רוצה להחלים מיתר לחץ דם?

Corisca and the Satyr by Artemisia Gentileschi.jpg
Corisca and the Satyr by Artemisia Gentileschi מקור ויקיפדיה
להבריא מיתר לחץ דם – להכות במנגנון, לנצח את התרופות שמסכנות את חיינו – להבריא ולא להחזיק את הראש מעל למים – זו משימה שמעטים מעזים לחשוב עליה שהרי מי הוא המומחה הגדול ללחץ דם – זה שלא החלים ממנו אדם אחד ומי המומחה הגדול לכליות אם לא זה שלא החלים כליה אחת נפרולוג– אז תרופות ליתר לחץ דם – כמו לבטאלול (טרנדייט), מתילדופה (אלדומין) – מחסלות את הקואנזים Q10, לא מרפאות אף אחד מיתר לחץ דם – הוא תמיד נשאר ולעתים גם מחריף אבל רק למומחה ללחץ דם – מותר לרשום לך אותן כי ללא Q10 תגבר הסכנה לשרירי הגוף, גם ללב – מה שיעלה את לחץ הדם ויביא לצורך להגדלת מינון התרופה, הסכנה תגדל גם למערכת החיסון, למוח ולכבד– האמת שגם להופעת בעיות בחניכיים ותרופות משתנות, ממשפחת משתני הלולאה כמו: פרוסמיד (פרוסיד), מחסלות את מאגרי התיאמין – ויטמיןB1 ויוצרות סיוטי לילה אבל זה גם מה שפוגע בין השאר בייצור האצטילכולין – מולקולת זיכרון חשובות במוח וקרדילוק, אסמולול וניאובלוק מחוסמי בטא – מרוקנות את מאגרי המלטוניןהורמון השינה שלנו והתאיזידים (משתנות) מכלורותיאזיד, מתולאזון, דרך אטקנד וכל המכילות הידרוכלורותיאזיד גם המתיקלותיאזיד – כולן ועוד מסלקות מגופנו את מאגרי החומצה הפולית – שאמשיך?

על גישות חדשות בטיפול ביתר לחץ דם – במאמרי יתר לחץ דם – שינוי פרדיגמה וגישות חדשות – לחץ דם גבוה וטיפול טבעי ללא תרופות לאחר שטיפול תרופתי נערץ כשל – כאן

Venus y Adonis (Veronese).jpg
Venus y Adonis (Veronese) – מקור הצילום ויקיפדיה
טוב תרופות משתנות, משמרות אשלגן – כאלדקטון וקלורילמרוקנות את מאגרי האבץ בגוף – ולאבץ אנחנו זקוקים אפילו כדי לקיים יחסי מין, אבל גם את הסידןהן מסלקות מהגוף כשתרופות משתנות דוגמת: סולפונמידיםאינדפאמיד (פמיד) גם כל התרופות משתנות, תאיזידים – כל תרופה משולבת המכילה גם הידרוכלורותיאזיד,או HCTZ וישנן עשרות תרופות מרוקנות ויטמין C נוגד חמצון רב עצמה – אחד היסודות החשובים לחיזוק מערכת החיסון בגופנו –

The Drunkenness of Noah מקור התמונה ויקיפדיה

בעוד שהמומחים נותני התרופות פועלים באסטרטגיה תזונתית ב- 4 מדדים כדי לסלק את מדד לחץ הדם ולשמר את המחלה – בהחלט לא להחלים אותך מיתר לחץ דם, הם מציעים אסטרטגיה שמורכבת מ ארבע דרכים:
1.חומר משתן – שפועל על הנפרונים שבכליות,
2. מורידי הדופק חוסמי בטא (בלי לחץ בבקשה) – פועלים על המשאבה הגדולה – הלב.
3. חומרים כימיים להרחבת כלי דם וזודיליטציה, Vasodilation)-
4. יסודות סינטטים להרפיית עורקים חוסמי אלפא – אני חושב על גמישות.

האהבה הגדולה של משורר הרנסנס פרנצ'סקו פטררקא ללאורה מפירנצה הביאה לשינוי בתפיסה העולמית והולידה בהדרגה את האנושיות, את ההומניזם והעברת האחריות על החיים, הבריאות, ההתפתחות האנושית לאדם. בצילום הזה אני רוקד את דמותו של המשורר האגדי ויעל הרמתי את לאורה המסתורין והזרז לתהליכים המופלאים.
צילם אלדד ברון, קטע מתוך הבלט התופת כוריאוגרפיה- ירון מרגולין.

לחץ דם הוא הלחץ המופעל על כלי הדם בזמן מחזור הלב. הבעיה מתחילה כשהעורקים מאבדים את גמישותם – לחץ דם סיסטולי הוא לחץ של זרם הדם על כלי הדם בזמן התכווצות הלב – זרם הדם נתקל בפלאק שנצמד על הדפנות, מקשיח אותם ומכווץ אותם והוא שמגביר את לחץ הדם הזה – באופן טבעי אין שום בעיה בהזרמת הדם לגוף על-ידי התכווצות סיסטולית. לחץ דם דיאסטלי גם הוא טבעי – מדובר בלחץ דם של זרם הדם על כלי הדם בזמן התרפות הלב גם הוא מושפע ממצב העורקים – לכן עלינו לא לטפל בלב, במשאבה ובקצב עבודתה – הגם שגם הוא, הלב, זקוק ככל שריר לעיסוי וטיפול עלינו להגמיש את העורקים ולמנוע הצטברות פלאק על דפנותיהם. זו אחת ממטרות הריפוי של המחלה הנוראה לחץ דם גבוה –
הגמישות של הגוף מסלקת את מדד לחץ הדם ומחלימה אותך מיתר לחץ דם – לאן אני מכוון בדברים אלו?
לשפגאט, פירואטים וגרנד ג'טה –
לא אני מכוון לגמישות מחשבתית
ולגמישות מערכת הובלת נוזלי הגוף שלנו
כך למשל,
עורקים גמישים – הם שמובילים אותנו לבריאות ואריכות חיים ובגמישותם תלויה איכות חיינו בגמישות העורקים ולא בהתערבות בעבודתו התקינה של הדופק.
מדד גמישותם של העורקים – יש לגמישות העורקים מדד והוא מדד מצוין. במדד גמישות צינורות ההובלה בגוף האדם עסקו מתחזקי המחלה שלפנינו – רופאים, הגם שלרפא לחץ דם הם לא יודעים כנראה ולכאורה. עורקים גמישים נמצאים בפסגת השאיפות להארכת חיים ושמירה על איכותם – כל עלייה (של 20 מ"מ כספית) בלחץ שנמדד בזמן שהלב מתכווץ ומזרים דם לגוף, מה שמכונה הלחץ הסיסטולי מלמדת על אבדן הגמישות הזו. הלחץ הסיסטולי (כשהלב מתכווץ) במצב גמיש אמור להיות 120 – אבל נניח שהמדד (מכשיר פשוט למדידת לחץ דם) מצביע על עלייה קלה ל-140 (מכונה עליה של 20 מ" מ כספית – הכספית נמצאת בשעון המדידה) משמע אבדן גמישות העורקים והצטברות חומרים על הדפנות שלהם (פלאק) שמונעים את גמישותם אבל גם מכפילה (!!) את הסיכון לאירוע קרדיו-וסקולרי – בשפה פשוטה יותר, אבדן גמישות שיכולה להביא התקף לב; שבץ מוח; שבץ בעין, וחסימת עורק לאבר חיוני, שבהחלט יכולה לפגוע בו קשות.
מנוחת הלב – היא מדד נוסף, באותו שעון מדידה לגמישות הצנרת – שאומרת: כל עלייה של 10 מ"מ כספית בלחץ הדיאסטולי, שנמדד כאמור בזמן מנוחת הלב (ומראה בשעון 90 במקום 80, למשל) מכפילה את הסיכון לאירוע כהתקף לב, שבץ בעין או חסימת עורק ושבץ מוחי. ככל שנעמיק בנושא תלך הבנתנו ותגבר בהערכתה את נושא הגמישות כי בנוסף לכך אבדן גמישות צינורות הובלת המזון בגוף ופינוי הפסולת ממנו שניכרת בעלייתו של לחץ הדם הסיסטולי (מ120 ל 140 למשל) או של הדיאסטולי (מ90 ל 100) מסכנת את אבי העורקים בקרע באבי העורקים היורד, את הכליות במחלת כליות כרונית וכשמדד הסינון ה-GFR יורד היא גם עלולה לחייב טיפולי דיאליזה מפרכים שמסתיימים לרוב במותו של המטופל. ואם לא די בכך עורבת גם סכנה לחלות בסוג של אלצהיימר שנובע מפגיעה בכלי הדם.

מחולות בני-ברית דוד 1990. בשנות ה-70 של המאה העשרים אפשר היה להגיע לגמישות כזו רק הודות ללחיצות ההגמשה שהיו לחיצות ההחלמה.
צילם שמיה לוי. רוקד – ירון מרגולין

לסדרת מאמרי – מבוא לתורת הגוף-נפש המודרנית – חלק א

חלק ב'

חלק ג'

הטיפול שמצאתי משלב החלמת הכליות שבה אני מתמחה בתקופה האחרונה, וגמישות הצנרת שבה אני מצליח ממש בימים אלו לראות תוצאות מדהימות כפי שתוכלו לראות בעצמכם בוידאו המצורף – כאן למטה – ולמי שנשארו מלא שאלות – אשמח להשיב עליהן.
https://www.youtube.com/watch?v=cwWoxJpnbP4&feature=youtu.be

אל הבלוג של לחיצות ההחלמה ברשת החברתית – כאן

למאמר הראשון בסדרה זו – לחץ דם – תרופות מרוקנות – כאן

משקה כורכום – להפחתת לחץ דם גבוה – מתכון על טהרת חומרים נוגדי-דלקת, נוגדי וירוסים וחיידקים. פשוט, טבעי וטעים להשתגע.
2 כוסות חלב שקדים / שיבולת שועל / אורז / או חלב סויה גם קוקוס.
1כ ס"מ שורש כורכום טרי קצוץ דר.
1כפית אבקת קינמון או מקל קינמון
0.5 ס"מ של שורש ג'ינג'ר טרי מגורר
3 תרמילי הל (לא חובה אבל מומלץ)
3 פרחי ציפורן.
1 כפית סוכר או דבש (אפשר גם פחות, לפי הטעם)
מוסיפים את כל המרכיבים לסיר קטן, מלבד הדבש, ומבשלים על להבה נמוכה – לא להביא לרתיחה. במשך כ 5 דקות (אני בוחש בכפית מדי פעם) המרכיבים מתאחדים.
מסננים לכוס הגשה. אפשר קודם להעביר למעבד מזון.ללהגיש מסונן.
תענוג.

למאמר השני  בסדרה זו – B12 – והסיבוכים שאפשר למנוע – כאן
למאמר השלישי בסדרה זו- על שיקום הגוף שלך והגלוטתיון – כאן
למאמר הרביעי בסדרה זו – תיאמין – B1 – כאן

נשארו לך שאלות

אשמח להשיב על כל שאלה-

לטופס פנייה ישירה אל ירון מרגולין – נא להקליק – כאן

אני מזמין אותך לאתר החדש שלי – לחיצות ההחלמה

נשארו לך שאלות

    שמי Name:


    טלפון phone:


    דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


    איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


    אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


    למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COMׂ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך).
    מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

    ערכת קו ההגנה הראשון של ירון מרגולין – קו ההגנה הראשון נחלש ומייצר מחלות ניווניות קשות שקשיות העורקים בבסיסן – תהליך ההחלמה מתחיל בהגמשת הצנרת מחדש – תהליך זה מתעצם בעזרת תמצית זרעי ענבים – (תוסף מזון רב עוצמה שעובר דרך מחסום הדם-מוח ומחזק את מערכת העצבים 200 מ"ג) במינון של 500 מ"ג לחולים שמדד גמישות עורקיהם דורש זאת ובמיוחד במצבי אנמיה מסיבה של אבדן גמישות צנרת העיכול – יש לקחת כל יום למשך 3 חדשים. יין אדום נטול סולפיד הוא תשובה מתאימה למקרה זה. תמצית זרעי ענבים יכולה לשנות את כל משק הברזל בגופם, ביחד עם תוסף קואנזים קיו- 10 (400 מ"ג) יכול להפחית כולסטרול, להוריד לחץ דם ולשפר את תפקוד הכליות והריאות. תוסף קואנזים קיו-10 מסיס בשומן ופעיל בתוך התאים, נטילה של 400 מ"ג ליום למשך 4 חודשים (שימוש בכמוסות שמכילות ג'ל, מאפשרות לקחת מינון מופחת) – ויטמין C הוא ויטמין מסיס במים, מינון של 500 מ"ג נפוץ אך עדיף עליו 1000 מ"ג, היעיל לעבודתו בזרם הדם- ויטמין C פועל גם להעשרת ייצור הגלוטתיון בגוף (בו ידובר במאמר שנושאו התרופות הטובות והרע). מינון מומלץ של ויטמין סי 3000 מ"ג – ויש לחלק לאורך היום), חומצה אלפא ליפואית הוא התוסף מזון הכי יעיל בתוך התאים, מעטים יודעים שמדובר ביסוד לאומגה 3 שבעזרתו הגוף משלים את חסרי האומגה 3 הנדרשים לו. מומלץ ליטול ALA – חומצה אלפא ליפואית במינון של 600 מ"ג שפעילה הן בזרם הדם והן בקרומי התאים – כי חומצה אלפא ליפואית מיוחדת בכך שהיא מסיסה גם במים וגם בשומן – לשלושה חודשים בלבד. וויטמין E מסיס בשומן, בטוח מאוד לשימוש, בעל השפעה גדולה על מערכת החיסון ונטילתו חשובה במיוחד בגיל המבוגר, אני ממליץ על מינון של 400 יב"ל ליום כאמור לעיל רק ל 3 חודשים לאחר מכן להפחית ל 3 פעמים בשבוע בלבד! ויטמין E יעיל בקרומי התאים – (מומלץ ליטול אותו רק כתוסף טבעי ומסוג די-אלפא-טורופרול), ויטמין E מסייע לתהליכי גמישות העורקים אבל יש לשקול אפילו יותר ממינון כמו למשל 500 – 800 יב"ל ליום (של ויטמין E). במקרי האנמיה היא אחת הצרות הגדולות בתהליכי החלמת הכליה (מופיעה בדרך-כלל יחד עם שלב היציאה מסכנת חיים בטיפולי ההחלמה אך עלולה לדרדר את המצב, אם לא תטופל נכון. מדובר במעבר ממדדי ה-GFR הנמוכים למעל ל 30)) טיפול בהחלמת הכליות הסוררות כולל התמודדות עם מצבי אנמיה ויש לשקול גם נטילה במינון של 3,200 יב"ל ליום. יש לדעת שויטמין C וחומצה אלפא ליפואית יכולים למחזר ולהשיב לוויטמין E ולגלוטתיון את צורתם הפעילה ובכך להגביר את האפקט של ההחלמה והגמשת העורקים. גם פוקוקסנטין תוסף מזון מאצה אדומה מכונה גם תמצית אצות חומות 500 מ"ג  – כאן 700 מ"ג – כאן  תפקיד חשוב בעיצובו של הגלוטתיון. בנוסף לכך אין הוכחה לטענה שויטמין C משפיע לרעה על אבנים בכליות! ד"ר פאולינג, זוכה פרס נובל, היא הראשון שנטל בעצמו בין 10 ל-18 גרם ויטמין C ליום במשך כמה עשורים, המליץ על נטילת מנה יומית של כחמישה גרמים (5000 מ"ג) של ויטמין C למניעת מחלות לב, ועל נטילת כמות גדולה מזו לטיפול בהן, בנוסף לנטילת תוספים אחרים. וויטמין C לא חומצי, לבליעה שבא ממקור "טבעי" (מאסרולה או מפקעות ורדים) יש להקפיד על נוכחות מאוזנת של מינרל אבץ (נבט חיטה, עדשים), מגנזיום (400-500 מ"ג ליום) ושל הקרואטנואידים (מגוון פרות וירקות) וסיבים תזונתיים – ההמלצה שלי ליטול כפית פסיליום 100% ליום כשמדובר ב95% הנפוץ בארץ יש ליטול כף בבקר וכף בערב. חומצה אלג'ית (Ellagic acid). משמשת לתיקון מערכת החיסון של דופן המעי ולניקוי אבר הכליות מכספית היא אחד הנזקים הגדולים ביותר לכליה. מינון 500 מ"ג. השימוש המוצע הוא ליטול 2 טבליות פעמיים ביום. בנוסף לאגוז ברזיל אחד שמכיל סלניום גם הוא מטהר את הכליות מחומרים כימיים הרסניים. קשה להשיג חומצה אלג'ית, וקמח קליפת רימונים (PPF) אף טוב ממנה – תזמינו מחו"ל וההמלצה שלי לכפית בבקר וכפית שטוחה בערב מקמח קליפת רימונים – לחולי כליות עם מדד GFR מתחת ל- 20. פיטוסטרולים הם מגן רב עוצמה הפועל על ולמען שלמות דופן העורקים, הכוסמת מכילה אותו, אבל יש להוסיפו 2 מ"ג ליום עד שאפשר להשתחרר מעט ממנו. הוסיפו כפית אצה אדומה (מושרית) ליום ו- 4 כפות כוסמת מונבטת ליום – להחלמתכם. פוקוקסנטין תוסף מזון מאצה אדומה מכונה גם תמצית אצות חומות 500 מ"ג – או 700 מ"ג. אזהרה – הגם שאלו בטוחים לשימוש וניתן ליטול אותם כל החיים לא כן התוספים הבאים: ברזל – הברזל מחמצן יש ליטול אותו רק כשהוא קשור לתרכובת אורגנית הכי טוב ליטול אותו מהתזונה, כ-20 – 30 מ"ג ביום, במשך לא יותר מ 3 חודשים ורק תוסף ברזל ביסגליצינאט. אין לקחת תוסף ברזל לחולי כליה ללא בדיקה חוזרת אצל הרופא יתר ברזל יכול להביא לאסון חימצוני! ויטמין A (אסור ליטול כתוסף ויטמין A), ניאצין B3, B2, יוד, סלניום (מותר רק עד מינון 400-500 מק"ג ליום, וויטמין D3 -2000 יב"ל פעמים ביום 2000 יב"ל בבקר ו 2000 יב"ל בערב. ישנה טענה שלויטמין D3 השפעה שלילית על אבנים בכליות ועל ספיגת ברזל משום שהוא מעלה את רמת הסידן בדם – מינון של 500-800 יב"ל של ויטמין D3 נחשב בטוח לחלוטין באסכולה זאת. השתמשו בעת הצורך בויטמינים והוסיפו מינרלים לתזונתכם הם מיטיבים עם העורקים מחזקים את קו ההגנה הראשון של הגוף גם אינם יקרים יש לצרוך כל אלו או אחד מהם אך ורק אם רופא שמכיר היטב את מצבכם הרפואי מאשר זאת!!! בצילום בצילום ירון מרגולין, פרוזדור רווי קריסטלים – עמק הלואר, צרפת. Yaron Margolin at the amazing LE CHÂTEAU DE BEAUVOIS.

    מאמרים אחרונים

    Kidney Failure Taming the Rogue Kidneys Vital Information

    מבוא לפסיכותרפיה מכלולית והוליסטית

    הפסיכולוגיה הטיפולית וההוליסטית – תולדות הפסיכותרפיה

    יש פתרון כולל לבעיות הקשורות לדימוי עצמי, חוסר בטחון וערך עצמי נמוך – דופמין

    חרדה

    איך מורידים לחץ וחרדות באופן טבעי? התמודדות עם סטרס ולחץ נפשי

    טיפול נפשי ללא תרופות – חרדות, פחדים וייאוש – תסמינים שיש להם פתרון טבעי, מדויק ומהיר

    למה אני לא מצליח להתמיד – והסוכר

    גמישות היא מצב נפשי – אתגר בזרימה ושינוי –  אני מבקש להתגמש

    חזרה לבסיס – עקרונות צירופי המזון

    על ההזנחה –

    ניתוק רגשי – על הקורוציונה

    די לכאב

    ראיית המעמקים – כניסה לטרקלין או על החיים האמתיים.

    התודעה השלילית

    ביקורת מבזה

    איך לצאת ממצבי תקיעות בחיים – שיטת שלוש השאלות בגובה העיניים

    נמאס לי מהחיים מה עושים

    על היכולת להשתקם, לקום מאבק הדרך ומכאב הפרידה

    ריגוש רעיוני או התקווה והדופמין – יחשפו בפניך כל הסודות שבהתמכרות שבהמתנה – ריגוש, המתנה, תקוה ודופמין – המאמר כאן.

    מסלול ההתפתחות הנורמטיבי בחיי אדם ודמימותיו בטבלה – סדרת מאמרים.

    שלושת המיצים

    לחלק הראשון הבצל והפלפלים

    לחלק השני – החסה

    לחלק השלישי – תפוח אדמה והבוטיראט

    לחלק הרביעי – הכוסמת המופלאה

    לחלק החמישי – נבטי הברוקולי וחלבון הנעורים

    לחלק השישי – שיבולת השועל והבטא קלגן

     לחלק השביעי – על האצות והפוקוקסנטין

    עשרת המזונות הבריאים ביותר לחולי כלייה. 1 

    טיפול טבעי ופשוט בכאבי ברכיים

    הערכות שונות במדידת אשלגן בפלזמה שוללות לפעמים שלא בצדק יתר אשלגן בה – היפרקלמיה פסאודו היפרקלמיה – Hyperkalemia

    מדד חדש לבריאותך – ביטול האסרוסקלרוזים

    אי ספיקת כליות – טיפול ללא תרופות

    אוראה – למה האוראה מוגברת ומופחת בדם Urea

    הקורטיזול וכאבים בבית החזה וביד שמאל

    להוריד קריאטינין, אוריאה ולהחלים ללא תרופות מאי ספיקת כליות

    וירוס הקורונה וגרון יבש

    -אי ספיקת כליות להחלים ללא תרופות – על הGFR ונזקי התרופות

    ההומוציסטאין – האויב הגדול של האנדותל ובריאות העורקים

    אי ספיקת כליות – אילוף הכליות הסוררות – כל מה שחשוב לדעת – חלק ג

    אריתרופויטין (EPO) Erythropoietin

    התרופות והרע – ויטמין D3

    על בדיקות הדם

    אנמיה למה חסר לי ברזל?

    רוצה להחלים מפגיעה במערכת העיכול ללא תרופות?

    להחלים בפשטות ממחלת ריאות חסימתית כרונית

    רוצה להחלים בצורה מלאה מסוכרת

    שחיקת סחוס, למה לסבול? – ללא ניתוח ללא תרופות – טיפול להחלמה

    עורקים גמישים – הסוד והדרך לזכייה בבריאות מחדש

    ההומוציסטאין – האויב הגדול של האנדותל ובריאות העורקים

    פרנצ'סקו מסינה Francesco Messina אלהים באדם שחיפש אחר היופי

    ויטמין השמש ויטמין D-

    התרופות והרע – ביוטין B7 ויטמין H

    רוצה להחלים מיתר לחץ דם?

    מזונות גבריים ובטן שטוחה

    שלושת המיצים

    על לחם חוקם של עסקים – מה באמת חשוב לדעת בכדי להצליח (פרק א')

    טיפול נפשי ללא תרופות – חרדות, פחדים וייאוש – תסמינים שיש להם פתרון טבעי, מדויק ומהיר

    חזרה לבסיס – עקרונות צירופי המזון

    על ההזנחה –

    ניתוק רגשי – על הקורוציונה

    די לכאב

    ראיית המעמקים – כניסה לטרקלין או על החיים האמתיים.

    התודעה השלילית

    ביקורת מבזה

    על לחם חוקם של העסקים

    למה אני לא מצליח להתמודד

    מגיע לי – העדר הכרה במאמץ של השועט קדימה, בהחלט יכול להוביל לכישלונה של קריירה מזהירה.

    סוכרת כלייתית (נפרופתיה סוכרתית) כן, אפשר להחלים".

    כאבי גב – פתרון טבעי, עדין ופשוט לבעיה שלך

    כאבי גב לא דורשים ניתוח – רק מגע יד עדינה

    טיפול טבעי ופשוט בכאבי ברכיים

    אי ספיקת כליות – צום חלבונים

    צום חי – הוא תרופה טבעית. אזהרה לקטונים (Lactones) –

    אי ספיקת כליות מתוקה: (נפרופתיה סוכרתית) אפשר לצאת בשלום מהצרה המסוכנת לסוכרתיים – צום חי

    אי ספיקת כליות – מתכונים לדיאטה מאוזנת – טעימה להשתגע.

    אילוף הכליות הסוררות – איך להחלים מאי ספיקת כליות להקליק כאן

    "אילוף הכליות הסוררות" תחילת פרק א

    ההמשך לפרק א' של "אילוף הכליות הסוררות"- כאן.

    פרק ב'

    פרק ג'

    למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. ירון מרגולין הוא רקדן ומבית המחול שלו בירושלים פרצה התורה כאשר נחשפה שיטת המחול שלו כבעלת יכולת מדהימה, באמצע שנות ה – 80 לרפא סרטן. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COM ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך. מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

    נשלח ב כללי

    כתיבת תגובה

    Or

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    *