יש פתרון כולל לבעיות הקשורות לדימוי עצמי, חוסר בטחון וערך עצמי נמוך – דופמין

אנשים מוכנים להקריב הרבה מחירותם, כבודם, גם מהתקדמותם בחברה, בקריירה למען התחושה שיש להם מרחב ביטחון מובטח.

למה לא השגתי את זה עד היום?

 ״למה לא השגתי כבר את מה שאני כל כך רוצה״  –שאלה ותשובה שמִתְעַכֶּבֶת וקוראת לך להתבונן על תחושת הביטחון שלך.
עלה בדעתך שלבעיה השפעה מרחיקת לכת על בצקות בגוף, ירידה בתפקוד של אבר הכליה, אטיות מעצבנת ואפילו בהתנפחותן של העיניים שלך – כולל בעיות הקשורות עם דימוי עצמי, וחוסר בטחון ועוד לא הזכרתי את הדופמין.
אם אני יודע מה אני רוצה ומה צריך לעשות כדי להשיג זאת אז למה אין לי את זה ביד שלי עד היום? זו השאלה – ויש לה גם שם – היא מכונה השאלה השלישית (למי שמכיר ויודע את שיטת שלוש השאלות) מכל מקום זו השאלה המרכזית שעומדת לפני מי שחש תקוע וחווה העדר יוזמה.
רוצה להעמיק בנושא שלוש השאלות – שנושאן תקיעות, השארות מאחור – פספוס הזדמנויות – כאן המאמר שמפרט כל זאת – להקליק כאן

המעמד קובע

3. למה לא השגתי את זה עד היום?
למה הרצון שלי לא מזיז אותי קדימה?
למה האמצעים לא מסייעים לי לצאת מהמצב המביך?

תחושת הביטחון, שאנחנו מקבלים מהרגלינו, מסביבתנו המוכרת – מהתפקיד, מהמעמד שלנו יכולה להחליף כישורי חיים, מעורבות וצורך להתאמץ.
תחושת הביטחון חשובה מאוד לאנשים רבים ולעיתים עד כדי כך שהבחירה בבן זוג מוכרעת על-ידי תחושת הביטחון שחלק ממנו מוקנה מהקשר לפרטנר. פעמים רבות גם ההצמדות אל הזוגי – מבטיחה לנו תחושת ביטחון – ובמיוחד אם לפרטנר יש מעמד: מנהלת בנק! שרה בממשלה, מנהלת בית-ספר … אחד שירש משהו מאמא שלו… אהוד בסביבתו.

יוסי לובלסקי, פחם טבעי על ניר

יוסי לובלסקי, פחם טבעי על ניר

תחושת ביטחון נוכח מעמד של מקורב אליך, פונה אל הבטחת השווא. היא תחושת הביטחון שמוקנה לך רק מקרבה זו. לכאורה שייכות שנרכשת ונתנת לך מקשריך החדשים. האם יתכן שמדובר בביטחון אמת אם אין לך שום הזדמנות לפתח כשורי חיים במצב שהמעמד הזה מקנה לך – כדאי לבחון אם אין  זו אלא הבטחת שווא שהמצב מקנה לך ושמה האמתי: הרדמה או תרדמה – שמסתירה  דימוי עצמי, חוסר בטחון וערך עצמי נמוך.
אנשים שונים נמצאים במרחב רגישות משתנה בכל הנוגע במרחב הנוחות. יש לכך סיבה ביולוגית עמוקה שאדון בה בהמשך – קוראים לה דופמין. כולם מסתירים את ה״רווחים״ מלהיות הבן של, הפרטנר של והמקורב ל… כל אחד שפגשתי בו נרתע בדרכו משיתוף אדם זר בשאיפותיו האמתיות, לצאת מהעלבון הזה ואפילו מהכאב שהמעמד המקורב הזה מקנה לו ולא כישוריך!
האדם הזר הזה יכול להיות אני  – בבואך לשוחח איתי על המצב המביך שלך – ברור שישנה כאן רתיעה עמוקה מלשתף אותי במצבך – זו בעצם עוד בעיה של דימוי עצמי וערך עצמי נמוך – קל יותר להודות בחוסר ביטחון עצמי משל "אני תרנגול פצוע" – מעטים שמסוגלים להודות בעלבון כה צורב – במאמרי על התרנגול הפצוע "אוסקר (פון הינדנבורג) – תרנגול פצוע" אני מעמיק בנושא זה – למאמר – להקליק כאן. תרנגול פצוע הוא נער שקיבל הכול – בגלל המעמד של אבא – במחיר של העדר כישורי חיים!!!
הקטסטרופה לבדה יכולה להושיע אותך במצבך – לכאורה, היא מתפרשת כאסון. רבים רוצים לפעול אבל כמעט כולם לא זזים ממקומם המורדם עד שאירוע מוקצן "הקטסטרופה" או איזה: ״הגיעו מים עד נפש״ בא ומחסל את אש הצפייה וההתלהבות הפנימית וקורא לך להתנער ולפעול. אוסקר למשל, הוזכר למעלה כתרנגול פצוע נער מפונק שלרוע מזלו שום אסון לא קרה לו ודווקא בשל כך נותר כל חייו לא יותר מצל של אבא – הסבל הזה של להיות צל של, הביא בסופו של דבר לידי כך שהוא זה – לדעתי – הביא לחיסולו של אבא שלו – כה שנא אוסקר – תרנגול פצוע – ומיותר לחברה האנושית את אביו גיבור הגרמנים ערב עלית היטלר לשילטון.

חרדות – רמז קל שבקלים, ענן שזז ברוח,  יכול לערער את יציאתך לדרך בגלל חרדות. וכיצד תצא לדרך אם ענן זז ברוח?

לחיצות ההחלמה – באופן אבסורדי המוכשר ביותר, בעל הניסיון הגדול יותר, זה שצבר יותר כישורי חיים – פעמים רבות נתקע יותר בפחדיו – מובן לך שדווקא לך הכי קל לי לסייע כי כוחותיך למעשה אדירים – כל מה שצריך זה להתגבר על פחדיך ובעזרת לחיצות עדינות זה מאוד פשוט ולפעמים גם מסייע להתגבר על חרדותיך. כך אני יכול להגיע להשתתפות במתוצאות מדהימות שרק מי שבטוח בעצמו יכול להגיע עדם.

כוחו של הרגל ועוצמתו של  עמוד שדרה פנימי

מרחב הנוחות נחשף בשאלה שפתחה את המאמר – "אז למה לא"?  היא מלמדת על עוצמה של עמוד שדרה פנימי. החוסן הפנימי שלך משתקף בתשובתך לשאלה הזו. התשובה חושפת גם את הרגליך אבל גם מצביעה על כוחו של דימוי עצמי (טונאל) מוח עוצמת העקשנות שלך וחולשותיך השנואות עליך.
מדד העקשנות שלך חושף את החולשה ומתגלה בשמירה על "המה שיש". ה"יש" הזה הוא לפעמים פעילות יתר, תזזיתיות ומימושם של "ריגושים" או איזו "הסתכנות" שאין עמה קידום. היש הזה הוא אותו קשר שמקנה לך מעמד. היש הזה הוא לפעמים התנגדות לשינוי, ביקורתיות כהרגל או אופי, לפעמים הוא חרדה.

אנשים אחרים ושונים זה מזה. גם אזור הנוחות שלהם, וכך ובהתאמה השפעת התרדמת על יכולתם להתאמץ כדי לצאת לדרך.

בשורת הניצחון של פֵידִיפִּידֶס, חיל שנפל ומת לאחר שקרא: ניצחנו.
פידיפידס (Φειδιππιδης), שליח אתונאי אשר רץ מהעיר מרתון לאתונה בשנת 490 לפנה"ס, על מנת להביא את בשורת הניצחון היווני נגד הפולש הפרסי בקרב מרתון, ומת מיד לאחר שמסר את הידיעה.
בתמונה פידיפידס פסלו של Jean-Pierre Cortot (French, 1787–1843
גם הסיום הנכון כדאי שיכנס לאסטרטגיה הכללית.

לאחר ברור מרחב הרגליך, כדאי לך להתבונן אל החוויה הפנימית שלך ולברר אותה במדרג עוצמות מ 0 – 10.

מקובל לאבחן אנשים בעלי מרחב נוחות קשיח שמונע מהם לפתח כישורי חיים, בשמירה על הרגלים קטנים שאין להם דבר עם שמירה על הביטחון. לכאורה ההרגלים האלו מקנים לך תחושת ביטחון כמו ישיבה חוזרת וקבועה בכורסה מסוימת.
אלו השותים קפה באותה כוס, באותו בית-קפה ובאותו שולחן, מחפשים תחושת ביטחון. האם תמיד ימצא קרוב אליך סמארטפון מאותה החברה? האם תמיד, זו אותה חנייה ציבורית ואם לא נמצא בה מקום יחדור אליך מתח? אם התשובה לשאלות הללו כן הרי שהמדרג שלך הוא בין 9-10.

רוצה לבדוק את תחושת הביטחון שלך עקב מעמד – בהבטחת השתייכותך לזוגיותך מתחזקת תחושת הביטחון שלך – גברים זקוקים לגיבוי לשם תחושת ביטחון עצמי. ישנם מצבים בהם הגיבוי כל כך חשוב לך עד כדי כך ששולט בהם ומביא אותם להקריב את חירותם ולהיצמד לזוגיות  האם אתה נצמד לזוגיות שלך רק בגלל שהיא מגבה אותך בנושאי הקריירה שלך. בשאר הפרמטרים עבר זמנה ואם אשאל אותך מה ידוע לך על הצד השני יתגלה שמדובר באדם זר לך. כיצד ידורג אצלך מצב זה?

שאלה זו טובה גם לך – האם בשל הגיבוי שלו בקריירה שלך את עדיין איתו?

ככל שמדרג תחושת הביטחון שלך עקב מעמד גבוה – מתקרב לערכים בין 8-10 כך עולות הבעיות הקשורות לדימוי עצמי, חוסר בטחון וערך עצמי נמוך. 
מדרג גבוה של תחושת ביטחון עקב מעמד גבוה מגביל אותך, בולם את התפתחותך ומייצר בך יותר תחושת בטחון שקרית והנאה ממכרת. תענוג שכזה רק סוגר בפנינו את האופק המחשבתי. יש לדעת שבהימנעות מפיתוח כישורי חיים חדשים בהמנעות מהתמד ומאמץ – עולה השפריץ המענג כל כל של הדופמין במוח לעלות! … והוא ממכר יותר מאלכוהול! עיסוי קרקפת יכול להפחית את הדופמין ולרוקן את המוח – זהו צעד ראשון בדרך אל החופש שלך.
בווידאו הקצרצר הזה אני מראה לך כיצד אפשר להתחיל לפתור את הבעיה שלך:

הקטסטרופה כתרופת פלא לחוסר יעילות

אזור הנוחות הבלתי יעיל והשפעת הדופמין חולפת נוכח אסון וגיוס כוחות הישרדותיים – נושא זה מופיע בסיפורה של פרה – סיפור מרגש מאוד שמעלה את הקטסטרופה לדרגה של  תרופת פלא – הסיפור הזה קצת מגזים אבל האמת שהוא תמיד ראוי להיקרא שוב. אפשר לקרוא אותו בלחיצה כאן
וכן ב"עורק הזהב "
גם כאן וכאן גם כאן

אספסיה – ייסדה את שיטת השאלות על-פי אפלטון. היא שהפכה בחוכמתה הרבה ושיטת עבודתה את אחד מבחורי אתונה העתיקה (ליסיקלס) למושל שהחליף את המדינאי האגדי פריקלס בכבודו ובעצמו. ככל הנראה אספסיה הייתה מנהלת הקריירה הראשונה בהיסטוריה. למעלה "אספסיה"  – פסל של קלאמיס (Calamis), במקור "מושיעה של הגברים".    אספסיה הייתה הפילוסופית גם כאן היא ראשונה בהיסטוריה והידוע בתלמידיה – הוא סוקרטס – גדול המורים של אפלטון. שמה נקשר עם ראשי המבינים את הנפש ומכאן נקשרת אספסיה עם הפסיכותרפיסטים הראשונים ועם מייסדי תורת הנפש עצמה. ב"משתה", ספרו הנודע של אפלטון,  היא מוצגת כהמורה הגדולה של סוקרטס דיוטימה. למעשה דיוטימה מבוססת על דמותה. אספסיה למדה את תורתה באזור שנקשר כיום עם טורקיה – בעיר מילטוס שבאסיה הקטנה שם לימד אנכסגורס – Anaxagoras – פילוסוף שנולד בשנת 464 לפני הספירה לערך. חשוב לציין שאנכסגורס היה הראשון שדיבר על חוש ההישרדות – ככוח טבעי וקרא לו נוז nous (כפי שמוזכר בדיאלוג האפלטוני פידון – דיאלוג שדן בן השאר בתורת הנפש של אפלטון) הנוז הוא תבונה ויש המתרגמים שכל, יכולת הבנה או אִינְטֶלִיגֶנְצְיָה. מוגדר גם כקישור בין השכל וכוח ההישרדות. מאוחר יותר עבר אנכסגורס לאתונה ונמנה על ידידיו של המדינאי הגדול פריקלס. פריקלס הוגדר כאחד מתלמידיו לצד המחזאי אוריפידס, ומי שהתפרסם כפילוסוף ענק והמורה של אפלטון – סוקרטס. בן תלמידיו נמצאה גם אספסיה. אספסיה היא שהביאה את כתביו של אנכסגורס לאתונה ואחר כך גם אותו עצמו הביאה לאתונה. לאחר שאספסיה עברה לגור באתונה, בה חייתה עד מותה. באתונה היא הייתה דמות חשובה ביותר הן מבחינה פוליטית והן מבחינה אינטלקטואלית – העידו שהייתה גם כותבת הנאומים של פריקלס. אספסיה ככל הנראה היא שטיפחה את מוטיב האהבה בנאומיו המרשימים. סוקרטס כנזכר למעלה, מדבר עליה בהערצה ושמה עולה בכתבי אפלטון. כאמור לעיל בסימפוזיון שבו מוצגת בן השאר תורת הנפש של אפלטון ותורת האהבה שלו, סוקרטס מודה שממנה הוא למד את המכונה כיום "שיטת סוקרטס" היא שיטת השאלות והדרך לילד את הטוב והנכון מנשמותיהם של המשוחחים אתו באמצעות שאלות. כיום השיטה משמשת בסיס לטיפול בדיבור ואימון לקריירה. אספסיה הוגדרה כחכמה והיפה בנשות אתונה – מכונה גם Afrodita Sosandra . בהחלט יתכן שאספסיה היא מייסדת שיטת הטיפול בדיבור שנפוצה כל כך כיום. אספסיה – במקור היה פסל ברונזה של קלאמיס CA. 460, רק עותקי שיש רומאים נשמרו ממנו. הטוב מהם נמצא במוזיאון הלאומי הארכיאולוגי של נאפולי. לוצ'יאן או לוקיאנוס מסאמוסאטה, האשורי, מציין שאספסיה לקלאמיס הוצבה בכניסה לפרופילאה שבאקרופוליס של אתונה כשעל פניה נסוך "חיוך טהור ונכבד". קלאמיס היה פסל יווני גדול בן המאה ה-5. פסלו הנודע אפולו הגיע לגובה של 9 מטרים. הוא הוצב לחוף הים השחור באפולוניה פונטיקה (Apolonia Póntica).

דמימות התקיעות ואי-הנוחות

הדמימה של התקיעות משתקפת בגוף – קל לזהותה בגלל שהיא בולטת מיד למי שיודע לקרוא אותה – היא מופיעה בעיניים דומעות ושורפות, בעיניים מתנפחות, וכן בדלקת בעפעפיים ובכאבי גב שמוקרנים אל הזרועות.

הדמימה מופיעה גם בציפורניים ובציפורניים שבורות, בציפורניים מתפוצצות ובכסיסת ציפורניים (אוניכופגיה כרונית chronic onychophagia) שער דליל או בנשירת יתר של שער ובהתקרחות – משקפות אדם שחושש להגשים את עצמו. ויש לה עוד תסמין מוזר – קורטיזול (יתר קורטיזול ובמצבים כרוניים קורטיזול חסר או נמוך) הקורטיזול (הורמון הלחץ) משתקף בהזעת יתר, בעיקר בשינה, ובתאווה למלוח אבל גם בשאר התסמינים שהוזכרו לעיל,.

איך לצאת ממצבי תקיעות בחיים – ירון מרגולין פורץ דמימה בשריר הרחיב שבגב עזרת לחיצות ההחלמה ומשחה ירוקה. תל-אביב 2017.

כאבי גב – נקשרים בהתמכרות לדופמין נוכח ציפייה ותקוה שיקרה משהו טוב ללא מאמץ… בשריר הגב הרחיב (Musculus latissimus dorsi) מופיעה דמימה זו. מדובר בשריר גדול ושטוח המכסה את החלק האחורי-צידי של הגו. שריר הגב הרחיב הוא מניע ראשי של הזרוע כאשר הוא פושט (מיישר אותה), מקרב ומסובב פנימה את הזרוע וזו גם הסיבה שבדמימה זו הכאב שלך מורגש בה כשהזרוע נעה.

כואב לך ביד שמאל? ראוי לדעת – ביד שמאל הדמימה משקפת את שתיקך – האדם מתוסכל וצפייה שלא מתממשת בתודעתו מתקבלת בשתיקה ארוכה. אם לא נדבר על כך סביר להניח שתתקשה להניע את הזרוע השמאלית בפשיטה, יישור – Extension.

צורת השריר "לטיסימוס דורסי" מזכירה משולש שקדקודו העליון בנקודת החיבור שלו לעצם הזרוע. כאן אני לוחץ, מותח בעדינות – בדיוק שם נמצאת הדמימה הזו –

כיווץ שרירים כרוני וכיווץ מרחב הנוחות שבחייך פועלים בו בזמן ומשתקפים בנפש. הדמימה נחשפת בצורות של ערך עצמי נמוך, העדר ביטחון עצמי ואטיות מעצבנת – לעתים אובדות לך המלים תוך כדי הדיבור. התקיעות כדמימהא משתקפת בשרירי הגוף בהור ונים (קורטיזול) ונמצאת בצומת דמימות בהן גם התקיעות נמצאת לצד העדר כישורי חיים (שמשתקפים בזריקת אחריות, ביקורת מבזה, קנאה, והאשמות שווא) כולן משתקפת בגוף ובה בעת מתפרץ במוח הורמון ממכר ומענג – דופמין.

הלחיצות שלי על השרירים המכווצים ובמיוחד על שרירי הקרקפת שלך, הצוואר, הגב והזרועות שלך – באות לסייע לך לקום ולצעוד קדימה במרחב העשייה שלך.

לא ברור כיצד, אבל באותו רגע בו משתחררים שרירי הקרקפת שלך, הצוואר, והיד גם פוחתת השפרצתו של הדופמין וגם הבכי ללא סיבה שפורץ באמצעות עיניים דומעות.

הערה: שרירי צוואר נוקשים מצביעים גם על צורך בשינוי תזונה, בפגיעה בדופן המעיים, בירידה בכמות החיידקים הטובים במערכת המעיים.

אני משתמש לפריצת הדמימה הזו, שאיזון הדופמין הוא אחת מתוצאותיה, בלחיצות מאוד עדינות ושונות מהרגיל בטיפול בכאבי גב כרוניים. הלחיצות הללו משחררות למעשה את הנפש – ומקנות לך תחושת גיבוי.
התהליך הזה מאוד חשוב לתחושת הביטחון שלך. נדרש כאן רוגע, להביא אותך לרגיעה מלאה ולאזן את נושא הדופמין שמופרש במוח שלך. אני מטפל ביסודיות, במסירות ובכל השרירים שהתכווצו בראש שלך. טיפול הקרקפת יחודי ונעים.
סביב הראש – והגולגולת נמצאת מערכת שלמה של שרירים – חלקם שרירי הבאה – הם מתכווצים נוכח הצפה רגשית, צפייה לבאות, לחת נפשי, חרדה אך בעיקר בגלל מוח רגשי עייף והתמכרות לדופמין עקב צפייה לבאות… די עם הצפייה הממכרת הזו וגם כדאי להיגמל מהתמכרות לעייפות.

Splenius Capitis – די להמתין לבאות – כואב לך במרכז הראש, מעל לעיניים – כדאי לבדוק את השריר המסומן. סביר להניח שהוא מכווץ בכיווץ כרוני – דמימה נתפסת ככאב בתוך הראש, מאחורי העיניים – במרכז הראש – יש ללחוץ ולמתוח בעזרת הבוהנים את השריר קרוב לבסיס הגולגולת … עד להרפיית השריר בעברית הוא מכונה שריר האספלנית (הראשי

אם מעניין אותך ללמוד בשיעורים מסודרים את השיטה הזו. חשוב לדעת שכבר בתחילת הרבע השלישי של שנת הלימודים הראשונה – מתוך שנתיים –  אני מלמד את הנושא הזה בדיוק. עיסוי ראש – מאוד חשוב לאיזון המוח, סילוק עייפות ורענון לנפש – הסיבה שכבר בשנה הראשונה אני מכניס את תלמידי לסודות "לחיצות ההחלמה" בשרירי הראש נובעת מהרצון שלי לראות אנשים שמגשימים את עצמם יותר ויותר בסביבתי. הווידאו למעלה מרמז על צורת עבודתי זו.

סרטון על עיסוי ראש שלקוח ממערך שיעור – כאן.

אבר הכליות הוא האבר החלש ביותר אצל המתבססים על המעמד ומרחב התרדמת לקריירה שלהם –  מחלות כליה, ואפילו מחלות כליה קלות ביותר יכולות להשפיע ולהחמיר את מצב הלב כך שהלב יכול להגיע אפילו למצב של אי ספיקה (מצב בו הלב לא פועל כראוי) הטיפול המומלץ כיום נקשר בגמישות – להחזיר את הגמישות לשרירים החלקים שעוטפים את צנרת העורקים – גמישותם של העורקים וצנרת הגוף בכללה הוא נושא חדש ברפואה כיום – עוד על כך כאן.  – תוצאה גבוהה של רמות קריאטינין בדם מפחידה – העא עלולה להביא ללקיחת תרופות נפוצות שפעמים רבות מחריפות את הבעיה ואפילו להביא להתקף לב ואי ספיקתכליות  – ממש לא כדאי להתמכר למעמד, לציפייה, לעצלות ליתר דופמין. עוד על כך כאןאי ספיקת כליות – רמות גבוהות של קריאטינין בדם – גורמת לכך שבגוף שלך נותרת כמות נוזלים גדולה יותר – היא שמכונה בצקות. מצב זה מלמד על אבדן גמישות צנרת הניקוז וההובלה בגוף שלך וגם על מחלות הלב, הריאות, כבד והכליה. הטיפול המומלץ לבעיה כולל התבוננות נפשית, שינוי תזונתי ולחיצות החלמה גם ספורט והעיקר פיתוחם של כישורי חיים.

דמימת הציפייה לשווא – והיתקעות במרחב הנוחות. למעלה ירון מרגולין נראה בצילום כשהוא פועל, בעדינות לפרוץ דמימה זו.

איטיות – אדם מעט ונרדם במרחב אי הנוחות – הוא דומה כמי שהולך וחולם או מעופף, נדמה שהוא פשוט זקוק לפרחי הקלמנטיס שיורידו אותו לקרקע אבל לא זו הבעיה – קצב פעולתו איטי לרגעים ובנושאים אחדים הוא מאוד מהיר. את הסלט יכין בשעתיים אבל את האלגרו המהיר ינגן ללא היסוס!

נסטסיה פיליפובנה – גיבורת "האידיוט" של דוסטוייבסקי בהחלט משקפת ונושאת דמימה כזו על נפשה וגופה. במצבה התקין פגשנו בה בדמותה של רות המואביה עליה אני כותב למטה בסוף המאמר.

חשוב לדעת – הורמון הדופמין נוצר במוחנו במצבי של ציפייה ותקווה – והוא ממכר כי הוא נעים.

במאמרי – ריגוש רעיוני או התקווה והדופמין – יחשפו בפניך כל הסודות שבהתמכרות שבהמתנה – ריגוש, המתנה, תקוה ודופמין – המאמר כאן.

רוצה סיוע בסילוק הדופמין ויציאה ממרחב חוסר היעילות – ללא אסון חודרני או קטסטרופה פולשת אל חייך, פשוט לייצר שינוי בכוחות התבונה – רוצה להצליח, לפתח כישורי חיים חדשים? – אשמח לשמוע ממך.

לטופס פנייה ישירה אל ירון מרגולין – נא להקליק – כאן  

    שמי Name:


    טלפון phone:


    דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


    איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


    אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


    למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. ירון מרגולין הוא רקדן ומבית המחול שלו בירושלים פרצה התורה כאשר נחשפה שיטת המחול שלו כבעלת יכולת מדהימה, באמצע שנות ה – 80 לרפא סרטן. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COM ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך. מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

    במאמר "טיפול נפשי ללא תרופות – חרדות, פחדים וייאוש – תסמינים שיש להם פתרון טבעי, מדויק ומהיר" – נגלה שבעיה נפשית היא לפעמים סימן לבריאות ועוצמה –  הבעיה מתחילה כשהנפש שלך מתכווצת למען הגנתה – כדי להגן ולשמור על חייך. הזמנה לקריאה – להקליק כאן – 

    במאמר "נמאס לי מהחיים מה עושים" – תמצאו תשובות לכל השאלות המטרידות על כאבי הנפש. רוצה להבין לעומק את הסיבות להיווצרות תסמיני דיכאון, ייאוש, חרדה או פחד?– להקליק כאן– 

    מתלבטים איך להתחיל – מחפשים שינוי ויזמות?
    טיפול בגובה העיניים. במאמר זה תמצאו תשובות לכל השאלות המטרידות, על מצבי תקיעות – שיטה פשוטה, יעילה וזריזה – שלוש שאלות – חושפות ומניעות אותך לברר כדי לפעול – ואם הידיעה מה אני רוצה ברורה ואם ההבנה שלי מגיעה עד אל השורשים של הרצון שלי וחושפת את הסיבה ללמה זה מה שאני רוצה – וגם הדרך והאמצעים להשיג כל זאת שקופים בפני – אז למה לא השגתי את כל זה עד היום? השאלה השלישית פונה אל הבטחת השווא הממכרת. תחושת הביטחון שמצב המתנה שלך למעשה מאוד מסוכנת לעתידך. בו מעורבת ציפייה לבאות – היא המסוכנת – כי היא מעוררת את הורמון הדופמין במוח שלך. ראה במאמרי – ריגוש רעיוני או התקווה והדופמין – כאן יחשפו בפניך כל הסודות שבהתמכרות שבהמתנה – ריגוש, המתנה, תקוה ודופמין
    רוצה לדעת כיצד יוצאים מתסכול שבמצב בו התקיעות מובליה, אחת ולתמיד – נא להקליק על המאמר.- כאן

    על לחם חוקם של עסקים – מה באמת חשוב לדעת בכדי להצליח (פרק א')

    משעמם לי – חבייר בנסאו רצה לחיות לפי רצונו, אבל מבלי להזדקק לפטרונים עשירים – סיפור אמיתי – עם שם בדוי שמובא במאמרי "משעמם לי – מה עושים – זה כואב.
    זעקות השבר על שעמום אינן נדירות והן רוויות כאב. יש ומקור השבר בחיים שלך נובע מסיום פרויקט מרגש או מסיום קרירה מוצלחת. רוצה לדעת על הדרך המיוחדת שבה חבייר בנסאו פתר את הבעיה המכאיבה – מאמר זה יכול להאיר את דרכך ולתת לך הזדמנות לצאת מהבעיה שלך למאמר המלא יש להקליק כאן.

    במאמר "טיפול נפשי ללא תרופות – חרדות, פחדים וייאוש – תסמינים שיש להם פתרון טבעי, מדויק ומהיר" – נגלה שבעיה נפשית היא לפעמים סימן לבריאות ועוצמה –  הבעיה מתחילה כשהנפש שלך מתכווצת למען הגנתה – כדי להגן ולשמור על חייך. הזמנה לקריאה – להקליק כאן – 

    האישה שיצאה ממרחב הנוחות – רות המאביה – הזמנה לקריאה – כאן
    לעמוד הפייסבוק של לחיצות ההחלמהכאן

    קישורים ל10 המאמרים על התרפות הטובות והרע:

    למאמר הראשון בסדרה על התרופות הטובות והרעלחץ דם – והתרופות המרוקנות – כאן
    למאמר השני בסדרה זו – B12 – והסיבוכים שאפשר למנועכאן
    למאמר השלישי בסדרה זו- על שיקום הגוף שלך והגלוטתיון – כאן
    למאמר הרביעי בסדרה זו – תיאמין – B1 – כאן
    למאמר החמישי בסדרה – על ביוטין B7 – כאן
    למאמר השישי בסדרה – פרוזק וקפהכאן
    למאמר השביעי בסדרה – אבץכאן
    למאמר השמיני בסדרה – האשלגן – חיסול האוצר – כאן.
    למאמר התשיעי בסדרה – הברזלכאן
    למאמר העשירי על הויטמין של השמש – ויטמין די – כאן.

    מאמרים נוספים:

    אריתרופויאטין (EPO) Erythropoietinהכל על ההורמון שאי אפשר לנשום בלעדיו

    מבוא לפסיכותרפיה מכלולית והוליסטית

    הפסיכולוגיה הטיפולית וההוליסטית – תולדות הפסיכותרפיה

    יש פתרון כולל לבעיות הקשורות לדימוי עצמי, חוסר בטחון וערך עצמי נמוך – דופמין

    חרדה

    איך מורידים לחץ וחרדות באופן טבעי? התמודדות עם סטרס ולחץ נפשי

    טיפול נפשי ללא תרופות – חרדות, פחדים וייאוש – תסמינים שיש להם פתרון טבעי, מדויק ומהיר

    חזרה לבסיס – עקרונות צירופי המזון

    על ההזנחה –

    ניתוק רגשי – על הקורוציונה

    די לכאב

    ראיית המעמקים – כניסה לטרקלין או על החיים האמתיים.

    התודעה השלילית

    ביקורת מבזה

    נמאס לי מהחיים מה עושים

    על היכולת להשתקם, לקום מאבק הדרך ומכאב הפרידה

    מסלול ההתפתחות הנורמטיבי בחיי אדם ודמימותיו בטבלה – סדרת מאמרים.

    שלושת המיצים

    נשארו לך שאלות – כאן

    למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. ירון מרגולין הוא רקדן ומבית המחול שלו בירושלים פרצה התורה כאשר נחשפה שיטת המחול שלו כבעלת יכולת מדהימה, באמצע שנות ה – 80 לרפא סרטן. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COM ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך. מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

    נשלח ב העצמה אישית, כללי

    כתיבת תגובה

    Or

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    *