בצל במקום חיסון נגד שפעת

 

 

חיסון טבעי נגד שפעת – חצי בצל בכל חדש נחשפה כסיבה שהמשפחה לא נדבקה במחלה נגיפית באזור מוכה מגפה.

נפלאותיו של בצל

חצי בצל בכל חדר בבית נחשפה כסיבה שהמשפחה לא נדבקה במחלה נגיפית באזור מוכה מגפה.

Jerry Freedner
Onion בצל ג'רי פרידנר – אחד הירקות הבריאים ביותר

בצל נחשב מאוד בריא ויחד עם השום והכורכום הוא האנטיביוטיקה של הטבע. הבצל מכיל מעט קלוריות – כ-40 קל' ל-100 גר', אך יש בו המון ויטמינים (A, B- במיוחד 1B, 2B, 3B, 5B ו-6B — ביופלבנואידים, C) מינראלים (גופרית – שמסייעת לנקות את הכבד, ברזל, פלואור, מגנזיום, מנגן, קובלט, אבץ, מוליבדן, יוד, נתרן, זרחן, ניקל, סידן), שמנים אתריים, סוכרים (סכרוז, גלוקוז, מלטוז, אינולין ופרוקטוז), אנזימים, חומצות, פיטונצידים, קרטנואידים, חומצות אמינו, נגזרות של קברצטין. הוא חשוב בתיקון הכליות הסוררות ויש לו תכונות שמזכירות חיסון נגד שפעת. משתמשים בבצל לטיפול בלחץ דם גבוה, חולשה כללית, כולסטרול גבוה, שמירה על בריאות הלב ואיזון סוכרת סוג 2, הוא פועל נגד תולעי מעיים, פרוסטטיטיס, שחפת, חומציות נמוכה בקיבה, טחורים, נדודי שינה, דלקות ראומטיות, צפדינה, חוסר יציבות רגשית ולטיפול באדנומה של הפרוסטטה ואין-אונות. בצל עוזר בכל המקרים של אמנוריאה, דיסמנוריאה והפרעות שונות בפעילות השחלתית. בצלים סגולים מזן רובי רינג (Ruby Ring) הקנדי, שגדלים באונטריו מכילים את רמות הקרצטין הגבוהות ביותר מבין כל זני הבצל שנבדקו. קרצטין, היא תרכובת שמחקרים קודמים כבר מצאו שביכולתה להרוג תאים סרטניים. הסגולים מכילים גם אנתוציאנינים, עוד תרכובת שמעצימה את פעולתו של הקרצטין נגד תאי הסרטן ולכן הם הטובים ביותר במלחמה נגד תאי הסרטן.

Finina McKenney פינינה מקני – בצל

בשנת 1919 מחלת השפעת הספרדית הייתה בשיאה והרגה 40 מיליון בני אדם. רופא מקנזס החליט לבקר בחוות חקלאיות שנדבקו בשפעת כדי לחקור את שורשי המחלה. רבים מהחקלאים ובני משפחותיהם הלכו לעולמם דבר שרק העלה את סף החרדה, ותרופה לא נמצאה.

רמברנדט – שיעור
האנטומיה של דוקטור טוּלפּ" (1632, האג, מאוריציוס),

באחד מסיוריו הגיע הרופא לאחת החוות והפתעתו גילה שכולם שם בריאים. איש לא נבדק במחלה. הרופא חקר את החקלאי ושאל אותו כיצד זה קרה. החקלאי סיפר לרופא שאשתו מניחה בכל יום חצי בצל בכל חדר בבית וזאת הסיבה שמשפחתו לא נדבקה במחלה.

בצלים הם מגנט ענק לבקטריות, במיוחד בצל לא מבושל. לעולם אל תשמרו חלק מבצל חתוך לשימוש מאוחר יותר, אפילו לא בתוך שקית ניילון שמור במקרר. שארית בצל כזו מזוהמת מחיידקים מרגע שהבצל נחתך, אפילו לזמן קצר והיא עלולה להיות מסוכנת עבורך. הבצל מגיר הפרשות מרירות ועלול לגרום הרעלת מזון.

הרופא הנדהם, ביקש מאשת החקלאי את אחד מחצאי הבצלים כדי לחקור אותו במעבדה מתחת למיקרוסקופ. אשת החקלאי נתנה לרופא את הבצל החתוך והוא מיהר למעבדה כדי לבדוק את הממצא. תוצאות הבדיקה הראו בוודאות את וירוס השפעת הספרדית בתוך הבצל. לא היה ספק: הבצל ספג לתוכו את גורם המחלה ושמר על בריאות החקלאים.

פלאי הבצל – חצי בצל בכל חדר בבית נחשפה כסיבה שהמשפחה לא נדבקה במחלה נגיפית באזור מוכה מגפה –
Still life with garlic by Dmitry Morzyuk

בצלים ושומים שהונחו בחדר – ישנו מאמר ישן שמתאר את הבצלים והשומים כמי שהצילו רבים במגפה השחורה שפרצה בסוף ימי הביניים והביאה להתפרצות הרנסנס שמכונה באיטלה: Rinascimento.

ירון מרגולין – אני ממליץ לך לחקור את ההשפעות של מזון על בריאותך.

אני ממליץ לך לערוך מחקר קטן בעצמך: להניח חצי בצל כיסוד שנלחם בשפעת ושאר מחלות חורף ולהמתין לבאות – יש לקטום את שני הקצוות של הבצל, להכניס אותו לתוך צנצנת ריקה ולהחליף מידי בוקר בבצל חדש. התוצאות יחשפו בפניכם ויהיו בודאי חסרות תקדים באחד הניסיונות הללו 2 נשים שחלו בשפעת, הבריאו אחרי 3 ימים. 4 נשים אחרות שחלו בשפעת קמו מהמיטה כבר למחרת והבריאו מהשפעת תוך יומיים. עוד 4 נשים שהיו בריאות – 2 מהן טענו שקמו ללא שיעול בוקר כרוני, רעננות ו – 2 אחרות טענו שלא חשו בשום הבדל.

פרסאוס נלחם בפיניוס (פרט שמשקף גאונות והשפעות של ענקי הרנסנס הונציאני: טיציאן, ורונסה וטינטורטו  גם של רפאלו ואפילו של מיכאלאנג'לו מהתקרה שבסיסטינית שבותיקן La Cappella Sistina – יצירת מופת) Perseus Fighting with Phineus (detail) 1597-1602 Galleria Farnese, Palazzo Farnese, Rome – Annibale Carracci (Italian 1560-1609) Palazzo Farnese, Rome – אסכולת בולוניה- בארמון פארנזה – אניבאלה (חניבעל) קראצ'י צייר את תמונות המופת, אבל מיכלאנג'לו בואונרוטי היה זה שבנה את הקומה השלישית של הארמון ובנייתה מחדש של חצר הארמון גם את  החלון המרכזי בחזית הארמון ובו סמל האפיפיור. הארמון הושלם בשנת 1589. חדרי הארמון עוטרו בפרסקאות המתארים נושאים מיתולוגיים כאלגוריות ובהם סדרת פרסקאות המתארות את הרקולס ואת אהבת האלים מעשה ידי הצייר הגדול אניבאלה קאראצ'יהארמון היווה השראה למבנים ברחבי העולם, ובהם לשאטו גרימאלדי באקס-אן-פרובאנס, למוזיאון הבנייה הלאומי בוושינגטון בירת ארצות הברית, ולבניין המזכיר הראשי בסידני שבאוסטרליה. אניבאלה הוא הבן המפורסם במשפחת האמנים המוכשרת של בולוניה: לודוויקו, ושני דודניו ואניבאלה קאראצ'י. סגנונו מושפע מרפאל (שלידו ביקש להקבר בפנתיאון שברומא) ומאמני ונציה ובולטת בהם שאיפתו להגיע לשלמות הצבע של טיצ'יאנו והקומפוזיציה של טינטורטו. בולטת השפעתו של הראשון עליו ב-Cristo e la Samaritana עבור ארמון  סמפיירי בבולוניה Palazzo Sampieri in Bologna גם בעבודתו משנת 1587 בכנסיית סאן רוקו ברגיו אמיליה ובמיוחד בעבודת המופת שלו The Loves of the Gods . San Rocco in Reggio Emilia. השפעתו המבורכת של האחרון עליו (טינטורטו) – ניכרת במספר פורטרטים מאוחרים שיצר ובעבודות כמו בונוס עם סטיר (Venus with a Satyr and Cupids, (1590) ,Resurrection of Christ.1593, Two Children Teasing a Cat, 1588-1590 ואפילו בThe Cyclops Polyphemus by Annibale Carracci. בשנת 1587-88, Anibale יצא לפארמה ולאחר מכן עבר לונציה, שם הוא הצטרף אחיו אגוסטינו שכבר התמחה באסכולה הונציאנית בציור ששלטה אז בעולם האמנות. מ -1589 עד 1592 האחים קראצ'י זכו לעבוד על הקיר על הקמת רומא לרובע פאלאצו מגני בבולוניה.

מסתבר שבצלים ושומים סופגים בקטריות ולכן הם כל כך יעילים במניעת הצטננות והשפעת. אך זו גם הסיבה שאסור לנו לאכול בצל שהיה מונח זמן מה אחרי שחתכנו אותו. בצלים הם מגנט ענק לבקטריות, במיוחד בצל לא מבושל. לעולם אל תשמרו חלק מבצל חתוך לשימוש מאוחר יותר, אפילו לא בתוך שקית ניילון שמור במקרר. שארית בצל כזו מזוהמת מחיידקים מרגע שהבצל נחתך, אפילו לזמן קצר והיא עלולה להיות מסוכנת עבורך. הבצל מגיר הפרשות מרירות ועלול לגרום הרעלת מזון.

אשמח להשיב על כל שאלה

לטופס פנייה ישירה אל ירון מרגולין – נא להקליק – כאן  

    שמי Name:


    טלפון phone:


    דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


    איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


    אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


    אני מזמין אותך לאתר החדש של לחיצות ההחלמה – כאן

    למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COM ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך).
    מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

    ;

    נשלח ב מזון מחלים

    כתיבת תגובה

    Or

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    *