רוצה להחלים בצורה מלאה מסוכרת

כן, אפשר להחלים מסוכרת. 

כן, אפשר להחלים מסוכרת ואפילו מהר – After The Bath by Jean-Leon Gerome

אפשר להחלים בצורה מלאה מסוכרת, ללא תרופות, בצורה מהירה, טבעית, מדויקת  ופשוטה ביותר. אינסולין, תאי הבטא (β) בלבלב מתעייפים כשמדד ההמוגלובין המסוכר – A1C עולה בבדיקת הדם – שמות נוספים:  glycated hemoglobin, HbA1C, A1C – גלוקוז גבוה, היפראינסולינמיה – הלבלב אינו יכול להפריש את האינסולין הנדרש – עמידות לאינסולין – כמויות גבוהות של אינסולין החורגות מהטווח התקין – כל מה שחשוב לדעת כדי להחלים מסוכרת – אחת ולתמיד.
– מוזמנים לקרא – ירון מרגולין. 


Jean-Leon Gerome The Women's Bath

סוכרת Diabetes Mellitus ביטוי לטיני שמשמעותו: "שתן מתוק"- היא מחלה איומה. סוכרת מוכרת כתופעה שבה רמות הסוכר עולות ונותרות גבוהות לאורך זמן. מאבק ארוך שנים ומליארדים הושקעו כדי להביס ולמגר אותה, אבל למרות ההוצאות האדירות הממסד כשל במשימה והסוכרת כאן. ריכוז גבוה של גלוקוז בדם ובשתן ממשיך להרוס את גמישות העורקים ואת הכליות. ככל שהדבר מצער, ומתסכל מרפאים חוץ ממסדיים הצליחו בהם גם אני לפתור את הבעיה שהועמדה לפתרון בפני הממסד.

Edouard Debat Ponsan The Furrow painting – אדוארד דבא-פונסאן החלתי את דרכי בשדות העמק, אני זוכר את אבי חורש עם פרד ומחרשת ברזל את השדות בהן היה עלי לקטוף מלפפונים – כך החלתי, שם בגיל 4 או 5,את מה שהיה לחיצות ההחלמה, הגם שטרם ידעתי אז את כוחן המרפא של אצבעות כפות הידיים. ירון מרגולין

האמת, שהחלמתי סוכרת בפעם הראשונה במקרה ובכדי להחלים אנשים מדלקת בכליות ומאי ספיקת כליות
החלמת כליות היא האתגר הגדול ביותר ברפואה כיום, האמת שלא הסוכרת. הסוכרת באמת לא משימה גדולה. ועל כך מיד. 

למאמרי –

The Return From Fishing. Valencia Beach by Joaquin Sorolla y Bastida גם אחרי 30 שנה של מחלת סוכרת והזרקות ממושכות של אינסולין אפשר להחלים – עוד על כך במאמר שפרסמתי ברשת – ירון מרגולין

– אחרי 30 שנות הזרקת אינסולין המטופלת העידה (כאן)  שחדלה מהזרקת אינסולין לגופה. היא פשוט החלימה מסוכרת, וכל זה רק אחרי שבועיים מתחילת הטיפול – על מקרה זה כתבתי כאןלהחלים מסוכרת – כהמשך והתנצלות של בן האיכר בפני גדולי המלומדים אוסיף ואומר שעכשיו – משהסוכרת מוגרה, אני יכול להמשיך במה שאני הכי אוהב וזה לאפשר לכליות להחלים מאי ספיקת הכליות

Jean Leon Gerome – The Moorish Bath

נחזור לסוכרת, אפשר להחלים מסוכרת ואיך לומר זאת, בלי מיליארדים. למעשה המחלה קלה לטיפול.  למעשה הסוכרת אינה מחלה כלל וכלל. 
הסוכרת הנה תוצאה של הרגלי חיים שבהם התזונה נעשתה בלתי מתאימה לתפקוד המוח שמתעייף. עייפות של מוח רגשי מייצרת הרגלים נפשיים ורגשיים כדי לקצר תהליכי מחשבה ופעולה במוח. הם חוסכים אנרגיה – כתבתי על זה כאן – אם הנושא הזה מעניין אותך, אני מזמין אותך לקרוא עליו כאן בהקשר להצפה רגשית, כאן בהקשר להתמדה וגם כאן וכאן. האדם לא יכול לשנות הרגלים רק כי החלו להופיע סימפטומים קשים כבעיות שינה ועייפות גדולה, ההרגלים מתמשכים ולמשך עשרות של שנים האדם צורך מזון בעל ערך גליקימי גבוה, אבל אפשר ממש מהר לשנות זאת, כי הכוחות והתשוקה המינית חוזרים מהר במהלך הטיפול והפיצוי בגין ויתור על אורז לבן ועשר כפיות סוכר כתוספת לרוטב לסלט או 250 גרם חמאה לטיגון ביצה מגיע מהר. 

גמישות העורקים – היא המפתח לזכות בבריאות מחדש ולהבנה מדוע גם מזון "בריא" מביא אנשים לפתחן של מחלות קשות. אכילה לא מאוזנת של קטניות, טחינה ואגוזים יכולה להביא, די מהר לאבדן גמישות העורקים ולירידה במדד  קצב הסינון הפקעתי ה- GFR. קטניות הן פצצת חלבון משביעה – אנשים בריאים אוכלים אותם בעיקר במזרח התיכון – חומוס למשל, הינה מנה נפוצה ביותר, וכאן מתחילה בעיה שנכנה אותה בעיית ההומוציסטאין – ירון מרגולין Tiepolo. Detail from Vision of St. Paschal Baylon, 1767.

הורמןן האחסוןאינסולין הוא כוכב בתסמונת המתוקה אבל גם הגלוקוז. למעשה מדובר בסוג של אפסנאי – מתפקידו של האינסולין לאחסן גלוקוז תוצר של סוכר בתאים. האפסנאי (אינסולין) לוקח גלוקוז מיותר מזרם הדם ומכניס אותו  למרתף האחסון. מעטים יודעים שסוכר בדם הוא חסר ערך, (על מנת לאפשר לרקמות הגוף ליהנות מהאנרגיה הנוצרת על ידי פירוק הסוכר יש צורך להכניסו לתאים. האפסנאי – אינסולין אחראי על כך). כניסת הסוכר (גלוקוז) מהדם לתאים, דורשת תהליך בו הסוכר מאוחסן כשומן – הדלק שישמש לצרכים אנרגטיים של המכונה הביולוגית בשלב מאוחר יותר.

השמנה – כאשר רקמת השומן מתמלאת, עודף השומנים עובר לזרם הדם ומצטבר ברקמות הרכות (שריר, כבד ועורקים – כאן מתחילה מלאכת הקשחת העורקים ותחלואה איומה). במצב זה מופעלים תהליכים אנזימטיים תוך תאיים, שגורמים להתפתחות צרה צרורה  שמכונה התנגודת לאינסולין. לכן, עודף משקל מוגדר על ידי אנשי הממסד כתורם להתפתחות התנגודת לאינסולין והוא אחד הקריטריונים לאבחנה. אני לא תמיד רואה עין בעין עם ראיית אנשי הממסד. ההליכה בתלם מעולם לא רגשה אותי, לדעתי נושא המוח הרגשי – הצפתו בריגושים קודמת להשמנה – עוד על נושא זה כאן וכאן
הגלוקוז הוא מקור האנרגיה העיקרי של תאי הגוף. הוא מגיע אלינו מפחמימות שנמצאות במזוננו. במהלך תהליך העיכול הפחמימות מתפרקות  לגלוקוז. הגלוקוז הוא מזונם של תאי המוח, הם תמיד זקוקים למקור אנרגיה זמין, זו גם אחת הסיבות שאדם שאימץ את מוחו, מגיע לסוף יומו הביתה ומסתער על מאגרי גלוקוז – אגוזים, גבינות שמנות ומטוגנים גם מזון אחר בעל ערך גליקימי גבוה: אורז, פסטה, ותפוחי אדמה – ככלל הם משחררים סוכר מהר למחזור הדם, מהר יותר מכפית סוכר! הפחמימות הללו הן שרשראות ארוכות של סוכר – ספיגתן במעי מהירה, ואין צורך בתהליכי פירוק רבים גם לא השקעה ניכרת של אנרגיה בספיגתן. מזון מושלם למוח מותש (לכאורה) שהרי הסוכר כאן – המוח ניזון במצב תקין אך ורק מגלוקוז, (למעט מצבי רעב) ומשהמוח מקבל את אספקת הגלוקוז הנדרשת לו, האדם יכול להשתחרר, לנוח ואפילו להיכנס למקלחת בסיום יום מאומץ מחשבתית או רב-סטרס. לאחר הסתערות על מאגרי גלוקוז, רמות הגלוקוז בדם ובתאים עולה. אבל רמת האנרגיה הזמינה בתאים מספיקה (גלוקוז מאוחסן שם כשומן).

Edward Henry Potthast At the Beach Painting

העודפים (של הגלוקוז) מאוחסנים בכבד ובתאי השריר כגליקוגן. אחסון גליקוגן בכליות מביא לפעמים להגדלתן ולפעמים ליצירת אמוניה שפוגעת בהן ברבות הזמן. (הגדלת הכליות גוררת בעיות נוספות. סיבוכים שכוללים הצטברות חומצה לקטית הגוררת חומציות יתר בדם, והיפרליפידמיה.). גליקוגן הוא חומר תשמורת המסייע בוויסות ריכוז הגלוקוז בדם. בין הארוחות, כאשר יורדת רמת הגלוקוז בדם ובתאים, מפורק הגליקוגן בחזרה לגלוקוז. הגלוקוז מספק אנרגיה מהירה יותר מהשומן, ולכן הוא מתאים במיוחד להזנת תאי שריר, הנדרשים לפעילות מהירה ופתאומית. רוב האנשים לא יוצאים לריצה בסוף הארוחה, ולכן, באופן תקין עולות רמות הסובר בדמם בסיומה. אבל המצב בדם נשמר וחוזר לערך תקין בתוך שעה עד שעתיים הודות לפעולת האפסנאי אינסולין. אם האדם לא מנשנש בנתיים משהו – והרגל זה די נפוץ (כמה אגוזים, ביסקוויט רב מרגרינה או וופל) הורמון נוסף שפועל שם ומסייע לשמירה על רמת הגלוקוז בדם מכונה גלוקגון – Glucagon. הורמונים נוספים משפיעים על רמות הסוכר בדם והם קורטיזול (הורמון הדחק, או ההישרדות) והורמון הגדילה. ככל שהמידע יורחב תקטן מהירות ההחלמה כי מרכז הנושא לא בטיפול בתאי הלבלב, כמות הקורטיזול או הורמון הגדילה IGF-1  שתפקידו בין היתר לווסת ייצור חלבונים עליו פרסמתי כיסוד מסרטן שבא מחלבון מהחי במאמרי: "התרופות והרע – ביוטין B7 ויטמין H" (לגלוש לתת הכותרת "מקורות ביוטין במזון" …הורמון בשם פקטור גדילה דמוי אינסולין1 – שנמצא במוצרי החלב ומקשיח את העורקים (ארחיב עליו במאמר שיפורסם בקרוב על לחץ דם מיותר – ואיך להוריד אותו ללא תרופות) זכרו שהIGF1 ׁ (פקטור גדילה דמוי אינסולין 1) נחסם על-ידי תזונה מחלימה נושא חשוב לגמישות הגוף – ולתהליך ההחלמה מאובדן גמישות העורקים שעומד מאחרי כל מחלה ניוונית: אי ספיקת כליות, סוכרת, יתר לחץ דם, אלצהיימר ועוד) כאן  אלא בגמישות העורקים ואבדנה נוכח רמות הסוכר הגבוהות בדם – זה הנושא החשוב באמת להחלמתך המהירה באופן טבעי ופשוט ביותר! 

גמישות העורקים ואבדנה נוכח רמות הסוכר הגבוהות בדם – הוא הנושא החשוב באמת להחלמתך המהירה באופן טבעי ופשוט ביותר מסוכרת! Truth coming out of her well by the French artist Jean-Léon Gérôme.

הקורטיזול מסייע בפירוק של גליקוגן בכבד, מעלה את לחץ הדם ומפחית את תגובות מערכת החיסון, כל זאת כדי לאפשר לגוף להתמודד בצורה יעילה יחסית עם מצבי דחק. בבוקר עם ההתעוררות רמת הקורטיזול עולה, זו גם אחת הסיבות שמדידת לחץ דם מוקדם בבקר מראה מדדים גבוהים מהנורמה. בשעות הערב, לקראת השינה ובתחילתה – רמת הקורטיזול יורדת. 
הערה בנושא הגלוקגון – בסוכרת, כתוצאה מחסר אינסולין, רמות גלוקגון אינן מוגברות גם ברמת סוכר נמוכה.

Catherine de Medici gazing at Protestants massacred in the aftermath of the massacre of St. Bartholomew. Edouard Debat-ponsan לובר
1880 הטבח בסנט ברתולומיאו, בשנת 1572, רצח נרחב
אם חיסול האליטות הפרוטסטנטיות נעשה על פי צו מלכותי, הטבח באוכלוסיית ההוגנות שהחל בליל 24 באוגוסט 1572, בסנט-ברתלמי, נובע משנאה עתיקה של האוכלוסייה הקתולית. כלפי הפרוטסטנטים. פריז היא המקום שבו מתרחש הטבח הגדול ביותר של הפרוטסטנטים.
הקתולים עוסקים בשחיטה שיטתית של כל הפרוטסטנטים, ללא קשר לגילם. למרות קריאות המלך להרגעה ולחנינה, הריגה נמשכת ימים אחדים ומשתרעת לערים אחרות בממלכה. כלומר: במהלך מעשי הטבח בסנט ברתולומיאו, שהתקיימה בפריז, הוקם טקס מקברי: הגוויות היו מקובצות, מושלכות ונזרקות לתוך הסיין.
בציור נראת אם המחול, והמטבח הצרפתי נוכח השחיטה שהיא זו שעמדה מאחריה –

תאי הבטא  (β) של הלבלב (תאי בטא, "בית חרושת לאינסולין" ממוקמים באיי לנגרהנס- Islets of Langerhans שבלבלב) הם שמופקדים על יצור האינסולין, כשהם לא מותשים. ככל שעולה כמות הסוכר בדם (קיימים גם תאי אלפא -הם הוזכרו לעיל כמייצרי גלוקוז דווקא) יש צורך ביותר אפסנאים לאחסנו במדפי השומן שבתאי הגוף, הגוף יעשה הכול כדי שרמת הסוכר בדם לא תעלה וכך מתחילה מלחמת התשה – יותר אפסנאים ויותר סוכר ויותר עבודה – ויותר ניסיונות לטפל בלבלב, כשהבעיה בדרך כלל – יתר סוכר בה ממש קל לטפל – אבל האינסולין נשחק – רמתו מוגברת (היפראינסולינמיה) – התוצאה טובה רמות הסכר בדם נשמרת, לאחר שעודפיה מפונים מהדם, אבל המחיר דלקת משמעותית בעורקים, יתר לחץ דם, שומן מוגבר בדם – טריגליצרידים. ירידה של הכולסטרול שמגמיש את העורקים (HDL) כולסטרול רע עולה (HDL) וכמובן השמנה וטרם הגענו לשחיקת סחוסים (עליה פרסמתי מאמר – הקישור אליו נמצא כאן). תאי הבטא (β) כאמור לעיל, מותשים, ולא מצליחים לעמוד בדרישת הגוף לספק לו עוד אינסולין כבעבר, זה הרגע בו רמת האינסולין מתחילה לרדת, אפילו לצנוח למטה- מצב זה נקרא סוכרת. מדד הגלוקוז עולה ומתקרב ל100 האמת שהוא מתקרב כבר (בדרך כלל) ל 200 כשהתרופות מתחילות להגיע אליך, הפרופיל השומני רע: רמת הטריגליצרידים והכולסטרול לסוגיו עולים. רמת הטריגליצרידים צריכה להיות פחותה מ-150 אבל גם היחס בינם ובין הכולסטרול הטוב מאוד חשוב וקובע, מעטים יודעים שהוא צריך להיות ביחס שקטן מ-2.

Moorish Bath – Jean-Léon Gérôme, 18 חשבון חילוק קצר להבנת היחס החשוב בין הטוב והרע – אם היחס בין רמת הטריגליצרידים בבדיקת הדם לכולסטרול הטוב (HDL) גדול מ-2, כנראה שמתחילה אצלך סכרת, השמנה בטנית או אגנית (השמנת האגס) והעורקים שלך מאבדים את גמישותם.
הסבר קצרצר: אם מדד ה HDL 85 למשל עומד על 85  וגלוקוז על  98 מחשבים בחילוק כך:  98:85 = 1.15 תוצאה זו 1.15 מעולה – היא קטנה מ-2. אבל, אם למשל 210 – זה מדד הטריגליצרידים ומדד הכולסטרול טוב HDL – 30. חלוקתן זו בזו נותנת את היחס ביניהן, שהוא כאן 7.  שבע בהחלט גדול מאוד מ-2, וזו תוצאה רעה. יחס כזה מבקש ממך להתקשר אלי בדחיפות – כדאי לך את טופס הפנייה ישירה אל ירון מרגולין – אשמח לעזור לך.

תנגודת לאינסולין – חשבון חילוק קצר להבנת היחס החשוב בין הטוב והרע – אם היחס בין רמת הטריגליצרידים לכולסטרול הטוב (HDL) גדול מ-2, כנראה שמתחילה אצלך סכרת.
הסבר קצרצר: אם מדד ה HDL 85 למשל עומד על 85  וגלוקוז על  98 מחשבים בחילוק כך:  98:85 = 1.15 תוצאה זו 1.15 מעולה – היא קטנה מ-2. אבל, אם למשל 210 – זה מדד הטריגליצרידים ומדד הכולסטרול טוב HDL – 30. חלוקתן זו בזו נותנת את היחס ביניהן, שהוא כאן 7.  שבע בהחלט גדול מאוד מ-2, וזו תוצאה רעה. יחס כזה מבקש ממך להתקשר אלי בדחיפות – לטופס פנייה ישירה אל ירון מרגולין – נא להקליק –כאן שהרי לכם תחילתה של סוכרת, מצב של התשת תאי הבטא שבלבלב וחובת ההחלמה הגיעה. אגב מצב זה מכונה תנגודת לאינסולין.
תנגודת לאינסולין – גם כאן שורת תרופות מוצעת לרכישתך אותן. אני רואה בבעיה הזו אבדן גמישות עורקי הדם. מבט זה מאפשר לי להחלים אותך מהר, ללא תרופות כי שלב זה ומבט זה על המצב מחייב טיפול, אבל רוב רובם של האנשים מזניחים את המצב הזה. עורקיהם מתקשים ובעיות רפואיות מתחילות הסוכרת, הנה רק אחת מהן.

Aleksandr Gerasimov (1881 – 1963, Russian)

רוב האנשים מתחילים לקחת תרופות משעורקיהם מתחילים לאבד את גמישותם – על נזקי התרופות פרסמתי סדרה של מאמרים – כדאי לך לקרא למשל מכאן או מכאן– . כי מה שעשוי לדלדל את בריאותך הכללית מתחפש לפעמים כתרופה: תרופות נגד סוכרת מעוורות, פוגעות בכליות – ומאי ספיקת כליות מתים. הבעיה נמצאת לכאורה בשיתוף פעולה הדוק בין הרופאים, מספקי המרשמים, תעשיית התרופות והקניינים – לכאורה המטופלים. כולם מזניחים את גמישות העורקים ואת תהליך ההחלמה מי בשל עצלות, מי בשל רווחים כספיים ומי בשביל כבוד ויוקרה – והקניין מרגיש נהדר הרי הוא לכאורה מטופל. כיום, הרבה לזכות רשת האינטרנט יותר ויותר אנשים מבקשים להחלים ופונים לטיפולי ההחלמה כולל אלי

ברור לחלוטין שאפשר להחלים סחוסים ולא צריך ניתוח. גלוקוז אמין -Glucosamine ועוד מספר חומרים טבעיים בם ידובר מיד, דרושים לבנייה, תחזוקה וריפוי של סחוסים פגועים, אך הם לא יעזרו במידה ולמטופל מעברי הזנה חסומים, מה שתרגילי גמישות מאפשרים ולחיצות ההחלמה משחררות – וחסרים, כגון ויטמין D3 ו-Silica ואפילו כונדרויטין, הוא שנותן לסחוס את היכולת להתנגד לדחיסה. ו2-3 תפוחי אדמה ליום או פסטה ו2 פרוסות לחם מלא. כשמדברים על ויטמין די מדברים רק על ויטמין D3.מיכאלאנג'לו, קטע, מתוך המבול, קפלה סיסטינית, רומא.

רוצה לדעת מתי לפנות לטיפול החלמה?

A1C – בדיקת דם מקדימהמגלה לך מתי לפנות לטיפול החלמה. בדיקת דם משקפת את מצבך, אם תדע לקרוא אותה נכון – במאמרי "עורקים גמישים – הסוד והדרך לזכייה בבריאות מחדש" שהקישור אליו כאן אני רושם את רוב המדדים החשובים לך. הבדיקה טובה ועוזרת אבל בנושא האינסוליןהמדד החשוב ביותר, כדי לדעת מתי לפנות לטיפול החלמה מסוכרת וטיפול מנע היא ההמוגלובין המסוכר =A1C – מדד שנמצא בבדיקת הדם. המוגלובין מסוכר– A1C – שמות נוספים – glycated hemoglobin, HbA1C – ברוב המעבדות התחום הנורמלי של A1C הוא 4.5-5.9%, מדד שמעל 6 חייב טיפול – ואם בחרת בטיפול אצלי יש לשלוח אלי את ההיסטוריה שלו – כאן. יתר סוכר בדם לאורך זמן רע. הסוכר "נדבק" אל אנזימים וחלבונים אחרים ומשנה את אופי פעולתם. זו הדרך בה אובדת גמישות העורקים ונוצר ההמוגלובין A1C שמעיד על רמת הסוכר – הגבוהה בדם –  לאורך זמן, לכן הוא המדד החשוב ביותר.
הזנחת המצב אומרת לתהליך הטרשתי בעורקים להתפתח, קוראת לאבדן גמישות עורקית – וגם תעמיק ותחבל בבריאותך, על נושא חשוב זה פרסמתי כאן
במחלת סוכרת מטיפוס 2, הכרוכה בעמידות לאינסולין, תאי בטא מייצרים ומפרישים כמות אינסולין גבוהה מהרגיל, כדי להתגבר על מה שהרופאים מכנים העמידות יש לעבור לצום חי למשך 21 ימים. דרך נוספת להתגברות על העמידות היא יצירה של תאי בטא נוספים בלבלב – נו טוב. אולם אחרי מספר שנים מהופעת המחלה ישנה ירידה בתפקוד תאי בטא וביכולת הפיצוי שלהם, בהדרגה נוצר מחסור יחסי באינסולין בשל עייפותם. גם שלב זה ניתן להחלמה, אך המאמץ הנדרש לשם כך גדול יותר.

מיץ ירוק מעטים יודעים שאפשר לצרף לסלט, למיץ הירוק עלי רקפת.

מיץ ירוק מעטים יודעים שאפשר לצרף לסלט, למיץ הירוק עלי רקפת. מיץ חסה אורגנית – מכיל כמות גדולה של גלוטמין – Glutamine חומצת אמינו שבונה את תאי המוח – היא שיכולה לסייע להחזרת הזיכרון וכושר הריכוז. מ-1 ק"ג חסה, שנסחטה נקבל מיץ בריא שמכיל 602.6 מ"ג חומר משפר מחשבה, זיכרון ואבני בניין שבונות את המוח שלנו. המיץ הירוק מצויין לתהליכי הבראה ממחלת האלצהיימר. במוח הגלוטמין מומר לחומצה גלוטמית, אשר יחד עם גלוקוזה מהווה דלק למוח. חומצת האמינו הזאת חשובה מאוד לתפקוד המוח ומגבירה GABA -gamma-amino-buytric-acid. חומצת האמינו הזו גם פועלת כמעביר בין עצבי. מונעת רמות גבוהות של אמוניה, ומאזנת את רמות הסוכר בדם, וגם להם השפעה על תפקודים קוגנטיביים. בזמן מחלה גלוטמין מחזק את מערכת החיסון, מקצר זמן החלמה מניתוחים ופציעות – שתו מיץ חסה כל בקר. בנוסף לכך החסה מכילה  ונדיום – Vanadium – תרכובות ונדיום יכולות להקל על סימפטומים של מחלת הסוכרת. המנגנון עדיין לא ידוע במלואו, אבל אני ממליץ על תוסף ונדיום למשתמשים בתפריטי הצום חי שאני מתאים למבקשים להחלים מסוכרת –  לובסטר (מכיל את הכמות גדולה ביותר של ונדיום) שמיר, פטרוזיליה, צנונית (יש להוסיף לסלט עלי חסה משום שהיא מעלה את יכולת הספיגה הטבעית שלו) ‏מיץ חסה, כולם מכילים ונדיום – הקפידו על מיץ חסה כל בקר.

ונדיום – Vanadium – תרכובות ונדיום יכולות להקל על סימפטומים של מחלת הסוכרת. זאת משום שאחת מתכונותיה העיקריות של ונדיום, היא חיקוי פעולת ההורמון אינסולין בגוף האדם (insulin-mimetic function). הונדיום יכול להפעיל את הקולטנים (רצפטורים) לאינסולין על גבי התאים, ובכך לחקות את פעולת האינסולין.  הונדיום מופיע בתוספי התזונה בשתי צורות עיקריות (כך תוכלו לזהות אותו): ונדיל-סולפאט (Vanadyl sulfate) וסודיום מטא-ונדיל (sodium metavanadate) – המנגנון עדיין לא ידוע במלואו, אבל אני ממליץ על תוסף ונדיום למשתמשים בתפריטי הצום חי שאני מתאים למבקשים להחלים מסוכרת –  לובסטר (מכיל את הכמות גדולה ביותר של ונדיום) שמיר, פטרוזיליה, צנונית (יש להוסיף לסלט עלי חסה משום שהיא מעלה את יכולת הספיגה הטבעית שלו) ‏מיץ חסה, כולם מכילים ונדיום – הקפידו על מיץ חסה כל בקר יש בו כל מה שצריך לתסמונת הסוכרת אם החלטתם להחלים בצורה פשוטה וטבעית – וללא תרופות.

אני מזמין אותך לאתר החדש שלי – לחיצות ההחלמה

נשארו לך שאלות

אני מזמין אותך ליצור קשר בטופס כאן למטה, 

אשמח לשמוע ממך – ירון מרגולין

אשמח להשיב לכל שאלה.

לטופס פנייה ישירה אל ירון מרגולין – נא להקליק – כאן  

בבקשה לא להתקשר משום שזה פשוט לא מאפשר לי לעבוד – אנא השתמשו באמצעים שלפניכם –

    שמי Name:


    טלפון phone:


    דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


    איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


    אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


    למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COM ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך). מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

    מאמרים אחרונים

    נשלח ב כללי

    כתיבת תגובה

    Or

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    *