להוריד קריאטינין, אוריאה ולהחלים ללא תרופות מאי ספיקת כליות

אפשר להחלים מאי ספיקת כליות ללא תרופות – "לחיצות ההחלמה" (ירון מרגולין) ומזון כתרופה הם התשובה שלך – אם זה רצונך.

אפשר להחלים מאי ספיקת כליות ללא תרופות.

אי ספיקת כליות טיפול ללא תרופות  – למאמר הקצר, נא להקליק כאן

מכתב תודה – אני רוצה לכתוב לך באתר מכתב תודה מפורט על התהליך שעברתי. אוסיף ואציין שבזכותך הפסקתי לקחת את 6 הכדורים שלקחתי מדי יום במשך שנים ארוכות. ואני חולה לשעבר בסוכרת 2 מזה 15 שנה. הפסקתי לקחת גלוקומין ובבדיקות אלו הראו 90 סוכר ו- 5.3

זכיתי בסגולה מיוחדת – להחלים כליות. מדובר במסע שלפעמים אני רואה בו קללה ולפעמים ברכה. הבקר זו ברכה.
ה-GFR, הוא מדד מוסתר בדרך כלל מהחולה, אך לא מהמחקרים. הוא, איך שלא תסתכלו על זה, מדד המוות או החיים.
כשה-GFR (מדד ניקוי הרעלים מהגוף שלך – 120-90, הוא טווח הבריא והנורמה) יורד מ-10 המוות דופק בדלת.
כאשר ה-GFR יורד מה-90 מלאך המוות פשוט מתחיל במסעו אליך.
המפגש עם אדם שה-GFR שלו ירד את ה-33 קשה. בדרך כלל החולים האלו מגיעים מבוהלים מלווים בבני משפחתם המפגש עם המצב, אתם אינו פשוט וכשהוא שב וחוזר על עצמו כמה פעמים ביום זה ממש קשה. לי זה קשה, בגלל הלב. אני לוקח ללב. ובכל זאת, גם הלב מתמלא כאשר בכל שבוע אני שב ורואה התקדמות ולעתים מקבל הודעות ברשת ההתכתבויות כמו אלו שבעמוד זה. באחד נעלם לחץ הדם, בשתיים סוכרת, במקרה זה (צילום מהמידע, בכתבה זו) נעלם תחילה הקצף בשתן, אבל כל זה ככל שזה רגיל ומעודד אותי  להמשיך, גם כשאני עייף, מולחץ, נוכח עשרות טלפונים ואסמסים, והנפרולוג אמר ככה או אחרת  – כן זה קשה.
הצד הקשה להשגה זה עליה במדד ה-GFR. תחום בו רפואת הממסד על הנפרולוגיה כשלה כישלון מוחץ וכמענה עלוב לכישלונה מצאה תרופת אימה תחליף כליה:  הדיאליזה או השתלה. כשה-GFR עומד על 90, בעזרת "לחיצות ההחלמה" ומזון כתרופה (ללא תרופות) נצחנו את המחלה, כשה-GFR, עומד על 50, כבמקרה זה בו התבשרתי הבקר באסמס המצורף, מיגרנו את מלאך המוות ונכנסנו אל מסלול ההחלמה.
תדמיינו את ההרגשה הזו.
אלו הרגעים בהם אני אומר ליורי, הבן שלי: "אני מאושר".

רוצה לדעת מה מדד ה-GFR שלך, הרופא מסרב לתת לך אותו מכל מני סיבות מוזרות – אפשר למדוד אותו לבד – כאן ימצאו לך כל הפרטים כיצד לעשות זאת בפחות מ-2 דקות – כאן.

היי ירון, הייתי בבדיקות אצל נפרולוג באסותא עם בדיקות דם שביצעתי מראש. הבדיקות הראו שיפורים ניכרים בתפקודי הכליות: האוראה 40 – במסגרת הנורמל. הקריאטנין 1.17 וה ג'י אפ. אר 49.
הגלוקוז 90 וה- Hba1c הוא 5.3 וזאת לסוכרתית 15 שנה, כמוני, שאינני לוקחת גלוקומין לסוכרת. גם שאר הבדיקות הראו תמונת דם טובה. מהפך קרה מאז הבדיקות שערכתי לפני 3 חודשים.
אני מודה לבורא עולם שפגשתי אותך לפני כחודשיים מודאגת מאוד, נתת לי דיאטה והתחלנו בלחיצות הבריאות שעשית לי. (לחיצות ההחלמה) התהליך כלל לא היה פשוט, עם קבלת ההסברים והעצות שלך, עשינו מהלימון לימונדה, התחלתי ליהנות מהתהליך והאוכל במתכונת החדשה, אף היה טעים. … ובהדרגה הפסקתי את כל 6 התרופות שלקחתי במשך שנים – ולקחתי בהמלצתך גם תוספי תזונה נחוצים ומעט צמחי מרפא. ירון היקר אתה שותף מלא להצלחתי ואני מצדיעה לך על כך, הייתה כל הזמן קשוב ואשריך.
הרופא נפרולוג באסותא היה המום מהתוצאות. שמחתי מאוד יחד עם משפחתי.
תודה שוב ירון

להלן עוד קטע מהתכתבותי עם המבקשת להודות לי באתר. ההתכתבות כהרגלי התבצעה ברשת הווטסאפ:

היי ירון, שאלה יש מצב שאכתוב לך באתר מכתב תודה מפורט על התהליך שעברתי אתך? רק תאמר לי איך עושים זאת?
אוסיף ואציין שבזכותך הפסקתי לקחת את 6 הכדורים שהרופא נתן לי ושלקחתי אותם מדי יום ובמשך שנים ארוכות, 15 שנים. ואני חולה לשעבר בסוכרת 2 וכבר הפסקתי לקחת גלוקומין ובבדיקות אלו שאני שולחת אליך ושהראו 90 סוכר ו5.3 שזה ממש טוב –

גיבורה של החיים, מה הנפרולוג אמר כשראה את בדיקות הדם החדשות שלך?
הנפרולוג היה מאוד נבוך והתחיל לבדוק ולעשות כל מיני סטטיסטיקות מבדיקות קודמות.
הנפרולוג היה המום ממש, ואמר לי תמשיכי באותו אורח חיים ואת גיבורה כל הכבוד, אני מופתע והמום. הנפרולוג הזה (מאסותא) הוא רופא אמריקאי דתי ומאוד אנושי ונחמד.

מכתבו של מטופל שהחלים עצמו בעזרת המאמר של ירון מרגולין באינטרנט – עלי להודות לך כיוון שהצלת אותי. התאשפזתי לפני שנה עם אי ספיקת כליות. מדדים באשפוז הגיעו לקראטינין 3.5 / gfr 19 המוגלובין מסוכרר 7.1 . אוראה 125. בעקבות ההנחניות שלך כיום אני על קראטנין 2.0 , אוראה 54 המוגלובין מסוכרר 5.2 , מדד הסינון השתפר ל 36. חומצות השתן בדם נעות בין 6-10 ופיתחתי גאוט. אני כיום במשקל יעד תקין מבחינת bmi , עברתי לתזונה להבראת הכליות אני צורך מעט פורינים. לאחרונה הוספתי אסטר סי 500 עם ביופלבנואידים, מורינגה מכונפת אורגנית ודובדבנים שחורים. אני מרבה בשתייה: תה ער ומים עם לימון. הבדיקות דם בעוד 3 חודשים.

אני כל כך אוהב לקבל הודעות ממחלימים שמתרגשים לראות שהכליות חוזרות לתפקד. אתם יודעים שזה ענק במיוחד נוכח העובדה שהנפרולוגים (רופאים שאמורים להחלים את הכליות) לא רואים דברים כאלה, דיאליזה, השתלה ומוות ובאמת שאין צורך בזה. אפשר להחלים מאי ספיקת כליות – אפשר. אני מזמין אותך להצטרף אל מסע ההחלמה –

רוצה לדעת עוד?

מאמרי הראשון "אילוף הכליות הסוררות" הוא מאמר יסוד, חדשני שמסביר הכול – אני מזמין אותך לקרא וללמוד על תהליכי החלמה ללא תרופות – ובהצלחה. אני כאן לכל שאלה. (יש לפנות באמצעות הכפתור האדום "כאן" שנמצא מעט למטה) –

אי ספיקת כליות טיפול ללא תרופות  – למאמר הקצר, נא להקליק כאן

"אילוף הכליות הסוררות" תחילת  פרק א
ההמשך לפרק א' של "אילוף הכליות הסוררות"- כאן.
פרק ב'
פרק ג'

אני מזמין אותך לאתר החדש שלי – לחיצות ההחלמה

לעמוד הפייסבוק של לחיצות ההחלמהכאן

נשארו לך שאלות

אני מזמין אותך לאתר החדש שלי – לחיצות ההחלמה.

ליצור איתי קשר בטופס כאן למטה,

אשמח לשמוע ממך – ירון מרגולין

אשמח להשיב לכל שאלה.

לטופס פנייה ישירה אל ירון מרגולין – נא להקליק – כאן

    שמי Name:


    טלפון phone:


    דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


    איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


    אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


    למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COM ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך). מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

    קישורים ל10 המאמרים על התרפות הטובות והרע:

    למאמר הראשון בסדרה על התרופות הטובות והרעלחץ דם – והתרופות המרוקנות – כאן
    למאמר השני בסדרה זו – B12 – והסיבוכים שאפשר למנועכאן
    למאמר השלישי בסדרה זו- על שיקום הגוף שלך והגלוטתיון – כאן
    למאמר הרביעי בסדרה זו – תיאמין – B1 – כאן
    למאמר החמישי בסדרה – על ביוטין B7 – כאן
    למאמר השישי בסדרה – פרוזק וקפהכאן
    למאמר השביעי בסדרה – אבץכאן
    למאמר השמיני בסדרה – האשלגן – חיסול האוצר – כאן.
    למאמר התשיעי בסדרה – הברזלכאן
    למאמר העשירי על הויטמין של השמש – ויטמין די – כאן.

    מאמרים נוספים:

    "אילוף הכליות הסוררות" פרק א
    ההמשך לפרק א' של "אילוף הכליות הסוררות"- כאן.
    פרק ב'
    פרק ג'

    אי ספיקת כליות טיפול ללא תרופות  – למאמר הקצר, נא להקליק כאן

    "אילוף הכליות הסוררות" תחילת פרק א
    ההמשך לפרק א' של "אילוף הכליות הסוררות"- כאן.
    פרק ב'
    פרק ג'

    אריתרופויאטין (EPO) Erythropoietinהכל על ההורמון שאי אפשר לנשום בלעדיו

    נשארו לך שאלות – כאן

    למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. ירון מרגולין הוא רקדן ומבית המחול שלו בירושלים פרצה התורה כאשר נחשפה שיטת המחול שלו כבעלת יכולת מדהימה, באמצע שנות ה – 80 לרפא סרטן. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COM ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך. מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

    נשלח ב כללי

    כתיבת תגובה

    Or

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    *