעה חופשית דרך שרירי הגוף – היא ותזונה נכונה לצד שיחות החלמה מאפשרת למערכת ההזנה, ולמערכת החיסון והניקוז יחד עם כוחות הנפש לעבוד נכון בשבילך.
כשמערכות אלו פועלות היטב הן בונות ומחדשות באופן טבעי את המערכת שנפגעה, בכך הן מקלות גם על סילוק עודפי החלבון והשומנים במהירות ומה שהביא את הסוכרת בפועל על גופך פשוט זז הצידה  – ללא תרופות, בלי ניתוח ותחינה לתור במרפאת מומחים. ללא צום חי, הכליות כפעולת לוואי של הסוכרת קורסות, נוכח כל התרופות שכושלות, ללא טיפול מהיר ונכון, אי ספיקת כליות הורגת את הסוכרתיים. אבל הן עדיין בתחילת תהליך ההחלמה, כשבדרך כלל פונים אלי הסוכרתיים. ולכן קל לי לשקם אותן, בעזרתך, כשמכניסים את הגוף לצום חי – התהליך מתרחש מאוד מהר. איזון החלבונים מוריד את הסוכר בדם וסילוק המלח מגופך, בעזרת תזונה נכונה, מביאים לתהליך חדש של התפנות, או אז האינסולין לפתע מתעורר ונראה כמצליח להכניס את הסוכר לתאי הגוף. דבר נוסף נקשר בשקיעת שומן בכבד ובלבלב שמחסלת את תאי הבטא ומונעת הפרשה של אינסולין בתגובה לעליית הסוכר בדם, ובו זמנית גורמת לתאים לא להגיב לאינסולין. התוצאה כמובן היא שהסוכר נשאר בזרם הדם, והרי לך סוכרת (מסוג ‭ .(2‬הרגע בו מנופה השומן עקב צום חי ולחיצות ההחלמה – שקיעתו בכבד ובלבלב לא רק שמפסיקה אלא גם מסולקות כל הטינופות, הדבק והרקב שכבר נתקעו שם – זה הרגע שבו כבר באמת אין צורך בהזרקת אינסולין כמו שהנערה בת ה-73 חושפת למעלה.

Tintoretto משה, סקואלה. סאן רוקו, קומה ב׳, תיקרה. ונציה

Tintoretto משה, סקואלה. סאן רוקו, קומה ב׳, תיקרה. ונציה

סוד המיםולמה כיווץ השרירים מצמיא אותך ומסכן את בריאותך

בצום חי יש להקפיד על שתיית מים – מי ברז – אני לא מפסיק לבלבל לך את המוח לשתות עוד– כל אחד ואחת על-פי שדרוש לו או לה – אני נוגע בגוף ואומר: אין מספיק מיים –  כל הנוזלים שבגוף מתקבלים דרך מערכת העיכול בשתייה וגם באכילת מזונות. הנוזלים ממשיכים אל מחזור הדם – לנוזל הדם הפלזמה, חלקם נשארים במחזור הדם וחלקם מפונים ע"י הכליות ובלוטות הזעה. חלק מהנוזלים עוברים מהפלזמה לחלל הבין תאי ובהמשך הם נכנסים לתוך התאים ומזינים אותם, עודפים יכולים להיפלט בשלושה דרכים מרכזיות: הכליות בייצור שתן, ע"י העור בנידוף זיעה, וכן בעזרת הריאות – בנשיפת אדים. חשוב לדעת שרוב הנוזלים מגיעים קודם כל לפלזמה ורק לאחר מכן לתוך התאים. ריכוז הנוזלים בפלזמה הוא קטן יחסית ועומד רק על 4% מכלל הנוזלים בגוף אולם ירידה בכמות הנוזלים בפלזמה מסוכנת כי כשאין נוזל אין זרימה של דם בצורה טובה ורגילה וזה בעצם מה שקורה במצבים של כיווץ שרירי כרוני שמקרב את המוות אליך.
במצב לחוץ וחסום – הגוף מתקשה לשנע כדוריות דם אדומות, מערכת החיסון נחלשת או חדלה לפעמים לתפקד ולבנות מחדש אזור שנפגע – כך פורצת דלקת. גם מערכת הקרישה מתקשה לעבוד כמו שצריך והאדם חש צמא, יובש בפה. למעשה מדברים על דמימות, כיווץ שרירים כרוני, חוסר איזון רגשי אבל הגוף נכנס למצב של התייבשות. הגוף חכם ולא ימות מצמא, אבל הפתרון שלו רע לך – הוצאת הנוזלים מתוך התאים. הווה אומר ירידה בנפח הדם שגורמת בהמשך לירידה בלחצי הדם שמשתקף ביובש בפה ולשון לבנה. במגע בגופך, קל לי לאבחן את המצב הזה כבר בתחילתו – אז לשתות מים – אני מבקש ממך. יש לזכור שבחורף יש לשתות לפחות ליטר וחצי של מי ברז – ובקיץ אפילו 2 ליטרים (ביותר מכך אין צורך) ובעזרת צום חי ולגימה מדויקת אפשר גם להוריד לחץ דם.

אני מזמין אותך לאתר החדש שלי – לחיצות ההחלמה

המשך במאמר "אי ספיקת כליות – להתענג על מזון – דיאטה מאוזנת – טעימה להשתגע" – כאן

למאמר "סוכרת כלייתית (נפרופתיה סוכרתית) כן, אפשר להחלים".

אי ספיקת כליות – צום חלבונים

אי ספיקת כליות מתוקה: (נפרופתיה סוכרתית) אפשר לצאת בשלום מהצרה המסוכנת לסוכרתיים – צום חי

אי ספיקת כליות – מתכונים לדיאטה מאוזנת – טעימה להשתגע

נשארו לך שאלות

אשמח לשמוע ממך – ירון מרגולין

אשמח להשיב לכל שאלה.

לטופס פנייה ישירה אל ירון מרגולין – נא להקליק כאן  

    שמי Name:


    טלפון phone:


    דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


    איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


    אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


    למען הסר ספק, אני רקדן, מורה לרקדנים – אומן, לא רופא, רק ניסיוני בהחלמה של כליות וסוכרת עומד לפני – חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COM ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך).
    מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

    נשלח ב כללי
    4 comments on “סוכרת – רוצה להיפטר ממנה אחת ולתמיד?
    1. vorbelutr ioperbir הגיב:

      Heya i’m for the primary time here. I came across this board and I find It really helpful & it helped me out a lot. I hope to present something back and help others like you aided me.

    2. Wesley Franzetti הגיב:

      I got what you intend, regards for putting up.Woh I am delighted to find this website through google.

    3. Betwing88 הגיב:

      It’s actually a great and helpful piece of information. I’m happy that you simply shared this helpful information with us. Please stay us up to date like this. Thank you for sharing.

    4. Sensaslot88 הגיב:

      Wonderful blog! I found it while surfing around on Yahoo News. Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News? I've been trying for a while but I never seem to get there! Appreciate it

    כתיבת תגובה

    Or

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    *