איך לצאת ממצבי תקיעות בחיים – שיטת שלוש השאלות בגובה העיניים

Arno Breker  ארנו ברקר "The Calling – 1941

מרגיש לך תקוע – מתלבטים באיזה טיפול לבחור? כדי לצאת ממרחב התקיעות? במאמר זה תמצאו תשובות לכל השאלות המטרידות, על מצבי תקיעות.

רבים מתמכרים לתקיעות בגלל הורמון שמופרש במוח ויוצר תחושה נעימה – קוראים לו דופמין ואספר לך עליו מיד. זאת גם הסיבה לכך שהם נחסמים בתוך מרחב חוסר היעילות – אבל אפשר די בקלות לצאת מזה ולהצליח. מי שבאמת רוצה להצליח, חייב להבין את האתגרים ואת הצרכים האמתיים והמדויקים הנדרשים לסלילת הדרך למעלה. הם קשורים זה בזה. ועוד דבר שהרוצים להצליח חייבים לדעת: חייבים, אבל חייבים לפתח וליצור כישורי חיים!
מי שלא פיתח יכולות לנהוג, אין טעם שירכוש לעצמו רכב. מי שלא פיתח יכולות מכירה, אין טעם שיפתח לו חנות! הזיהוי של הרצון לכשעצמו מחייב גם את פיתוחה של היכולת הנדרשת, כי הם קשורים זה בזה. אבל הבעיה הרבה יותר פשוטה – לשם הבנתך אותה אחת ולתמיד, אנחנו כאן.

מאמר קצר זה יחשוף בפניך את כל הסודות החשובים, אחד לאחד, על היציאה ממרחב חוסר היעילות, אל מרחב העשייה שלך, בה מתפתחים כישורי חייך.

נצא לדרך! שיטת שלוש השאלות חשובה למצבי תקיעות, ויש להדגיש שהשיטה הנודעת של "ארבע השאלות" (ביירון) בהחלט מבצבצת ברקע שלה. נדון בה בהמשך. "שלוש שאלות בגובה העיניים" הן שאלות מאוד פשוטות, המאפשרות לך התבוננות עמוקה ומחודשת אל תוך נפשך. בעזרתן נוכל לטפל ולשקם את מרחב הקריירה שלך, ולהיענות לשאיפה שלך להגשים את עצמך.

אספסיהייסדה את שיטת השאלות. היא שהפכה את אחד מבחורי אתונה העתיקה (ליסיקלס Lysicles) למושל שהחליף את שליטה האגדי פריקלס. אם ליסיקלס הצליח להחליף את פריקלס כמושל אתונה –

שלוש השאלות

אספסיה – ייסדה את שיטת השאלות. היא שהפכה את אחד מבחורי אתונה העתיקה (ליסיקלס Lysicles) למושל שהחליף את שליטה האגדי פריקלס. אם ליסיקלס הצליח להחליף את פריקלס כמושל אתונה –

השאלה הראשונה – על הרצון. ראשית יש לברר מה הוא הרצון שלך. 
רצונו של אדם כבודו – נתבונן ברצון שלך ונברר את איכותו בעזרת המספרים. האם אני הוא שרוצה, או שאני נכנע לרצונו של אחר?
השאלה הזו נקשרת אם כן בבירור מצב כוח הרצון שלך. כאן נבחן את עוצמת הרצון שלך – מניעיך, וכבדרך אגב גם נתבונן בכבלי החיים שהונחו על הרצון שלך. נושא הכבלים טעון מאוד, וחשוב ביותר להתקדמותך.
אם בא לך לדעת על נושא זה יותר לעומק, אגלה לך שהבלם של הרצון מכונה רגש של אשמה – או אשם (אבל גם בלם זה בסדר). על הכבלים האלו שמונחים ומשתקים את הרצון שלך פרסמתי מאמר שחושף את כל מה שבאמת חשוב לדעת, ואני מציע לך לעיין בו. יש להקליק על הכותרת – "- "שש דרגות של רגשות האשם"".

1. מה אני רוצה?

למה אני רוצה בזאת?
עד כמה אני רוצה? (מ1 עד 10)
בקרת איכות התשובה באה לידי ביטוי במספרים:
לא רוצה – 0
לעתים נדירות יש בי מהרצון 1 – 3
האמת שאני רק במקצת רוצה 3 – 5
מאוד רוצה – 8
כל כולי רוצה בזאת – 10.

אם הגעת לספרה 8 – 10 המאמר הזה נועד לך.

לשאלות יש לגלול למטה

רצונו של בלרופון – נדחה על-ידי האלים – המיתולוגיה מספרת שבלרופון אילף את פגסוס הסוס המעופף, באמצעות רסן מוזהב שקיבל מהאלה אתנה. הוא ביצע מספר משימות נועזות ברוכבו על פגסוס, בניהן הריגת הכימרה, נושא ציור זה. לאחר ביצוע מטלות אלו רצה בלרופון בכבוד האלים ולמרות שהגזים בשאיפותיו המגלומניות בלרופון  קיווה לחיות לצד האלים באולימפוס, הר משכנם. פגסוס סירב לקחתו לשם והשליכו מעל גבו.
Bellérophon sur Pégase transperce la Chimère פיטר פול רובנס

השאלה השנייה – המעשיות. על המשאבים והאמצעים הדרושים למימוש הרצון

השאלה השנייה פונה ומבררת את התאמת הרצון למציאות ולמרחב העשייה. כאן אנחנו מבררים את תכניות הפעולה שלך ומנסים להבין דרכן אם יש לך או אין לך יכולת אסטרטגית.
השאלה השנייה מפנה אם כן את המבט גם אל המבנה של הפעולה העתידית – אל התכנית העסקית שנדרשת להביא אותך להצליח לממש את הפעולה שנובעת מהרצון שלך.

2. מה הם המשאבים ומה הם האמצעים הדרושים לי כדי להצליח לממש את הרצון שלי?

השאלה השלישית – מִתְעַכֶּבֶת ומתבוננת על תחושת הביטחון שלך
השאלה המורכבת והמעניינת מתוך השלוש באה בסוף, ומאזכרת את שירו הנודע של רבי יהודה הלוי: " לִבִּי בְמִזְרָח וְאָנֹכִי בְּסוֹף מַעֲרָב".
אם הידיעה מה אני רוצה ברורה ואם ההבנה שלי מגיעה עד אל שורשי הרצון שחושפת את הסיבה לו בשאלה  –  מדוע אני רוצה את זה, וגם את הדרך והאמצעים להשיג כל זאת  –

לִבִּי בְמִזְרָח וְאָנֹכִי בְּסוֹף מַעֲרָב /אֵיךְ
אֶטְעֲמָה אֵת אֲשֶׁר אֹכַל וְאֵיךְ יֶעֱרָב
אֵיכָה אֲשַׁלֵּם נְדָרַי וֶאֱסָרַי, בְּעוֹד / צִיּוֹן בְּחֶבֶל אֱדוֹם וַאֲנִי בְּכֶבֶל עֲרָב
יֵקַל בְּעֵינַי עֲזֹב כָּל טוּב סְפָרַד, כְּמוֹ / יֵקַר בְּעֵינַי רְאוֹת עַפְרוֹת דְּבִיר נֶחֱרָב.
Arno Breker -"The Calling" (1941

3. למה לא השגתי את זה עד היום?
למה הרצון שלי לא התממש עדיין בחיי?
למה האמצעים לא שימשו אותי למימוש הרצון שלי?
למה לבי במזרח ואני בקצה מערב, ולמה הרגליים שלי לא נעות קדימה?

ההתמכרות לנוחיות

השאלה השלישית מפנה אל תחושת הביטחון שלך. תחושת הביטחון חשובה מאוד לאנשים רבים, לעיתים עד כדי כך שהבחירה שלך מוכרעת על-ידי תחושה זו בלבד. הרצון מובלט אבל לא הוא זה שקובע. למעשה תחושת הביטחון מכריעה את דרכך. ליתר דיוק, ישנו גבול שמעבר לו אני לא מרגיש בטוח, ולכן אני בוחר שלא לעבור אותו. זה המקום שאני ממליץ לך להתחזק בו, ואפילו לקבל סיוע.
לעתים עולה בנו אשליה שיש ביטחון, והמצב הנתון הוא לבדו מקנה לנו את תחושת הביטחון. יש והמצב הנתון באמת מקנה לנו תחושת ביטחון –כשהמצב מתארגן לטובתנו ומקנה לנו באמת תחושת ביטחון הוא כמזל טוב שנפל בחיקנו.  מקיאוולי היה ראשון לזהות את חשיבותו וקרא לו "פורטונה" – כוחו של גורל, או מזל. יחד עם זאת המצב הבטוח מוכר עד כדי כך שאין הוא שעולה לדיון ולא עליו נשאלת השאלה הראשונה מתוך השלוש: "האם אני באמת רוצה במצב הקיים"?
השאלה הראשונה פונה אל הרצון – מה אני רוצה – אבל השאלה השלישית משנה הכול ושואלת אותך לגבי הרצון – מה אני רוצה באמת? האם הרצון הזה מופנה אל הפנטזיה או אל המציאותהאם הרצון רואה את המצב הקיים כפי שהוא – האם המצב הזה שבו אני חוזר על עצמי שוב ושוב ולא יוצר שינוי הוא באמת מה שאני רוצה?

כמה אני רוצה במצב הזה מ 0 – 10?

למה אני רוצה את המצב הזה?

מה המצב הזה משרת עבורי?

בתשובות לשאלות אלו, יש לפרט ולהתייחס גם לתחושות נעימות, ולדרג אותן. לדוגמה: "אני מרגיש רגוע. כמה אני רגוע מ0 עד 10?"
האם התחושות הנעימות במצב הזה – הן באמת נעימות, או שלעתים הן נעימות ולעתים מתסכלות? יש ורק בחלקן הן נעימות, ובחלקן הן מייאשות, מבזות ונקשרות בהעצמת חוסר הביטחון שלי.

המצב המכונה "נוחות" הוא מושג שקרי – נוקשה, שנדרש להתגמשות.
חשוב לדעת – מצב זה ממכר ויש לו בהחלט היבט ביולוגי – רוצה לדעת עליו הכול?  – אני כותב  לך את הכול בהמשך. המצב הזה, כאמור לעיל, נוקשה. השיטה שמביאה להתגמשות מכונה "עבודה" – אני מזמין אותך לעיין בה ואחר כך נמשיך עם שיטת שלוש השאלות בגובה העיניים.

"העבודה"
העבודה מכונה גם שיטת ארבע השאלות של ביירון קייטי (Byron Kathleen Mitchell). תפקידה הרחבת הראיה של האדם הסובל. שיטה שכאמור לעיל, מגמישה אותך ומאוד יעילה לנפש שהתכווצה. בעיה נפשית היא לפעמים אחת מהדרכים שבהן הנפש שלנו משתמשת בה כדי להגן על עצמה – בפשטות היא מתכווצת. טיפול נפשי ללא תרופות – הוא חלק משיטת ה"עבודה" חרדות, פחדים וייאוש – הם תסמינים שיש להם פתרון טבעי, מדויק ומהיר.

רוצה לדעת הכול על נפש מתכווצת, בעיה נפשית, על הסיבות להתכווצות הנפש ועל דרכי הטיפול בה – במאמר שהקישור הזה מוביל אותך אליו ימצאו לך כל התשובות לשאלות המסקרנות – להקליק כאן.

"בני אדם אינם מגיבים למציאות כפי שהיא, אלא כפי שהם תופסים אותה" אמר אפיקטטוס (Epictetus) מחכמי רומא הקדומה ומי שהבין בנפש האדם. מימי רומא הקדומה ועד ימנו, התפיסה לריפוי כאב נפשי מבוססת בעיקר על הפסיכולוגיה היוונית העתיקה. זו גורסת בפשטות שזיהוי נכון ומדויק של המציאות מפחית את כאבי הנפש.

למזלנו הרב, ביירון שבה להשתמש ברעיון עתיק זה כלפי המציאות המכאיבה. לשם כך היא שואלת ארבע שאלות והן מסייעות לה להתבונן במציאות והמשגתה.
שפינוזה כינה דרך התבוננות כזאת המשגה בהירה או המשגה צלולה בספרו ״על תיקון השכל״ וכך כינתה זאת גם ביירון בספרה "העבודה".

היא טוענת שהשיטה שייסדה הוציאה אותה מתקופה ארוכה של דיכאון והתמכרויות. "החל משנות השלושים לחיי" מספרת קייטי "חוותי דיכאונות עמוקים בנוסף להתמכרויות לאלכוהול ואכילה בלתי נשלטת." בעזרת 4 השאלות שביססה היא הצליחה, לדבריה, לצאת מהגיהינום הזה.
תרצו לדעת עוד על הבנתנו את הנפש ועל תולדות הפסיכותרפיה? במאמר זה תוכלו למצוא מענה לסקרנותכם על תולדותיה של הידיעה שלנו בנושא זה – בבקשה להקליק כאן

השאלות שיכולות לשנות חיי אדם.

קייטי ביירון טוענת שהשיטה שייסדה הוציאה אותה מתקופה ארוכה של דיכאון והתמכרויות. "החל משנות השלושים לחיי" מספרת קייטי "חוותי דיכאונות עמוקים בנוסף להתמכרויות לאלכוהול ואכילה בלתי נשלטת." בעזרת 4 השאלות שביססה היא הצליחה, לדבריה, לצאת מהגיהינום הזה.

ארנו ברקר Arno Breker – Readiness 1939

 שינוי חייך מקצה לקצה על ידי שינוי ההמשגה

השאלה הראשונה של ביירון מבררת האם התפיסה שלה את המציאות נכונה, ואם ההמשגה שלה נכונה ותואמת למציאות. ביירון שואלת כאן האם השם שבו היא מכנה את התופעה מדויק או שהוא מוליך אותה שולל.

נרחיב על נושא ההמשגה:
חשוב לקרוא לחיובי שקיים בחיינו – "טוב".
אם הוא טוב, קראו לו טוב!                            

אלו ששוגים בהמשגה הבהירה, ומכנים את הטוב כשלעצמו במושגים שליליים – מפספסים הזדמנויות בחיים, ומחלישים את כוחות נפשם.
כשאנו מכנים טוב כך:
שינוי מפחיד,
אתגר קשה,
אהבה משעבדת,
עבודה קשה,
אנו יוצרים המשגה מטעה, שגויה ולא נכונה! המשגה מטעה היא המשגה מחלישה!
על משפטי ההחלשה כתבתי מאמר שלם – זהו נושא מאוד חשוב למי שרוצה לצאת לדרך שצריך בשבילה כוחות נפשיים, מאמץ קבוע וגם יכולת להתמיד. מעניין אותך לשמוע עוד על משפטי ההחלשה ועל היכולות לצאת מהמצב בו מבזבזים את אנרגיית החיים שלך ועוד על הפחתת כוחותיך ולהצליח – אשמח להפנות אותך למאמרי בנושא זה:
"למה אני לא מצליח להתמיד – והסוכר"
להקליק כאן.

"האידיוט" מאת דוסטוייבסקי. תפיסת המציאות השגויה של שלושת גיבוריו מובילה אותם לגורל מר. החמצה כואבת, כישלון ואף מוות טרגי. כיצד טועים הגיבורים בהמשגת המציאות? איך ניתן למנוע את תחושת ההחמצה בחיינו? לקריאה מעמיקה על ההמשגה המטעה ברומן הקליקו כאן. בצילום: דיוקנו של דוסטויבסקי מאת וסילי פרוב, 1872

המשגה שגויה, כגון "מזון בריא לא טעים" מטעה אותך – האדם חיי את חייו על-פי ההמשגות, ואם הן המשגות שקריות הן לא מאפשרות לך לחיות על-פי הנתונים שבמציאות עצמה.
לטוב יש לקרא טוב ורק טוב, ולרע רע. כמו שלגנב גנב ולאדם נצלן נצלן. יש שמכנים את הגנב מאהב ואת הנצלן תומך – ואת הקמצן עשיר, גם חייהם נראים כחיי צלליות. טוב שמומשג נכון – כ"טוב" – יטיב ויסייע להתנהלותנו.
ההמשגה הנכונה והבהירה מאפשרת לך להעריך נכון את גודל האתגר שלפניך – להתארגן נוכחותו במשאבים נכונים ובכוחות נפש הולמים! המשגה נכונה מאפשרת לך להצליח – היא מונעת תסכול, מסלקת הפחתת ערך, פחדים, חששות, ונטייה לכישלון. היא מאפשרת לך לפתח כשורי חיים נוכח אתגרי המציאות.
יש לדעת: פיתוחם של כישורי חיים – נותנים את המשמעות העמוקה ביותר לחייך.

השאלות שיכולות לשנות חיי אדם

השאלה הראשונה של ביירון מבררת אם התפיסה שלה את המציאות נכונה ואם ההמשגה שלה באמת נכונה. האם הזיהוי של המציאות יוצר המשגה נכונה, מדויקת, מדויקת בחלקה, או שגויה. כשאלתה הראשונה – האם הזיהוי אמתי:

1. האם זאת האמת?
בשאלה הראשונה ביירון מבררת את החוויה ושואלת האם מה שהיא מרגישה מבוסס על אירוע אמתי, על משהו שבאמת קרה במציאות.
האדם שהיא סובלת ממנו, או שעליו היא מתלוננת – האם הוא באמת מתעמר בה?
האם הנוחות שבמחיצתו או אי הנוחות במחיצתו, או האם במחיצתו ועולה בי התחושה של מי שלא נאהב על-ידו, האם הוא באמת לא אוהב אותי?
השאלה השנייה מבהירה את נכונות ההמשגה ואת מדויקותה ומדרגת אותה מ 0 – 10.
2. האם הידיעה יכולה להיות וודאית – שזאת האמת ורק האמת, ושהאדם הזה (ולפעמים המצב הזה) כל כולו מתעמר בך או שכל כולו מתאכזר אליך? או שלפעמים הוא קצת מתעמר בך אך עדיין אוהב אותך, ולפעמים איננו אוהב אותך כלל וכלל?
לאחר ברור מרחב התופעה ודירוגן עוברת ביירון אליך. אל החוויה הפנימית שלנו, ושואלת אם ההתנהגות ההיא שהובהרה ב 1 וב – 2 היא שיוצרת את החוויה הלא נעימה או את החוויה הכואבת. קייטי מבקשת לברר את תחושותיך וגם כאן במדרג עוצמות מ 0 – 10.

3. איזו תגובה מעלה בי המחשבה הזאת ?
האם המחשבה "האדם הזה כל כולו לא אוהב אותי" גוררת אותי לדיכאון, לאלימות, לאכילת יתר.
ביירון מבררת כאן האם במפגש עם האדם ההוא, בזמן שאני חווה שהוא לא אוהב אותי, הביקורת מנהלת אותי ? הביקורת תוקפת אותו ? מכאיבה לו ? מתעלם/ת ממנו ? אולי הביקורת נחמדה אליו ? מרצה אותו ?
מה ההרגשה והתגובה שלי על קיומו בחיי.
השאלה הרביעית של קייטי מפתיעה. היא שואלת ב 4. אם אני יכול לחיות בלי התופעה ההיא בחיי.

4. "מי אני או מה אהיה בלי המחשבה הזאת" ?
קייטי עוצמת את העיניים – ממתינה רגע ושאלת את השאלה הזו. איך היא תחייה בלי העדר האהבה הזו כלפיה ? האם אפשר שאוותר על העדר האהבה הזו? האם באמת וויתור שלי על חווית ההתעמרות והאכזריות או על חוויית ה"הוא לא אוהב אותי״ אפשרי?
העבודה של קייטי ממשיכה הלאה לשלב השני בו שאלות נוספות לארבע הראשונות. היא מבקשת בשלב השני להפוך את המשפט הראשון (1.) כך שהנושא יהיה אני והנשוא אתה:
"אני לא אוהבת אותו" ומרגע זה היא שבה ושואלת 4 שאלות שנושאן נכרך בהיפוך זה – ובשיטה שהכרנו בשלב הראשון. אני באמת לא אוהב אותו או אני לא אוהב אותו במקרים מסוימים והם …, בשלב ההיפוך יתכן וייווצר משפט אחר: "אני לא אוהב/ת את עצמי, כי אני לא סובל את בת זוגי וממשיך לחיות איתה."
העבודה תמשיך והשאלות על מרחב הנוחות המתסכל והמשפיל שהגעתי אליו יהדהדו נוכח תקיעותי. בהדרגה ההמשגה נוחות בהקשר זה תיחשף כלא מדויקת שהרי הנוחות מומשג כאן כך בשל היותה מצב ממכר ובעיקר בשל מרחק והעדר שאלות שמאפשרות לך להתקרב ולראות או להכיר אותה הכרות אמתית. מכל מקום מצבי "נוחות" מונעים ממך להתאמץ ולכן הם גם  מרדימים אותך.

ארנו ברקר – אפולו

מצבי חיים מאתגרים קוראים למאמץ. העדרו יוצר מצבים של אי-נוחות ובדרך כלל הם משפילים אותך בעיני עצמך, והופכים אותך לסמרטוט בעיני עצמך. כשאדם חש כסמרטוט, לא יתפתחו בו כישורי החיים. כל עוד אנו נאחזים במצבי תקיעות ומכנים אותם מרחב נוחות, עמדת היציאה מהם אל מימוש הרצון האמתי הופכת לעמדת המתנה.
עמדה זו של המתנה מעורבת בציפייה לבאות ומעוררת את הורמון הדופמין במוחנו. והוא נחווה כתענוג. על נושא זה כתבתי במאמר "אני מתרגש אבל כלום לא יוצא מזה – מה עושים?" אם תרצה להעמיק את ידיעותיך בנושא זה – אני מזמין אותך להקליק כאן -.
ומכאן, לדוגמה מעשית.
שלוש השאלות יכולות להישאל על נושאים שונים כגון: תחביבים, קרירה, בריאות, מעבר למזון בריא עקב מחלה, החלפת מקום עבודה, הפחתת משקל או הימנעות מאלכוהול, חופשות או על זוגיות:
1. אני רוצה זוגיות. אני יודע שאני רוצה זוגיות. בוודאות אני רוצה זוגיות.
2. לקחתי עשרה קורסים ואני מומחה ביצירת זוגיות.
3. אז למה אני חיי לבד וללא זוגיות? למה באמת אני חי ללא זוגיות שאני מאוד רוצה בה ויודע איך להגיע אליה?
מסקרן אותך לדעת עוד על זוגיות – חשוב לדעת: גם בנושא זה לגוף יש חלק חשוב ומרתק. המוח בעל השפעה גם כאן – אני מזמין אותך לקרוא את מאמרי בנושא חשוב זה – ולהקליק כאן.

Jean-Léon Gérôme (French, Vesoul 1824–1904 Paris) Pygmalion and Galatea

נעבור להשפעות ההיתקעות הממכרת על גופנו.

הבטחת השווא הממכרת – הדופמין

תחושת הביטחון שנוצרת במצב המתנה, בו מעורבת ציפייה לבאות או תקווה, היא מאוד מסוכנת. היא מעוררת את הגוף לפעול נגד הרצון שלך.
חשוב לדעת – הורמון הדופמין נוצר במוחנו במצבי ציפייה ותקווה – והוא ממכר כי הוא נעים.
האסון מועיל במצבי התמכרות לדופמין!
האסון תמיד רע אבל יש ואסון לבדו, הורס את מצב הדופמין הממכר ומונע ממך לקום ולצעוד קדימה. הנוחות נשברת בקטסטרופה ומוציאה אותך מתרדמת הדופמין שלך. ומי יסייע לך בהעדרה של קטסטרופה?
מרגיש תקוע!, התשוקה בוערת בך, התרגשות עצומה שתניע אותך לפעול ולצאת ממצב הציפייה האין סופית שלך למימוש הרצון שלך. התשוקה הבוערת נדירה מאוד. אם נולדה בך תשוקה כזו כדאי להסתייע בה, לקום ולצעוד קדימה ולמעלה!
אז למה התקיעות הזו ממשיכה לנהל ואולי אפילו לענג אותך?
גם אש בוערת בעצמות זקוקה למי שיכול להזין אותה. לרקדן משמשת המוזיקה מערכת הזנה, רעייה אוהבת מגבה משמשת מערכת הזנה למצליחני העולם וזו גם הסיבה העמוקה שבגללה הם נשארים נאמנים לה ולא לדופמין.

ומי יעזור לך להתגבר על ההתמכרות לדופמין שהמוח שלך משפריץ בכל פעם שהתקווה מציפה אותך?

אני מזמין אותך ליצור קשר בטופס כאן למטה,

אשמח לשמוע ממך – ירון מרגולין

אשמח להשיב לכל שאלה

לטופס פנייה ישירה אל ירון מרגולין – נא להקליק – כאן  

    שמי Name:


    טלפון phone:


    דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


    איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


    אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


    למה לא השגתי את זה עד היום?

    הדמימה של התקיעות משתקפת בגוף – קל לזהותה בגלל שהיא בולטת מיד למי שיודע לקרוא אותה – היא מופיעה בעיניים דומעות ושורפות, בעיניים מתנפחות, וכן בדלקת בעפעפיים ובכאבי גב שמוקרנים אל הזרועות.

    הדמימה מופיעה גם בציפורניים ובציפורניים שבורות, בציפורניים מתפוצצות ובכסיסת ציפורניים (אוניכופגיה כרונית chronic onychophagia) שער דליל או בנשירת יתר של שער ובהתקרחות – משקפות אדם שחושש להגשים את עצמו. היא שמשקפת את השאלה השלישית – שמִתְעַכֶּבֶת ומתבוננת על תחושת הביטחון שלך – רוצה להעמיק את ידיעותיך בנושא זה – להקליק כאן

    למה אני מאבד ריכוז? שוב פרשתי משיעורי הבית לפני הזמן – למה זה קורה לי?
    – השעון מראה על 11:00 והתחושה שנגמרו לי הכוחות! חשוב לדעת – כדי להבטיח לך תוצאות חיוביות והצלחה במשימה שלך, הכרחי לקחת בחשבון, שהחוויה ההדוניסטית תמיד מנצחת אותך כשהמוח שלך עייף. יש לדעת שכבר משלב ההתארגנות הראשונה שלך, שישנן חמש נקודות תורפה קבועות, טבעיות ואפילו ביולוגיות שעשויות להופיע ולהשפיע על מהלך הדרך ולמנוע ממך להגיע להישג הרצוי לך.
    המאמר הזה נועד במיוחד כדי לחשוף אחד לאחד את כל הדברים האלו בפניך.
    רבים מתלוננים על חוסר ריכוז, על כשל בהתמדה – על עייפות ותאווה לסוכר – מה ידוע לך על הסוכר?
    האם הסוכר משפיע על כושר ההתמדה?
    האם לסוכר השפעה על כאבי ברכיים?
    כואב לך בבית השחי,
    כואב לך בברך הימנית
    כואב לך במפרק הירך – אולי בכל זאת מדובר בדמימה שקשורה בתבלין הסוכר?
    במאמר זה אני חושף בפניך את כל הסודות על הקשר בין הסוכר והנפש שלך – רוצה לדעת עוד על כשרים שבנפש שלך – ככוח ההתמדה והסוכר – אני מזמין אותך להקליק על המאמר ולגלות הכול – כאן

    ירון מרגולין

    21/12/2014

    לטופס פנייה ישירה אל ירון מרגולין – נא להקליק – כאן  

    Recent Articles

    Of sexual desire and the wish for intimacy and the two different languages ​​in which they materialise:

    Six degrees of guilt

    Kidney Failure Taming the Rogue Kidneys Vital Information

    נשארו לך שאלות 

    אשמח להשיב על כל שאלה 

    לטופס פנייה ישירה אל ירון מרגולין – נא להקליק – כאן  

    בבקשה לא להתקשר משום שזה פשוט לא מאפשר לי לעבוד – אנא השתמשו באמצעים שלפניכם –


      שמי Name:


      טלפון phone:


      דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


      איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


      אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


      למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. ירון מרגולין הוא רקדן ומבית המחול שלו בירושלים פרצה התורה כאשר נחשפה שיטת המחול שלו כבעלת יכולת מדהימה, באמצע שנות ה – 80 לרפא סרטן. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COM ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך. מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

      מאמרים אחרונים

      Kidney Failure

      Taming the Rogue Kidneys

      Vital Information

      מבוא לפסיכותרפיה מכלולית והוליסטית

      הפסיכולוגיה הטיפולית וההוליסטית – תולדות הפסיכותרפיה

      מגילת רות האלמנה שיצאה ממרחב הנוחות

      יש פתרון כולל לבעיות הקשורות לדימוי עצמי, חוסר בטחון וערך עצמי נמוך – דופמין

      חרדה

      איך מורידים לחץ וחרדות באופן טבעי? התמודדות עם סטרס ולחץ נפשי

      טיפול נפשי ללא תרופות – חרדות, פחדים וייאוש – תסמינים שיש להם פתרון טבעי, מדויק ומהיר

      למה אני לא מצליח להתמיד – והסוכר

      גמישות היא מצב נפשי – אתגר בזרימה ושינוי –  אני מבקש להתגמש

      חזרה לבסיס – עקרונות צירופי המזון

      על ההזנחה –

      ניתוק רגשי – על הקורוציונה

      די לכאב

      ראיית המעמקים – כניסה לטרקלין או על החיים האמתיים.

      התודעה השלילית

      ביקורת מבזה

      איך לצאת ממצבי תקיעות בחיים – שיטת שלוש השאלות בגובה העיניים

      נמאס לי מהחיים מה עושים

      על היכולת להשתקם, לקום מאבק הדרך ומכאב הפרידה

      מסלול ההתפתחות הנורמטיבי בחיי אדם ודמימותיו בטבלה – סדרת מאמרים.

      שלושת המיצים

      לחלק הראשון הבצל והפלפלים

      לחלק השני – החסה

      לחלק השלישי – תפוח אדמה והבוטיראט

      לחלק הרביעי – הכוסמת המופלאה

      לחלק החמישי – נבטי הברוקולי וחלבון הנעורים

      לחלק השישי – שיבולת השועל והבטא קלגן

      עשרת המזונות הבריאים ביותר לחולי כלייה. 1 

      טיפול טבעי ופשוט בכאבי ברכיים

      הערכות שונות במדידת אשלגן בפלזמה שוללות לפעמים שלא בצדק יתר אשלגן בה – היפרקלמיה פסאודו היפרקלמיה – Hyperkalemia

      מדד חדש לבריאותך – ביטול האסרוסקלרוזים

      אי ספיקת כליות – טיפול ללא תרופות

      אוראה – למה האוראה מוגברת ומופחת בדם Urea

      הקורטיזול וכאבים בבית החזה וביד שמאל

      להוריד קריאטינין, אוריאה ולהחלים ללא תרופות מאי ספיקת כליות

      וירוס הקורונה וגרון יבש

      -אי ספיקת כליות להחלים ללא תרופות – על הGFR ונזקי התרופות

      ההומוציסטאין – האויב הגדול של האנדותל ובריאות העורקים

      אי ספיקת כליות – אילוף הכליות הסוררות – כל מה שחשוב לדעת – חלק ג

      אריתרופויטין (EPO) Erythropoietin

      התרופות והרע – ויטמין D3

      על בדיקות הדם

      אנמיה למה חסר לי ברזל?

      רוצה להחלים מפגיעה במערכת העיכול ללא תרופות?

      להחלים בפשטות ממחלת ריאות חסימתית כרונית

      רוצה להחלים בצורה מלאה מסוכרת

      שחיקת סחוס, למה לסבול? – ללא ניתוח ללא תרופות – טיפול להחלמה

      עורקים גמישים – הסוד והדרך לזכייה בבריאות מחדש

      ההומוציסטאין – האויב הגדול של האנדותל ובריאות העורקים

      פרנצ'סקו מסינה Francesco Messina אלהים באדם שחיפש אחר היופי

      ויטמין השמש ויטמין D-

      התרופות והרע – ביוטין B7 ויטמין H

      רוצה להחלים מיתר לחץ דם?

      מזונות גבריים ובטן שטוחה

      שלושת המיצים

      על לחם חוקם של עסקים – מה באמת חשוב לדעת בכדי להצליח (פרק א')

      טיפול נפשי ללא תרופות – חרדות, פחדים וייאוש – תסמינים שיש להם פתרון טבעי, מדויק ומהיר

      חזרה לבסיס – עקרונות צירופי המזון

      על ההזנחה –

      ניתוק רגשי – על הקורוציונה

      די לכאב

      ראיית המעמקים – כניסה לטרקלין או על החיים האמתיים.

      התודעה השלילית

      ביקורת מבזה

      על לחם חוקם של העסקים

      למה אני לא מצליח להתמודד

      מגיע לי – העדר הכרה במאמץ של השועט קדימה, בהחלט יכול להוביל לכישלונה של קריירה מזהירה.

      סוכרת כלייתית (נפרופתיה סוכרתית) כן, אפשר להחלים".

      כאבי גב – פתרון טבעי, עדין ופשוט לבעיה שלך

      כאבי גב לא דורשים ניתוח – רק מגע יד עדינה

      טיפול טבעי ופשוט בכאבי ברכיים

      אי ספיקת כליות – צום חלבונים

      צום חי – הוא תרופה טבעית. אזהרה לקטונים (Lactones) –

      אי ספיקת כליות מתוקה: (נפרופתיה סוכרתית) אפשר לצאת בשלום מהצרה המסוכנת לסוכרתיים – צום חי

      אי ספיקת כליות – מתכונים לדיאטה מאוזנת – טעימה להשתגע.

      אילוף הכליות הסוררות – איך להחלים מאי ספיקת כליות להקליק כאן

      "אילוף הכליות הסוררות" תחילת פרק א

      ההמשך לפרק א' של "אילוף הכליות הסוררות"- כאן.

      פרק ב'

      פרק ג'

      נשלח ב כללי, תורת הדמימות

      כתיבת תגובה

      Or

      האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      *