מחסור בברזל

Hemp seed – זרעי המפ – מקור הצילום ויקיפדיה

מחסור בברזל – אדם שהוגדר כסובל מאנמיה סובל בדרך כלל ממחסור בברזל ויקבל ברוב המקרים תוספי ברזל דרך הפה או טיפול ברזל תוך ורידי אבל, מבלי לבדוק את מצבה של דופן המעי שלו. דימום בקיבה ובמעיים עלולים לגרום גם לאנמיה שביסודה מחסור בברזל. תה וקפה מעכבים את ספיגת הברזל, ואנשים אנמיים, ממש לא צריכים לשתות אותם עם הארוחות. תוספי ברזל הם גם רדיקלים חופשיים חזקים, בעיקר מחמצנים שזורים הרס רב, כך שאם אין צורך בתוסף ברזל למה לקחת אותו?

למאמרי: אנמיה למה חסר לי ברזל? – כאן.

אנמיה – מחסור בברזל, כשל טיפול והיבטים ביולוגיים חשובים של מחסור בברזל ודרכי החלמה חדשות – מחקר חדש – כאן

הקצבה היומית המומלצת של ברזל (RDA) תלויה בגיל האדם ובמינו. תינוק מתחת לגיל 6 חודשים דורש רק 0.27 מיליגרם (מ"ג) ליום ממקור אמין של ברזל לא מתוסף – ממזון, ואילו בחור בגילאי 19-50 זקוק ל 8 מ"ג ביום, ואישה באותו טווח גיל זקוקה ל- 18 מ"ג ברזל ביום.

למאמרי – רוצה להחלים מפגיעה במערכת העיכול ללא תרופות? – כאן

 למאמרי על הליקובקטר פילורי – Helicobacter pylori חיידק חתרני שנמצא כמעט אך ורק בבני אדם –

אנשים הסובלים מאנמיה שנובעת מחסור בברזל זקוקים לבדיקת מאגרי הברזל בגוף – אם הם מלאים הבעיה חוזרת לדופן המעי ולנושא ההפצידין עליו פרסמתי בהרחבה – כאן. – אבל אם המאגרים ריקים (פריטין – Ferritin). פריטין הוא חלבון תוך-תאי נפוץ שנמצא בסוגי תאים רבים ותפקידו לאחסן ברזל, ולשחררו בצורה מבוקרת בשעת הצורך. היה והפריטין נמצא במדדים נמוכים כדאי לשקול טיפול בספיגת הברזל, תחזוקה לדופן המעי גם לשקול חיזוק משמעותי של כמויות הברזל הניטלות כי יתכן שהגוף דורש 150–200 מ"ג ברזל ביום, או 2-5 מ"ג לק"ג ממשקל גופכם. עם זאת, המלצות המינון משתנות, מכיוון שהגוף אינו סופג ביעילות מינונים גבוהים של תוספי ברזל. יתר ברזל מסוכן ורעיל [מקור]. אדם צריך לשקול

לחיזוק דופן המעי יש לפנות לפסיליום ברוב המקרים – שתי כפות פסיליום ביום הן התרופה המומלצת לך רק עם כוס מים גדולה – אחת בבקר ואחת בער. תזונה זאת בהחלט יכולה לשמש בסיס לשינוי מצב דופן המעי שלך לטובה, במקרים אחרים קמח שורש האגבה הוא התרופה גם איטריות שירהטאקי – אבל זו רק ההתחלה.

אטריות שיראטקי, הנקראות גם אטריות קונג'אק או אטריות שהן נס (Miracle Noodles),  shirataki noodles (konjac noodles).
הדרך הטובה להכין אותן היא אטריות מוקפצות, או ברוטב שאוהבים, אבל הן נהדרות גם במרקים!
במכולת אפשר למצוא אותן במקרר (בדרך כלל ליד הטופו, והנאטו). יחד עם זאת רוב המותגים של אטריות שירטאקי לא צריכים להיות בקירור, אבל בקירור הן נשמרות טוב יותר, בכל אופן  אני ממליץ לאחסן אותם במקרר לאחר שהגיעו אליך הביתה. מבשלים במים בדומה לספגטי, מסננים, שיטפים וקולים במחבת כפי שרואים בצילום. לאחר מכן אפשר להוסיף מעט שמן ולהקפיץ אותן. בשלב הבא מצרפים רוטב שאוהבים – מעדן.

כדאי להתייעץ עם הרופא שלכם כדי להחליט מה לעשות – כידוע רופאים לא מתמחים בתזונה מחלימה ויודעים פחות מד"ר גוגל על תוספים תזוניים, אבל זו המדיניות כרגע – הבחירה בידכם. ההמלצה שלי ואינני רופא אלא רקדן ומייסד לחיצות ההחלמה – זכרו שהגוף זקוק לטיפה מזערית של ברזל, לכן הוספת מזון עשיר בברזל לתזונה בהחלט אמורה לענות על הדרישה.

מזון כתרופה יכול לסייע בטיפול באנמיה.

שפע של מזונות עשירים בברזל ראו מידות נדרשות למעלה – ומזונות אחרים המסייעים לגוף לספוג ברזל, למשל הפסיליום, איטריות קונג'אק וקמח שורש האגבה שהוזכרו לעיל. ויטמין סי כמובן – ויטמין C , מקדם ספיגת ברזל.

מנת ארוחת הבקר של ירון מרגולין: שיבולת שועל ושעורה מותססות עם תפוח עץ מותסס מיץ מתפוח אדמה חי, חופן חמוציות. מיובשות ללא סוכר, שוט פרוביוטי ומיץ ירוק בצד (חסה, פרח ברוקולי שומר, עלה מנגולד, 2 גבעולי סלרי ותפוח עץ). בתיאבון.

לדוגמא: ארוחת בוקר שיבולת שועל מונבטת, כף פסיליום ועליהן חופן פטל, זרעי המפ (אסורים לחולי כלייה) הזרעים האלו מכיילים ברזל: %61 שהם 7.95 mg לכל 100 גרם, וחתיכות שוקולד מריר. לצד כוס מיץ תפוזים מועשר בברזל. לארוחת צהריים תוכלו לקחת מנת בייגלה עם סלמון מעושן, גבינת שמנת ותרד.

עולש בר – צילום מסך – [מקור]
שן הארי הוא צמח עשבוני וירק עלים, שיש הרואים בו קטניה בשל תוכנו העשיר. לשמו המדעי (Taraxacum officinalis) יתרונות ושימושים רבים, כולל תהליכי החלמה, תמציות להרגעת הנפש ואיזונה. ללשן הארי מספר שמות, כולל: ארטישוק, טרגון, שן הארי, פריצין, עולש, שיני אריה, כתר נזיר ופרח אביב אירי.
שן הארי מכיל סידן, אשלגן, זרחן, נתרן, ברזל, מגנזיום, נחושת והוא עתיר מים.
אפשר לאכול את העלים במצבם הגולמיי, מבושלים או מיובשים, גם מטוגנים בשמן זית, בצל ולימון, אבל אפשר פשוט להוסיף אותם לסלטים. יש לקחת בחשבון שסידן מעכב מעט את ספיגת הברזל בגוף. הוא נמצא ברשימת המזונות האסורים גם שוקולד, קקאו, תה ירוק וקפה גם מזון שומני ואצות ים. רצוי לא לשלב חלב ומוצריו יחד עם ברזל, להרחיק אותם אם קשה להימנע מהם שעתיים לפני ואחרי הארוחה שמכילה ברזל לספיגה.
מירנה אל-פאטי, (תזונאית ומומחית לבריאות הציבור – اختصاصية التغذية والصحة العامة ميرنا الفتى عبر) אומרת ל"אל-נהר" (" النهار"), מדגישה את חשיבות אכילת עלי עולש הבר (שן הארי) ומספרת על היתרונות הגדולים שלהם: הם יעילים בטיהור הדם מרעלים, מפחיתים יתר לחץ דם. מווסתים ומקלים על תפקודי המעי ומערכת העיכול ומקלים על בחילות בתקופת ההריון. העלים מכילים זרחן. הם דוחים תולעים, מקדמים ומחדשים תאי עצב, ומיטיבים עם הסובלים משיגרון, עצבים, כיס מרה וכשל בתפקוד הכליות בתחילת הדרך. מתאימים לטיפול במחלות עור, זיהומים, במיוחד במצבים של דלקות בעיניים. עולש הבר מוריד את רמת הסוכר בדם ומווסת אותו. כמו כן הוא מווסת את הפרשת השתן הרציפה.
מומלץ לחולים עם מחלות לב ואנמיה הסובלים מחולשת גוף.
מירנה אל-פאטי מסבירה שלא צריך להרבות בצריכת העלים אבל יש להתמיד באכילתם מדי יום ובמשך זמן רב, כדי למנוע את התחלואה [מקור].
מתכון
6 שושני עלי שן הארי – עולש בר
מיץ לימון משני לימונים
צרור של פטרוזיליה קצוצה דק
3 בצלים קצוצים דק
2 שיני שום כתושות
חצי כוס שמן זית
תיבול (חצי כפית מלח)
כמות מים להרתיחת עלי שן הארי.
אופן ההכנה
חליטת העלים – שטפו את עלי הארי היטב במים וקצצו אותם דק. שימו אותם בסיר על אש בינונית במשך חמש דקות. הוציאו מהסיר, שטפו אותם במים קרים וסחטו אותם היטב. בשלב השני מטגנים אותם – ראשית קוצצים את הבצלים לפרוסות דקות, ומטגנים אותם במחבת על אש בינונית עם כמות השמן עד להשחמה. הוציאו את ושמרו על מחצית מכמות הבצלים, הוסיפו למחבת שמכילה כמחצית מכמות הבצלים את עלי שן הארי וטגנו על האש למשך חמש עשרה דקות. הוסיפו שום ופטרוזיליה קצוצה, והמשיכו בטיגון לחמש דקות נוספות והסירו מהאש. מניחים את שן הארי עם שמן בכלי הגשה, מקשטים בבצל מטוגן ומיץ לימון ומגישים קר. למעלה הגשה ללא פטרוזיליה גם טעים.

זרעי המפ (Hemp seed )מכילים 5% מים, 5% פחמימות, 49% שומן כולל, 31% חלבון, ברזל: 20%, ו הם מקור עשיר של סיבים תזונתיים (20% DV), ויטמיני B, והמינרלים התזונתיים מנגן (362% DV), זרחן (236% DV), מגנזיום (197% DV), אבץ (104% DV), וברזל (61% DV). כ -73% מהאנרגיה בזרעי המפ היא בצורת שומנים וחומצות שומן חיוניות, [מקור]

זרעי המפ – ערך תזונתי ל 100 גרם

זרעי המפ – ערך תזונתי ל 100 גרם
קלוריות: 180, קלוריות מ שומן 126
שומן רווי 1.5 גרם 8%, שומן רב בלתי רווי 10.0 גרם, שומן בלתי רווי 1.5 גרם
4.67 פחמימות גרם
– 1.50 גרם סוכרים
לקטוז – 0.07 גרם
סיבים תזונתיים 4.0 גרם (20% DV),
שומנים 48.75 גרם
שומן רווי 4.600 גרם
שומן טרנס 0 גרם
שומן חד בלתי רווי 5.400 גרם
שומנים רב בלתי רווי – 38.100 גרם
אומגה 3 – 9.301 גרם
אומגה 6 – 28.698 גרם
חֶלְבּוֹן – 31.56 גרם
טריפטופן 0.369 גרם
תראונין 1.269 גרם
איזולאוצין 1.286 גרם
לאוצין 2.163 גרם
ליזין 1.276 גרם
מתיונין 0.933 גרם
ציסטין 0.672 גרם
פנילאלנין 1.447 גרם
טירוזין 1.263 גרם
ולין 1.777 גרם
ארגינין 4.550 גרם
היסטידין 0.969 גרם
אלנין 1.528 גרם
חומצה אספרטית 3.662 גרם
חומצה גלוטמית 6.269 גרם
גליצין 1.611 גרם
פרולין 1.597 גרם
סרין 1.713 גרם
ויטמינים
ויטמין C 1% 0.5 מ"ג
ויטמין E 5% 0.80 מ"ג

תיאמין (B1) 111% 1.275 מ"ג
ריבופלבין (B2) 24% 0.285 מ"ג
ניאצין (B3) 61% 9.200 מ"ג
ויטמין B6 46% 0.600 מ"ג
חומצה פולית (B9) 28% 110 מיקרוגרם
ויטמין B12 0% 0 מיקרוגרם
סידן 7% 70 מ"ג
נחושת 80% 1.600 מ"ג
ברזל 61% 7.95 מ"ג
מגנזיום 197% 700 מ"ג
מנגן 362% 7.600 מ"ג
זרחן 236% 1650 מ"ג
אשלגן 26% 1200 מ"ג
נתרן 0% 5 מ"ג
אבץ 104% 9.90 מ"ג
מרכיבים אחרים כמות
מים 4.96 גרם
כולסטרול 0 מ"ג

מזונות עשירים בברזל
מזונות רבים מכילים רמות גבוהות של ברזל. קל להכין ארוחות טעימות ומזינות שעוזרות להגביר את צריכת הברזל.

אם הברזל לא נספג הבעיה בדרך כלל בדופן המעי – ויש לטפל בה.

פירות וירקות

גרגר הנחלים
קייל מתולתל וזנים אחרים
תרד
ירקות קולארד
עלי שן הארי
מנגולד שוויצרי
פירות הדר
פלפלים אדומים וצהובים
ברוקולי
יש לשים לב כי ירקות כהים מכילים גם אוקסלטים, העלולים לעכב את ספיגת הברזל. עוד על כך במאמרי על העלים הירוקים, ומה עושים – כאן

אגוזים וזרעים

זרעי דלעת
קשיו
פיסטוקים
זרעי המפ
צנוברים
זרעי חמניות

סשימי טורו הוא הבטן של הדג הפראי – טונה, והחלק הרך, המובחר ביותר וגם החמאתי ביותר. הוא טעים באופן בלתי רגיל – אוכל האלים. צורתו היא צורת סנפיר, מעין משולש עם דופן אחת מוגבהת וכשהוא יפה, הוא מרטיט את מביני הדבר. עם נתח זה נוהגים להכין את סוגי הסושי למיניהם – שכן אין להוסיף ואין לגרוע מטעמו שהוא כנזכר לעיל טעם האלים. מניחים את פרוסות הטורו על מצע קרח יחד עם קיסמי צנון, ג'ינג'ר, ווסאבי, עלה שיסו ופנכת סויה ליד, ומגישים. הטונה שייכת למשפחת הקוליסיים, ומונה כחמישים מינים ככלל, וביניהם גם הבוניטו אטלנטי, הטונית אטלנטית והפלמידה ים תיכונית, שלושה מינים הנמצאים בים שלנו. הטונה אלבקור, מין מעט גדול יותר ממשפחת הקוליסיים, מגיח אלינו מדי פעם, אבל כשמדברים על טונה, וטורו, מדברים בעיקר על טונה כחולת הסנפיר, פסגת הטונות בעולם כולו. זו האטלנטית. הפיניקים – בוני קרתגו, הבינו את חשיבותה וטעמה של הטונה, ולכבודה תעש את ייבוש המלח. בעונת הרבייה באביב, כאשר טמפרטורת המים הגיעה ל- 24 מעלות, צדו את הטונה בכמויות גדולות באזור סיציליה, ולאחר מכן כבשו אותה במלח אשר ייבשו בבריכות מיוחדות – גם טונה במלח נקשרת בצום חי.- טורו צילם יורי מרגולין

בשר ודגים

בשר בקר
טלה
צְבִי – בשר ציד
כָּבֵד
רכיכות
צדפות
שרימפ
סרדינים
טונה
סלמון
לְשׁוֹנָן

חומוס גרגרים מופלאים וטעימים

חומוס שעועית וקטניות

שעועית
גרגירי חומוס
פולי סויה
שעועית לוביה
שעועית פינטו
שעועית שחורה
אפונה
שְׁעוּעִית לִימָה
כמו כן, דגנים וקטניות מותססים (נאטו) ומונבטים (עדשים, חומוס, שומשום) הם בחירה טובה יותר עבור אנשים עם מחסור בברזל מכיוון שהנבטה ותסיסה מפרקים תרכובות אנטי מזינים המשפיעות לרעה על ספיגת הברזל ומסייעים בתיקון דופן המעי.

רשימת האסורים

עודף שומנים מהחי אסורים, השומן מהחי עלול לגרום להצטברות שומן בדפנות המעי הדק, בצורה שמונעת את ספיגת הברזל.

מזונות המכילים כמות גדולה של זרחן ביחס לסידן, כמו מוצרי חלב, עלולים לגרום לאי ספיגת ברזל (וגם לבריחת סידן, בניגוד למה שמקובל לחשוב, שמוצרי חלב תורמים סידן לגוף). הסידן מונע ספיגת ברזל. כל המזונות שמכילים כמות גדולה של סידן אסורים למשל: סויה, טופו, נאטו כולם עשירים בסידן גם חומוס, פול ועדשים מכילים הרבה סידן, אבל ההנבטה וההתססה משפרות את המצב. מומלץ להנביט קטניות, או להתסיס אותן (נאטו) על מנת לשפר את זמינות הסידן. טחינה, בזיליקום, אצות, ביצים, דגים, קייל, תה, קפה, קקאו, אלכוהול, חומץ, שוקולד, קקאו, אסורים לחולי אנמיה וכן מזון תעשייתי או כל מה שמכיל חומר משמר וצבעי-מאכל. המזונות שמכילים כמות בינונית של סידן יש להימנע מהם, או להשתמש בהם בבקר.

בנוסף להנבטה ולהתססה אפשר לשב מזונות עשירים בסידן עם ארוחת הבוקר, כיוון שהבוקר הוא הזמן בו ניתן למקסם את ספיגת הסידן בגוף. וההפרעה שלו מונמכת.

מזונות שמכילים אוקסאלט כמו תרד, עלי סלק ומנגולד או קייל, פלפל ירוק, בוטנים, שקדים, קשיו, סובין חיטה ובטטות מונעים ספיגת ברזל גם הם אסורים

הטאנינים שנמצאים ביין אדום, תה, שוקולד ובתירס, גם באפרסק, אוכמניות, ענבים, קיווי, תמרים, חרוב ובאפרסמון קושרים את הברזל ומפריעים לספיגתו.

נשארו לך שאלות 

אשמח להשיב על כל שאלה 

לטופס פנייה ישירה אל ירון מרגולין – נא להקליק – כאן  

בבקשה לא להתקשר משום שזה פשוט לא מאפשר לי לעבוד – אנא השתמשו באמצעים שלפניכם –


    שמי Name:


    טלפון phone:


    דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


    איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


    אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:



    למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. ירון מרגולין הוא רקדן ומבית המחול שלו בירושלים פרצה התורה כאשר נחשפה שיטת המחול שלו כבעלת יכולת מדהימה, באמצע שנות ה – 80 לרפא סרטן. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COM ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך. מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

    מאמרים אחרונים

    שעורה ופעולות נוגדות דלקת כולל עיכוב גורם נמק גידול אלפא – Tumor necrosis factor alpha.

    על הנקמה ודמימותיה

    If you have any questions left –

    I'd be happy to answer any questions.

    For a direct application form to Yaron Margolin – please click here

    Recent Articles

    Kidney Failure

    Taming the Rogue Kidneys

    Vital Information

    מבוא לפסיכותרפיה מכלולית והוליסטית

    הפסיכולוגיה הטיפולית וההוליסטית – תולדות הפסיכותרפיה

    מגילת רות האלמנה שיצאה ממרחב הנוחות

    יש פתרון כולל לבעיות הקשורות לדימוי עצמי, חוסר בטחון וערך עצמי נמוך – דופמין

    חרדה

    מעגל המוזר – התפתחות ה"אני" בשנה התשיעית לחייו

    איך מורידים לחץ וחרדות באופן טבעי? התמודדות עם סטרס ולחץ נפשי

    טיפול נפשי ללא תרופות – חרדות, פחדים וייאוש – תסמינים שיש להם פתרון טבעי, מדויק ומהיר

    למה אני לא מצליח להתמיד – והסוכר

    גמישות היא מצב נפשי – אתגר בזרימה ושינוי –  אני מבקש להתגמש

    חזרה לבסיס – עקרונות צירופי המזון

    על ההזנחה –

    ניתוק רגשי – על הקורוציונה

    די לכאב

    ראיית המעמקים – כניסה לטרקלין או על החיים האמתיים.

    התודעה השלילית

    ביקורת מבזה

    איך לצאת ממצבי תקיעות בחיים – שיטת שלוש השאלות בגובה העיניים

    נמאס לי מהחיים מה עושים

    על היכולת להשתקם, לקום מאבק הדרך ומכאב הפרידה

    ריגוש רעיוני או התקווה והדופמין – יחשפו בפניך כל הסודות שבהתמכרות שבהמתנה – ריגוש, המתנה, תקוה ודופמין – המאמר כאן.

    מסלול ההתפתחות הנורמטיבי בחיי אדם ודמימותיו בטבלה – סדרת מאמרים.

    שלושת המיצים

    לחלק הראשון הבצל והפלפלים

    לחלק השני – החסה

    לחלק השלישי – תפוח אדמה והבוטיראט

    לחלק הרביעי – הכוסמת המופלאה

    לחלק החמישי – נבטי הברוקולי וחלבון הנעורים

    לחלק השישי – שיבולת השועל והבטא קלגן

     לחלק השביעי – על האצות והפוקוקסנטין

    עשרת המזונות הבריאים ביותר לחולי כלייה. 1 

    טיפול טבעי ופשוט בכאבי ברכיים

    הערכות שונות במדידת אשלגן בפלזמה שוללות לפעמים שלא בצדק יתר אשלגן בה – היפרקלמיה פסאודו היפרקלמיה – Hyperkalemia

    מדד חדש לבריאותך – ביטול האסרוסקלרוזים

    אי ספיקת כליות – טיפול ללא תרופות

    אוראה – למה האוראה מוגברת ומופחת בדם Urea

    הקורטיזול וכאבים בבית החזה וביד שמאל

    להוריד קריאטינין, אוריאה ולהחלים ללא תרופות מאי ספיקת כליות

    וירוס הקורונה וגרון יבש

    -אי ספיקת כליות להחלים ללא תרופות – על הGFR ונזקי התרופות

    ההומוציסטאין – האויב הגדול של האנדותל ובריאות העורקים

    אי ספיקת כליות – אילוף הכליות הסוררות – כל מה שחשוב לדעת – חלק ג

    אריתרופויטין (EPO) Erythropoietin

    התרופות והרע – ויטמין D3

    על בדיקות הדם

    אנמיה למה חסר לי ברזל?

    רוצה להחלים מפגיעה במערכת העיכול ללא תרופות?

    להחלים בפשטות ממחלת ריאות חסימתית כרונית

    רוצה להחלים בצורה מלאה מסוכרת

    שחיקת סחוס, למה לסבול? – ללא ניתוח ללא תרופות – טיפול להחלמה

    עורקים גמישים – הסוד והדרך לזכייה בבריאות מחדש

    ההומוציסטאין – האויב הגדול של האנדותל ובריאות העורקים

    פרנצ'סקו מסינה Francesco Messina אלהים באדם שחיפש אחר היופי

    ויטמין השמש ויטמין D-

    התרופות והרע – ביוטין B7 ויטמין H

    רוצה להחלים מיתר לחץ דם?

    מזונות גבריים ובטן שטוחה

    שלושת המיצים

    על לחם חוקם של עסקים – מה באמת חשוב לדעת בכדי להצליח (פרק א')

    טיפול נפשי ללא תרופות – חרדות, פחדים וייאוש – תסמינים שיש להם פתרון טבעי, מדויק ומהיר

    חזרה לבסיס – עקרונות צירופי המזון

    על ההזנחה –

    ניתוק רגשי – על הקורוציונה

    די לכאב

    ראיית המעמקים – כניסה לטרקלין או על החיים האמתיים.

    התודעה השלילית

    ביקורת מבזה

    על לחם חוקם של העסקים

    למה אני לא מצליח להתמודד

    מגיע לי – העדר הכרה במאמץ של השועט קדימה, בהחלט יכול להוביל לכישלונה של קריירה מזהירה.

    סוכרת כלייתית (נפרופתיה סוכרתית) כן, אפשר להחלים".

    כאבי גב – פתרון טבעי, עדין ופשוט לבעיה שלך

    כאבי גב לא דורשים ניתוח – רק מגע יד עדינה

    טיפול טבעי ופשוט בכאבי ברכיים

    אי ספיקת כליות – צום חלבונים

    צום חי – הוא תרופה טבעית. אזהרה לקטונים (Lactones) –

    אי ספיקת כליות מתוקה: (נפרופתיה סוכרתית) אפשר לצאת בשלום מהצרה המסוכנת לסוכרתיים – צום חי

    אי ספיקת כליות – מתכונים לדיאטה מאוזנת – טעימה להשתגע.

    אילוף הכליות הסוררות – איך להחלים מאי ספיקת כליות להקליק כאן

    "אילוף הכליות הסוררות" תחילת פרק א

    ההמשך לפרק א' של "אילוף הכליות הסוררות"- כאן.

    פרק ב'

    פרק ג'

    נשלח ב כללי

    כתיבת תגובה

    Or

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    *