אף סתום או גודש באף – תוסיפו מלח

אפצ'י – יש לך גודש באף – חובה לדעת –  יש לכך תרופות (שלא עולות כסף) והן מסוגלות להקל על התסמינים למשל, אל תצחקו – תמליחו בבקשה – כיצד ממליחם – המתכון למטה – אי אפשר לרפא נזלת או להתחסן נגדה, אבל יש שיטות שיעזרו לכם לנשום טוב יותר בזמן שאתם סובלים ממנה, במיוחד בלילה כשהראש מונח על הכרית.
הסובלים מגודש באף, חסימה אפית, נזלת קדמית או נזלת אחורית, לחץ בקדמת הפנים וירידה בחוש הריח מאבדים איכות חיים. יש ועולה לחץ בפנים שלעתים מקרין לשיניים העליונות, גם חום גבוה וזה מפחיד. בסינוסיטיס כרונית לרוב תהיה גם הפרעה באיכות השינה, ובהתאם עייפות ניכרת בממשך היום, איבוד חוש ריח וטעם, חסימה אפית והפרשות עם ריח רע. תחושת. הרבה סיבות ללחץ, דאגה ואז כולם פחות או יותר פונים לעזרה אבל שם הם פוגשים את ההסברים המקובלים (מרופאים שונים): לכו לבית מרקחת או גרוע מכך  – חייבים לנתח. מרגע שהקשיים לתפקד, אפילו ברמה הבסיסית ביותר מגיעים אתם פשוט סובלים אבל מדובר אחרי הכול רק בגודש באף – אחת הדרכים היעילות ביותר, פשוטה להשתגע, זולה ובטוחה מאוד. הטיפול בסינוסיטיס כרונית וגודש באף עובר דרך הכיור – ושטיפה במי מלח. למרבה הצער, טיפול עממי זה, פשוט, ולא מציק בכלל, שידוע מאות שנים כמועיל מאוד, בדרך כלל אינו מיושם על ידי רופאים כלליים ורופאי משפחה בטיפול בתסמינים של סינוסיטיס כרונית ובבעיות של גודש באף. זאת למרות ששטיפות במי מלח בדרך כלל מומלצות על ידי מומחים רבים לאלרגיות ורופאי אף אוזן גרון.
בתקופת החורף כדאי לזכור שמחקרים הראו כי כ-60% מאנשים עם תסמיני סינוסיטיס כרונית יכולים להגיע למצב של שיפור ניכר בתלונותיהם עם שטיפות במי מלח בלבד.
יש להפריד בין תרסיס מי מלח לאף שעולה כסף ובין שטיפה במי מלח – בחינם (כמעט). תרסיס מי מלח לאף מספק רק לחות, ואילו שטיפה במי מלח בלחץ נמוך (בעזרת בקבוק שטיפה) מסלקת מהאף את הריר הסמיך והמיובש, מנקה את מעברי האף ומסיר אלרגנים. כמו כן, שטיפה במי מלח הוכחה במחקרים כמביאה לשיפור התפקוד של מערות האף. שטיפה במי מלח יכולה להקל על הזרימה הטבעית של הריר למעברי האף, כך נשמור על מערות אף נקיות מחיידקים ונמנע דלקות חוזרות ונשנות.

באמצעות לחיצה על הבקבוק, או הזרמת מי המלח הללו אפשר לשטוף את רירית האף והסינוסים ובהתאם להקל על פעולת פינוי הנוזל הצמיג שמופרש וגודש את האף. פעולה זו מקלה על התסמינים כולל חסימה אפית, גודש באף, נזלת ושיעול. בנוסף, עוזרת לפינוי חלקיקים מיותרים כמו אבק ומזהמים. בצילום ירון מרגולין שותף אף במי מלח וסודה לשתייה – פשוט וקל –

אף אחד לא מתלהב מרעיון שטיפות מערות האף במלח. עם זאת, מניסיוני, ראו צילום למעלה, אין כאן מטרד בכלל -ויותר מכך, אני משוכנע שתמשיכו עם השטיפות לאחר שתנסו אותם ותגלו שהן שוטות, לא בעייתיות, מועילות מכל התרופות.

באמצעות לחיצה על הבקבוק, או הזרמת מי המלח הללו אפשר לשטוף את רירית האף והסינוסים ובהתאם להקל על פעולת פינוי המוקוס. פעולה זו מקלה על התסמינים כולל חסימה אפית, גודש באף, נזלת ושיעול. בנוסף, עוזרת לפינוי חלקיקים מיותרים כמו אבק ומזהמים.
מתכון –  
כפית אחת של מלח
ו½ כפית סודה לשתייה
הכניסו לליטר אחד של מים במכל עם מכסה סגור – ותערבלו. לשטיפה, יש לחמם את התמיסה מעט ועד שהיא פושרת, לא מעל חום הגוף 36 מעלות.
סצנת הכיור – גשו למטבח (או למקלחת) רכנו מעל הכיור, סובבו את הראש לצד אחד, והנה זה בא-
להכניס את פיית בקבוק השטיפה לנחיר העליון ולנשום דרך הפה.
בשלב זה, לעצור את הנשימה וללחוץ בעדינות וברציפות על הבקבוק אם מדובר בכלי לחיץ, ​​עד שתמיסת המלח תתחיל לנזול דרך הנחיר התחתון והפה.
אפשר לשוב על התהליך הזה כמה פעמים, ולאחר מכן בצעו את המהלך המוזר אבל המחלים בצד השני:
כן,
יש לשטוף גם את הנחיר השני.
מומלץ לשטוף את מערות האף שלוש פעמים ביום, או לפחות פעמיים ביום.
לסובלים ממצב כרוני תמשיכו אפילו עד שמונה שבועות כדי להשיג תוצאה מרבית של הטיפול.
מקובל אחרי הטיפול לכסות במגבת מעל אדים ולנשום עמוק – אפשר להשתמש במכשיר אדים חמים שבמימיו הנחנו מלח וסודה לשתייה.

בהצלחה

נשארו לך שאלות 

אשמח לשמוע ממך – ירון מרגולין

אשמח להשיב לכל שאלה.

    שמי Name:


    טלפון phone:


    דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


    איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


    אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


    למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COM ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך).
    מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

    נשלח ב כללי, מזון מחלים

    כתיבת תגובה

    Or

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    *