אי ספיקת כליות – טיפול ללא תרופות

תרשים – חתך אורך של כלייה – כל כליה עטופה בקופסית (Capsula fibrosa renis), קליפתה של קופסית הכליה נוקשה, עשויה רקמת חיבור דקיקה, קשוחה ולא-אלסטית. היא עוטפת את הכליה ונמשכת אל אגן הכליה. מאגן הכליה יוצאת תעלת השתן. המעטה החיצוני נמשך וחובר אל השופכן. קופסית הכליה עטופה במעטפת של סיבים ורקמות שומן, ("השומן שמסביב לכליה", Capsula adiposa perirenalis)- שכבת שומן זו ממלאה גם את הסינוסים של הכליה ומשמשת גם כמילוי בין כלי הדם. במהלך רעב, שומן מנוצל בגוף – נושא שעולה בתזונה קטוגנית, אלא שהשומן הזה הוא רקמת השומן האחרונה בגוף שעוברת חילוף חומרים. מידע זה רומז על דרכי הריפוי, כי תפקיד השומן בהגנה על הגוף מפני חומציות וירידת מדד הPh. ירון מרגולין

המצב של אי ספיקת כליות כרונית מדאיג מאוד

הרפואה הממסדית רואה בו בדרך כלל פגיעה בתפקוד הכליות. שמתחילה באופן הדרגתי (הקריאטינין והאוראה בדם עולים וה- GFR יורד) עד לחוסר תפקוד מוחלט. הפגיעה הנה בלתי הפיכה לדעת הנפרולוגים, אך יש לה פתרון אחר. מניסיוני משך התקדמות אי ספיקת הכליות ( (Chronic Kidney Disease ,CKD) ) ניתן לעצירה בכל שלב ובשלבים הראשונים אפשר לרפא עם מזון כתרופה – ובעזרת סדרת "לחיצות ההחלמה" ללא מאמץ גדול. החלמתך היא נושא שתלוי בגורם לפגיעה הכלייתית, בסיבה שיצרה המחלה (CKD). במצב בו המטופל נענה לטיפול התוצאות כפי שאני נתקל בהן יום יום פשוט מרגשות. אני הצלחתי. בהמשך דיווחתי על הצלחתי להחלים ואנשים החלו להגיע לקליניקה שלי – והדברים שבו והוכיחו את עצמן – אפשר להחלים מאי ספיקת כליות כרונית.

למה יש להגיע לטיפול מהר ככל האפשר? – התשובה לכך במאמרי: רוצה להחלים מאי ספיקת כליות – יש להגיע לטיפול מחלים כליות מהר ככל האפשר

אני מזמין אותך לנסות את התהליך הזה.

כימיה בדם היא בדיקה של המרכיבים השונים בדם בהם הקריאטינין. הרופא יכול להמליץ על בדיקת כימיה בדם במסגרת המעקב השגרתי, בעקבות חשד לבעיה רפואית מסוימת או במסגרת מעקב אחר מחלה קיימת (סוכרת, מחלות כבד ומחלות כליתיות). קריאטינין הוא מדד מרכזי לאבחון אי ספיקת כליות, תוצר לוואי של חילוף החומרים ברקמת השריר. נוצר מקראטין – מולקולה שיש לה תפקיד חשוב בתהליך הייצור של האנרגיה בשריר. בשביל הגוף הקריאטינין הוא פסולת שמופרשת דרך הכליות. וכאשר הכליות מפסיקות לתפקד היטב – לסנן את הדם, ריכוז הקריאטינין בדם עולה. טווח הנורמה של הקריאטינין- בגברים: 0.67 עד 1.3 מיליגרם לדציליטר. בנשים: 0.51 עד 1.1 מיליגרם לדציליטר. המידע שמובא למעלה על הבדיקה שעבר הכותב מלמדת על החלמה היכולת של הכליות לסנן את הקריאטינין חזרה. הכליות יכולות להחלים – כליות יכולות להחלים רק ללא תרופות.

מגוון גורמים לאי ספיקת כליות

גורמים לאי ספיקת כליות כרונית מגוונים וכוללים: שימוש שגוי בתרופות כגון תרופות להפחתת כאבים, יתר לחץ דם, תרופות נגד צרבת, כולסטרול, קריאטינין גבוה ובצקותיתר לחץ דם משני, לחץ דופק, יתר קורטיזול, דלקות כליה, סוכרת, יתר לחץ דם, דימומים מדופן המעי, כליות פוליציסטיות (כליות עם ציסטות רבות במקום רקמת כליה בריאה) וכן אלרגיה למזון, יתר הומוציאסטין, עליה לא ברורה במדד האוראה (טווח הנורמה של האוראה 17- 43), ומחלות שנקשרות באבדן גמישות העורקים כגון מחלות קרדיו-וסקולאריות טרשת עורקים או אבדן הגמישות של מערכת התאים פיברובלסטים שגם עוטפים את צינורות הכליה, ויתר לחץ דם משני, שהוזכר בהתחלה לצד מחלות אוטו-אימוניות כגון לופוס, פגם במבנה הכליה הפוגע בשתי הכליות, אבני כליה הגורמות לזיהומים קשים עד לפגיעה בתפקוד בשתי הכליות, שימוש בתזונה רעלנית שמובילה לטרשת עורקים הפוגעת בכלי הדם בכליות, ירידה בתפקוד הפקת הורמון מסוג אריתרופויטין (EPO), תופעה שסופה מוות ותחילתה ביתר חלבונים במזון.

יתר אשלגן, זרחן וחלבון פוגעים בכליות אבל גם פחדים פוגעים, פעמים רבות, בתפקוד הכליות ויתר קורטיזול שמייוצר בגוף כדי להפחיתם – וכשהברכיים כואבות משתקפת פגיעת המינרלים והחלבונים האלו בהן, נושא שקל בשיטת "לחיצות ההחלמה" לאבחן וגם למנוע. הפחדים ויותר מכך החרדות הם בעיה נוספת שנקשרת בפגיעה בכליות – מדובר כאן בהורמוני הסטרס – הקורטיזול שנוצר מעל לכליה באדרנל שבציור למעלה, והוא לא לבד בממלכת הלחץ – נוראדרנלין, קרוי גם נוראפינפרין מופרש בעיקר בעת מצבי דחק או מאמץ (זו גם הסיבה שבגללה אני מבקש ממך לצעוד בנינוחות, כאשר המאמץ שלך עדין וגם לא מתמשך (פחות משעה) – אחד התסמינים הקשים בקרב הסובלים מאי ספיקת כליות נקשר בתסמיני יתר קורטיזול, עייפות, צרבת, הזעת יתר בלילה (בשינה) ופגיעה בדופן המעי, שמובילה לאנמיה – היא אחת הבעיות היותר קשות שממתינות לנו בדרכנו להחלמה ממצב בו ה- GFR קורס ויורד אל מתחת למדד ה-30. תסמין נוסף נקשר בדלדול שרירים – בקיצור הרבה עבודה לפנינו בעזרת לחיצות ההחלמה שמפחיתות באופן משמעותי את רמות הקורטיזול בגוף – ירון מרגולין
שלום ירון , מצרף לעיונך את הבדיקות האחרונות שביצעתי לפני יומיים. מה דעתך? כמובן שאני מאוד מרוצה לראות את השינויים לטובה בכל המדדים שתוקנו: קריאטינין, אוראה, גלוקוז GFR. תודה מקרב לב. רופאת המשפחה התקשרה אלי היום ונשארה פעורת פה וזה עודד אותי מאוד. הילדים עוד לא יודעים כי כולם עסוקים , נחכה לסוף שבוע למפגש המשפחתי… הגיע מחלים כליה הוואטסאפ.

בכל המקרים של כשל כלייתי, ישנה הצטברות של פסולת רעילה בגוף.

הכליות בגופנו ממלאות תפקידים חיוניים רבים: הן מסננות חומרי פסולת ממחזור הדם, מווסתות את חומציות הגוף ואת לחץ הדם, מפרישות הורמונים למחזור הדם וסופגות מחדש חומרים מזינים כמו גלוקוז. כשל בתפקודן פוגע בכל אלו. עיקר התסמינים מצביעים על הצטברות של רעלים, שמערערת על יכולת תפקודם של השרירים: הן השרירים החלקים שעוטפים את העורקים והן שרירי מערכת השלד שמתכווצים ונכנסים למצב של כיווץ שרירים כרוניים והן של מערכת התאים פיברובלסטים (האינטרסטיטיום – האבר החדש שנחשף ועליו אני מפרט להלן, וברשומה שמתחת לתצלום שלמטה) גם אלו עוטפים אבל את צינורות הכליה (והוזכרו למעלה). הראשונים מחבלים בזרימת נוזלי הגוף כולל נוזלי הדם, הלימפה והמזון במערכת העיכול והשניים מחבלים בלחצם על מערכת הניקוז, והעצבים מה שמביא מצד אחד לבצקות והרחבת זיהומים ודלקות ומצד שני משבש את העברת הפולסים החשמליים במערכת העצבים, בתשדורות מהמוח לפעולה מחלימה. האחרונים חונקים בשל העדר חמצן ומובילים את החולה למוות (על נושא זה פרסמתי במאמרי – כאן). תתכן עליה בלחץ הדם, הצטברות עודפי נוזלים בגוף ויצור לא מספיק של תאי דם אדומים, תתכן פגיעה במעי הדק, במערכת החיידקים הטובים שבמעי הגס מה שיחסל את מאגרי ויטמין B12 ויהרוס את ייצור הגלוטתיון. במצב זה יזדקק החולה לטיפול רציף של לחיצות ההחלמה, בכדי לסייע למערכת הניקוז לפנות מהגוף את הרעלים שמצטברים לצד שימוש נכון בתזונה שתאפשר ייצור תאי דם אדומים, הרחבת המערכת הפרוביוטית ופינוי דרך להעברה של אספקת אבני בניין ליצירת כדוריות דם חדשות במוח העצם.

ירון מרגולין – ייצור האריתרופויאטין מחייב תנאי ייצור תקינים. המרחב בין צינורות, גלומרוליות ונימים כבכל איברי ההולכה בגוף, כולל אלו שבתוך הכליה חייב להיות גמיש, נוזליו מאוזנים ובהחלט לא חומציים מכונה גם האינטרסטיטיום (Interstitium). האינטרסטיטיום נחשב אבר חדש שזה עתה נחשף. כאן נמצא תת-מרחב בין הדופן הקרומי והמרתף של תאי האפיתל (סוג של אנדותל) ושל נימי התזונה שמצופים באנדותל. מרחב זה חייב להיות נקי ממחמצנים (ומהומוציאסטין). נושא זה הוא יסודה של הרפואה החדשה שמחלימה את ייצור האריתתרופויטין ללא תרופות, מונעת אנמיה וקשיות עורקים. בנוסף ללחיצות ההחלמה אשר בלעדיהן אין אפשרות להצליח במשימה זו – החומצה הפולית היא אחד המסייעים הטובים להצלחת התהליך – ערכת ההתנגדות להומוציסטאין – שמחבל בתפקוד צנרת הניקוז וההזנה של הגוף של ירון מרגולין באה לסייע לתהליכים כאלו ולשמירה על צנרת גמישה ומתפקדת. ערכת הגמישות כוללת "לחיצות החלמה" ו- 340 מק"ג של חומצה פולית היא למעשה התצרוכת היומית הנדרשת למי שנוטל מיץ ירוק כל בקר על מנת לשמור על ניקיון הצנרת מנזקי ההומוציסטאין. (המטרה להגיע ל-1 מ"ג ליום של חומצה פולית, אך לא לעבור אותו). נוטלים על קיבה ריקה עם ויטמינים- B3 מכונה גם ניאצין במינון זעיר של 2-5 מ"ג לצד ויטמין B12 ומינון גבוה של ויטמין C.
אני כל כך אוהב לקבל הודעות ממחלימים שמתרגשים לראות שהכליות חוזרות לתפקד. אתם יודעים שזה ענק במיוחד נוכח העובדה שהנפרולוגים (רופאים שאמורים להחלים את הכליות) לא רואים דברים כאלה, דיאליזה, השתלה ומוות ובאמת שאין צורך בזה. אפשר להחלים מאי ספיקת כליות – אפשר. אני מזמין אותך להצטרף אל מסע ההחלמה –

הטיפול הנפרולוגי שכיח אבל הוא מדאיג כי לא רואים בו תוצאות

התחום הרפואי שעוסק בכשל תפקוד הכליות ובדרכי הטיפול בהם נקרא נפרולוגיה. אבחון של אי-ספיקת כליות כרונית נעשה על ידי בדיקה של רמות הקראטינין בדם. קראטינין הוא תוצר של פעילות השרירים שמיוצר בגוף ברמה קבועה. הטיפולים המוצעים כיום לאי ספיקת כליות כרונית במערכת הממוסדת מסתמכים רק על תרופות ותחליפי כליות: השתלת כליה או דיאליזה. תחליפי כליות מלמדים על כישון, חוסר אמון בתרופות והבנה שאין מה לעשות כדי להחלים את הנפגע מהמחלה. אבל, אפשר להפחית את הקריאטינין ללא תרופות. יתכן שזו אחת הסיבות לכך שאי-ספיקת הכליות בשיטה הממסדית הפכה למחלה קשה, סופנית שמסתיימת לרוב במוות טרם עת. אפשר להוריד את האוראה, את הקריאטינין וגם את האלבומין וה A1C ללא תרופות ואפשר להעלות את מדד הסינון, כפי שהוכחתי פעמים רבות – וללא תרופות.

למאמרי

על מנת לטפל היטב בבעיה שלך יש לאבחן את מקורה – ברוב המקרים התדרדרות הכליות נובעת כפי שאני מסביר כאן  מיתר לחץ דם משני, ונושא זה מחייב טיפול אחר לגמרי מטיפול במצב שמחלת הסוכרת היא שנמצאת ביסוד אי ספיקת הכליות. יחד עם זאת כפי שאני מסביר כאן – ברוב המקרים מקור המחלה בחמצון והרס המיטוכונדריה. במקרים בהם מופיעה תנגודת לאינסולין גבוהה ואין סוכר גבוה בדם, הפתרון אחר. על נושא זה אפשר ללמוד עוד במאמרי: תנגודת לאינסולין וקמח מפרי עץ החרוב. מקורות נוספים למחלה קיימים ומרחיבים את האתגר. אציין עוד רכיב בולט שהתזונה משפיעה עליו הוא כמובן יתר חומצה אורית – פרסמתי על נושא זה מספר מאמרים – אולי זה יעניין אותך גם המאמר: פורינים חוץ תאיים ותחזוקת הכליות, ונושא הנוגדנים העצמיים כנגד האנזים GAD מה שמכונה anti-GADכאן. שכיחה בישראל מחלת כליות שמקורה במערכת העיכול – על ההיבט של פגיעה זו אפשר ללמוד עוד. נושא הדיסביוס ופגיעה באיזון מערכת החיים שבמערכת העיכול על-ידי תרופות מסבכת את העניינים כי הדיסביוס מתנגש בפועל עם תרופות רבות כמו במקרה של מחלת כליות נפרופתיה אימונוגלובולין איי ועוד לא הזכרנו את מקור מחלת הכליות שמגיח מפגיעה במערכת העצבים – עוד על כך – כאן. ריבוי האפשרויות למקור המחלה דורש יצירתיות ויכולת הבנה מעמיקה גם מסביר את הכשל בריפוי, אם תרצו תשאלו על נושא זה במרפאה, או את הנפרולוג. כל נושא מחייב גישה אחרת להחלמה. השיטה שבה המורשה מפעיל מחשב ונותן בדיקות אוטומטיות שרושמות כדורים וירידה ב-GFR מרגיעה את רוב הפציינטים וכשנחשפת התוצאה המחרידה בזימון לדיאליזה – מסתבר שאצלי אין תור פנוי – ההרגשה איומה, אבל זה כלום לעומת מה שמחכה לך. מניסיוני רב השנים ההחלמה אפשרית ויכולה לסייע גם לך לצאת מבעיה מאוד מורכבת וקשה. ככל שהבדיקות יוקדמו ומצבך יובן – כך, קל לך להחלים מהמחלה.

 אבחון מוקדם למחלת הכליות יכול להציל חיי אדם

אוכלוסיית המעי הגס חיידקים טובים, דיסביוזיס ו"שומר הגנום" גן p53

… וכשהרופאים לא נתנו תקווה להשתקמות הכליות ולהורדת הקריאטינין, הגעתי אליך… ירון היקר, אני רוצה להודות לך תודה גדולה על הטיפולים וההנחיה שלך. תוך חודש מתחילת הטיפולים אצלך, הקריאטינין החל לרדת, האוראה ירדה לנורמה, והeGFR החל לעלות. מדהים! זה באמת אפשרי ולגמרי יש מה לעשות ואיך לשפר את המצב. כשהגעתי אליך, עם eGFR 27 ,קריאטינין 2.94 ואוראה 90, הייתה לי צריבה בשתן שלאף רופא שפניתי לא היה מענה על כך, והשינה שלי הייתה לא סדירה. הייתי קם הרבה לשירותים באמצע הלילה ולקח זמן עד שהייתי נרדם חזרה. וכשהרופאים לא נתנו תקווה להשתקמות הכליות ולהורדת הקריאטינין, הגעתי אליך. הייתי מודאג, עם הרבה ספקות אך עם הרבה תקווה ורצון אמיתי שזה יצליח. הצום חלבונים שנתת לא היה פשוט בהתחלה, אך בזכות אשתי שתמכה בי והצטרפה אלי לחוות את צום החלבונים שנתת, הצלחתי להיכנס לדיאטה הזו. בהדרגה התרגלתי , גיליתי שזה לא כזה נורא, שזה לגמרי אפשרי והתחלתי להרגיש יותר טוב עם כל שבוע של הצום. לאחר הטיפול הראשון אצלך, אמרתי לאשתי, אני מרגיש כאילו נולדתי מחדש. יום למחרת הטיפול הראשון אצלך, הופתעתי לגלות שהצריבה בשתן איננה, מה שלא קרה שנים. ישנתי רצוף, וכבר חודש מאז תחילת הטיפולים אצלך, אני ישן ברוב הימים שינה רציפה וככשקם נרדם יחסית מהר למה שהיה לפני הטיפולים אצלך. התחלתי לעשות גם הליכות כמעט כל ערב כ40 דקות. כיום, חודש אחרי שהתחלתי את הטיפולים אצלך וחודש וחצי מאז בדיקות הדם הקודמות, הeGFR עלה ל29, קריאטינין ירד ל2.75 ואוראה ירדה ל 42 ? אין מילים לתאר את גודל השמחה והתקווה שלנו כיום, לאחר קבלת תוצאות בדיקות הדם, חודש לאחר תחילת הצום חלבונים. אני מאמין שתוך חודש אני אוכל להוריד את רמות הקריאטינין ל2 ואולי אף להגיע לנורמה.? כוחה של טיפה החוצבת בסלע:)
אי ספיקת כליות – אילוף הכליות הסוררותמאמר היסוד והדרך החדשה להחלמה ממחלת הכליה – מאת ירון מרגולין

נשארו לך שאלות

אני מזמין אותך לגלוש אל מאמר היסוד "אילוף הכליות הסוררות" בו אני רושם הכול –

אשמח להשיב על כל שאלה 

 לטופס פנייה ישירה אל ירון מרגולין – נא להקליק – כאן  

למשרד "לחיצות ההחלמה" – yaron@yaronmargolin.com

או

    שמי Name:


    טלפון phone:


    דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


    איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


    אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


    להחלים מאי ספיקת כליות – בדקו את מדד הסינון – מופיע ברוב המקרים כ-GFR.

    למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. ירון מרגולין הוא רקדן ומבית המחול שלו בירושלים פרצה התורה כאשר נחשפה שיטת המחול שלו כבעלת יכולת מדהימה, באמצע שנות ה – 80 לרפא סרטן. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COM ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך. מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כא

    ההומוציסטאין – האויב הגדול של האנדותל ובריאות העורקים

    אי ספיקת כליות – אילוף הכליות הסוררות – כל מה שחשוב לדעת – חלק ג

    אריתרופויטין (EPO) Erythropoietin

    התרופות והרע – ויטמין D3

    על בדיקות הדם

    אנמיה למה חסר לי ברזל?

    רוצה להחלים מפגיעה במערכת העיכול ללא תרופות?

    להחלים בפשטות ממחלת ריאות חסימתית כרונית

    רוצה להחלים בצורה מלאה מסוכרת

    שחיקת סחוס, למה לסבול? – ללא ניתוח ללא תרופות – טיפול להחלמה

    עורקים גמישים – הסוד והדרך לזכייה בבריאות מחדש

    פרנצ'סקו מסינה Francesco Messina אלהים באדם שחיפש אחר היופי

    ויטמין השמש ויטמין D-

    תרופות הרגעה שמשאירות אותך רעב וחרד – ציפּרָלֵקס, פּרוֹזַק, פלואוקסטין

    התרופות והרע – ביוטין B7 ויטמין H

    רוצה להחלים מיתר לחץ דם?

    שלושת המיצים

    חזרה לבסיס – עקרונות צירופי המזון

    על ההזנחה –

    ניתוק רגשי – על הקורוציונה

    ראיית המעמקים – כניסה לטרקלין או על החיים האמתיים.

    התודעה השלילית

    ביקורת מבזה

    על לחם חוקם של העסקים

    למה אני לא מצליח להתמודד

    מגיע לי – העדר הכרה במאמץ של השועט קדימה, בהחלט יכול להוביל לכישלונה של קריירה מזהירה.

    סוכרת כלייתית (נפרופתיה סוכרתית) כן, אפשר להחלים".

    כאבי גב – פתרון טבעי, עדין ופשוט לבעיה שלך

    כאבי גב לא דורשים ניתוח – רק מגע יד עדינה

    טיפול טבעי ופשוט בכאבי ברכיים

    אי ספיקת כליות – צום חלבונים

    צום חי – הוא תרופה טבעית. אזהרה לקטונים (Lactones) –

    אי ספיקת כליות מתוקה: (נפרופתיה סוכרתית) אפשר לצאת בשלום מהצרה המסוכנת לסוכרתיים – צום חי

    אי ספיקת כליות – מתכונים לדיאטה מאוזנת – טעימה להשתגע.

    אילוף הכליות הסוררות – איך להחלים מאי ספיקת כליות להקליק כאן

    "אילוף הכליות הסוררות" תחילת פרק א

    ההמשך לפרק א' של "אילוף הכליות הסוררות"- כאן.

    פרק ב'

    פרק ג'

    נשלח ב כליות
    3 comments on “אי ספיקת כליות – טיפול ללא תרופות
    1. vorbelutr ioperbir הגיב:

      What’s Happening i am new to this, I stumbled upon this I have found It positively helpful and it has helped me out loads. I hope to contribute & help other users like its helped me. Good job.

    2. Playslot77 הגיב:

      Greetings! This is my first comment here so I just wanted to give a quick shout out and say I truly enjoy reading through your posts. Can you recommend any other blogs/websites/forums that deal with the same subjects? Thanks a lot!

    כתיבת תגובה

    Or

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    *