למה כלום לא יוצא מזה – מה עושים?

שביל עם ויסטריה פורחת בעין כרם שבירושלים - תקווה לטוב ולשפע

שביל עם ויסטריה פורחת בעין כרם שבירושלים – תקווה לטוב ולשפע

ENGLISH

ריגוש רעיוני או התקווה והדופמין

בשנות ה-50 של המאה הקודמת גילו חוקרים שיש במוחן של חולדות אזור שהן תהיינה מוכנות למות רק כדי לגרות אותו. תחילה הם חשבו שמדובר באזור שקיים במוח ופעילות שלו נתפסת כגמול והנאה. הורמון הדופמין מופק בתאיו. הורמון שמיוצר באופן טבעי במוח ובבלוטת יותרת הכליה (מול חוליית בית החזה ה-12 שבגב) והוא החומר שיוצר אצלנו תחושות של הנאה ומפחית חרדות.
לאחר שחולדות למדו ללחוץ על דוושה תמורת פרס מסוים, כמו אוכל או שתייה מתוקה, או ללחוץ על דוושה תוך כדי ריצה במעגל מסתובב – כדי לקבל גירוי חשמלי באזור המוחי שמייצר דופמין.
להפתעת החוקרים החולדות החלו רצות במעגל הזה, בתקוה לקבל את הפרס. הן הזניחו למענו את הרגלי הניקיון הרבים שלהן, את צאצאיהן ואפילו את מזונן.
הממצאים הובילו את המדענים להסיק שקיים במוח אזור שפעילות שלו נתפסת כגמול והנאה. אלא שברבות הזמן נחשף כי אזור זה אינו רק אזור של ייצור הורמון הנאה – דופמין, אותו אפשר לקבל גם על ידי ריקוד, תנועה ופעילות ספורטיבית או מאמץ פיזי ומיץ ירוק מעלים ירוקים.
התברר שכאשר האזור הזה מופעל שוב ושוב ובעצמה רבה, האדם מפתח צורך לחזור על הפעולה שנקשרת בו שוב ושוב. ההפתעה הגדולה ביותר הייתה כשהתגלה שהאזור המדובר לא מטפל בפרס שמתקבל, אלא בציפייה לפרס, באור שבקצה המנהרה, בתקווה.

מה שמסביר אי עשייה של אנשים רבים ומחזק את תיאורית משפטי ההחלשה עליה כתבתי בבלוג שלי.

ירון מרגולין - תאילנד - אי קוסמוי

ירון מרגולין – תאילנד – אי קוסמוי

התמכרות לרעיונות, ציפייה לבאות ואי עשייה

פגשתי במהלך עבודתי במוטיב הציפייה המתמדת. למשל, אצל אנשים שמרגישים טוב עם עצמם, בהיותם עסוקים ומבקשים עניין מתמיד. יש להם אימיילים, אייפונים, מחשבים ניידים ומכשירי פלאפון חכמים וגם אנציקלופדיות ישנות ואלו מאפשרים להם להיחשף לרעיונות מדהימים. והרעיונות הללו מציתים בהם דמיון פורה וממלאים את חייהם בעניין ומשמעות ועד כדי כך שהעיסוק בהם מנהל את חייהם.
משגיבשו רעיון חדש ויוצא דופן יצאו לשווקו בציפייה דרוכה. תחילה ילהיבו ברעיון שלהם את חבריהם חלקם מגלים אותו לי בקליניקה שלי:
לייצר מים מהאוויר – כמו מזגן. להקים בית חרושת לשיניים חלופיות שיקחו מידה בעזרת צילום פנוראמי דרך האינטרנט וישווקו לכל העולם דרך תחנות מסירה בהם יותאמו על-ידי רופאים מקומיים. להקים רשת עגלות ׳סטריט פוד׳ שמשווק אוכל לילדים כמו עגלות האוכל בתאילנד, להפוך את הזבל בעזה לחשמל, להציף במי הגשמים את אחד הואדיות שבירושלים ולהפוך את המקום לאגם גידול דגי מאכל ואת סביבו לאזור של בתי קפה ומלוניות.
הרעיונות שהם מייצרים בחודש יכולים לספק עבודה למדינה שלמה, אם לא לאימפריה בגודל ארה"ב.
הבעיה מתחילה בפגישה השלישית איתי – אם לא קודם לכן בפגישה השנייה.
במלא הביטחון וספוגי הנאה: יש להם רעיון חדש. רעיון טוב, נהדר, אחר ושונה משהועלה בפגישה הקודמת.
אין לדבר אתם, בשלב זה על הסיבה להדחת הרעיון המצוין מהפגישה הקודמת. הרעיון החדש בדרך כלל מבריק ומשכנע. השיח שבו הם מביאים את רצף הרעיונות האין סופי הזה אינו נופל מהברק שברעיון עצמו והוא מגויס ומגיס אותך להתלהבות. שיח מכירה שיוצר רושם ושכנוע, תקווה להצלחה אדירה וציפייה לרווחים גרנדיוזים בעתיד.
הם חוזרים ומביאים רעיון שלישי ורביעי ואז מתגלה האסון. הם מכורים לרעיונות. הרטוריקה לבדה משתכללת, העשייה למימוש אפסית. הציפייה להצלחה ולהפקת רווחים מוצדקת ותמיד ברקע.
לו פתח אחד מהם קרירה של איש מכירות היה זוכה בשכר יציב ובבונוסים. אבל, תקוותיו לגריפת הון עתק מהרעיונות השופעים משתקת ולא מאפשרת לא לו, ולא להם להתפשר על פחות מהמצופה מבנייה של תיק גב המכיל מפוח שמנסיק אדם למעלה ומשמש כמכונית פרטית שתניע אותו בגובה 5 מטרים מעל לתחבורה ותימכר בכול העולם.
אני מכנה אותם ביני לבין עצמי דון ז'ואנים של ריגוש רעיוני, אבל המאחד אותם בסופו של דבר, פרט להיותם חסרי כול וטפילים על משפחותיהם מבחינה כלכלית, קידוש אי העשייה ובהתמכרות לתקווה להצליח ולציפייה.
הם לא יממשו דבר כי הדופמין יפסק!

לשאלות נא לגלול למטה.

תקווה שמשבשת מוטיבציה ומעבר לפעילות מגשימה. ממלאת את מוחנו כאמור לעיל, בדופמין (Dopamine) שמורגש כהנאה.

לאונטס מלך סיציליה – סולו – המתאר אדם עיקש שמתגמש ומתחיל חיים חדשים. ירון מרגולין – ללחוץ כדי לצפות בוידאו

התקווה שמו של ההימנון שלנו. תקווה מוכרת בתרבותנו ונקשרת בהמתנה ארוכה ובת האלפיים שנים לשיבת ציון: אילו רק היינו מאמינים בביאת המשיח, בסיוע משמיים ובחמלת האלוהים חיינו היו נצבעים בוורוד ומגיעים בבטחה וכבדרך נס לארץ המובטחת. שורשים עמוקים של ציפייה מול חוסר בעשייה.

הצפייה מענגת. צפייה גדולה מענגת עד-כדי התמכרות לעונג ודווקא בשל ההתענגות הזו הציפייה לטוב משבשת ומשתקת פעמים רבות מוטיבציה. התמכרות לציפייה מסכנת את איש הצפייה בתחושה קשה של חוסר אונים. יחד עם זאת התקווה עומדת במרכז משנתו של Frankl ויקטור אמיל פראנקל. פראנקל היה רופא נוירולוג ופסיכיאטר יהודי וינאי, מייסד הלוגותרפיה, פרנקל מעודד את התקווה ככוח וגלגל הצלה למצבי ייאוש והתמודדות מול אכזריות שפוגשים בחיים. לדבריו, מה שהחזיק אותו בחיים במחנה הריכוז ועזר לו להתגבר אף על מחלת הטיפוס, הייתה התקווה. תקווה שגולמה ברצון העז לשחזר ולפרסם כתב יד של ספרו "הרופא והנפש: מבוא ללוגותרפיה" שאבד באושוויץ. יחד עם זאת יש להבדיל את התקווה כאור בקצה מנהרת האכזריות שפוגשים במינונים שונים בחיי היומיום, וכן במצבי קיצון, מהצפייה המסרסת מוטיבציה.
התקווה במצבי קיצון מול אכזריות מאפשרת לשרוד מול הרע. אין מתפקידה ליצר מוטיבציה לניהול קרירה ארוכת דרך ומלאת אתגרים.

בעבודה עם רקדנים, ספורטאים ואנשים בעלי מוטיבציה גדולה לבניית קרירה מבחינים שהמוטיבציה של האדם להגיע להישגים משמעותיים מותנה בשני גורמים הפועלים עליהם בו זמנית.
הראשון פועל לטובתם ונקשר בהערכתם את סיכוייהם לפתח כישורי חיים מהדרך שהם יוצאים אליה, על מנת שכישורי החיים החדשים ישמשו אותם בדרך ויאפשרו להם להצליח. הם סקרנים לתהליך ומשקיעים בו מאמצים אדירים.
והגורם השני שנקשר במוטיבציה פועל נגדם ונקשר בתקווה ובהתמכרות לציפייה.

ירון מרגולין - אני שב בגיל 61 לרקוד את לאונטס המקווה לשוב ולפגוש באהבת חייו הגדולה. בתכנית להופיע על במת הלינקולן סנטר שבניו יורק

ירון מרגולין – אני שב בגיל 61 לרקוד את לאונטס המקווה לשוב ולפגוש באהבת חייו הגדולה. בתכנית להופיע על במת הלינקולן סנטר שבניו יורק

כשאני מברר מה מידת החשיבות של ההצלחה בעיני‏ הלקוח שלי (בין אם הוא במצב של תקיעות כרונית וחוסר אונים, ובין שהוא אדם משגשג ומצליח). נחשפת בפני
מידת החשיבות המוגזמת של ההצלחה בעיני‏ו. הקוטב של חשיבות ההצלחה עבורו מול תפיסתו השלילית את כישוריו להצליח מסרסת את המוטיבציה ובונה ציפייה קיצונית.
המידה בה האדם מעריך את סיכויי הצלחתו מושפעת רבות מהערכתו העצמית, משיתוף הפעולה שלו איתי ומהדברים שסיפרו לו עלי טרם הגיע לעבוד איתי. אם סיפרו לו על נפלאות שעשיתי למען השולח אותו אלי – קל לו יותר לשתף פעולה איתי.

האדם אשר אינו מאמין שיש ביכולתו להצליח נופל בחלומות התקווה.
הוא מציל עצמו בעזרת ציפייה אדירה ופנטזיה מאכזריות תפיסותיו (השגויות) את יכולותיו.

אדם שמתמכר לצפייה ולתקווה מראש ימנע מלהשקיע את המאמצים הדרושים מתוך תחושה של ׳לא מגיע לי׳, ׳אין סיכוי שאפתח כישורי חיים׳, ׳משהו בי לא בסדר׳, ושאר משפטי החלשה או תחושת ייאוש‏, תקיעות, חיים במרחב רע ואכזרי או תקוות שווא שמשהו מבחוץ יבוא להושיע אותו, והתוצאה – כשהדבר לא מטופל, בהעדר מוטיבציה.

הסכנה בהתמכרות לציפייה. המכור לתקווה ולדופמין שהיא מביאה אל חייו – מתענג על העדר כישורי חיים ומשמעות של עשייה. אין לו מוטיבציה. גם במקרים בהם האדם מרגיש, כי יש בכוחו לבצע את המשימה, אבל הוא לא יטרח לעשות זאת.

הדמימה, שעלי כמטפל, לפרוץ למען איש הציפייה קשורה במעמקי נפשו שבנתה המתנה – אי עשייה וצפייה לטוב, על חשבון העדרו בחייו.

קשה לפצח את אגדת הטוב הנעדר מחיי אדם רב ציפייה ודופמין.

בחמישה מקרים שהזדמן לי לפעול נתקלתי בעוצמה גדולה ביותר של קשיים, בנוקשות ועקשנות חסרת מעצורים החוסמת כטונות של בטון מזוין, את האני מלפעול את עצמו ומלממש את עצמו מול התנגדות וציפייה.

התגלו שלושה יסודות משותפים.
1. מערכת יחסים מאוד צמודה בילדות עם דמות משמעותית ולעיתים גם מערכת יחסים סימביוטית.
2. לא ניכרו בדמימות הגוף יסודות של אכזריות אמיתית מתקופות הילדות או הנעורים. ולא התמודדות מול חוויות חיים קשות בגיל מוקדם כגון: התעללות, ניצול, השפלה, אביוז והעדר כבוד.
3. הציפייה לטוב נקשרה בעולם הילדותי. לדוגמא, אביב בן יהודה (שם בדוי) שבא מבית תומך ורב אמצעים חלם על נעלי ספורט מרופטים כמו לשלושת חבריו שהוריהם לא יכלו להרשות לעצמם נעלי יוקרה.

הדמימה מופיעה בצורת המחשבה, ובציפייה לטוב שמפתחת התמכרות לדופמין, בתזונה שאינה מתאימה ובכף יד שמאל בשריר ׳מעמיד הזרת מנגד׳ (Musculus opponens digiti minimi manus) שמעמיד זרת מנגד לאגודל – (הדמימה נקשרת גם בדמימת העיוורון לפרטים משמעותיים במציאות ולהתמכרות לתקוות גדולות ומרגשות).

יד שמאל בשריר ׳מעמיד הזרת מנגד׳ משתקפת הדמימה של ההתמכרות לציפיה, דופמין ותזונה שגויה – Addicted to expectation, dopamine and malnutrition

(Musculus soleus) שריר הסולאה שמאחורי השוק השמאלית נקשר בהתמכרות לתקווה וציפייה וכן לדמותה המיתולוגית של אקו – נערתו של נרקיס. אקו מעדיפה להתבונן בנרקיס התקוע בביצה בהערצה בשעה שנרקיס זה שלה עסוק רק בעצמו ומדי פעם בהשפלתה. אבל אקו מצפה לשינוי והיא מבטיחה לעצמה שנרקיס יתפכח ויכיר לה תודה.
וכן נכיר את הדמימה בגיד האכילס השמאלי, שהוא בחלקו חלק (תחתון) משריר התאומים.

שריר הסולאה שמאחורי השוק השמאלית נקשר בדמימה שמשתקפת כהתמכרות לתקווה וציפייה אין סופיים וכן לכמיהה גדולה להצלחה, אבל תוך הישארות בצל, חלומות על פרסי הצלחה ללא מאמץ, כמו בהימורים, דמותה המיתולוגית של אקו – נערתו של נרקיס מתאימה לדמימה זו.
פחד להתחיל – Afraid to start, preferring to stay in the shade, to dream of the plates. Addicted to expectation, dopamine and malnutrition.

חוליות עמוד השידרה שמכונות חוליות בית החזה T4, T2, ו T5 (שימו לב לא T3) נקשרות בתקווה הטובה. וכן השרירים המסובבים הקצרים שבאזורן (Rotatores brevis). הדמימה יכולה להופיע ככיווץ שרירי כרוני או שבר בחוליה.

אשמח לשמוע ממך – ירון מרגולין

מעניין אותך לשמוע עוד על אי עשייה ועל היכולות לצאת מהמצב הזה ולהצליח – אשמח לשמוע ממך.

    שמי Name:


    טלפון phone:


    דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


    איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


    אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


    במאמר "טיפול נפשי ללא תרופות – חרדות, פחדים וייאוש – תסמינים שיש להם פתרון טבעי, מדויק ומהיר" – נגלה שבעיה נפשית היא לפעמים סימן לבריאות ועוצמה –  הבעיה מתחילה כשהנפש שלך מתכווצת למען הגנתה – כדי להגן ולשמור על חייך. הזמנה לקריאה – להקליק כאן 

    למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COM ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך).
    מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

    לטופס פנייה ישירה אל ירון מרגולין – נא להקליק – כאן  


      שמי Name:


      טלפון phone:


      דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


      איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


      אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


      Recent Articles

      Of sexual desire and the wish for intimacy and the two different languages ​​in which they materialise:

      Six degrees of guilt

      Kidney Failure Taming the Rogue Kidneys Vital Information

      The day will come when we will sit in front of the fireplace

      מאמרים אחרונים

      Kidney Failure

      Taming the Rogue Kidneys

      Vital Information

      מבוא לפסיכותרפיה מכלולית והוליסטית

      הפסיכולוגיה הטיפולית וההוליסטית – תולדות הפסיכותרפיה

      יש פתרון כולל לבעיות הקשורות לדימוי עצמי, חוסר בטחון וערך עצמי נמוך – דופמין

      חרדה

      איך מורידים לחץ וחרדות באופן טבעי? התמודדות עם סטרס ולחץ נפשי

      טיפול נפשי ללא תרופות – חרדות, פחדים וייאוש – תסמינים שיש להם פתרון טבעי, מדויק ומהיר

      למה אני לא מצליח להתמיד – והסוכר

      גמישות היא מצב נפשי – אתגר בזרימה ושינוי –  אני מבקש להתגמש

      חזרה לבסיס – עקרונות צירופי המזון

      על ההזנחה –

      ניתוק רגשי – על הקורוציונה

      די לכאב

      ראיית המעמקים – כניסה לטרקלין או על החיים האמתיים.

      התודעה השלילית

      ביקורת מבזה

      איך לצאת ממצבי תקיעות בחיים – שיטת שלוש השאלות בגובה העיניים

      נמאס לי מהחיים מה עושים

      על היכולת להשתקם, לקום מאבק הדרך ומכאב הפרידה

      ריגוש רעיוני או התקווה והדופמין – יחשפו בפניך כל הסודות שבהתמכרות שבהמתנה – ריגוש, המתנה, תקוה ודופמין – המאמר כאן.

      מסלול ההתפתחות הנורמטיבי בחיי אדם ודמימותיו בטבלה – סדרת מאמרים.

      שלושת המיצים

      לחלק הראשון הבצל והפלפלים

      לחלק השני – החסה

      לחלק השלישי – תפוח אדמה והבוטיראט

      לחלק הרביעי – הכוסמת המופלאה

      לחלק החמישי – נבטי הברוקולי וחלבון הנעורים

      לחלק השישי – שיבולת השועל והבטא קלגן

      עשרת המזונות הבריאים ביותר לחולי כלייה. 1 

      טיפול טבעי ופשוט בכאבי ברכיים

      הערכות שונות במדידת אשלגן בפלזמה שוללות לפעמים שלא בצדק יתר אשלגן בה – היפרקלמיה פסאודו היפרקלמיה – Hyperkalemia

      מדד חדש לבריאותך – ביטול האסרוסקלרוזים

      אי ספיקת כליות – טיפול ללא תרופות

      אוראה – למה האוראה מוגברת ומופחת בדם Urea

      הקורטיזול וכאבים בבית החזה וביד שמאל

      להוריד קריאטינין, אוריאה ולהחלים ללא תרופות מאי ספיקת כליות

      וירוס הקורונה וגרון יבש

      -אי ספיקת כליות להחלים ללא תרופות – על הGFR ונזקי התרופות

      ההומוציסטאין – האויב הגדול של האנדותל ובריאות העורקים

      אי ספיקת כליות – אילוף הכליות הסוררות – כל מה שחשוב לדעת – חלק ג

      אריתרופויטין (EPO) Erythropoietin

      התרופות והרע – ויטמין D3

      על בדיקות הדם

      אנמיה למה חסר לי ברזל?

      רוצה להחלים מפגיעה במערכת העיכול ללא תרופות?

      להחלים בפשטות ממחלת ריאות חסימתית כרונית

      רוצה להחלים בצורה מלאה מסוכרת

      שחיקת סחוס, למה לסבול? – ללא ניתוח ללא תרופות – טיפול להחלמה

      עורקים גמישים – הסוד והדרך לזכייה בבריאות מחדש

      ההומוציסטאין – האויב הגדול של האנדותל ובריאות העורקים

      פרנצ'סקו מסינה Francesco Messina אלהים באדם שחיפש אחר היופי

      ויטמין השמש ויטמין D-

      התרופות והרע – ביוטין B7 ויטמין H

      רוצה להחלים מיתר לחץ דם?

      מזונות גבריים ובטן שטוחה

      שלושת המיצים

      על לחם חוקם של עסקים – מה באמת חשוב לדעת בכדי להצליח (פרק א')

      טיפול נפשי ללא תרופות – חרדות, פחדים וייאוש – תסמינים שיש להם פתרון טבעי, מדויק ומהיר

      חזרה לבסיס – עקרונות צירופי המזון

      על ההזנחה –

      ניתוק רגשי – על הקורוציונה

      די לכאב

      ראיית המעמקים – כניסה לטרקלין או על החיים האמתיים.

      התודעה השלילית

      ביקורת מבזה

      על לחם חוקם של העסקים

      למה אני לא מצליח להתמודד

      מגיע לי – העדר הכרה במאמץ של השועט קדימה, בהחלט יכול להוביל לכישלונה של קריירה מזהירה.

      סוכרת כלייתית (נפרופתיה סוכרתית) כן, אפשר להחלים".

      כאבי גב – פתרון טבעי, עדין ופשוט לבעיה שלך

      כאבי גב לא דורשים ניתוח – רק מגע יד עדינה

      טיפול טבעי ופשוט בכאבי ברכיים

      אי ספיקת כליות – צום חלבונים

      צום חי – הוא תרופה טבעית. אזהרה לקטונים (Lactones) –

      אי ספיקת כליות מתוקה: (נפרופתיה סוכרתית) אפשר לצאת בשלום מהצרה המסוכנת לסוכרתיים – צום חי

      אי ספיקת כליות – מתכונים לדיאטה מאוזנת – טעימה להשתגע.

      אילוף הכליות הסוררות – איך להחלים מאי ספיקת כליות להקליק כאן

      "אילוף הכליות הסוררות" תחילת פרק א

      ההמשך לפרק א' של "אילוף הכליות הסוררות"- כאן.

      פרק ב'

      פרק ג'

      נשארו לך שאלות 

      אשמח להשיב על כל שאלה 

      לטופס פנייה ישירה אל ירון מרגולין – נא להקליק – כאן  

      בבקשה לא להתקשר משום שזה פשוט לא מאפשר לי לעבוד – אנא השתמשו באמצעים שלפניכם –


        שמי Name:


        טלפון phone:


        דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


        איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


        אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


        למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. ירון מרגולין הוא רקדן ומבית המחול שלו בירושלים פרצה התורה כאשר נחשפה שיטת המחול שלו כבעלת יכולת מדהימה, באמצע שנות ה – 80 לרפא סרטן. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COM ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך. מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

        מאמרים אחרונים

        נשלח ב העצמה אישית, כללי, מזון מחלים, תורת הדמימות
        One comment on “למה כלום לא יוצא מזה – מה עושים?
        1. סימה הגיב:

          מרתק! כמעט על גבול הלא ברור! אני קוראת את מילותיך במאמץ רב, שכן הקריאה המרובה מסובכת לי מאוד. ובכל פעם שאני מקווה, שהנה יגיע תימצות ו"שורה תחתונה", נפתחת עוד דלת ועוד הפתעה. איזור הדמימה שלי בועט ומנסה ל"הבין" אולי אפילו להאבק. ואני רוצה לומר תודה. אני מצפה לרגע בו אוכל להתנסות בטיפול, מניחה שאעשה זאת. (כרגע אני במאמצי טיפול…). בהצלחה.

        כתיבת תגובה

        Or

        האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

        *