חומץ תפוחים וזרעי חילבה כתרפה לחולי סוכרת

חומץ תפוחים מיוצר על ידי תסיסה של הסוכרים מחלקי תפוחים, או מהפרי השלם. התהליך הוא תסיסה במים והוא הופך אותם לחומצה אצטית – החומר הפעיל בחומץ, שמשמש תרופה. בחנויות תוכלו לראות חומץ תפוחים מסומן (נוזל שקוף), או לא מסונן – רק האחרון מכיל מש אנזימים וחיידקים ידידותיים, ואפילו חלבונים, בדרך כלל ימצאו בחומץ הביתי – מתכון למטה הם שנותנים לחומץ מראה מעונן וכוחות החלמה.

חומץ תפוחים וזרעי חילבה (בצילום למטה) הם היעילים ביותר בהפחתת רמות הגלוקוז בדם בצום ורמות A1c בהשוואה לארבע מנות מזון כתרופות – תרופות צמחיות מומלצות לסוכרת מסוג 2, כך נחשף במחקר שפורסם לאחרונה. הגם שהחוקרים לא לקחו בחשבון מוצרים כמו מלון מר (עוד עליו כאן.) ומי במיה עליהם אני מפרסם כאן, האינוזיטולים שבעלי הבוגנווליה עליהם אני מפרסם כאן, או קמח מפרי עץ החרוב עליו כתבתי כאן וסיבי הנאטו (פולי סויה מותססים) – כאן, הממצאים הנחשפים:

ג'ל עלי אלוורה, סיבי פסיליום וזרעי חילבה מאוד משמעותיים וחשוב שחולי סוכרת וחולי כליה ידעו שאלה נמצאו מאוד יעילים או אם אצטט את דפי המחקר שפורסמו: "היעילים ביותר בהפחתת A1c בהשוואה לקבוצות הביקורת של הניסויים"[מקור].

אני – רוצה מיץ אלוורה

ג'ל עלי אלוורה, סיבי פסיליום וזרעי חילבה מאוד משמעותיים וחשוב שחולי סוכרת וחולי כליה ידעו שאלה נמצאו מאוד יעילים או אם אצטט את דפי המחקר שפורסמו: "היעילים ביותר בהפחתת A1c בהשוואה לקבוצות הביקורת של הניסויים"[מקור].

 החוקרים עיינו ב – 44 ניסויים קליניים אקראיים עם יותר מ-3,000 משתתפים באמצעות שש מנות מזון כתרופות עקביות הן תרופות צמחיות: חומץ תפוחים, קינמון, כורכומין, זרעי חילבה, ג'ינג'ר וזעפרן.

 חומץ תפוחים, זרעי חילבה, כורכומין (כורכום) וקינמון הביאו להורדות מובהקות סטטיסטית ברמת הגלוקוז בדם בצום בהשוואה לקבוצות הביקורת בניסויים הקליניים שנסקרו מבין כל התרופות. 

בסופו של דבר

חומץ תפוחים הוא היעיל ביותר להורדת רמות הגלוקוז בדם בצום.

חשוב לציין כי הסקירה מצאה שלחומץ תפוחים וזרעי חילבה הייתה השפעה מובהקת סטטיסטית על הפחתת A1c בהשוואה לקבוצות הביקורת.  

 התוצאות מתפרסמות באינטרנט ב Diabetes & Metabolic Syndrome: Clinical Research & Reviews.  המחברים אמרו שהם מקווים שהסקירה תעזור לאנשי מקצוע רפואיים ולאנשים עם סוכרת מסוג 2 להבין את היעילות של תרופות צמחיות שונות ולשקול לשלב תרופות אלה בטיפול סטנדרטי.

לא היו השפעות שליליות הקשורות לתרופות הצמחיות, לפי המודגל שנבחן.

הסוכר שבחומץ התפוחים תוסס בקלות והופך אותו לחומץ הביתי הפשוט ביותר להכנה. חומץ התפוחים עשיר מאוד בחומרים מזינים והוא מכיל כמויות נדיבות של חומצה אצטית טבעית, מספר ויטמינים מקבוצת ויטמיני B קומפלקס וויטמין C ואפילו מינרלים כדוגמת אשלגן ומגנזיום. חומץ התפוחים מככב ב"מזון כתרופה" לחולי סוכרת [מקור].

מתכון לחומץ תפוחים

שומרים בצד את כל קליפות וליבות התפוחים לתרופה עדיף מתפוחי עץ אורגניים ומכינים מהן חומץ.

ממלאים צנצנת מפוסטרת בתפוחים עד ל-3/4 מגובהה. מוסיפים מי ברז עד לשפת הצנצנת, מכסים את פי הצנצנת בבד חיתול, אוטמים בגומייה, ומניחים במקום מוצל לשבועיים. אחת ליום מסירים את הבד ומערבבים. לאחר 3־ 4 ימים צבע המים ישתנה ללבן עכור, לאחר שבוע־שבועיים, הנוזל מתכהה, מסננים. מסלקים את שאריות הפרי ויוצקים את הנוזל לצנצנת נקייה ומפוסטרת. מכסים בבד נושם, אוטמים בגומייה, ומניחים לעוד שבועיים־שלושה, שבמהלכם החומץ יתסוס. לפעמים תופיע פטריית חומץ לבנה וזה ממש בסדר. מסירים אותה ואם רוצים שומרים בצנצנת נפרדת עם מעט חומץ כתרבית לחומץ הבא. אפשר לערבב מדי יום בכף עץ. אחרי שבועיים־שלושה טועמים – אם הנוזל הפך לחומץ תפוחים מעבירים לבקבוקים נקיים, ואם לא מניחים בצד לעוד יום־יומיים של תסיסה. נוטלים כף חומץ בכוס מים כתרופה על בטן ריקה. מקור הצילום בצילום מסך מ- כאן.

חומץ משמש גם להברקת ידיות וברזים: כתמי מים קשים שנוצרים סביב הברזים מעצבנים. במקום לשפשף את האזור ולהרוס אותו, פשוט השרו מטלית בחומץ שלכם, עטפו איתה את הברז. אחרי כמה דקות הסירו את המטלית ותקבלו ברז נוצץ או ידית מבריקה.

נשארו לך שאלות 

אשמח להשיב על כל שאלה 

לטופס פנייה ישירה אל ירון מרגולין – נא להקליק – כאן  

בבקשה לא להתקשר משום שזה פשוט לא מאפשר לי לעבוד – אנא השתמשו באמצעים שלפניכם –

    שמי Name:


    טלפון phone:


    דוא"ל (כדי שאוכל להשיב לך מכל מקום בעולם) Email:


    איך אני יכול לעזור לך How can I help you:


    אפשר לקבל את בדיקות הדם החריגות שלך Exceptional laboratory tests:


    למען הסר ספק, חובת התייעצות עם רופא (המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי של כל מטופל או שלך) לפני שימוש בכל תכשיר, מאכל, תמצית או ביצוע כל תרגיל. ירון מרגולין הוא רקדן ומבית המחול שלו בירושלים פרצה התורה כאשר נחשפה שיטת המחול שלו כבעלת יכולת מדהימה, באמצע שנות ה – 80 לרפא סרטן. המידע באתר של ירון מרגולין או באתר "לחיצות ההחלמה" (בפיסבוק או MARGOLINMETHOD.COM ), במאמר הנ"ל ובמאמרים של ירון מרגולין הם חומר למחשבה – פילוסופיה לא המלצה ולא הנחייה לציבור להשתמש או לחדול מלהשתמש בתרופות – אין במידע באתר זה או בכל אחד מהמאמרים תחליף להיוועצות עם מומחה מוכר המכיר לפרטים את מצבו הבריאותי הכללי שלך ושל משפחתך. מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא מוסמך או רוקח בכל הנוגע בכאב, הרגשה רעה או למטרות ואופן השימוש, במזונות, משחות, תמציות ואפילו בתרגילים, או בתכשירים אחרים שנזכרים כאן.

    For the avoidance of doubt, consult a physician (who knows in detail the general health of each patient or yours) before using any medicine, food, extract or any exercise. The information on Yaron Margolin's website or the "Healing Presses" website (on Facebook or MARGOLINMETHOD.COM), in the above article and in Yaron Margolin's articles are material for thought – philosophy neither recommendation nor public guidance to use or cease to use drugs – no information on this site or anyone You should always consult with a qualified physician or pharmacist regarding pain, bad feeling, or goals and how to use foods, ointments, extracts and even exercises, or other remedies that are mentioned as such

    מלון מרתחמוצת החנקן מיוצרת בגופנו בעזרת מלון מר. היא גורמת להיווצרותו של ה-cGMP אשר מביא מצידו לירידה בריכוזי הסידן בתא ולהרפיית הטונוס, המגמיש את כלי הדם. אבוקדו, כרוב, מלון מר, ברומליין (תוסף שנמצא ברשימת התוספים של מחלימי כליה), שעורה מלאה, שמן פשתן, שמן זית, שמן פרג, ו/או שמן תירס, כולם נקשרים בדרך להגמשת העורקים. עוד על כך כאן. המלון המר נקשר גם במזון שמפחיתצאת מדדי הסוכר בדם.

    מאמרים אחרונים

    נשלח ב כללי

    כתיבת תגובה

    Or

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    *