הגל החדש של בדיקות דם בהחלט רוצה לייעל את הביצועים הספורטיביים שלך, לשפר את הרווחה הכללית ולהרחיב או להאריך את תוחלת החיים גם לסייע להחלמתך ללא תרופות ממחלות כרוניות

אפשר מעתה לצאת למסע כושר חדש או לשפר מסע קיים, תפריט מזון כתרופה מדויק יכול להשלים את מצבך עם עצות תזונה ואורח חיים מותאמות אישית לאור כל בדיקה חדשה של מצבך כך אפשר להגיע לגרסה הטובה ביותר של בריאותך.

בדיקות אבחון הן תעשייה של 75 מיליארד דולר בשנה, אבל היא תעשייה שבאופן מסורתי שימשה לאבחון מחלות ומכירת תרופות. הרווחים עצומים. נראה שמצב זה משתנה, ובמהלך חמש השנים האחרונות, שוק הבדיקות משנה כיוון ומכוון לבריאות, לשינוי התפריט בכלל לא עוד מתן שרת לתעשייה האדירה של ממכר כדורים, יצירת כדורים ומערך אגרסיבי של שיווק. המצב הגיע לידי כך ששוק הבדיקות האלו התרחב כמעט פי עשרה, ל-131 מיליון דולר ב-2015, עם השלכות עצומות על ספורטאים, מחלימי כילייה ומבקשים להבין את מקור כאבם. גם אני מייעץ לפנות אל הבדיקות האלו. במדינות רבות, ניתן כבר להיכנס למרפאת סטריפ-קניון ולמדוד את רמות הגלובולין הקושר להורמון המין, הנחשב כאינדיקטור לאימון יתר. הומוציאסטין הנחשב אינדיקט לכאבים שמקורם ביתר חלבון בגוף, התפסיה של  המבחן האולטימטיבי (הַטּוֹב בְּיוֹתֵר בְּסוּגוֹ) InsideTracker מבוססת על ריכז נתונים שכוללים  20 סמנים ביולוגיים, או סימנים שמצביעים על בריאות ביולוגית, אלו מקבלים -20 תרשימי צבע שונים. הכלים האלה, יעניקו למטפל כמוני, לך את כל הנתונים הנדרשים באמת להבנת מצבך ולא מצב יכולתך לרכוש תרופות שרק ידרדרו את מצבך – לכאורה ועלולות אפילו למשל כמו במחלת כליות להביא להיכלא בשרותי הדיאליזה של תפיסה מיושנת זו. הצילום בצילום מסך מהמאמר: This InsideTracker Test Is The Ultimate Level-Up – כאן.

תאכל נקי , תישן טוב – תשפר את מצבך הגופני בהתאם למצבו האמיתי ואם דרושה לך תכנית החלמה עליך להכיר תחילה את מצבך כפי שהוא באמת ולא רק כפי שפקד ממסדי מפרש אותו. זה למעשה הסלוגן המוביל את החדשנות הזו.

במשך שנים, בדיקות דם עבדו אחרת לגמרי: אם רמות כולסטרול גבוהה, יתר לחץ דם או סוכר בדם הדאיגו אותך, או אפילו רמות נמוכות של ברזל, נדרשת לקבוע תור לרופא, פקיד הממסד הרפואי, אם המתנת לתור כזה שבועיים או שלושה, סימן שיש לך מזל לא קשור אם מדובר במחלה ממש קלה או קשה – אפשר להתנחם, אבל כל זאת רק בכדי לקבל הפניה לבדיקה שלמעשה ברוב המקרים ידעת מה דרוש לך בעצמך, למשל בדיקת דם לרמות כולסטרול, או גלוקוז. ואם ביקשת – GFR נאלצת ברוב המקרים לפנות לשרותי בלוג זה ולהשתמש במחשבון למדידה והערכת קצב הסינון הגלומרולרי (GFR) – כאן

מחשבון מדידה והערכת קצב הסינון הגלומרולרי (GFR) אשר מבוסס על קריאטינין, נתוני גוף, גיל, גזע ומין.

מעטים יודעים אבל השליטה בנושא זה הגיעה לידי כך שב-20 מדינות בארה"ב למשל, אסרו על חולים לראות את תוצאות הבדיקה שלהם ללא אישור רופא עד שנת 2014 [מקור1, מקור2, מקור3], בשנה זו משרד הבריאות ושירותי הרווחה המסדירים מעבדות אבחון, שינו זאת והעניקו לחולים ברחבי ארה"ב גישה מלאה לנתונים של המעבדה שלהם. (הטענה אינה שליטה בהמלצה לרכישת תרופות, לא – בהחלט לא! אלא תקנות שנועדו למנוע מאנשים בריאים לפרש לא נכון את התוצאות שלהם ולרכוש תרופות מיותרות. מסיבה זו ורק מסיבה זו עדיין מחייבות מדינות אלו רופאים להזמין את עבודת המעבדה.) [מקור].

בעידן הבריאות ללא תרופות הוצאת דם הפכה לכלי חדש, פופולרי ודרך פרטית למעקב אחר בריאות וכושר בקרב ספורטאים, רקדנים וחובבי ספורט. כך נוצרו סטארט-אפים מבורכים שטענו שהם מודדים פי שלושה סמנים ביולוגיים מהפאנלים שהרופאים הזמינו בדרך כלל במהלך בחינת תרופות מומלצות או טיפול רפואי יקר יותר, למשל דיאליזה, ניתוח גב. אנשי מכירות – נציגי ההזנקים החדשים, הציגו את השירותים כניתנים להתאמה אישית מלאה: בדיקות שיכולות לפתוח את הדלת את מאגר המידע הרגיש שמאוחסן בדם שלך, ולאפשר לך באופן ייחודי, לשנות את התזונה שלך או להתאים אישית את האימון שלך או לי לעצב לך תפריט החלמה של מזון כתרופה. אם פעם הרופאים הוכיחו חוסר רצון לחלץ תובנות מבוססות ביצועים מפאנלים (מלבד, למשל, לשלול מחלה קשה כגורם לעייפות), אנשי אמנות, חדשנים, רקדנים ומעל לכולם ספורטאים מובחרים ואפילו חובבים החלו לגשת לתוצאות היקרות באמצעות דואר אלקטרוני. כך סטארט-אפ במנהטן ששולח אחיות, אליך הביתה יכול למלא ארבעה בקבוקונים בפחות מ-15 דקות עם נתונים שנלקחו מהגוף שלך [מקור]. הגישה החדשה מאפשרת לך להזמין אחות, ולאחר מכן היא יוצאת למעבדה שלה, מטפלת בדם בדרך כלל תחילה בצנטריפוגה, ולאחר מכן מעבירה את הסרום למעבדה קלינית, במנהטן זה עובר למרכז בבוסטון. המדידות עוברות ל-InsideTracker, לניתוח ערכי הדם והכל מבוסס אינטרנט, החברה Theranos, סטארט-אפ מעמק הסיליקון, טיפסה כבר בהתחלה להערכת שווי של 9 מיליארד דולר, רוצה לומר עד כמה האדם המבקש לשפר את בריאותו מאמין בגישה החדשה.

השירות אינו גלאי מחלות; הם מצהירים, אולי כדי לא לקומם עליהם את הממסד הישן, הוא נועד יותר לסייע לך כמאמן, כחלק מענף הספורט.

פרסמתי שדי לדרוש מדידת GFR, כדי להעמיד אותך תחת עין רדאר מגלה המחלות. אם מדד ה-GFR יורד את ה 90, חובה לערוך שינויים תזונה ובקרת תוצאות, כדי לדייק בה.

עבור כל סמן ביולוגי, הסטארט אפ מגדיר טווח יעד שנשים על מסד נתונים של 100,000 אנשים בריאים ומציע המלצות כלליות לא רפואיות שב ומדגיש הסטארט אם הזה, אומר שיש להיוועץ עם רופא שמכיר היטב את התיק הרפואי שלך לגבי אילו שינויים באורח החיים יכולים להביא אותך לאזור המיטבי ולמנוע ממך נסיגה ספורטיבית. הרוב המכריע של ההצעות הן תזונתיות (החברה מספקת צוות של תזונאים שיענה על שאלות), אך חלק מההמלצות כוללות פעילות גופנית, כמו ריצה במקומות גובהים לשיפור מדדי ההמוגלובין. אפשר כמובן, לקחת את הנתונים שקיבלת לרופא או למאמן שלך.

בדיקות דם משמשות לאחרונה חלק מאימון לבריאות – משוב לולאה. הנתונים מוצגים ומספרים את סיפור הבריאות שלך. insidetracker חורג מזיהוי טווחים גנריים "נורמליים מבחינה קלינית" כדי לחשוף את אזורי הסמנים הביולוגיים הייחודיים והאופטימליים של הגוף שלך. תגלה היכן עברת אופטימיזציה ואיפה יש מקום לשיפור בתנאי שלא מדובר במחלה שיש להביא להחלמה ממנה. מקור הצילום בצילום מסך מאתר החברה – כאן

InsideTracker אינו כולל בדיקת אלרגיה כחלק מפאנל הבדיקות של המיזם גם לא GFR, אבל הגישה מצביעה לאן העולם צועד. התגובות לאלרגיות למזון קליניות נוטות להיות חמורות ומיידיות ויש לדון בהן עם הרופא המטפל. טוענים שם. לגבי ה- GFR, אין מה למדוד, הרופא לא יודע איך לבלום את ירידתו. נושא זה נמצא מחוץ לרפואת הממסד. הוא שייך לתוכנית לשיקום הכליות – כאן. כך ייתכן שבדיקת אלרגיה לא תגלה לך מידע חדש, אלא אם כן אתה חווה סימפטומים. עם זאת, קיימת אפשרות לתגובת sIgE בדרגה נמוכה למזונות מסוימים שאתה מאמין שהם מעוררי אלרגיה.  זיהוי מזונות אלו עשוי לשפר את התגובה הדלקתית של גופכם ולאפשר לכם לנסות מזונות שונים במקומם. בכל שלב לא מדובר על תיקון דופן המעי – לשם כך עליך להכנס למאמרי –כאן. בשלב זה, צוות InsideTracker עוקב אחר המחקר על בדיקות sIgE עבור  פוטנציאליות [מקור]

רוצה להחלים מפגיעה במערכת העיכול ללא תרופות? – להבין את מקורות האלרגיה שלך ולשנות את מצבך – נא להקליק

למאמרי – תחמוצת החנקן (NO) כיווץ תאי האנדותל, מחלות כרוניות קשות – ודרכי ריפוי חדשות

כל מה שאתה צריך לדעת על מיקרו-תזונה – ויטמינים ומינרלים

למאמרי אילוף הכליות הסוררות – כל מה שחשוב לדעת כדי להחלים מאי ספיקת כליות

לתכנית לשיקום הכליות

כל מה שאתה צריך לדעת על מיקרו-תזונה – ויטמינים ומינרלים

האם תזונה נוגדת דלקת יכולה לעזור?

מזון למוח – המזון הבריא למוח תומך בגמישות מערכת העצבים שלו וביכולת הלמידה, שומר על הזכרון, ומונע מחלות כגון אלצהיימר.

הומוציסטאין, ויטמינים ומניעת מחלות כלי דם

בדיקות וניתוח דם עשויים להיראות מעתה ככלי אימון לכל דבר. מידע כמו שעון שמודד כמה צעדים נצעדו בטלפון החכם שלך. מידע מסוג זה חדש ושונה בתכלית, והוא בהחלט עובד כמו כל לולאת משוב: המאמן שלך נמצא בתוכך, המדידה עצמית, ע"פ הצורך נתונים או יסודות משתנים כמו תזונה, שתיית מיים, זמן ישיבה בשמש, מיצי הזנה כמו מיץ ירוק, או מי שעורה, תוספי מזון כמו קליפות עץ אורן, ופעילות גופנית, ואז עוברים בדיקה חוזרת שעומדת על ההתנהגות של גופך בהתאם לתוצאות. לולאות משוב תגלה לך אם נטילת קליפות עץ האורן מספקת או יש להוסיף עוד כפית. אם הבדיקה מתקלקלות כמו בבדיקת אשלגן, תרחיש מוכר, הנתונים אינם אמינים וזה מה שקורה בדרך כלל בקליניקה שלי, לשם החלמת "הכליות הסוררות" עלי לבחון כל שבוע מחדש את התוצאות ע"פ בדיקה ידנית בעזרת שיטת "לחיצות ההחלמה" שפתחתי, כדי לדרוש בדיקת אשלגן למשל, חוזרת, או במעבדה פרטית, שלא תתמהמה עם המבחנה, כי אשלגן חייבים להביא למעבדה מיד. בדיקה גופנית היא מומחיות, שקשה להעביר הלאה, וככל שאני מפרסם כיצד לעשות זאת במאמרים או בסדנאות, הגישה הזו, בדיקות מעבדה פרטיות יעילה, ומהיר ואף יכולה לשנות את כל התמונה לטובה ולמנוע באופן ממשי תמותה ממחלת כליות. בדיקות הדם צריכות להיות מתוחכמות מספיק כדי לזהות שינויים עדינים באורח החיים, כך למשל בדיקת זרחן או FGF23, הכרחיים לפני תחילת דיאליזה, נושא שפרסמתי עליו כאן. מבלי להכשיל בגלל שינויים טבעיים יום-יומיים את תהליכי ההחלמה. צילום מסך מהמאמר Know Thyself – כאן

מגנזיום הוא מרכיב חיוני ליותר מ-300 תגובות בכל הגוף, מבניית שריר ועד לתפקוד עצבי.1 מגנזיום של תאי דם אדומים (RBC) –לכן תקן הזהב לבדיקת מגנזיום – מופיע כמובן באופן בלעדי במבחן האולטימטיבי.  למרות שזה לא בהכרח הסמן הביולוגי הכי גבוה של InsideTracker, ההשפעות של מגנזיום הן בהחלט נלקחות בחשבון, זכרו שהם מתמקדים בפעילות גופנית ובמטרה לשפר ביצועים.

יחסי הטסטוסטרון קורטיזול חשובים והם אחת הבדיקות החשובות להבנת תפקוד גופני טוב ביותר

טסטוסטרון הוא הורמון אנאבולי (כלומר נקשר בתהליך של בניית שריר) [מקור]. שמירה על מסת השריר תלויה בהורמון זה, הבעיה נמצאת באופן טבעי בגיל המבוגר והופכת קשה יותר ככל שגברים מתבגרים, מכיוון שרמות הטסטוסטרון יורדות מדי שנה (בערך 2% בשנה). טסטוסטרון מיוצר בעיקר באשכים של גברים, ובמידה פחותה, בשחלות של נשים. ההשפעות האנדרוגניות של הטסטוסטרון כוללות הבשלה של איברי מין זכריים והופעת מאפיינים משניים כמו שיער גוף והעמקת הקול. להורמון זה יש גם השפעות אנבוליות חשובות, כולל הגדלת מסת השריר וחוזק העצם [מקור] הוא עוזר לבנות שרירים, לייצר כדוריות דם אדומות ולהגביר את חילוף החומרים האירובי בשרירים.

אנבוליזם הוא מכלול המסלולים המטבוליים המשתמשים באנרגיה לבניית מולקולות מיחידות קטנות יותר. קטבוליזם (קורטיזול) הוא תהליך הפוך (שבירת שריר);  הקטבוליזם הוא מערך המסלולים המטבוליים שמפרק מולקולות ליחידות קטנות יותר כדי לשחרר אנרגיה.  

הורמונים הם שליחים כימיים המופרשים לדם או לנוזל חוץ תאי על ידי תא אחד ומשפיעים על תפקודם של תאים אחרים. רוב ההורמונים מסתובבים בדם. הם באים במגע עם כל התאים. עם זאת, הורמון נתון משפיע בדרך כלל על מספר מוגבל של תאים, הנקראים תאי מטרה [מקור]. בתא המטרה נמצאים קולטנים להורמון. תא מטרה יכול להיות התא ממנו ההורמון מופרש, תאים שקרובים אליויכולים להיות תאי מטרה  וגם תאים שרחוקים ממנו, באמצעות מעבר בזרם הדם הוא מגיע אל כל תא מטרה. ההורמון גורם להתחלה של תהליכים רבים, ביניהם: העברת מסרים, בנייה, פירוק, הכנסת והוצאת חומרים מהתא [מקור]. 

קורטיזול הוא הורמון קטבולי – הוא פועל בצורה אנטגוניסטית עם טסטוסטרון, מעכב סינתזת חלבון וחוסם איתות אנבולי. הוא גם מעכב את צריכת הגלוקוז ומעודד את פירוק השומנים (שומנים). הקורטיזול העולה פשוט מפרק שרירים באופן פעיל וגורם לך להיות חשוף לזיהום. לכן, היחס בין הטסטוסטרון הכולל לקורטיזול (T/C) יכול להצביע על המצב האנאבולי / הקטבולי של הגוף. יחס גבוה מרמז על כך שהגוף נמצא במצב שתורם לבניית שרירים, ויחס נמוך מצביע על מצב שהוא תורם יותר לפירוק השריר. כך אם נמצאה ירידה של 30% ביחס T:C בבדיקות שלך אתה מתבונן בנתון שמפנה את תשומת לבך כי ההתאוששות שלך לאחר מאמץ לא מספקת ויכולה להצביע על אימון יתר (אם כי זו לא אבחנה יחידה שמכריעה כאן). כלומר ירידה בתפקוד המיטבי. ירידה במסת השריר ובכוחו. רקדנים מקצועיים וכן תלמידי באלט נמרצים ידועים כמי שנופלים קורבן גם ספורטאים אמביציונים לתסמונת אימון יתר. מדד זה יכול להסביר מדוע למשל אפשר שיעברו שבועות עד חודשים להתאוששתך בתום מסע הופעות, או טורניר. זיהוי מוקדם יכול להועיל. שיטת לחיצות ההחלמה במקורה התפתחה בדיוק למטרה זו, על-מנת לאפשר לי ולרקדני להקתי לעמוד במאמצים האדירים של מסעי הופעות ריקוד ברמה גבוה. 

הטסטוסטרון נמצא רוב הזמן בסרום כשהוא קשור לביומולקולות אחרות: אלבומין וגלובולין קושר הורמוני מין (SHBG). הקשירה הזו חשובה לנו ולכן מודדים גם את רמות ה-SHBG [מקור]. אלא ש SHBG מונע את פינוי הורמוני המין מזרם הדם, ופועל כמאגר של הורמונים, שניתן להתחבר אליהם כאשר הרמות יורדות יותר מדי. מכיוון ש-SHBG למעשה קושר טסטוסטרון, רמות גבוהות עלולות ליצור מצג שווא של רמות טסטוסטרון, מה שעלול להשפיע על רמות האנרגיה, התפתחות השרירים, החשק המיני ובריאות העצם מבלי שמטפלים בנתונים לטובת תפקוד מיטבי של הגוף. רק כ-2 עד 3% מהטסטוסטרון אינם קשורים. הוא שמכונה הטסטוסטרון ה"חופשי". רק הטסטוסטרון ה"חופשי" פעיל ביולוגית (כלומר הוא נמצא בשימוש על ידי הגוף). 

אלבומין – הוא חלבון משא שפועל גם כנשא של סטרואידים, כולל טסטוסטרון.

אלבומין, המיוצר על ידי הכבד, הוא החלבון השכיח ביותר בדם האדם. חלבון זה נושא חומצות שומן חופשיות לכבד, מוביל תרופות, נקשר לסידן ומסייע בשמירה על חומציות הדם בטווח צר. כ-50% מהטסטוסטרון בגוף קשור לאלבומין. למרות שטסטוסטרון הקשור לאלבומין אינו פעיל מבחינה ביולוגית, קשירה זו חלשה בהרבה מקשירת SHBG. כך שבאינטראקציה שנוצרת בין שתי המולקולות הללו, טסטוסטרון הקשור לאלבומין נמצא פחות זמן במצב הבלתי פעיל (קשור) ויותר זמן במצב הפעיל (המצב החופשי). רמות נמוכות של אלבומין בסרום יכולות להיות סימן למחלת כליות או כבד, או אינדיקציה לכך שהגוף אינו מקבל מספיק חומרים מזינים. רמות גבוהות של אלבומין בסרום יכולות להעיד על התייבשות או להיגרם על ידי דיאטה עתירת חלבון. נתונים אלו מצביעים על השימוש הנכון בבדיקות דם חדשניות לשינוי התזונה בקרב נבדקים בריאים.

היחס בין טסטוסטרון חופשי/קורטיזול (FT/C) דומה בחשיבותו למתאמנים. גם הוא נמדד. נתון מדידה זה רגיש למדי ורלוונטי רק לספורטאי סיבולת ברמה גבוהה או מאמני כוח שעוקבים אחר תוצאות הדם שלהם ומנהלים את תזונתם ושורת האימונים שלהם על פיהם.

 הבעייתיות ברמת קורטיזול גבוהה בדם הנה העלייה שלו לרמה גבוהה והעלאה של רמת הסוכר ולחץ הדם כחלק מתגובת הגוף למצבי הישרדות (התקף או ברח). כשרמת הסטרס (פסיכולוגי או פיזיולוגי) עולה, ייתכן שרמת הקורטיזול תעלה וייעשה במקביל תהליך של פירוק של חלבון (רקמת השריר). נושא זה תלוי תזונה, אופן פיזור השומן בגוף וכן התנהלותו הרגשית. 

*קורטיזול – הורמון המופרש מהחלק החיצוני של בלוטת יתרת הכליה ומשפיע על רוב תאי הגוף. רמתו בדם עולה במהלך פעילות גופנית ממושכת ובמצבי רעב ותפקידו העיקרי לעודד פירוק של חלבונים לחומצות אמינו שעשויות להפוך לגלוקוז חדש בכבד.

אימונים ממושכים ומאומצים עשויים להביא לעלייה בהורמון קטבולי (שובר שריר) זה (קורטיזול) לצד עליה גם של הורמון אנבולי מוכר במיוחד – הטסטוסטרון. האיזון ברמת ההורמונים הללו חשובה עד מאוד ובמיוחד אצל העוסקים בספורט אנאירובי כמו: אתלטיקה קלה, הרמת משקולות, פיתוח גוף, אומנויות לחימה (מרביתן) וריקוד מקצועי.

מדד אנאבולי-קטבוליירידה ביחס שבין הורמון הטסטוסטרון (מדד אנאבולי) לקורטיזול (מדדקטבולי) כולל אותות אזהרה לאימון-יתר, ירידה בהפרשת הורמון הגדילה (GH) וכתגובה למאמץ מרבי ישנה פגיעה בהיפרטרופיה השרירית. רמת הקורטיזול תהיה גבוהה יותר מהממוצע גם אצל הסובלים ממתח במרחב הקרירה, המשפחה. 

 ציון FT/C נמוך יכול להיות אינדיקטור לאימון יתר, רמות מתח גבוהות, סטרס או שינה באיכות ירודה, שכל אחד מהם יכול לגרום להתמוטטות שרירים ועייפות. ציון גבוה FT/C יכול להראות כי הגוף שלך מקבל מספיק זמן שינה והתאוששות כדי להגדיל את מסת וכוח השריר

למרות שזה שימושי וחשוב למדוד את רמת הטסטוסטרון הכוללת שלך, הכרת רמות הטסטוסטרון החופשי שלך, SHBG, אלבומין ויחס טסטוסטרון / קורטיזול נותנת לך הבנה מפורטת הרבה יותר של כמה טסטוסטרון פעיל בגופך, כמו גם על מצב האנבוליזם שלך.  / מעמד קטבוליזם.  לדוגמה, רמה גבוהה של SHBG מפחיתה ביעילות את הטסטוסטרון החופשי שלך ועלולה לגרום לתסמינים דומים לאלה של טסטוסטרון נמוך. מי שמבקש להשיג את ביצועי השיא, מבחן InsideTracker Ultimate יכול ללמוד על רמות הטסטוסטרון שלך וכיצד לייעל אותן.

התוכנית האולטימטיבית של InsideTracker Ultimate בודקת עד 43 סמנים ביולוגיים בדם – כולל גלוקוז, כולסטרול, קורטיזול והמוגלובין – לניתוח מלא והוליסטי של בריאותך. בין אם אתה רוצה לשפר ביצועים ספורטיביים, להאריך אורך חיים או לשפר את הבריאות הכללית שלך, זה הפתרון החדש שמוצא לך.

ואשר לתהליכי החלמה נאלץ להיעזר למן משוב הלולאה שלנו ברצונו הטוב של הרופא שלך או ביכולותיך להשתמש במעבדה פרטית.

נשארו לך שאלות 

אשמח להשיב על כל שאלה 

לטופס פנייה ישירה אל ירון מרגולין – נא להקליק – כאן  

בבקשה לא להתקשר משום שזה פשוט לא מאפשר לי לעבוד – אנא השתמשו באמצעים שלפניכם –


    שמי Name:


    טלפון phone:


    דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


    איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


    אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:



    למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. ירון מרגולין הוא רקדן ומבית המחול שלו בירושלים פרצה התורה כאשר נחשפה שיטת המחול שלו כבעלת יכולת מדהימה, באמצע שנות ה – 80 לרפא סרטן. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COM ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך. מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

    מאמרים אחרונים

    נשלח ב כללי

    כתיבת תגובה

    Or

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    *