משחה צהובה – לכאבי שרירים – משחת הפלא להפחתת כאבים

.משחה צהובה – כורכום, מים, קמח חרדל ומעט שמן זית ירון מרגולין

עדיין לא מכירים את משחת הפלא – המשחה הצהובה בהכנה ביתית? – מתכון סודי – בסוף המאמר הזה – מדובר למעשה בתרופה מופלאה, טבעית לחלוטין שעוזרת למנוע נטילת כדורים מיותרת נגד כאבים. תכירו: משחה צהובה – היא יכולה להרגיע את כאבי השרירים ולמנוע ממך ליטול כדורים נגד כאבים. כדאי להשתמש בה עד שתגיעו לטיפול באחד ממוקדי "לחיצות ההחלמה" שאין שיטה טובה ממנה להפחתה וסילוק כאבים שמקורם בכיווץ שרירים כרוניים.

כדורים לשיכוך כאב תורמים להורדת סף רגישות הגוף לכאב  – כולם יודעים שהם מקלים את הכאב אצל אלו הסובלים ממנו. מה שלא רבים יודעים אלו הנזקים שכדורים אלו גורמים לאדם, אבל בטווח זמן ארוך והנזק נחשף רק יותר מאוחר ומחירו האמיתי מורגש בכל גודל משקלו. מתדון למשל (או האדולן) – הוא סם סינטטי ממשפחת האופיאטים שמעלה את רמת התרופה בדם וגורם לטשטוש מוגבר, אבל זה לא הכול. האדולן מאט את הנשימה – לספורטאי זה לא ממש עוזר, ולזקוקים למוחם – הוא מפריע למחשבה ו\בנוסף לכך הנזק כולל הפרעות תפקודיות: בהן עייפות, חולשה, סחרחורת והתעלפויות (ברדיקרדיה) ועוד לא הגענו להתמכרויות – תקראו על זה כאן. לכן כל הדיבורים על רופאים ורפואת הכדורים בכל הקשור בכדורים נגד כאבים, כלומר כדורים שנספגים דרך מערכת העיכול, ומחזור הדם שמוביל את החומרים משרי השיכוך לאזור בו אתם חשים כאב – מניסיוני – הם בחזקת מים קדושים ודברי נבואה שקריים. לגלולות נוגדות כאב יש, לעתים, גם אפקט נזקי אדיר. כמעט כל תרופה טומנת בחובה תופעות לוואי שעלולות להיות אף קטלניות. כמו כן קיימות תגובות בין תרופתיות העלולות להוות סכנה גם כן. אי לכך יש להתייעץ עם הרופא ולשתף אותו במגוון התרופות אותן המטופל נוטל וכן במינונים, אבל מניסיוני, הוא לא ממש ימנע ממך ליטול תרופה. אחרי הכל מה שמכונה כיום רופא אינו אלא, במקרים רבים, מוכרן תרופות בשוק. בנוסף חשוב לספר לרופא שלך על תוספי תזונה שלך, הגם שככל הידוע אין הרופאים עוברים הכשרה בתוספי מזון והבנתם בזה קטנה משל האינסטלטור שלך.

https://www.youtube.com/watch?v=v7EeZxDJDOo

רופאים בודדים יגלו לך שמשככי כאב ממשפחת מדכאי הדלקת, כמו נורופן, וולטרן, ארקוקסיה ואטופן ethopan עלולים לגרום לדימום בקיבה. מינונים גבוהים של אקמול (פרצטמול) עלולים לגרום לנזק בכבד ובכליות, ובמקרים נדירים אופטלגין עלול לגרום לדיכוי פעילות מוח-העצם. אל דאגה למצב הכליות שלך, מדובר באסון ממש. מחלת כליות נמדדת במדד שרוב הרופאים מסתירים אותו ממך מדד הסינון הפקעתי ה- GFR, וזאת כאשר מדובר במחלה סופנית שכל הלוקים בה מתים ממנה. פרט לאלו שזכו להימלט ממנה או אלו שהגיעו לטיפולי החלמה – עליהם רשמתי כאן.

שיקום שבר, נקע מזורז בעזרת המשחה הירוקה. המשחה הירוקה מכילה תמציות צמחים חשובות להחלמתך – השימוש בה מזרז ומשפר באופן מפתיע את החלמתך וכשמדובר בכבד המשחה ממש משקמת אותו.
משחה ירוקה היא חומר מופלא וזרז החלמה.
משחה ירוקה – קימות שתי נוסחאות למשחה הירוקה "שאוסיאנט" ו"פרסאוס". האחרונה עשויה מרקיחה של 15 תמציות החלמה שנאספו מצמחי מרפא ב-3 יבשות שונות ואליהן מצטרף חומר פלאי מכושף, שנגרס מסלעים שבקעו מקליפת כדור הארץ. גריסתו הופכת לאדמה עשירה במינרלים מסוג חוואר. בנוסף לאלו היא מכילה את שמן הקסם מזרעי הברוקולי ולעתים מהאצה האדומה שיש המכנים אותו סוד הנעורים ומלאך הנעורים כולל מגן מגן הנעורים – שמן זרעי ברוקולי, הוא, ככל הנראה הדבר הבא – השמן עצמו מיוצר על ידי כבישה קרה (כלומר בהפעלת לחץ על על הזרעים הזעירים) התוצאה תרכיז רב עוצמה המכיל  פי 180-100 יותר מנוגד החמצון האגדי סולפוראפן והאנזים הנדרש מירוזינז שממריצים את מגן הנעורים האגדי – החלבון Nrf2 מאשר בנבטי הברוקולי.  עוד על כך כאן במאמרי על נבטי הברוקולי – כאן. המשחה הירוקה מסייעת בסילוק של ציסטות, בצקות, אינפקציות, דלקות זיהומיות, ומוגלות קשות. היא מזינה את אזור הברך. אך לא מסלקת את הכיווץ הכרוני שנוצר בעת הפציעה או ההצפה הרגשית שנבלמה. הכיווץ הכרוני מופיע תחילה כהגנה על הגוף. האיום הוסר אך הכיווץ נותר על קנו וחוסם מעתה את מערכת הניקוז באזורו ומונע מפעולת ההזנה והבניה מחדש.

המשחה הירוקה – היא משחת העל והבסיס להחלמה. בכוחה לתקן קרעים בגיד, בשריר, סחוסים, למנוע ניתוח ואפילו להוריד צלקות, וכאב, אבל היא יקרה וקשה להשגה – כאן הוידאו על המשחה הירוקה ועל הדרך בה אני מכין אותה – כאן ולמטה.

המשחה הירוקה – היא משחת העל שבכוחה לתקן קרעים בגיד, בשריר, סחוסים, למנוע ניתוח ואפילו להוריד צלקות, אבל היא יקרה וקשה להשגה – הווידאו על המשחה הירוקה ועל הדרך בה אני מכין אותה וכיצד אני משתמש בה – נמצא כאן למעלה

למאמרי – עורקים גמישים – הסוד והדרך לזכייה בבריאות מחדש

משחה ירוקה להפחתת כאבי ברכיים ויותר מכך לסילוקם. משחה ירוקה היא חומר מופלא וזרז החלמה. למשחה הירוקה השפעת קסם. ביכולתה לחדור לעומק הברך ולסייע בסילוק של ציסטות, בצקות, אינפקציות, דלקות זיהומיות, ומוגלות קשות. היא מנקה מגופך זיהומים ומסלקת את עודפי המים. פעולה שמביאה להורדת הנפיחות של הברך ומקטינה את מכלול הסיבות הגורמות ללחץ פנימי ולכאבים.

אין לך משחה ירוקה יש לקחת כף מהחמר הירוק (לרכוש בבתי הטבע) מטפטפים עליו בצלוחית מעט טיפות שמן מגרגירי ברוקולי מוסיפים כף שמן זית, מעט מים עד להיווצרות עיסת חמר סמיכה, בדומה למשחה הצהובה שבצילום בראש העמוד, ומניחים מעל אזור הצלקת ומשאירים אותה שם לאורך כול הלילה. בבקר מגלים לעיתים קרובות פתיתי חמר ירוק יבש על המיטה – אפשר לסלקם עם שואב אבק קטן. עדיפה בהרבה המשחה הירוקה שמכילה בנוסף לכך עשרות תמציות צמחים בהן כוכב בית לחם ופאוניס (Peony). בעבר הרחוק נהגו המטפלים גם לשים משחה ירוקה (לא חמר ירוק) בשילוב לחיצות באזור שבין פי הטבעת ואבר המין – כיום כמעט שלא נמצא מטפל שיסכים לעשות זאת – עליך מוטלת המשימה.

אחת התמציות החזקות ביותר לשיכוך כאבים מקורה בפרח ה-Peony שמעטים יפים ממנו.
https://www.youtube.com/watch?v=xetH6crpu24

משחה צהובה

משחה צהובה (אקורה) בהעדר משחה ירוקה אפשר להשתמש גם בכורכום – תבלין זול, אם רוכשים בשוק כאבקה לפי משקל.  

משחה צהובה על רגלו של ספורטאי – כורכום, מעט קמח חרדל, מים ומעט שמן זית או שמן חרדל או גם וגם. יום לפני תחרות ארצית חדרו לרגל זו כאבים. הספורטאי הצעיר הגיע עם חשש שיפסיד בתחרות – הצעתי לו להכין משחה צהובה, כדי לחסוך עלויות של המשחה הירוקה היקרה. "אין לך צורך במשחה הירוקה", הסברתי לו והוספתי "הכאב שלך הוא כיווץ שרירים בלבד, תכין לך משחה צהובה וצא לדרך". למעלה המשחה שהכין, כאן רגלו – והינה המיסרון ששלח לי "הי ירון – זכיתי במקום 3 ! 😇"

משחה צהובה – הוספת מעט מים לכורכום, קמח חרדל (כתישת זרעי החרדל השחורים) ואפילו כפית שמן זית שהופכת את התבלין למשחה צהובה (אוקר). רצוי להוסיף כפית מהחמר הירוק (לא חובה) להניח משחת כורכום על האזורים הנכונים. היא יכולה לעשות לך פלאים– כדאי לחבוש מעל, אבל לא חובה. החשוב שתישאר שם כל הזמן עד חלוף הכאבים.

בהצלחה.

ערכת קו ההגנה הראשון של ירון מרגולין – קו ההגנה הראשון נחלש ומייצר מחלות ניווניות קשות שקשיות העורקים בבסיסן – תהליך ההחלמה מתחיל בהגמשת הצנרת מחדש – תהליך זה מתעצם בעזרת תמצית זרעי ענבים – (תוסף מזון רב עוצמה שעובר דרך מחסום הדם-מוח ומחזק את מערכת העצבים 200 מ"ג) במינון של 500 מ"ג לחולים שמדד גמישות עורקיהם דורש זאת ובמיוחד במצבי אנמיה שמקורה, כמעט תמיד מסיבה של אבדן גמישות צנרת העיכול – יש לקחת תוסף מגרעיני הענבים כל יום למשך 3 חדשים. יין אדום נטול סולפיד הוא תשובה מתאימה למקרה זה. תמצית זרעי ענבים יכולה לשנות את כל משק הברזל בגופם, ביחד עם תוסף קואנזים קיו- 10 (400 מ"ג) שישנה לו יכולת פלאית להפחית כולסטרול, להוריד לחץ דם ולשפר את תפקוד הכליות והריאות. תוסף קואנזים קיו-10 מסיס בשומן ופעיל בתוך התאים, נטילה של 400 מ"ג ליום למשך 4 חודשים (שימוש בכמוסות שמכילות ג'ל, מאפשרות לקחת מינון מופחת) – ויטמין C הוא ויטמין מסיס במים, מינון של 500 מ"ג יעיל לעבודתו בזרם הדם- ויטמין C פועל גם להעשרת ייצור הגלוטתיון בגוף (בו ידובר בסדרת מאמרי שנושאם התרופות הטובות והרע כאן). מינון מומלץ של ויטמין סי 3000 מ"ג – לחלק לאורך היום), חומצה אלפא ליפואית הוא התוסף מזון הכי יעיל בתוך התאים, מעטים יודעים שמדובר ביסוד לאומגה 3 שבעזרתו הגוף משלים את חסרי האומגה 3 הנדרשים לו. מומלץ ליטול ALA חומצה אלפא ליפואית במינון של 600 מ"ג שפעילה הן בזרם הדם והן בקרומי התאים – כי חומצה אלפא ליפואית מיוחדת בכך שהיא מסיסה גם במים וגם בשומן – לשלושה חודשים בלבד. וויטמין E מסיס בשומן, בטוח מאוד לשימוש, בעל השפעה גדולה על מערכת החיסון ונטילתו חשובה במיוחד בגיל המבוגר, אני ממליץ על מינון של 400 יב"ל ליום כאמור לעיל רק ל 3 חודשים לאחר מכן להפחית ל 3 פעמים בשבוע בלבד! ויטמין E יעיל בקרומי התאים – (מומלץ ליטול אותו רק כתוסף טבעי ומסוג די-אלפא-טורופרול), ויטמין E מסייע לתהליכי גמישות העורקים אבל יש לשקול אפילו יותר ממינון כמו למשל 500 – 800 יב"ל ליום (של ויטמין E). במקרי האנמיה היא אחת הצרות הגדולות בתהליכי החלמת הכליה (מופיעה בדרך-כלל יחד עם שלב היציאה מסכנת חיים בטיפולי ההחלמה אך עלולה לדרדר את המצב, אם לא תטופל נכון) טיפול בהחלמת הכליות הסוררות כולל התמודדות עם מצבי אנמיה ויש לשקול גם נטילה במינון של 3,200 יב"ל ליום.
יש לדעת שויטמין C וחומצה אלפא ליפואית יכולים למחזר ולהשיב לוויטמין E ולגלוטתיון את צורתם הפעילה ובכך להגביר את האפקט של ההחלמה והגמשת העורקים. בנוסף לכך אין הוכחה לטענה שויטמין C משפיע לרעה על אבנים בכליות! ד"ר פאולינג, זוכה פרס נובל, היא הראשון שנטל בעצמו בין 10 ל-18 גרם ויטמין C ליום במשך כמה עשורים,
המליץ על נטילת מנה יומית של כחמישה גרמים (5000 מ"ג) של ויטמין C למניעת מחלות לב, ועל נטילת כמות גדולה מזו לטיפול בהן, בנוסף לנטילת תוספים אחרים.  וויטמין C לא חומצי, לבליעה שבא ממקור "טבעי" (מאסרולה או מפקעות ורדים) יש להקפיד על נוכחות מאוזנת של מינרל אבץ (נבט חיטה, עדשים), מגנזיום (400-500 מ"ג ליום) ושל הקרואטנואידים (מגוון פרות וירקות) וסיבים תזונתיים – ההמלצה שלי ליטול כפית פסיליום 100% ליום כשמדובר ב95% הנפוץ בארץ יש ליטול כף בבקר וכף בערב. חומצה אלג'ית (Ellagic acid). משמשת לתיקון מערכת החיסון של דופן המעי ולניקוי אבר הכליות מכספית היא אחד הנזקים הגדולים ביותר לכליה. מינון 500 מ"ג. השימוש המוצע הוא ליטול 2 טבליות מחומצה אלג'ית פעמיים ביום. בנוסף לאגוז ברזיל אחד שמכיל סלניום גם הוא מטהר את הכליות מחומרים כימיים הרסניים. פיטוסטרולים הם מגן רב עוצמה הפועל על ולמען שלמות דופן העורקים, הכוסמת מכילה אותו, אבל יש להוסיפו פיטוסטרולים – 1000 מ"ג ליום. ההמלצה לצריכה עומדת על 1-3 גרם, פיטוסטרולים ליום, אלף מ"ג ליום הוא מינון טוב – ליטול עד שאפשר להשתחרר מעט ממנו. הוסיפו כפית אצה אדומה (מושרית) ליום ו- 4 כפות כוסמת מונבטת ליום – להחלמתכם. לסובלים מיתר לחץ דם כדאי להוסיף פיקנוגינול 400 מ"ג – קוורציטין – 500 מ"ג (נוגד חימצון בעל השפעה אנטי-דלקתית חזקה)
ברומליין 500 מ"ג (מדלל דם) – בדרך כלל אני דורש ליטול רק באישורי ירון (לאחר פגישה 3) שעה שאני בודק את תהליך הגמשת צנרת העורקים ותיקון האנדותל.
אזהרה – הגם שאלו בטוחים לשימוש וניתן בהחלט ליטול אותם לאורך כל החיים, לא כן התוספים הבאים: ברזל – הברזל מחמצן יש ליטול אותו רק כשהוא קשור לתרכובת אורגנית הכי טוב ליטול אותו מהתזונה, כ-20 – 30 מ"ג ביום, במשך לא יותר מ 3 חודשים ורק תוסף ברזל ביסגליצינאט. אין לקחת תוסף ברזל לחולי כליה ללא בדיקה חוזרת אצל הרופא יתר ברזל יכול להביא לאסון חימצוני! ויטמין A (אסור ליטול כתוסף ויטמין A), ניאצין B3, B2, יוד, סלניום (מותר רק עד מינון 400-500 מק"ג ליום, וויטמין D3 -2000 יב"ל פעמים ביום 2000 יב"ל בבקר ו 2000 יב"ל בערב. ישנה טענה שלויטמין D3 השפעה שלילית על אבנים בכליות ועל ספיגת ברזל משום שהוא מעלה את רמת הסידן בדם – מינון של 500-800 יב"ל של ויטמין D3 נחשב בטוח לחלוטין באסכולה זאת. השתמשו בעת הצורך בויטמינים והוסיפו מינרלים לתזונתכם הם מיטיבים עם העורקים מחזקים את קו ההגנה הראשון של הגוף גם אינם יקרים יש לצרוך כל אלו או אחד מהם אך ורק אם רופא שמכיר היטב את מצבכם הרפואי מאשר זאת!!! בצילום בצילום ירון מרגולין, פרוזדור רווי קריסטלים – עמק הלואר, צרפת. Yaron Margolin at the amazing LE CHÂTEAU DE BEAUVOIS.

מנת הבקר שלי (ירון מרגולין) שיבולת שועל מותססת עם חופן גרגרי שעורה ותפוחי עץ מותססים. למתכון – כאן

נשארו לך שאלות?
אשמח לשמוע ממך!

לטופס פנייה ישירה אל ירון מרגולין – נא להקליק – כאן  


    שמי Name:


    טלפון phone:


    דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


    איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


    אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


    למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. ירון מרגולין הוא רקדן ומבית המחול שלו בירושלים פרצה התורה כאשר נחשפה שיטת המחול שלו כבעלת יכולת מדהימה, באמצע שנות ה – 80 לרפא סרטן. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COM ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך. מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

    If you have any questions left –

    I'd be happy to answer any questions.

    For a direct application form to Yaron Margolin – please click here

    Recent Articles

    מאמרים אחרונים

    Kidney Failure

    Taming the Rogue Kidneys

    Vital Information

    מבוא לפסיכותרפיה מכלולית והוליסטית

    מגילת רות האלמנה שיצאה ממרחב הנוחות
    יש פתרון כולל לבעיות הקשורות לדימוי עצמי, חוסר בטחון וערך עצמי נמוך – דופמין
    חרדה

    איך מורידים לחץ וחרדות באופן טבעי? התמודדות עם סטרס ולחץ נפשי

    טיפול נפשי ללא תרופות – חרדות, פחדים וייאוש – תסמינים שיש להם פתרון טבעי, מדויק ומהיר

    למה אני לא מצליח להתמיד – והסוכר

    גמישות היא מצב נפשי – אתגר בזרימה ושינוי –  אני מבקש להתגמש

    חזרה לבסיס – עקרונות צירופי המזון

    על ההזנחה –

    ניתוק רגשי – על הקורוציונה

    די לכאב

    ראיית המעמקים – כניסה לטרקלין או על החיים האמתיים.

    התודעה השלילית

    ביקורת מבזה

    איך לצאת ממצבי תקיעות בחיים – שיטת שלוש השאלות בגובה העיניים

    נמאס לי מהחיים מה עושים
    על היכולת להשתקם, לקום מאבק הדרך ומכאב הפרידה

    ריגוש רעיוני או התקווה והדופמין – יחשפו בפניך כל הסודות שבהתמכרות שבהמתנה – ריגוש, המתנה, תקוה ודופמין – המאמר כאן.

    מסלול ההתפתחות הנורמטיבי בחיי אדם ודמימותיו בטבלה – סדרת מאמרים.

    שלושת המיצים

    לחלק הראשון הבצל והפלפלים

    לחלק השני – החסה

    לחלק השלישי – תפוח אדמה והבוטיראט

    לחלק הרביעי – הכוסמת המופלאה

    לחלק החמישי – נבטי הברוקולי וחלבון הנעורים

    לחלק השישי – שיבולת השועל והבטא קלגן

     לחלק השביעי – על האצות והפוקוקסנטין

    עשרת המזונות הבריאים ביותר לחולי כלייה. 1 

    טיפול טבעי ופשוט בכאבי ברכיים

    הערכות שונות במדידת אשלגן בפלזמה שוללות לפעמים שלא בצדק יתר אשלגן בה – היפרקלמיה פסאודו היפרקלמיה – Hyperkalemia

    מדד חדש לבריאותך – ביטול האסרוסקלרוזים

    אי ספיקת כליות – טיפול ללא תרופות

    אוראה – למה האוראה מוגברת ומופחת בדם Urea

    הקורטיזול וכאבים בבית החזה וביד שמאל

    להוריד קריאטינין, אוריאה ולהחלים ללא תרופות מאי ספיקת כליות

    וירוס הקורונה וגרון יבש

    -אי ספיקת כליות להחלים ללא תרופות – על הGFR ונזקי התרופות

    ההומוציסטאין – האויב הגדול של האנדותל ובריאות העורקים

    אי ספיקת כליות – אילוף הכליות הסוררות – כל מה שחשוב לדעת – חלק ג

    אריתרופויטין (EPO) Erythropoietin

    התרופות והרע – ויטמין D3

    על בדיקות הדם

    אנמיה למה חסר לי ברזל?

    רוצה להחלים מפגיעה במערכת העיכול ללא תרופות?

    להחלים בפשטות ממחלת ריאות חסימתית כרונית

    רוצה להחלים בצורה מלאה מסוכרת

    שחיקת סחוס, למה לסבול? – ללא ניתוח ללא תרופות – טיפול להחלמה

    עורקים גמישים – הסוד והדרך לזכייה בבריאות מחדש

    ההומוציסטאין – האויב הגדול של האנדותל ובריאות העורקים

    פרנצ'סקו מסינה Francesco Messina אלהים באדם שחיפש אחר היופי

    ויטמין השמש ויטמין D-

    התרופות והרע – ביוטין B7 ויטמין H

    רוצה להחלים מיתר לחץ דם?

    מזונות גבריים ובטן שטוחה

    שלושת המיצים

    על לחם חוקם של עסקים – מה באמת חשוב לדעת בכדי להצליח (פרק א')

    טיפול נפשי ללא תרופות – חרדות, פחדים וייאוש – תסמינים שיש להם פתרון טבעי, מדויק ומהיר

    חזרה לבסיס – עקרונות צירופי המזון

    על ההזנחה –

    ניתוק רגשי – על הקורוציונה

    די לכאב

    ראיית המעמקים – כניסה לטרקלין או על החיים האמתיים.

    התודעה השלילית

    ביקורת מבזה

    על לחם חוקם של העסקים

    למה אני לא מצליח להתמודד

    מגיע לי – העדר הכרה במאמץ של השועט קדימה, בהחלט יכול להוביל לכישלונה של קריירה מזהירה.

    סוכרת כלייתית (נפרופתיה סוכרתית) כן, אפשר להחלים".

    כאבי גב – פתרון טבעי, עדין ופשוט לבעיה שלך

    כאבי גב לא דורשים ניתוח – רק מגע יד עדינה

    טיפול טבעי ופשוט בכאבי ברכיים

    אי ספיקת כליות – צום חלבונים

    צום חי – הוא תרופה טבעית. אזהרה לקטונים (Lactones) –

    אי ספיקת כליות מתוקה: (נפרופתיה סוכרתית) אפשר לצאת בשלום מהצרה המסוכנת לסוכרתיים – צום חי

    אי ספיקת כליות – מתכונים לדיאטה מאוזנת – טעימה להשתגע.

    אילוף הכליות הסוררות – איך להחלים מאי ספיקת כליות להקליק כאן

    "אילוף הכליות הסוררות" תחילת פרק א

    ההמשך לפרק א' של "אילוף הכליות הסוררות"- כאן.

    פרק ב'

    פרק ג'

    נשלח ב כללי, מזון מחלים
    One comment on “משחה צהובה – לכאבי שרירים – משחת הפלא להפחתת כאבים
    1. Donetta Nakamoto הגיב:

      I have not checked in here for a while because I thought it was getting boring, but the last few posts are good quality so I guess I will add you back to my everyday bloglist. You deserve it my friend 🙂

    כתיבת תגובה

    Or

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    *